well well well
عزیز برو نسخه super low poly یه ماشین رو از نت بگیر و همچنین یه ماشین هم از فایل gta3.img جی تی ای ps2 بگیر
بعد هردو رو با 3ds max باز کن
پولیگان هارو مجدد مقایسه کن تا حجم تفاوت پولیگان های نسخه ps2 با یه مدل super low poly نسخه pc دستت بیاد (کم کم چهار الی پنج برابرشه (کمه کم))
بالا چند نمونه گذاشتم (مثل هلی کوپتر جنگی که یکی از مدل های با کیفیت بازی محسوب میشه که فقط 2500 پولیگان داره)
حجم رم پلی استیشن 2 فقط 32MB هست و حجم VRAM هم فقط و فقط 4MB هست درحالی که قدیمی ترین pc های موجود الان حداقل یک گیگ رم و 256MB VRAM دارن خودت مقایسه کن
روی همین حساب مود ساز ها نمیان ماشین خودشون رو برای اجرا روی همچین سیستمی بهینه کنن (چون هم کیفیت به طرز بدی پایین میاد و هم خیلی وقت گیر و بی معنیه)
اگرم خواستی به من بگو روش باز کردن ماشین های gta sa ps2 رو روی 3DS Max بهت بگم (چون نیاز به تغییرات دارن)