همه چیز در مورد khanwars

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
تغییرات بازی جنگ خانها در ورژن جدید

1-
رژیم روح خان
روح خان نزدیک 600 قلعه دارد که روی نقشه از تمام نژادها بخش شده است.
مشخصات روح قلعه ها:
الف) آغاز وفاداری از 20000
ب) تمام ساختمانها تماما توسعه داده شده اند بجز قصر که در سطح 1 است.
ج) تولید منابع نصف حالت عادی است.
د) روح خان در تمام مهارتها استاد است.
هـ) همه قلعه ها با ارتشی نزدیک 1000000 پر می شود.
و) ما آرایش های جنگی اجرا می کنیم که چرخشی خواهد بود.
رنکینگ اتحاد ها تثبیت خواهد شد وقتی که اعضای یک اتحاد یک قلعه روح را تصرف کنند.برای هر ساعت که در آن عضو قبیله ای دارای چنین قلعه ای باشد، اتحاد یک امتیاز می گیرد. بطور مثال : اتحاد الف 10 قلعه روح برای یک روز دارد اما یکی از انها در ساعت 13:00 تسخیر شده است. این یعنی اتحاد 24*9 امتیاز + 13*1 امتیاز = 216 + 13 = 229 امتیاز در یک روز دریافت می کند.

2- رنکینگ در هر 7 روز در زیردسته های زیر:
الف) حمله کننده های هفته - تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشده شده در هنگام حمله
ب) مدافعین هفته – تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشته شده در هنگام دفاع
ج) ساختمان سازان هفته – تعریف شده توسط مقدار منابع مصرف شده جهت ساخت ساختمانها
د) غارتگران هفته – تعریف شده توسط منابع دزدیده شده در حمله
4- رنکینگ جدید – برای بازکنان با بیشترین مدال ( اهمیت ندارد از چه رتبه ای باشد).
5- - فرصتی برای تعیین تاریخ پایان انقضای زمان سیاستهای قبیله
6- گزینه ای برای تعیین مختصات قلعه در نقشه هنگام ثبت نام.
بعد از ثبت نام و انتخاب نژاد بازیکنان گزینه های زیر را خواهند داشت:
الف) جنوب شرقی
ب) جنوب غربی
ج) شمال شرقی
د) شمال غربی
هـ) تصادفی
7- اردوگاه – گزینه ای برای تنظیم موقت اردوگاه در محدوده های قلعه ها.
8- دو نژاد جدید – ژاپنی (یگان ویژه – سامورائی ) و مغولها (یگان ویژه – گارد چنگیزخان)
ژاپنی ها امتیازات زیر را خواهند داشت – هر سامورائی می تواند بعد از هر نبرد موفقیت آمیز 20 عدد از جمعیت دشمن را کاهش دهد. حداکثر جمعیت تا 600 ، بدون نجیب زاده و یگان ویژه + امتیاز تجارت؛ امتیازی در تولید غذا و پیاده نظام ارزانتر. هر نگهبان چنگیز خان سرعت مارشها را 0.5 درصد سریعتر می کند، حداکثر 30% + آنها می تواند تا 25% از منابع ذخیره شده در پناهگاه را بدزدند و + 20% نیروی حمله بیشتر در برابر دیوار
9- محرک
محرک سرعت هم برای انتقال نیروها و مارشهای پشتیبانی استفاده خواهد شد.
10- ارسال مارش به چندین هدف
گزینه برای ارسال مارشی بیشتر یک به یک قلعه و نوع مختلف، این یعنی بازیکن می تواند یک حمله به قلعه الف بفرستد، سپس یک حمله به قلعه ب و بعد انتقال به قلعه ج و بعد ارتش این عمل را در یک حمله انجام می دهد بدون برگشت به قلعه ی خانه.
بازیکنان بدون وی آی پی گزینه ای خواهند داشت تا مارشهایی به 2 قلعه مختلف برفرستند در حالی که وی آی پی ها امکان ارسال به 5 قلعه را دارند.
11- مهارت جنگجویی
این گزینه به جان افراد نیز امتیاز می دهد نه فقط به امتیاز حمله ی آنها
12- جانشین
جانشینی قانونی خواهد شد. گزینه ای خواهد بود تا 2 نفر را انتخاب کنید که به اکانت شما دسترسی داشته باشند اما آنها باید در دنیای یکسان اکانت داشته باشند. جانشین ها قادر خواهند بود که ساختمان بسازنند، نیرو آموزش دهند و باقی گزینه ها بسته خواهد بود. جانشینها قادر خواهند بود تا با نام کاربری بازیکن وارد بازی شوند اما با رمز عبور خودشان.
گزینه ای که نشان می دهد چه موقعی بازیکن آنلاین است حذف خواهد شد. این گزینه تنها هنگام جاسوسی موفق فعال خواهد شد.
13- محدودیت ارسال مارش جاسوسی – ارسال مارش جاسوسی تنها بین بازیکنانی با اختلاف سطح 7 خواهد بود.
14- گزینه ای برای تغییر اختلاف سطح حمله و جاسوسی
مدیران مناطق می توانند محدودیت سطحها را عوض کنند – گزینه ای خواهد بود تا اختلاف سطح را حذف یا به کمتر و یا بیشتر از 7 تغییر داد.
15- گزینه نه تنها برای ذخیره آرایش جنگی بلکه ارتشها به ترتیب نیرو و مقدار. مثال – شما می توانید 200 نفر کماندارد کوتاه را در خط 3 و یک شمشیر زن در خط یک بگذارید و این را در منویی هنگام ارسال مارش تنظیم کنید.
16- تحقیقهای سریعتر
گزینه برای دریافت 75% از پاداش اتمام رساندن تحقیق قبل از تمام کردن آن . یک پاداش در هر 5 ساعت.
17- ارسال مارش
هنگام ارسال مارش و برگشت از صفحه دوم به اول مقدار ارسال نیروها ثابت خواهد بود همچنین میزان حمل وزن و منابع نیروها نیز در صفحه اول نمایش داده خواهد شد.
18- اسم بازیکنان در اتحادها به مشخصات آنها لینک خواهد شد.
19- بازیکنان گزینه ای خواهند داشت تا یک سری پیامها را دریافت نککند – بطور مثالپیامهایی که مارشهای برگشته را اعلام می کنند.
20- در صفحه آرایش جنگی آمار نیروها نیز مانند داخل نبرد نشان داده می شود.
21- در پیامی جاسوسان بازگشته لینکی به گزارش جاسوسها خواهد بود.
22- گزینه برای اینجاد یک اتحاد برادر بطوریکه تستی برای ورود به اتحاد اصلی خواهد بود. مدت 1 هفته جهت انتقال به اتحاد اصلی.
23- در صفحه ای برای ارسال سریع مارش به مختصات دلخواه، اسم قلعه های مقصد نشان داده خواهد شد.
24- فروانروای اتحاد وقتی غیر فعال باشد بصورت اتوماتیک عوض خواهد شد. بازیکنانی که بیشتریت تجربه و سطح را دارند فروانده بعدی خواهند شد.
25- دکمه ای خواهد بود که ارزشها را باز می گرداند که بصورت حالت اولیه در نبردها گزاشته شده است.
26- رنگهای مختلفی در نقشه برای بازیکنان خواهد بود که با آنها در جنگ هستید
27- صفحه ای خواهد بود که رنکینگ و امتیازها را در تمام صفحات نشان خواهد داد.
28- گزینه ای خواهد بود که رای گیری برای بازیکنان در نظر گرفته شود.
29- ارسال ایمیل برای بازیکنانی که چند روزی وارد بازی نشده اند.
30- دکمه تاییدی برای هر عمل انجام شده در اتحاد خواهد بود - اخراج یا قبول کاربر، سیاستها و غیره
31- بازیکنانی با وفاداری کمتر از 10000 نخواهند توانست از حالت غیر فعالی خارج شوند.
32- ساختمان جدید – میخانه
میخانه بصورت پیشفرض در قلعه وجود دارد - نیازی به ساخت ندارد و نیازی به توسعه و پیشرفت نیز ندارد. ( همواره در سطح 1 باقی می ماند)
- از لغزنده برای کارگران، آن می تواند تعیین شود که در چه سطحی از 3 سطح فعالیت نماید. اولین سطح 7% از هر ساعت خرج خواهد داشت، سطح دوم – 10% و سوم 15%
- هنگامی که بازیکن بر روی جزییات در میخانه کلیک می کند، لینکی به تشریفات مذهبی + لینک به باقی بازی ها خواهد داشت.
- شمارش حمله ها + پاکسازی ها در آن واحد به میخانه مربوط خواهد بود(10 از سطح 1، 20 از سطح 2 و 30 از سطح 3). مهارت جدیدی خواهد بود – تصرف، که امتیازهای زیر را می دهد:
سطح 1 – 10% مارشهای بیشتری در یک زمان، سطح 2- 30% مارشهای بیشتر، سطح 3 – 50% مارشهای بیشتر
- امکان استخدام ارتش از میخانه با شرایط زیر:
*
شمارش ارتش برحسب میزان ارتش از دست رفته هنگام دفاع در 48 ساعت قبل در نبردها حساب می شود( بازیکن مقدار یکسانی که در نبرد از دست داده را استخدام می کند.). وقتی گزینه استفاده می شود، تمام گزارشهای نیروهای از دست رفته پاک می شود. وقتی قلعه ای تسخیر می شود، گزارشهای نیروهای از دست رفته نیز پاک می شوند.

منبع

 

Sayrex

کاربر سایت
Jan 27, 2008
92
چه جالب . شدیم بهترین راهزن هفته :cheesygri :

wt1y385kl0qr1gzmphkm.jpg



ms8yaqa5i2au5cepsek4.jpg


سر گردنه همرو خفت میکردم و می گفتم "پول وده، پول زور" :cheesygri
 

Omid

کاربر سایت
Sep 23, 2005
213
نام
OMID
مقداری سکه جنگ خان ها موجود است . اگر کسی مشتری است به قیمت بسیار ارزون می تونم بفروشم . اگر کسی خواست پیغام بده . وقت سر کشیدن به اکانت ام رو ندارم بنابراین سکه ها رو لازم ندارم . براتون کد می دم و میرید کد رو وارد میکنید و سکه ها به حساب تون واریز میشه .

:smile:
 

asheghangta

کاربر سایت
Jun 17, 2006
1,112
نام
آرین
از Bazi Center هنوز کسی Khan Wars بازی می کنه؟؟((میدونم کسایی هستند اما حیفه این تاپیک به روز نباشه))

آماده ی جواب دادن به هر گونه سوال درباره ی بازی و بحث هستم.;)

ممنون
 

EshRagh

کاربر سایت
Aug 30, 2010
12
سلام ، آقا میشه اعلام کنید سرور ها کی ریست میشه ؟
من میخوام دوباره شروع کنم به بازی کردن .
فرقی نمیکنه تو چه کشوری فقط هرچه زودتر بچها... ممنون
 

metalex

کاربر سایت
May 4, 2009
41
نام
احسان
درود

میخوام امروز یه آموزش جامع در مورد پیشرفت سریع به دوستان بازی سنتر بدم .

در ورژن جدید بازی وقتی بازی رو شروع میکنید و قوم خود رو انتخاب میکنید ( در مورد قوم ها توضیح میدم ) منطقه خودتون رو انتخاب میکنید وارد بازی میشید.

در کنار صفحه یک مشاور مشاهده میکنید.این مشاور در ازای انجام درخواست هاش به شما منابع و تجربه و سکه و VIP میده .
ولی نکته ریز اینجاست که در شروع بازی انبار شما پر هست .پس وقتی انبارتون پره اصلا سراغ مشاور نرید چون منابعی که بهتون جایزه میده هدر میره .اولین سطح از هر منبع رو بسازید.حالا برید سراغ مشاور . سوال اولی که ازتون میپرسه مختصات شماست .اونو وارد میکنید و منابع خودتون جایزه میگیرید . صحبت های مشاور به ترتیب برید جلو .تا جایی که ازتون میخواد قسمت مهارت خودتون رو پر کنید.1 امتیاز دارید.میتونید به دلخواه مهارت خود رو انتخاب کنید .ولی در شزوع بازی شما نیاز به منابع دارید.پس باید مهارت سرمایه گذاری رو انتخاب کنید.تولید منابع شما در ساعت بیشتر میشه .
در ابتدای بازی اگر به لول 1 یا 2 رسیدید منطقه قرمز میشه و میتونید حمله کنید .شما اگر ایمیل خود را تایید کنید 100 کماندار کوتاه از سایت جایزه میگیرید و 100 کماندار کوتاه از مشاور میگیرید . یعنی 200 کماندار کوتاه . وزن حمل 200 کماندار کوتاه 5000 هست.یعنی از هر منبع میتونید 1250 غارت کنید .ضربه هر کماندار به دیوار 20 هست ( در ابتدای بازی و بدون ارتقا ) .200 کماندار 4000 ضربه به دیوار میزنه.هر سطح دیوار 1000 تا سطح سلامت داره.اگر 3 باشه میتونید از دیوار رد بشید.چون سطح سلامتش 3000 میشه و شما 4000 ضربه میزنید.ولی خوب تلفات میدید.بهتره قلعه های بدون دیوار رو بزنید. حالا چطوری بفهمیم یه قلعه دیوار نداره .چون هنوز به جاسوس نرسیدیم و اصطبل نساختیم باید از یک ترفند استقاده کنیم.شما 200 کماندار دارید .با 1 کماندار شما حمله کنید و پشتش دوباره با 199 تا حمله کنید .با فاصله زمانی 15 تا 20 ثانیه .اگر در حمله اول 1 کماندار شما از بین رفت شما حمله دوم رو بازخوانی بزنید . اگر غارت کرد خیالتون راحت.اون 199 تا غارتشون رو میکنند . یادتون باشه شما باید دیوار بسازید .چون همسایه های شما ممکنه خطرناک تر از خود شما باشند .
انبار و منابع بسازید که منابع جمع کنید. حواستون باشه زمانی که بازار میسازید مشاور به شما 95 سکه میده و بهتون میگه به شما 3 روز VIP میده اگر شما منابع بخرید .خوب نکته ریز اینجاست که خرید منابع 10 برابر تولید شما رو میده .یعنی اگر 1300 شما در ساعت تولید داشته باشید به شما 13000 میده . خیلی ها این کار رو میکنن و خرید میکنن میبینن اهههههه انبارشون 5000 تا بیشتر جا نداره .پس 8000 هدر میره .این یعنی عقب افتادن شما . این رو هم بدونید که حتما در 24 ساعت اول باید منابع بخرید .تا شب بعد .وگرنه کلا یه 24 ساعت عقب میوفتید .پس اگر تولیدتون 1300 هست انبارتون حداقل باید 14000 فضا داشته باشه .
بعد از اینکه سطوح منابع رو بالا بردید باید برید سراغ کماندار صلیبی و سواره سنگین .ولی وقتی به این مرز رسیدید اصلا سراغ ارتش نرید .مراحل قصر رو طی کنید و اگر طبق همین روال پیش برید شما در شب پنجم بازی میتونید قصر بسازید .باید حواستون باشه که در روز هفتم بازی قلعه های اضافی در نقشه خاکستری میشن و شما میتونید اونا رو تسخیر کنید .نجیب زاده رو زودتر بسازید.50 نیزه دار و 100 شمشیر زن و مقداری کماندار علاوه بر کماندار کوتاه بسازید.چون باید کنار قلعه خاکستری اردوگاه بزنید و اونو تسخیر کنید .

با این شیوه شما همیشه جز 30 بازیکن برتر سزور خواهید بود.

این توضیح فقط در مورد پیشرفت اولیه بود .اگر بخواید همیشه بالا بمونید باید بجنگید و تجربه یا EXP بگیرید .

اگر کسی تمایل داره بدونه که چطوری قدرت نظامیش بالا باشه و همیشه ارتش داشته باشه اینجا عنوان کنه تا اون رو هم توضیح بدم.

بدرود دوستان
 

asheghangta

کاربر سایت
Jun 17, 2006
1,112
نام
آرین
بهتره قلعه های بدون دیوار رو بزنید. حالا چطوری بفهمیم یه قلعه دیوار نداره .چون هنوز به جاسوس نرسیدیم و اصطبل نساختیم باید از یک ترفند استقاده کنیم.شما 200 کماندار دارید .با 1 کماندار شما حمله کنید و پشتش دوباره با 199 تا حمله کنید .با فاصله زمانی 15 تا 20 ثانیه .اگر در حمله اول 1 کماندار شما از بین رفت شما حمله دوم رو بازخوانی بزنید . اگر غارت کرد خیالتون راحت.اون 199 تا غارتشون رو میکنند .

فکر کنم اگه تعداد سربازان نسبت به حریف خیلی کمتر باشه بازی پیغامی میده و براتون تعداد سربازان حریف یا دیوار رو نمایش نمیده.
 

ali_nb

کاربر سایت
Jul 13, 2006
115
نام
علی
سلام دوستان.
من توی نسخه ۲.۵ می تونستم با موبایل برم و بازی کنم ولی توی نسخه ۳.۰ نمیشه .حالا نمی دونم مشکل از گوشی منه یا سایت.
 

metalex

کاربر سایت
May 4, 2009
41
نام
احسان
فکر کنم اگه تعداد سربازان نسبت به حریف خیلی کمتر باشه بازی پیغامی میده و براتون تعداد سربازان حریف یا دیوار رو نمایش نمیده.
میدونم عزیزم.نیازی به دیدن اون نیست.در هر صورت اگر شکست خوردی باید بقیه رو بازخوانی بزنی.مهم نتیجه جنگ اوله عزیزم .نه گزارشش:)
 

metalex

کاربر سایت
May 4, 2009
41
نام
احسان
سلام دوستان.
من توی نسخه ۲.۵ می تونستم با موبایل برم و بازی کنم ولی توی نسخه ۳.۰ نمیشه .حالا نمی دونم مشکل از گوشی منه یا سایت.
آره عزیزم.Iphone محیط خود بازی رو بالا میاره .ولی شما کار دیگری میتونید انجام بدید

با Iphone برید گوگل و Khanwars.ir رو سرچ کنید.میبینید که سایت خانوارز توی اولین لیست گوگل اومده.زیر لینک سایت خانوارز یه گزینه هست به نام Cashed .روی اون کلیک کنید تا بازی در حالت Text Mode بالا بیاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر