1- رژیم روح خان روح خان نزدیک 600 قلعه دارد که روی نقشه از تمام نژادها بخش شده است.
الف) آغاز وفاداری از 20000
ب) تمام ساختمانها تماما توسعه داده شده اند بجز قصر که در سطح 1 است.
ج) تولید منابع نصف حالت عادی است.
د) روح خان در تمام مهارتها استاد است.
هـ) همه قلعه ها با ارتشی نزدیک 1000000 پر می شود.
و) ما آرایش های جنگی اجرا می کنیم که چرخشی خواهد بود.
رنکینگ اتحاد ها تثبیت خواهد شد وقتی که اعضای یک اتحاد یک قلعه روح را تصرف کنند.برای هر ساعت که در آن عضو قبیله ای دارای چنین قلعه ای باشد، اتحاد یک امتیاز می گیرد. بطور مثال : اتحاد الف 10 قلعه روح برای یک روز دارد اما یکی از انها در ساعت 13:00 تسخیر شده است. این یعنی اتحاد 24*9 امتیاز + 13*1 امتیاز = 216 + 13 = 229 امتیاز در یک روز دریافت می کند.
2- رنکینگ در هر 7 روز در زیردسته های زیر:
الف) حمله کننده های هفته - تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشده شده در هنگام حمله
ب) مدافعین هفته – تعریف شده توسط تعداد جمعیت کشته شده در هنگام دفاع
ج) ساختمان سازان هفته – تعریف شده توسط مقدار منابع مصرف شده جهت ساخت ساختمانها
د) غارتگران هفته – تعریف شده توسط منابع دزدیده شده در حمله
4- رنکینگ جدید – برای بازکنان با بیشترین مدال ( اهمیت ندارد از چه رتبه ای باشد).
5- - فرصتی برای تعیین تاریخ پایان انقضای زمان سیاستهای قبیله6- گزینه ای برای تعیین مختصات قلعه در نقشه هنگام ثبت نام.
بعد از ثبت نام و انتخاب نژاد بازیکنان گزینه های زیر را خواهند داشت:
7- اردوگاه – گزینه ای برای تنظیم موقت اردوگاه در محدوده های قلعه ها.
8- دو نژاد جدید – ژاپنی (یگان ویژه – سامورائی ) و مغولها (یگان ویژه – گارد چنگیزخان)
ژاپنی ها امتیازات زیر را خواهند داشت – هر سامورائی می تواند بعد از هر نبرد موفقیت آمیز 20 عدد از جمعیت دشمن را کاهش دهد. حداکثر جمعیت تا 600 ، بدون نجیب زاده و یگان ویژه + امتیاز تجارت؛ امتیازی در تولید غذا و پیاده نظام ارزانتر. هر نگهبان چنگیز خان سرعت مارشها را 0.5 درصد سریعتر می کند، حداکثر 30% + آنها می تواند تا 25% از منابع ذخیره شده در پناهگاه را بدزدند و + 20% نیروی حمله بیشتر در برابر دیوار
محرک سرعت هم برای انتقال نیروها و مارشهای پشتیبانی استفاده خواهد شد.
10- ارسال مارش به چندین هدف
گزینه برای ارسال مارشی بیشتر یک به یک قلعه و نوع مختلف، این یعنی بازیکن می تواند یک حمله به قلعه الف بفرستد، سپس یک حمله به قلعه ب و بعد انتقال به قلعه ج و بعد ارتش این عمل را در یک حمله انجام می دهد بدون برگشت به قلعه ی خانه.
بازیکنان بدون وی آی پی گزینه ای خواهند داشت تا مارشهایی به 2 قلعه مختلف برفرستند در حالی که وی آی پی ها امکان ارسال به 5 قلعه را دارند.
این گزینه به جان افراد نیز امتیاز می دهد نه فقط به امتیاز حمله ی آنها
جانشینی قانونی خواهد شد. گزینه ای خواهد بود تا 2 نفر را انتخاب کنید که به اکانت شما دسترسی داشته باشند اما آنها باید در دنیای یکسان اکانت داشته باشند. جانشین ها قادر خواهند بود که ساختمان بسازنند، نیرو آموزش دهند و باقی گزینه ها بسته خواهد بود. جانشینها قادر خواهند بود تا با نام کاربری بازیکن وارد بازی شوند اما با رمز عبور خودشان.
گزینه ای که نشان می دهد چه موقعی بازیکن آنلاین است حذف خواهد شد. این گزینه تنها هنگام جاسوسی موفق فعال خواهد شد.
13- محدودیت ارسال مارش جاسوسی – ارسال مارش جاسوسی تنها بین بازیکنانی با اختلاف سطح 7 خواهد بود.
14- گزینه ای برای تغییر اختلاف سطح حمله و جاسوسی
مدیران مناطق می توانند محدودیت سطحها را عوض کنند – گزینه ای خواهد بود تا اختلاف سطح را حذف یا به کمتر و یا بیشتر از 7 تغییر داد.
15- گزینه نه تنها برای ذخیره آرایش جنگی بلکه ارتشها به ترتیب نیرو و مقدار. مثال – شما می توانید 200 نفر کماندارد کوتاه را در خط 3 و یک شمشیر زن در خط یک بگذارید و این را در منویی هنگام ارسال مارش تنظیم کنید.
گزینه برای دریافت 75% از پاداش اتمام رساندن تحقیق قبل از تمام کردن آن . یک پاداش در هر 5 ساعت.
هنگام ارسال مارش و برگشت از صفحه دوم به اول مقدار ارسال نیروها ثابت خواهد بود همچنین میزان حمل وزن و منابع نیروها نیز در صفحه اول نمایش داده خواهد شد.
18- اسم بازیکنان در اتحادها به مشخصات آنها لینک خواهد شد.
19- بازیکنان گزینه ای خواهند داشت تا یک سری پیامها را دریافت نککند – بطور مثالپیامهایی که مارشهای برگشته را اعلام می کنند.
20- در صفحه آرایش جنگی آمار نیروها نیز مانند داخل نبرد نشان داده می شود.
21- در پیامی جاسوسان بازگشته لینکی به گزارش جاسوسها خواهد بود.
22- گزینه برای اینجاد یک اتحاد برادر بطوریکه تستی برای ورود به اتحاد اصلی خواهد بود. مدت 1 هفته جهت انتقال به اتحاد اصلی.
23- در صفحه ای برای ارسال سریع مارش به مختصات دلخواه، اسم قلعه های مقصد نشان داده خواهد شد.
24- فروانروای اتحاد وقتی غیر فعال باشد بصورت اتوماتیک عوض خواهد شد. بازیکنانی که بیشتریت تجربه و سطح را دارند فروانده بعدی خواهند شد.
25- دکمه ای خواهد بود که ارزشها را باز می گرداند که بصورت حالت اولیه در نبردها گزاشته شده است.
26- رنگهای مختلفی در نقشه برای بازیکنان خواهد بود که با آنها در جنگ هستید
27- صفحه ای خواهد بود که رنکینگ و امتیازها را در تمام صفحات نشان خواهد داد.
28- گزینه ای خواهد بود که رای گیری برای بازیکنان در نظر گرفته شود.
29- ارسال ایمیل برای بازیکنانی که چند روزی وارد بازی نشده اند.
30- دکمه تاییدی برای هر عمل انجام شده در اتحاد خواهد بود - اخراج یا قبول کاربر، سیاستها و غیره
31- بازیکنانی با وفاداری کمتر از 10000 نخواهند توانست از حالت غیر فعالی خارج شوند.
32- ساختمان جدید – میخانه
میخانه بصورت پیشفرض در قلعه وجود دارد - نیازی به ساخت ندارد و نیازی به توسعه و پیشرفت نیز ندارد. ( همواره در سطح 1 باقی می ماند)
- از لغزنده برای کارگران، آن می تواند تعیین شود که در چه سطحی از 3 سطح فعالیت نماید. اولین سطح 7% از هر ساعت خرج خواهد داشت، سطح دوم – 10% و سوم 15%
- هنگامی که بازیکن بر روی جزییات در میخانه کلیک می کند، لینکی به تشریفات مذهبی + لینک به باقی بازی ها خواهد داشت.
- شمارش حمله ها + پاکسازی ها در آن واحد به میخانه مربوط خواهد بود(10 از سطح 1، 20 از سطح 2 و 30 از سطح 3). مهارت جدیدی خواهد بود – تصرف، که امتیازهای زیر را می دهد:
سطح 1 – 10% مارشهای بیشتری در یک زمان، سطح 2- 30% مارشهای بیشتر، سطح 3 – 50% مارشهای بیشتر
- امکان استخدام ارتش از میخانه با شرایط زیر:
شمارش ارتش برحسب میزان ارتش از دست رفته هنگام دفاع در 48 ساعت قبل در نبردها حساب می شود( بازیکن مقدار یکسانی که در نبرد از دست داده را استخدام می کند.). وقتی گزینه استفاده می شود، تمام گزارشهای نیروهای از دست رفته پاک می شود. وقتی قلعه ای تسخیر می شود، گزارشهای نیروهای از دست رفته نیز پاک می شوند.
منبع