همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

پیش فروش Xbox one آمریکا توسط سایت Live-Psn شروع شد.تحویل در تهران و شهرستان ها .فعلا تعدادی محدود برای فروش گذاشته شده...
من فکر می کردم دی سی دزده . اینا دیگه ******.........

سایت خودته؟:-/

_________

3070*500=1535000
+9%*1.535000=138150
=1.673150

Dafaq؟ 670 میخواد سود بگیره؟
هزینه پست و گمرک (90 چوب) رو هم که جدا میگیره
sigpic24304_11.gif
گمرک کجا بود ؟...
آمازون که برای ایران نمی فرسته . اینا یک جای دیگه تحویل می گیرن بعد حالا قاچاقی یا بالاخره یک جوری وارد می کنن که گمرک هم ندن فقط برای این می گن گمرک که یک چیزی اضافه بکشن روش ...
 
آخرین ویرایش:
اين سايتهاي گرون فروشو اصلا ادم نبايد معرفي كنه
معلوم نيست با دلار چند تومني معامله ميكنن
ادم دلش ميخواد هرچي از دهنش دربياد نثارشون كنه

- - -ویرایش - - -

گمرک کجا بود ؟...
آمازون که برای ایران نمی فرسته . اینا یک جای دیگه تحویل می گیرن بعد حالا قاچاقی یا بالاخره یک جوری وارد می کنن که گمرک هم ندن فقط برای این می گن گمرک که یک چیزی اضافه بکشن روش ...
كلا تو ايران كسي واسه كنسول گمرك نميده همشون قاچاقن
 
خب چندتا مسئله در مورد RAM دستگاه که از B3d و اینا از روی مقاله EG متوجه شدم.
از روز اول مجبور بودن 8 گیگ رم بذارم برای کنسول. به دلیل OS ها و امکانات زیاد دستگاه. اما چون نمیشده این همه مموری رو OS باید بگیره، Hyper V رو گذاشتن که مموری رو زمان بازی اختصاص بده جایی که باید استفاده بشه. همون اول کار DDR4 و GDDR5 رو از دستور کارشون خارج کردن. اولی به دلیل اینکه تا زمان عرضه کنسول فقط با دنسیتی 4 گیگش آماده میشده و بعد هم بحث پهنای باند نبوده و باید 8 گیگ رو استفاده میکردن. وگرنه اون 4 گیگ اندازه همین 8 گیگ DDR3 پهنای باند میداد. دوم اینکه GDDR5 علاوه بر اینکه دنسیتی 8 گیگ ممکن بوده آماده نشه (ربطی به معجزه سونی و بقیه بلد نیستن و ... نداره، فقط سازنده ای برای اون حجم نبوده که از شانس سونی به ساخت کنسول رسیده) از خیلی نظر ها به دردشون نمیخورده با اینکه پهنای باند زیاد میداده.
در نتیجه برای پهنای باند فقط یه گزینه داشتن با توجه به اینکه رم باید 8 گیگ میبوده. ادامه راه 360 (تیم سازنده تقریبا همون تیم 360 هست) و اضافه کردن edram یا ESRAM. از نظر سرعتی هردو خوب بودن و پهنای باند بالایی میدادن. ولی ESRAM پهنای باند بیشتری میداده و EDRAM با دنسیتی که اینا میخواستن از نر هزینه و مدت (yield) مشکل ایجاد میکرده و انتخاب ESRAM فقط به همین دلیل بوده و چیزه فضایی نیست. و به دلیل معماری دستگاه تونستن پهنای باند ESRAM رو به 150 گیگ به طور عملی برسونن و 60 گیگ هم پهنای باند DDR3 (با سرعت 2133) که به هم ارتباط دارن. در نتیجه از این راه تونستن پهنای باند دستگاه رو به بیشتر از 200 گیگ برسونن.

==============
من نمیخوام تو کاره مدیریت دخالت کنم اما بحث قیمت اینجا نیست. تاپیک خودش رو داره:
http://forum.bazicenter.com/thread77479/page8/

این تاپیک رو نکشونین سمت همچین بحثی

سونی ریسک کرد ولی مایکروسافت نه و به قول دیجیتال فاندری نتیجش هم گرفت.
Hyper V هم صفحات قبل نقششو گذاشتم,اونجور که فکر میکنید نیست,سه گیگ رزرو شدست و حدود 500مگ هم خود هایپروایزر میگیره(روی سه گیگ حساب شده),به صورت تئوری میتونه اینکار رو بکنه ولی به خاطر سیاست مایکروسافت درباره مولتی تسکینگ و مرکز سرگرمی بودن وان,اینکار انجام نمیشه.
esram هم میتونه جواب بده ولی به نظر من زمان نیاز داره ولی مشخصات دیگه کنسولای نسل بعد آنچنان بالا نیست که چند سالی دوام بیارن(هر دو منظورمه).همین GDDR5 توی تریلر اخیر واچ داگز دیدیم چه شاهکاری بود از نظر لود کردن ابجکت.
 
سونی ریسک کرد ولی مایکروسافت نه و به قول دیجیتال فاندری نتیجش هم گرفت.
Hyper V هم صفحات قبل نقششو گذاشتم,اونجور که فکر میکنید نیست,سه گیگ رزرو شدست و حدود 500مگ هم خود هایپروایزر میگیره(روی سه گیگ حساب شده),به صورت تئوری میتونه اینکار رو بکنه ولی به خاطر سیاست مایکروسافت درباره مولتی تسکینگ و مرکز سرگرمی بودن وان,اینکار انجام نمیشه.
esram هم میتونه جواب بده ولی به نظر من زمان نیاز داره ولی مشخصات دیگه کنسولای نسل بعد آنچنان بالا نیست که چند سالی دوام بیارن(هر دو منظورمه).همین GDDR5 توی تریلر اخیر واچ داگز دیدیم چه شاهکاری بود از نظر لود کردن ابجکت.

سه گیگ و 10% ـه GPU مربوط به سال اول کنسول میشه که طبق تایید خودشون به خاطر آماده نبودن OS اصلی دستگاه هست. تو b3d هم یکی از خودشون گفته بود که این با درایور عوض میشه. Hyper-V که اینجا استفاده شده از کرنل ویندوز عادی استفاده نمیکنه. وقتی درایور ها و اپتیمایز شدن انجام بشه اون 10% تو طول دستگاه میاد روی 2-3 درصد و سه گیگ میشه 1 گیگ (همین رزرو ها برای PS4 هم هست و اون RAW ش میاد پایین). 500 مگ Hyper و 500 مگ هم برای بقیه کارهاش و 7 گیگ هم زمان بازی میرسه بهشون که میشه همون 60 گیگ پهنای باندی که EG تو این آخر گفته. حالت عادی DDR3 های کاستومایز شده برخلاف GDDR5 و ESRAM میتونه به بیشتر از 85% hc پیکش برسه. اون دوتای دیگه خیلی سخت میرسن به بالاتر که برای همین میگه پیک 205 گیگ ولی چیزی که میشه در عمل برای ESRAM رسید 150 گیگ بر ثانیس.
ظاهری خیلی ضعییفن کنسولا ولی همین که یرلی میاد میگه نسل قبل 10-12 سال با CG فاصله داشتیم حالا با اینا 3 سال یعنی میشه انتظار گرافیک خوبی داشت ازشون. حالا ممکنه تنها مشکلشون همون رزولوشن باشه که روی 900P بیشترشون قفل کنن.
 
آخرین ویرایش:
سه گیگ و 10% ـه GPU مربوط به سال اول کنسول میشه که طبق تایید خودشون به خاطر آماده نبودن OS اصلی دستگاه هست. تو b3d هم یکی از خودشون گفته بود که این با درایور عوض میشه. Hyper-V که اینجا استفاده شده از کرنل ویندوز عادی استفاده نمیکنه. وقتی درایور ها و اپتیمایز شدن انجام بشه اون 10% تو طول دستگاه میاد روی 2-3 درصد و سه گیگ میشه 1 گیگ (همین رزرو ها برای PS4 هم هست و اون RAW ش میاد پایین). 500 مگ Hyper و 500 مگ هم برای بقیه کارهاش و 7 گیگ هم زمان بازی میرسه بهشون که میشه همون 60 گیگ پهنای باندی که EG تو این آخر گفته. حالت عادی DDR3 های کاستومایز شده برخلاف GDDR5 و ESRAM میتونه به بیشتر از 85% hc پیکش برسه. اون دوتای دیگه خیلی سخت میرسن به بالاتر که برای همین میگه پیک 205 گیگ ولی چیزی که میشه در عمل برای ESRAM رسید 150 گیگ بر ثانیس.
ظاهری خیلی ضعییفن کنسولا ولی همین که یرلی میاد میگه نسل قبل 10-12 سال با CG فاصله داشتیم حالا با اینا 3 سال یعنی میشه انتظار گرافیک خوبی داشت ازشون. حالا ممکنه تنها مشکلشون همون رزولوشن باشه که روی 900P بیشترشون قفل کنن.

یک سوال,این کینکت مگه خودش پردازشگر نداره؟اگه داره چرا از GPU استفاده میکنه؟اگه از رو GPU بردارن کجا میره؟:دی
 
Xbox One Dev Kit footage leaked online | VG247
چند تا ويديو كامله.يكي دسته رو كامل نشون ميده.يك چراغ باحال رو دسته گذاشتن كه خيلي هم پر نوره و هدست هم كامل نشون ميده.ويديو دوم هم unboxing كنسول توسط اين دوستمونه :d
ولی ننه باباشو بیچاره کرد چون شکستن قانون NDA میتونه کار یارو رو به زندان هم بکشونه :d
 
Xbox One شاید از ماوس و کیبورد پشتیبانی کند:

Xbox One may get keyboard and mouse support in its post release future | VG247
Major Nelson گفته که کارهای زیادی می توان برای سازنده انجام داد و اگر چنین چیزی رو واقعا می خواهند ما آن را ارئه می کنیم منتهی در حال حاضر چیزی در این مورد برای معرفی نداریم
در ادامه هم میگه که چنین چیزی مطلوب نیست!
 
Xbox One شاید از ماوس و کیبورد پشتیبانی کند:

Xbox One may get keyboard and mouse support in its post release future | VG247
Major Nelson گفته که کارهای زیادی می توان برای سازنده انجام داد و اگر چنین چیزی رو واقعا می خواهند ما آن را ارئه می کنیم منتهی در حال حاضر چیزی در این مورد برای معرفی نداریم
در ادامه هم میگه که چنین چیزی مطلوب نیست!

اگر واقعا به حرفای سازنده ها گوش میدن بزارن کاربرای لایو با بقیه بازی کنن :|(ایکس با پی سی و Ps)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or