همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

نمایی از XBOX ONE در خانه Albert Penello و اجرای بازی Ryse ( سه چراغ بنقش کینکت به خاطر دوربین نمایان شده و گرنه با چشم غیر مسلحه به هیچ وجه و به راحتی قابل مشاهده نیست)
image_36300_thumb_wide620.jpg


OXM
 
نمایی از XBOX ONE در خانه Albert Penello و اجرای بازی Ryse ( سه چراغ بنقش کینکت به خاطر دوربین نمایان شده و گرنه با چشم غیر مسلحه به هیچ وجه و به راحتی قابل مشاهده نیست)
image_36300_thumb_wide620.jpg


OXM
عجب گرافیکی .....فقط گیم پلی رو عوض کرده باشن دیگه عالی میشه:bighug:
 
مایکروسافت اعلام کرد که اکثر بازیای بین نسلی قابلیت انتقال SeaonPass و DLC را از 360 به وان دارند.
تا کنون تمام بازیای شرکتهای EA,Activision,Ubisoft قابلیت انتقال به نسل بعد را دارا میباشند.بتزدا نیز از جمله شرکتهایی است که بازیای بین نسلی زیادی دارد ولی هنوز تایید نکرده که سیزن پس دارند یا خیر.
البته اینکار توسط ناشر انجام میگیرد و اگر ناشری نخواهد باید برای نسخه نسل بعد نیز جدا تهیه کرد.
Most cross-gen games will have cross-gen season passes for DLC, it turns out | VG247

این بابا البرت چکارست؟:-/
 
آخرین ویرایش:
Titanfall designer on Xbox exclusivity: "Microsoft is like the Apple of videogames"

Microsoft realized that player-hosted servers are actually holding back online gaming and that this is something that they could help solve, and ran full-speed with this idea

توضیح سازنده Titanfall از رویکرد به بخش مالتی پلیر در Microsoft

----------------------------------

[h=3]Microsoft registers "Fable Legends" - could this be the first Fable for Xbox One?[/h] [h=4]Manufacturer to reveal all on Tuesday[/h]
 
Titanfall designer on Xbox exclusivity: "Microsoft is like the Apple of videogames"

Microsoft realized that player-hosted servers are actually holding back online gaming and that this is something that they could help solve, and ran full-speed with this idea

توضیح سازنده Titanfall از رویکرد به بخش مالتی پلیر در Microsoft

----------------------------------

Microsoft registers "Fable Legends" - could this be the first Fable for Xbox One?

Manufacturer to reveal all on Tuesday

کاشکی به جای این 4 رو معرفی میکردن :(

- - -ویرایش - - -

http://www.vg247.com/2013/08/19/xbox-one-sizzle-trailer-shows-off-titanfall-forza-5-halo-more/

لینک یوتوب تریلر:watch?v=fhu0MMS7RjY

The games featured in the trailer include:
- Titanfall – Only on Xbox One and PC (and Xbox 360)
- Killer Instinct – Only on Xbox One
- FIFA 14 – Xbox One-exclusive Ultimate Team content
- Call of Duty: Ghosts – DLC First on Xbox
- Madden NFL 25
- Forza Motorsport 5 – Only on Xbox One
- Watch Dogs
- Ryse: Son of Rome – Only on Xbox One
- Assassin’s Creed IV: Black Flag
- Battlefield 4 – Second Assault DLC First on Xbox
- Dead Rising 3 – Only on Xbox One
- Halo – Only on Xbox One
There’s nothing we haven’t seen before. This is just a warm-up for Gamescom, where we’ll hopefully get a raft of new details on a bunch of these titles. Until then, just sit back and feast your eyes on the pretty objects.


----------------------------------
- Titanfall – Only on Xbox One and PC (and Xbox 360)
=))
 

داخل همین لینکی که قرار دادین یه مقاله درباره سیستم عامل سوم وان(Hypervisor) گذاشته که کاربردش رو توضیح داده و جالب هم بود,این سیستم عامل باعث میشه هر دو سیستم عامل گیم و ویندوز وان به صورت مستقیم(بدون هیچ واسطه ای) به منابع(سی پی یو و رم)دسترسی داشته باشن.و هر موقع نیاز شد از یکی بزنه به اون یکی بده(مثل Task Manager ویندوز عمل میکنه که میتونین بعضی نرم افزارا رو محدود کنین و به جاش به نرم افزاری که نیاز دارین بدین تا نرم افزار مورد نظر سریعتر اجرا بشه ولی به جاش نرم افزاری که ازش گرفتین برحسب حافظه ای که داره کندتر میشه),مثلا میتونه کل سیستم عامل ویندوز رو ساسپند کنه و میزان رم در دسترس مخصوص بازی رو به 7.5 در صورتی که فضای مورد نیاز خود هایپروایزر 500 باشه افزایش بده که اینکار غیر ممکنه ولی تا 6 گیگ رو میتونه افزایش بده.(تمام اینا گفته های منبع)
http://gamingbolt.com/xbox-one-the-one-feature-that-nobody-seems-to-be-talking-about

(یه نکته ای هم درباره هاپروایزر ویندوز بگم,این قابلیت رو مایکروسافت داخل ویندوز قرار داده و میتونین از قسمت
ControlPanel->Programs and Features->Turn Windows Features on or off->Hyper-V
این قابلیت رو آن کنین و کار VMware رو براتون انجام میده که 600mb از فضای رم رو اشغال میکنه که منبع هم بر اساس همین گفته چون ورژن کنسولی است احتمالا به 500mb رم نیاز داره)

The hypervisor itself takes up some memory, and there is talk that the Xbox One’s hypervisor is actually Microsoft’s own Windows Hyper-V 2012, albeit a stripped down version of the same. This requires about 600 MB of memory, so count on the console version to require less. However, the hypervisor on the Xbox One differs greatly from others in that it is interfacing with the hardware directly. What does this mean? It means that the different operating systems installed within the console will each have their own set of resources, and can thus run on dedicated basis. It means that they can access the system’s memory and CPU without any middleware.

But the most powerful aspect of the hypervisor is in its ability to allocate resources and memory where it sees fit.
Don’t expect it to be that much though. For all intents and purposes, 6 GB sounds much more realistic. But given the fact that one can’t switch or “snap” apps with a title such as Killer Instinct, it stands to reason that developers are indeed currently using the hypervisor in order to grab more resources for games.Again, we’ll have to wait and see just what developers are capable of creating with all these new aspects in place. Needless to say, don’t expect either console to be necessarily limited by the amount of RAM allocated to game development any time soon.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or