همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

فکر کنم من فقط منتظرم از این بازی Kameo نسخه دومی در کار باشه و واقعا منتظر اون روزی هستم که نسخه دوم این بازی تایید بشه ! :((

Kameo اولین بازی هستش که روی 360 بازیش کردم و اون زمان وقتی گرافیک و شلوغی محیط و گیم پلی بازی رو دیده بودم چند روزی دهنم از تعجب وا مونده بود واقعا بازی عالی بود این Kameo
 
آخرین ویرایش:
این خبر به خود Xbox One خیلی ربط نداره ولی مجله Official Xbox Magazine Us واسه همیشه تعطیل شد :| :دی
:| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|
امروز داشتم شماره مربوط به ماه آپریل رو میخوندم با خودم میگفتم چطور اینهمه سال مجله پابرجا مونده و بسته نشده :| !
پ.ن : black Sagh :دی ایف یو نو وات آی مین :| :دی
 
:(
بكي از بهترين مجله هاي بازي بود. بعد يك سوال الان نقد بازي هارو تو سايت قرار مي دن يا كلا ديگه نقد نمي كنن؟
فعلا خبری نیومده ولی مثل اینکه مجله PC Gamer هم تو خطر تعطیلی هست. ناشر اصلی این مجلات Future Publishing هست که تعداد زیادی از کارمندهاش تو آمریکا رو اخراج کرده. تو UK هم مجله ای مثل Edge زیر مجموعه این گروه به حساب میاد :دی
 
عاقلانه ترین کار صبر کردن تا E3 هست در ضمن برای تابستون هم بازی های بیشتری میاد یه هیلو هم همزمان با انتشار Xbox One قرار تو ژاپن ریلیز بشه Sunset هم که همون موقع ریلیز میشه (آخرای تابستونه ولی باز تو تابستون جساب میشه:d) و بحث بازی برای 3 ماهه ی تابستون داغه داغه الانم کسی بخواد بخره دیگه امتحانات دانشگاه و مدارس تو راهه و نمیشه به راحتی فیض برد از قضیه (کسی هم الان خواست بخره و دستش تنگه سعی کنه دستگاه دسته دو پیدا کنه چون اکثرا" کم کارکرد هست و میتونه 300-400 زیر قیمت پیدا کنه ، البته حواسشم به سلامت دستگاه باشه نره تو پاچش:d) ، البته فروبری جان خودت بهتر میدونی که اگر خبر کاهش قیمت باشه تو E3 فروشنده های عزیز ما همشون دستگاه ها خرید قبل رو دارن و مجبورن به همون قیمت قبل بفروشن این وضعیت ادامه داره تا وارد نسل جدید بعدی بشیم:>:d فقط خدا کنه این توییچ منفجر نشه بتونیم راحت ببینیم این سایت Xbox هم خوب استریم میکنه ولی اصرار زیادی داره رو 480p به بالا استریم کنه که یهو وسطش بگ میفته آدم اعصابش بهم میریزه و همچنین نیفته باز شب یادمه سر قبلی تا ساعت 4 بیدار بودم برای مایکرو که نصف شب بود برای سونی هم ساعتای 4-5 افتاده بود!:|

من که خریدم امروز کنسل شد دوبی گرون کردن باز ... تو E3 کاهش قیمتم بخوره با وضع بنزین و اومدن تابستان فکر کنم الان باز به صرفه تر باشه خریدش... گرچه بازم دودلم ... ps 4 هم دستگاه خوبیه ولی انحصاریاشو دوست ندارم ولی مولتی پلتفرم ها روش بهتره ....
E3 چندم خرداد؟؟؟

با این قیمت جدید دلار، فعلاً اونایی که زودتر خریدند کار عاقلانه‌تری انجام داده‌اند!;)
این دلار (درحال حاضر 3360)، حداکثر بخواد قیمتش کم بشه، می‌شه 3100 ولاغیر! درحالی که من با دلار 3010 خریدم.
 
با این قیمت جدید دلار، فعلاً اونایی که زودتر خریدند کار عاقلانه‌تری انجام داده‌اند!;)
این دلار (درحال حاضر 3360)، حداکثر بخواد قیمتش کم بشه، می‌شه 3100 ولاغیر! درحالی که من با دلار 3010 خریدم.

مواقم/داش ممد نیستی کم پیدایی:d
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که وان دارند راهنمایی کنید من پروفایل رو 360 دارم بعد اپدیت اخر داشبورد پروفایلم رو هیچ 360 دیگه ای دانلود نمیشه 1 سال تیونر داره اگه وان بگیرم دانلود میشه یا باید یکی دیگه بسازم؟بعد مثلا من سیزن پس اساسین 4 رو خرید کردم رو 360 تو وان هم دارم یا جدا باید بخرم ؟ تو همین اساسین پرستیژ 35 هستم بیام تو وان لول 1 میشم؟کلا چیزی از پروفایل قبلیم میاد یا نه چون خیلی برام مهمه پیشاپیش ممنون از راهنماییتون
 
دوستانی که وان دارند راهنمایی کنید من پروفایل رو 360 دارم بعد اپدیت اخر داشبورد پروفایلم رو هیچ 360 دیگه ای دانلود نمیشه 1 سال تیونر داره اگه وان بگیرم دانلود میشه یا باید یکی دیگه بسازم؟بعد مثلا من سیزن پس اساسین 4 رو خرید کردم رو 360 تو وان هم دارم یا جدا باید بخرم ؟ تو همین اساسین پرستیژ 35 هستم بیام تو وان لول 1 میشم؟کلا چیزی از پروفایل قبلیم میاد یا نه چون خیلی برام مهمه پیشاپیش ممنون از راهنماییتون
دانلود میشه، برای این که روی یک xbox 360 دیگه هم بتونی دانلودش کنی، اول وارد سایت xbox.com میشی و بعد sign in می کنی، اونجا احتمالا یک کد امنیتی می خواد و بعد از وارد کردن اون می تونی با xbox 360 دانلودش کنی (فقط باید IP که استفاده می کنی برای Xbox 360 و PC یکی باشه). برای AC4 فکر نکنم بتونی از Season Pass که قبلا خریدی استفاده کنی.
گلد، پوینت و اچیومنت هایی که گرفتی منتقل می شن
 
OverHead چیست ؟
معمولا در سخت افزار کنسول ها و یا دیگر مجموعه های سخت افزاری به طور کامل از پتانسیل و توانایی های آن استفاده نمی شود .
در زمینه عدم استفاده از تمامی پتانسیل سخت افزاری کنسول ها معمولا دو حالت وجود دارد . در حالت اول توسعه دهندگان از تمامی پتانسیل کنسول استفاده نمی کنند اما بخش های خالی مانده و استفاده نشده خود باعث کم شدن بازده نهایی و استفاده از قدرت نهایی دستگاه نمی شوند .به طور مثال ممکن است توسعه دهنده به هر دلیلی نتواند از تمامی هشت هسته کنسول XBOX ONE در زمینه پردازش بازی استفاده کند اما هسته هایی که در این زمینه پردازش مورد استفاده قرار نمی گیرند خود باعث کم شدن قدرت نهایی دستگاه نمی شوند و درواقع حجمی از این قدرت نهایی را به خود اختصاص نمی دهند . اما حالت دوم این است که توسعه دهنده با وجود اینکه نمی تواند از تمامی هشت هسته به صورت همزمان استفاده کند و برخی از هسته ها عملا نقشی در پردازش ایفا نمی کنند با این وجود هسته های خنثی بخشی از قدرت دستگاه را نیز به خود اختصاص میدهد .در این صورت دستگاه با مشکل OverHead مواجه شده است و این مشکل معمولا از طریق برنامه نویسی نادرست بوجود می آید و نتیجه آن این است بخش هایی که عملا در مراحل اصلی پردازش نقشی ندارد خود بخشی از قدرت دستگاه را به خود اختصاص میدهند و این موضوع باعث می شود سازنده نتواند از تمامی قدرت دستگاه استفاده کند .اگر هنوز متوجه معنای OverHead نشدید به این مثال توجه کنید :تصور کنید کنسول XBOX ONE از 8 هسته مرکزی CPU تشکیل شده است . ما کنسول XBOX ONE را به یک ساختمان مسکونی و هشت هسته را به هشت واحد و توسعه دهنده را نیز به مالک این ساختمان تشبیه می کنیم .در حالت عادی مالک ساختمان از تمامی پتانسیل این 8 واحد برای درآمدزایی استفاده می کند و آنها را به مردم اجاره میدهد تا هر ماه پولی را دریافت کند . اما وقتی یک یا دو واحد این ساختمان بدون ساکن و مستاجر باشد عملا نه تنها هیچ استفاده ای برای مالک ندارد بلکه مالک باید هزینه و مالیات خالی بودن این دو واحد را نیز پرداخت کند . به این مشکل و اضافه بودن هزینه زا OverHead گفته می شود .

- - -ویرایش - - -

آقای Brad Wardell مدیرکل و بنیان گذار شرکت Stardock اعلام کرد با استفاده از DirectX 12 بسیاری از مشکلات کنسول XBOX ONE نظیر رزولوشن برطرف خواهد شد .آقای Wardell با ارسال توئیتی در مورد تاثیر DirectX 12 بر سخت افزار XBOX ONE گفت :" اگر به معماری کنسول XBOX ONE نگاهی بکنیم متوجه می شویم از هشت هسته اصلی CPU تنها یک هسته در اختیار DirectX 11 است اما با استفاده از DirectX 12 تمامی هشت هسته می تواند از توانایی های DirectX استفاده کند "بعد از انتشار این توئیت ، یکی از کاربران توئیتر در پاسخ به آقای Wardell گفت در حال حاضر نیز تمامی هسته های CPU کنسول XBOX ONE همین کار را انجام میدهند اما آقای Wardell در جواب گفت :" متاسفانه شما در این مورد سخت در اشتباه هستید ، مشکل XBOX ONE در زمینه OverHead و بخش های اضافی سخت افزاری نیست بلکه در حال حاضر توسط DirectX11 نمیتوان بصورت منظم از تمامی 8 هسته CPU بطور همزمان استفاده کرد . من فکر میکنم با استفاده از توانایی های DirectX12 بتوان این مشکل و کمبود را حل کرد و رزولوشن بالاتر و کیفیت بهتری را از طریق این کنسول بنمایش گذاشت "در همین رابطه هفته گذشته برخی از توسعه دهندگان اعلام کردند با استفاده از توانایی های DirectX 12 میتوان 50% تا 100% استفاده بهینه تری را از GPU کنسول XBOX ONE انجام داد .نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ از دید شما با DirectX 12 توسعه دهندگان میتوانند تمامی مشکلات و ناهناهنگی های سخت افزار کنسول XBOX ONE را پشت سربگذارند ؟
 
OverHead چیست ؟
معمولا در سخت افزار کنسول ها و یا دیگر مجموعه های سخت افزاری به طور کامل از پتانسیل و توانایی های آن استفاده نمی شود .
در زمینه عدم استفاده از تمامی پتانسیل سخت افزاری کنسول ها معمولا دو حالت وجود دارد . در حالت اول توسعه دهندگان از تمامی پتانسیل کنسول استفاده نمی کنند اما بخش های خالی مانده و استفاده نشده خود باعث کم شدن بازده نهایی و استفاده از قدرت نهایی دستگاه نمی شوند .به طور مثال ممکن است توسعه دهنده به هر دلیلی نتواند از تمامی هشت هسته کنسول XBOX ONE در زمینه پردازش بازی استفاده کند اما هسته هایی که در این زمینه پردازش مورد استفاده قرار نمی گیرند خود باعث کم شدن قدرت نهایی دستگاه نمی شوند و درواقع حجمی از این قدرت نهایی را به خود اختصاص نمی دهند . اما حالت دوم این است که توسعه دهنده با وجود اینکه نمی تواند از تمامی هشت هسته به صورت همزمان استفاده کند و برخی از هسته ها عملا نقشی در پردازش ایفا نمی کنند با این وجود هسته های خنثی بخشی از قدرت دستگاه را نیز به خود اختصاص میدهد .در این صورت دستگاه با مشکل OverHead مواجه شده است و این مشکل معمولا از طریق برنامه نویسی نادرست بوجود می آید و نتیجه آن این است بخش هایی که عملا در مراحل اصلی پردازش نقشی ندارد خود بخشی از قدرت دستگاه را به خود اختصاص میدهند و این موضوع باعث می شود سازنده نتواند از تمامی قدرت دستگاه استفاده کند .اگر هنوز متوجه معنای OverHead نشدید به این مثال توجه کنید :تصور کنید کنسول XBOX ONE از 8 هسته مرکزی CPU تشکیل شده است . ما کنسول XBOX ONE را به یک ساختمان مسکونی و هشت هسته را به هشت واحد و توسعه دهنده را نیز به مالک این ساختمان تشبیه می کنیم .در حالت عادی مالک ساختمان از تمامی پتانسیل این 8 واحد برای درآمدزایی استفاده می کند و آنها را به مردم اجاره میدهد تا هر ماه پولی را دریافت کند . اما وقتی یک یا دو واحد این ساختمان بدون ساکن و مستاجر باشد عملا نه تنها هیچ استفاده ای برای مالک ندارد بلکه مالک باید هزینه و مالیات خالی بودن این دو واحد را نیز پرداخت کند . به این مشکل و اضافه بودن هزینه زا OverHead گفته می شود .

- - -ویرایش - - -

آقای Brad Wardell مدیرکل و بنیان گذار شرکت Stardock اعلام کرد با استفاده از DirectX 12 بسیاری از مشکلات کنسول XBOX ONE نظیر رزولوشن برطرف خواهد شد .آقای Wardell با ارسال توئیتی در مورد تاثیر DirectX 12 بر سخت افزار XBOX ONE گفت :" اگر به معماری کنسول XBOX ONE نگاهی بکنیم متوجه می شویم از هشت هسته اصلی CPU تنها یک هسته در اختیار DirectX 11 است اما با استفاده از DirectX 12 تمامی هشت هسته می تواند از توانایی های DirectX استفاده کند "بعد از انتشار این توئیت ، یکی از کاربران توئیتر در پاسخ به آقای Wardell گفت در حال حاضر نیز تمامی هسته های CPU کنسول XBOX ONE همین کار را انجام میدهند اما آقای Wardell در جواب گفت :" متاسفانه شما در این مورد سخت در اشتباه هستید ، مشکل XBOX ONE در زمینه OverHead و بخش های اضافی سخت افزاری نیست بلکه در حال حاضر توسط DirectX11 نمیتوان بصورت منظم از تمامی 8 هسته CPU بطور همزمان استفاده کرد . من فکر میکنم با استفاده از توانایی های DirectX12 بتوان این مشکل و کمبود را حل کرد و رزولوشن بالاتر و کیفیت بهتری را از طریق این کنسول بنمایش گذاشت "در همین رابطه هفته گذشته برخی از توسعه دهندگان اعلام کردند با استفاده از توانایی های DirectX 12 میتوان 50% تا 100% استفاده بهینه تری را از GPU کنسول XBOX ONE انجام داد .نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ از دید شما با DirectX 12 توسعه دهندگان میتوانند تمامی مشکلات و ناهناهنگی های سخت افزار کنسول XBOX ONE را پشت سربگذارند ؟

فقط ایشون نیستند که همچین صحبتی کردند قبلا هم از شرکت اینتل(مدیر این شرکت)گفته بودند که قدرت ایکس باکس بعد از دایرکت ایکس 12 به میزان 100 درصد افزایش پیدا میکنه
این یعنی ایکس باکس به راحتی ps4 رو پشتسر میذاره اگه حرفای اسپنسر ر رابطه با بازی های انحصاری بیشتر و یا حداقل در حد انتظار افراد از صحبت های ایشوون باشه و با توجه به تاثیر دایرکت ایکس 12 شاید سال 2014 و 2015 رو سال های اوج ایکس باکس و افول و مرگ سونی بدونیم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or