همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,100
آقا یکی در مورد Zoo Tycoon یه توضیحی میده !؟ من فکر میکردم یه چی تو مایه های همین LocoCycle میشه ، ولی فکر کنم تا الآن بهترین متای لانچ رو داره :| :D البته هنوز متا نداره :-"
نه اینم الان 70 و خورده ایه:D
من نقداش رو نخوندم، ولی تو همون جملاتی که ثبت شده میگفتن خوب از قابلیت های کینکت استفاده کرده و طراحی و انیمیشن حیواناتش عالیه.
کلا sleeper hit بود:D
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
پالیگان سنگدل در مورد بازی گفته:
It's charming and sweet, to the point that I never wanted to stop playing — even when my colleagues demanded we use the console for one of the bigger launch titles.

دنیا برعکس شده! بازی کپکام بالاترین متای ریتیل و بازی کینکتی با نمره های خوب :))
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
آقا یکی در مورد Zoo Tycoon یه توضیحی میده !؟ من فکر میکردم یه چی تو مایه های همین LocoCycle میشه ، ولی فکر کنم تا الآن بهترین متای لانچ رو داره :| :D البته هنوز متا نداره :-"
یه سری توضیحات در موردش نوشته بودم. :D

سری بازی‌های Zoo Tycoon جزو بازی‌های محبوب بین عناوین هم‌سبک خود بوده و از سال 2001 وارد بازار شدند. نسخه‌های اصلی این سری همیشه در انحصار PC بوده‌اند، ولی این بار خبری از نسخه PC نیست و شاهد عرضه نسخه‌ای برای Xbox 360 و البته کنسول جدید مایکروسافت Xbox One خواهیم بود. Frontier Development که در نسل گذشته بازی‌های Kinectimals و Kinect Disneyland Adventures را برای Xbox 360 ساخته بود، وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد.
بازیکنان در Zoo Tycoon می‌توانند باغ‌وحش دلخواه خود را ساخته و آن را به شکلی که دوست دارند توسعه دهند. محیط‌های مختلفی برای ساخت باغ‌وحش در اختیار بازیکن بوده و بیش از 100 حیوان متنوع نیز در بازی وجود خواهند داشت که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارند. اگر قصد ساخت و نگهداری از باغ‌وحش را با کمک دیگران دارید نیز بازی قابلیت انجام این کار را تا 4 نفر داده و می‌توان با همکاری یکدیگر باغ‌وحشی زیبا و رویایی ساخته و آن را مدیریت کرد. در این میان گزینه‌هایی نیز برای به اشتراک‌گذاری ساخته‌های بازیکن وجود دارد و دیگران می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن با ساخته‌های شما، آن‌ها را کامل‌تر کرده و تغییرات دلخواه را در آن‌ها بدهند.
در Zoo Tycoon استفاده‌های جالبی از Kinect شده و حیوانات باغ‌وحش شما می‌توانند صدای شما را تشخیص داده و رابطه نزدیکی با شما برقرار کنند و برای مثال به صورت مجازی از دست شما غذا بگیرند. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد بازی که می‌تواند توجه دوست‌داران حیات‌وحش را به خود جلب کند، ایجاد تغییرات دینامیک در بازی و مأموریت‌های آن است. برای مثال یک روز خبری در مورد قتل عام و شکار کرگدن‌ها در نایروبی منتشر می‌شود، سازندگان بازی نیز با الهام از این خبر واقعی مأموریت جدیدی را به صورت آنلاین طراحی می‌کنند که در آن تمام بازیکنان در سراسر جهان وظیفه دارند 10 هزار کرگدن را در Zoo Tycoon تحت پوشش قرار داده و در شرایط مناسب باغ‌وحش قرار دهند، مأموریتی که در صورت به نتیجه رسیدن باعث می‌شود پول خوبی به باغ‌وحش مجازی افراد شرکت کننده در این فعالیت اهدا شود.
بازی دارای مدل‌های بسیار زیبایی از حیوانات مختلف بوده و دارای گرافیکی خوش آب و رنگ و دلنشین است که می‌تواند حس حضور در یک باغ‌وحش شخصی را به خوبی به بازیکن منتقل کند.
Zoo Tycoon عنوانی دانلودی بوده و تنها در فروشگاه‌های Walmart و آن هم تا آخر ژانویه 2014 می‌توان نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرد. عنوانی که مطمئناً پتانسیل زیادی برای جذب دوست‌داران بازی‌های مدیریتی و البته علاقه‌مندان حیات‌وحش دارد.
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یه سری توضیحات در موردش نوشته بودم. :D
اتفاقاً آریا این مقاله ات رو خوندم :-" اما ، چون فکر میکردم بازی از اون هاییه که تو آفسایده کلاً اون تیکه ها رو skip کردم x_x

دز هر صورت مرسی الآن تا حدودی فهمیدم کی به کیه :D
خیلی با oxm حال کرد، الکی 9.5 ردیف نکرد :biggrin1: if you know . . . ;;)
جو ندید ! :D
OPM مگه نمره های بازی هاش رو رُند نمیده ؟! :-/ 9.5 از کجا اومد !؟ :D به KZ:SF هم که 8 داد :-?

انصافاً OPM & OXM تو نقد و نمره دادن خوبن :D
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
جو ندید ! :D
OPM مگه نمره های بازی هاش رو رُند نمیده ؟! :-/ 9.5 از کجا اومد !؟ :D به KZ:SF هم که 8 داد :-?

انصافاً OPM & OXM تو نقد و نمره دادن خوبن :D
felan nation منظورم بود :-" ;;)
پ.ن:
Dead Rising 3, the highest rated "AAA" exclusive for both consoles at launch. :>
البته به احتمال زیاد فردا جاش با فورتزا عوض میشه :D
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
عجیب استرس گرفتم واسه نمره های Forza :D میدونم که احتمال زیاد نزدیک 90 هم نمیشه ولی یهو بزنه و بشه 90 فوق العاده میشه :D نظر خودم روی 84 تا 87 هست ولی خب یهو دیدی منتقدها از بس بازی خوب ندیدن تو لانچ یهو از دیدن این شوکه بشن :)) Ryse هم به نظرم نهایتا 70 اینجاها میشه، احتمالا یه سری سایت بهش 3 و 4 میدن :D بازی های امروز هم به جز Crismon Dragon بقیه تقریبا در حد انتظار ظاهر شدن، در کل لانچ خوبی داشته مایکروسافت :D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,100
نمرات بازیهای انحصاری تا اینجا (Dog of Duty رو فاکتور بگیرید:D).

c7cdd69bbb20e12b1.jpg
 

amin_irt

کاربر سایت
Jun 4, 2009
1,510
نام
ali
اقا یه سوال داشتیم ما
اونم اینکه مایکروسافت خیلی رو قابلیتهای غیر از گیمینگ ایکس باکس وان مانور داده حالا میخوام ببینم که اون قابلیتها چی هست ؟؟ میخوام ببینم به درد من میخوره یا داخل ایران میشه ازش استفاده کرد یا نه؟

میشه یکی اونا رو با دقت برا من تو ضیح بده؟؟
همچنین راجع به سیستم عاملش چه اطلاعاتی بیرون دادن؟؟
ممنون میشم

راستی یه سایت معرفی کنید عکسهای دقیق کنسول و دسته با کیفیت بالا از هر زاویه ایی گزاشته باشه تو گوگل سرچ میکنی عکسا کوچیک هست و کیفیت پائین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر