در این تاپیک قصد داریم تا به طرز اجرا، حل مشکلات و آموزش این بازی زیبا و پرطرفدار برپردازیم.
موفق باشید
موفق باشید
دوست من این id من هستبا هزار بد بختي درستش كردم ورژن 10 رو ريختم حالا اين پيغام ميدخ كسي مي دونه بايد چه كار كرد
This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 5 )
با هزار بد بختي درستش كردم ورژن 10 رو ريختم حالا اين پيغام ميدخ كسي مي دونه بايد چه كار كرد
This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 5 )
توی cs:s تا اونجایی که من یادمه به خاط خود بازی و حجیم بودنش در بهترین شرایط لتنسی 500 بود و نمیشد کاریش کرد البته ما اون موقع توی تنها سرور کانتر سورس ایران یعنی داتک بازی میکردیم که زیاد هم توش بازی نکردم چون افتضاح بود از من میشنوی برو با همون 1.6 بازی کن .دوستان راهی نداره که پینگمون رو کمی پایین بیاریم؟
بابا ایول حف دلمو گفتی :laughing:سامان من شیفته این اطلاعات دقیقت در مورد این بازی شدم!! (بهتره بری این Source را بیشتر بازی کنی انوقت می فهمی کانتر یعنی چی؟!)
در کجا فراگیر نشده در ایران؟! یک کشور اونم مثل ایران اصلا مبنایی برای فراگیر شدن نیست. این بازی پس از اومدنش در اروپا و امریکا بسایر طرفدار پیدا کرد و مخصوصا در امریکا که دیگه کاملا فراگیر شده. نمونه بارزشم شما برید یه نگاه به سرور های Valve بکنید می بینید که چقدر سرور Source در لیست سرور ها زیاده!
ببینم مسابقات اصلی دنیا کودمان که ما نمی شناسیم؟! در مسابقات WCG که اصلی ترین مسابقات بازی در جهان است Source را یک ماه پس از ریلیز این بازی به جای کانتر قبلی در مسابقات قرار دادند و مسابقات کانتر امسال نیز با این بازی انجام خواهد شد.
در ضمن در تمامی مسابقات رسمی و جهانی از کانتر Condition Zero استفاده می شه نه کانتر ( 1 و خورده اي). توی مسابقاتی که جهانی نیستند از 1.6 استفاده می شه.
همچین سیستم خیلی قوی هم نمی خواد دیگه تو خونه همه سیستمی با مشخصات زیر پیدا می شه:
CPU:1400Mhz - RAM:256MB - GC:128MB Geforce 4
من خودم همیشه با این سیستم بازی می کنم و تا حالا هم تو فریم بازی مشکل نداشتم. حالا قرار نیست که کیفیتو تا ته ببریم بالا بعد بازی کنیم.
ولی دلایل اصلیی که بیشتر کانتر بازی های قدیمی از این بازی خوششون نمی یاد اینه که اصول تیر اندازی در Source سختتر و طبیعی تر شده و مثل 1.6 نیست که مثلا همینطور داری راه می ری تیر بزنی تو کله یا رو حالا تیر دورورشم بخوره باز یارو هد شات شه! و یا زمان پر کردن خشاب ها در Source تقریبا دو برابر کانتر های قبلی است که البته کاملا طبیعی است و مثل قبلی ها نیست که هنوز خشابو کامل جا نزده شروع به تیر اندازی می کنه! و دلایل دیگری از این قبیل چون در Source اساس برنامه نویسی بازی کاملا تغییر کرده.
دیگه در مورد گرافیک که نمی شه اظهار نظر کرد چون کانتر های قبلی نسبت به Source هیچی برای گفتن ندارن. البته این حرف شما نظر شخصیه خودته و من چیزی روش نمی گم.
مقایسه کردن Source با 1.6 مثل مقایسه HL2 با HL1 است و این واقعا کمال بی انصافی است که آدم بیاد بگه که HL1 قشنگتر و طبیعی تر از HL2 است! حالت بدن و رفتار بدن در کلیه امور و پس از اصابت گلوله در Source کاملا طبیعی است در صورتی که در کانتر های قبلی اصلا همچین چیزی معنا نداره.
من هم Source و هم 1.6 را ساعت های بسیار زیاد و با افراد مختلفی بازی کردم و این گفته های من برمبنای 2-3 ساعت بازی کردن این بازی ها نیست.
سرور IRAN-VICH Source Server هیچ مشکلی نداره
من تو بازی پینگم 80 هست هرکی از ایرا وصل شه پینگش بیشتر از 150 نمیشه