هزینه ساخت عنوان Watch Dogs قبل از تاخیر 50 میلیون یورو بوده است

Reza Castel

کاربر سایت
Aug 19, 2012
432
WD_Screenshot_Steampipe_hack_GC_130821_10amCET_1377072777.jpg

دیگر در این زمان ، هزینه بازی های جهان آزاد (Open-World) یا بخصوص عناوین مولتی پلتفرم مانند یک راز نیست.تهیه کننده اجرایی عنوان Watch Dogs آقای Stéphane Decroix در یک مقاله مرتبط با سال 2013 که بر روی وبسایت کسب و کار فرانسوی Challenges منتشر شده است ، نشان داده که هزینه توسعه عنوان جهان آزاد/ماجراجویی و هکری Watch Dogs بالغ بر €50 میلیون یورو (در حدود $68 میلیون دلار) بوده است.
البته این مقدار مبلغ بدون هزینه های بازاریابی در نظر گرفته شده است و این مقدار بودجه مربوط به زمانی است که بازی با تاخیر مواجه نشده بود.با این حال ، با در نظر گرفتن هزینه های اضافه شده برای تاخیر ، بازاریابی جدید و جنبه های دیگر زیاد دور از ذهن نیست که بودجه نهایی عنوان Watch Dogs چیزی حدود 80$ میلیون دلار تا 100$ میلیون دلار باشد.

همانطور که در جریان هستید ، هنوز هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای عنوان Watch Dogs اعلام نشده است.هر چند که شایعات نشان می دهد این عنوان در ماه مارچ انتشار خواهد یافت.عنوان Watch Dogs برای پلتفرم های PC ، Xbox One ، Xbox360 ، PlayStation 3 ، PlayStation 4 و Wii U منتشر خواهد شد.
نظر شما در مورد این مقدار بودجه ای که تهیه کننده اجرایی عنوان Watch Dogs ادعا می کند ، چیست؟


 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
در برابر رقمی که میفروشه چیزی نیست:bighug: تازه هزینه ساخت قسمت های بعدی مسلما خیلی کمتر خواهد بود:>
 
آخرین ویرایش:

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
ریسک بزرگیه :-s اگه در حدّ انتظار ظاهر نشه و فروش خوبی نکنه یه شکست به تمام معنا می شه :| ولی این همه بودجه برا یه بازی معمولی خرج نمی شه :D پس معلومه یه چی متفاوته :>
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
ریسک بزرگیه :-s اگه در حدّ انتظار ظاهر نشه و به فروش خوبی نکنه یه شکست به تمام معنا می شه :| ولی این همه بودجه برا یه بازی معمولی خرج نمی شه :D پس معلومه از خودشون مطمئنن :>
صد در صد!!این بازی خواهد ترکوند..بازی open world به این زیبایی ندیدم..خیلی منتظرم بیاد.
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,116
نام
آرمان
اگه روی هر دو نسل هم خوب عمل کنه و نسخه نسل قبل مشکلات تکنیکی و گرافیکی نداشته باشه به احتمال زیاد موفق میشه

تنها چیزی که عجیبه اینه که از داستانش هنوز چیز زیادی نگفتن ! امیدوارم داستان قابل قبولی داشته باشه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
پیارسال یوبیشافت با فارکرای 3 شروع کرد و هنوزم که هنوزه داره با بازیهاش میترکونه و ازش راضیم و بنظرم ان عنوان اوج موفّقیت یوبیه!!!سگ در صد:x
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من اگه روزی روزگاری خواستم برم رو نسل بعد اولین چیزی که میگیرم اینه :D !
فکر کنم یه رقیب کاملا قابل قبول برای gta v باشه ! هرچند هیچ بازییو نباید با عظمت GTA مقایسه کنیم ولی این داره سعی میکنه به اون برسه ( از چیزایی که دیدم میگم :D )
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
اینا صبر کردن GTA ریلیز شه ببینن چیکا کرده این بازی...وقتی دیدن حرفی باسه گفتن ندارن مقابل این بازی تصمیم گرفتن بیشتر رو بازی کار کنن یا این که زمانش با ریلیز gta فاصله تقریبا زیادی داشته باشه.:d.چون همه این بازی رو با GTA میخوان مقایسه کنن..که به نظر من چند ساله دیگم روش کار کنن باز هم فاصله زیادی با gta خواهند داشت.

من فکر کنم علت تاخیرش همین باشه.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,021
نام
محمد امین
یکی از بهترین تصمیمات ممکن تاخیر خوردن این بازی چون اگر با کلی ایراد و باگ می اومد بیرون بسیار مورد نوازش قرار می گرفت.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
من نمیدونم چرا باید گفته شه بازی رقیب gta ?? من اطمینان دارم یکدونه از تفریحات gta مثل تنیس و.. عمرا تو محیط این بازی باشه ، هدفشم این نیست ، اون محیط زنده لس سانتوسم تو همین نسل اگه بتونن تو بازیشون دربیارن خیلی هنر کردن ، ولی خوب بازی ایده خوبی داره ، ولی من ندیدم خود سازندگان ادعا کنن بازی ما مثل رقیب gta خواهد بود.
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
ریسک بزرگیه :-s اگه در حدّ انتظار ظاهر نشه و فروش خوبی نکنه یه شکست به تمام معنا می شه :| ولی این همه بودجه برا یه بازی معمولی خرج نمی شه :D پس معلومه یه چی متفاوته :>

یوبی سافت از محدود پابلیشرهایی هست که داره راهش رو درست ادامه میده و اینکه میگی ریسک بزرگی کرده درسته اما اگه بگیم خرج بازی با همه تبلیغات و هزینه تولیدش 100 میلیون دلار باشه و هزینه هایی که از سر فروش هر کپی تقسیم میشه، مثله حق لایسنس مایکروسافت سونی و نینتندو و سودی که بقالی سره کوچه از فروش بازی میگره و هزینه تولید دیسک هزینه استفاده از آهنگها و کلا کپی رایت و ... تقریبا بین 20 تا 30 دلار خود پابلیشر از فروش هربازی گیرش میاد حالا با جمع وضرب بخوایم حساب کنیم بازیی با این هزینه ساخت باید بیشتر از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشه که سود آور هم یجوریی میشه حسابش کرد. به نظر منم واچ داگز تو این زمینه مشکلی نخواهد داشت و قوی شروع میکنه فورشش رو.

ولی یه چیزی که الان هست اینه که بعضی پابلیشرا مثل اسکوئر انیکس میان اعلام میکنن که مثلا tomb rider با فروش 3.6 میلیون هنوزم شکست محسوب میشه و انتظاراتو براورده نمیکنه بنظرم به حریص تر شدن پابلیشرها برمیگرده وگرنه بازی هزینه ساخت و سودآوریشو داشته. حالا بحثه دیجیتال بماند که خیلی هم از اون طریق پول بیشتری درمیارن چون بقالی و هزینه دیسک و اینا درکار نیست ولی بازم با همون قیمت بما قالب میکنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر