اقای Jeffrey Yohalem نویسنده بازی FARCRY3 در مصاحبه ای که با Penny Arcade Report داشت از نحوه برخورد ناشران با وجود مفاهیم عمیق داستانی و فلسفی در بازی ها گله کرد و در مورد وجود همین عناصر در FARCRY3 نیز سخن گفت .
او درمورد برخورد ناشران با وجود داشتن مفاهیم عمیق در داستان بازی ها گفت : «ناشران می گویند گیمر ها همچین چیزی نمی خواهند پس ما هم جلوی این چیزها را می گیریم» او در ادامه افزود «پس گیمر ها هم از این گونه بازی ها خوششان نمی آید و اینگونه ناشران ضرر می بینند»
«من احساس میکنم منتقدین هم به معانی ای که در داستان بازی ها نهفته است توجه نمی کنند»
او در مورد FARCRY3 گفت : « بازی درباره حمله به یک جزیره در جنوب اقیانوس ارام است پس چیزی که در اولین فرصت به ذهنمان خطور میکند سفید پوستان استعمار گر است... این همان چیزی است که در فرهنگ عامه به سفر کردن به یک مکان جدید می گویند و نکته جالب اینجاست که این چیزی است که در بسیاری از بازی ها به صورت اغراق امیز وجود دارد فقط انها سعی می کنند انرا بصورت اشکارا بروز ندهند »
« برای مثال بازی GTA یک بازی درمورد استعمارگری است شما به نیویورک میایید و انرا مورد استعمار قرار می دهید . Ezio به رم میاید و انجا را مورد استعمار قرار می دهد در واقع اکثر بازی های open world اینگونه هستند »
شما در مورد مفاهیم نهفته در FARCRY3 چه فکر می کنید؟
http://www.vg247.com/2012/12/18/far-cry-3-writer-believes-weve-missed-the-point-of-the-games-plot/
آخرین ویرایش: