نظر Fils-Aime پیرامون لیست بازی های PS4 و Xbox one: خسته کننده

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
meatman.jpg



رئیس کمپانی نینتندو آمریکا آقای Reggie Fils-Aime طی جدیدترین مصاحبه خود در IGN از ارزش Wii U در پاییز امسال دفاع می کنند.
چندی قبل اعلام شد که از تاریخ 20 سپتامبر قیمت کنسول Wii U در آمریکا پنجاه دلار پایین خواهد آمد. از آقای Reggie سوال شد که مشوق مردم برای انتخاب نینتندو چیست؟ این در حالی است که کنسول این کمپانی 100 دلار از رقیبان ارزانتر است.
آقای Reggie Fils-Aime پاسخ می دهند:
همه چیز درباره بازی ها است. سیستم های رقیب لیست بازی های خود را که قرار است عرضه شود اعلام کرده اند. من اجازه دارم که بگویم Meh (خسته کننده). من پس از نگاه به لیست خودمان حسی خوبی دارم. ما Zelda،Donkey Kong،Mario و عناوین بزرگی نظیر Pikmin 3 و Wonderful 101 را داریم. من حس خوبی نسبت به این لیست و ارزشی که برای مشتریان قرار می دهیم دارم.
لازم به ذکر است رقیبان Nintendo نیز تکنولوژی هایی جدیدی را به همراه دارند نظیر cloud و قابلیت بازی به صورت cross-platfrom بین کنسول خانگی و دستی. برای این مورد Nintendo چه پاسخی دارد؟
آقای Fils-Aime ادامه می دهند:
ما تکنولوژی cloud را از طریق Wii U ارائه می کنیم. Nintendo TVii تماما تکنولوژی cloud است. تفاوت اینجاست که ما درباره تکنولوژی صحبت نمی کنیم. ما می خواهیم درباره تجربه صحبت کنیم. ما می خواهیم مصرف کنندگان سرگرم شوند. Nintendo در مقابل دیگر رقبا به جای تکنولوژی به ارزش سرگرمی و تفریج میپردازد.
به نظر شما عملکرد Nintendo در پاییز امسال چگونه خواهد بود؟
IGN
 
آخرین ویرایش:

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
حالا نه این که لانچ تایتل Wii U مشکلی نداشت.:|
دست کم نصف عناوین لانچش افت فریم داشت.چند تا از بازی های اختصاصیش هم تاخیر خورد.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
با اینکه به طرز وحشتناکی فیلس رو قبول دارم اما برو به جهنم

نمیدونستم بازیایی مثل MGS, Titanfall, Final Fantasy, Infamous, Forza و . . . خسته کننده حساب میشن

بعدشم هنوز کنسولا دست مردم نرسیده

انگار خود نینتندو برا WiiU روز لانچ 10 تا زلدا داده بیرون
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
یعنی فکر نکنم کمپانی وجود داشته باشه مثل ماکرو که اول نسل این همه بازی انحصاری با تنوع بسیار زیاد رو برای کنسولش معرفی کرده باشه بعد این میگه خسته کننده..!
خسته کننده به این میگن یک شرکتی 30 سال فقط با سوپر ماریو و زلدا اموراتشو بگزرونه
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
به نظر من حرف ايشون با توجه به سياست هاي نينتندو كاملا درسته.چون بازي هاي شركت نينتندو كاملا در يك دنياي ديگري قرار دارن در حالي كه در كنسول هاي ماكروسافت و سوني اينجوري نيست.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
خب بازی قشنگ که با خسته کننده خیلی فرق داره.امّا مشتاقم ببینم لیست خفنشون چیه :D البته با Zelda U همه چی حل میشه.متروید و Fire Emblem و DK و .... که هیچّی!!!اوه ماریو هم فراموش نشه
البته لیست بازی ها به نظر من هم تو برخی عناوین خسته کننده بود ولی خب بعضی هاشون قشنگ بودند و نمیشه به طور کلّی گفت Meh
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
والا یکی نیست به این یارو بگه اول از همه یه سوزن به خودت بزن و یه میخ طویله به دیگرون، از زمان میکرو جنیوس داریم ماریو،زلدا،دانکی کونگ و متروید بازی میکنیم ... یه مشت بازی چرت و پرت رنگارنگ و شاد و به درد نخور واسه سنین +1 سال!.
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
والا یکی نیست به این یارو بگه اول از همه یه سوزن به خودت بزن و یه میخ طویله به دیگرون، از زمان میکرو جنیوس داریم ماریو،زلدا،دانکی کونگ و متروید بازی میکنیم ... یه مشت بازی چرت و پرت رنگارنگ و شاد و به درد نخور واسه سنین +1 سال!.
ٌشما که یک بار گفتی این‌ها رو بازی نکردی چطور شد الان بازی کردی از اون زمان سگا؟
What?What?What?
خودت رو می‌خوای زیر سوال ببری بازی با متا 99 و 96 و 94 متروید با متا97 رو می‌خوای زیر سوال ببری؟بهترین پلتفرم تاریخ رو با متا 97؟ نکن این کارارو مگه نمیگی چرت و پرته کسی مجبورت نکرده بازی کنی بهتره به این طور بازی‌ها اصلا نگاه نکنی. احتمالا سن من بقیه و منتقد‌ها هم +1 است. نکنه خودت رو با 4 تا بازی شوتر هاردکور فرض کردی؟
اینجا چیزی به اسم نظر شخصی نداریم که بخوای سری بگی آی نه نظر شخصی باشه ارگ این طور باشه منم بازی‌های مورد علاقت رو زیر سوال می‌برم.
 
آخرین ویرایش:
  • Angry
Reactions: reza51

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
اینکه چی زده بوده این حرفا رو زده نمی‌دونم واقعا، حالش خوش نبوده اما این قسمت حرفش خیلی جالبه:

تفاوت اینجاست که ما درباره تکنولوژی صحبت نمی کنیم. ما می خواهیم درباره تجربه صحبت کنیم. ما می خواهیم مصرف کنندگان سرگرم شوند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر