نظر سنجي براي ساخت يك بازي (( لطفا همه شركت كنن))

stalker

کاربر سایت
May 13, 2007
8
براي اولين كار هر چي بسازيد خوبه فقط يكم استاندارد ها رو رعايت كنيد.سناريو و ايده هاي نو هميشه باعث موفقيت يك بازي ميشن.شما اگه گرافيك جالبي نداشته باشين ولي داستان خوب باشه باعث استقبال ميشه و ميتونيد كارهاي بعدي تونو با روحيه ي بهتر بسازيد.
ضمنا با همين برنامه هاي سائه هم ميشه بازي خوب ساخت
البته نظرات من در مورد بازي:
1-داستانش خوب باشه و در صورت امكان حتما ايراني باشه.
2-شخصيتي كه ميسازيد محبوب باشه.
3-گيم پلي خيلي مهمه.
در اخر بگم لازم نيست بريد ليسانس يك موتور گرافيكي را بگيريد.تو ايران همه چيز كركي است.از ويندوز دفاتر دولتي گرفته تا ....لازم نيست engine قانوني باشه:p
 

ASSASSIN

کاربر سایت
Mar 30, 2007
18
stalker جان ميتوني اتمينان داشته باشي كه داستان صد در صد ايراني از اسم گرفته تا بعضي از محيط ها .

تمام دوستاني كه مايل اند كه در مورد بازي با بيشتر بدانند ميتونن به www.futureworld.ir
برن و بحث مون رو اونجا ادامه بديم . البته قسمتي كه براي بازي توش بحث بكنيم هنوز به سايت اضافه نشده ولي تا شما هم عضو بشين اين قسمتشم حل ميشه.

اگر سوالي هست در خدمتم :cheesygri
 

Drak_Dragon

کاربر سایت
May 24, 2007
219
نام
شهروز علیم
با عرض سلام و تشکر خدمت تمامی دوستانی که در این بحث و نظر سنجی شرکت کردند.
داستانی که در ساخت این بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت کاملا ایرانی بوده و توسط نویسندگان خوب و متبحر شرکت نوشته شده و خواهد شد.
موتور بازی نیز همانطور که گفته شد ، نرم افزار قدرتمند Quest3D خواهد بود و می توانید این اطمینان را داشته باشید که این بازی ، یکی از بهترین و قوی ترین بازی های ایرانی خواهد بود.
البته با کمک و پشتیبانی تمام شما.
دوستانی که نمونه کار خواسته بودند می توانند به قسمت محصولات سایت شرکت مراجعه فرمایند و آخرین محصولات ما را ملاحظه نمایند.
آخرین بازی ما ، با استفاده از نرم افزار 3D Game Studio که مطمئنا همگی شما آن را می شناسید ساخته شده است و در صورت تمایل می توانید آن را از فروشگاه سایت خریداری نمایید.
شاتهایی از این بازی نیز در تمامی صفحات سایت موجود می باشد.
اطلاعات بیشتر در سایت موجود می باشد.
در مورد بخش مربوط به جدیدترین کار شرکت که این نظرسنجی نیز به خاطر همین کار است ، بزودی افتتاح می شود و می توانیم به کمک و همیاری همگی شما نیز حساب کنیم.

منتظر سبک های مورد علاقه خود باشید.
با تشکر
www.Futureworld.ir
 

Mostafa.Sepehrian

کاربر سایت
May 18, 2007
12
دوستان می توانند برای اطلاع بیشتر از این بازی و سناریو آن به لینک زیر رجوع کنند:
http://forum.futureworld.ir/viewtopic.php?t=231
منتظر حضور شکوهمندتان در بحث هستیم.:laughing:
برای ثبت نام در تالار و بحث در مورد موضوع از لینک زیر برای ثبت نام استفاده کنید.
www.Futureworld.ir
با تشکر
 

mojtabafarzan

کاربر سایت
Dec 20, 2007
1
با سلام
اگه بتونید بازیهایی به سبک call of duty تولید کنید که موضوعش راجع به دفاع مقدس و نجات دادن گروگانها و آزاد سازی مناطق باشه هم توی فروش موفق هستید و هم احتمالا از طریق سازمانها مورد حمایت قرار میگیرید .
نظرتون چیه ؟
:blushing:
 

jarmajaya

کاربر سایت
Oct 28, 2007
79
نام
جارماجایا
..xwytoppop..

با سلام
اگه بتونید بازیهایی به سبک call of duty تولید کنید که موضوعش راجع به دفاع مقدس و نجات دادن گروگانها و آزاد سازی مناطق باشه هم توی فروش موفق هستید و هم احتمالا از طریق سازمانها مورد حمایت قرار میگیرید .
نظرتون چیه ؟
:blushing:

من با ایشون کاملا موافقم البته ما که کاره ای نیستیم باید ببینیم آقا/خانم تروریست چکار می کنند...ولی عجب موضوعیه...این دفاع مقدسا...به نظر من که موفق می شه ... با تشکر...JARMAJAYA
 

Ali-360

کاربر سایت
Feb 14, 2007
1,140
نام
شک داری؟؟؟ گفتم که علی
دقیقا دکتر جون درست میگه اگه Racing بسازی از الان بهت قول میدم اصلا چیز جالبی در نمیاد
اگه بازی خوب باشه فروشش رو میکنه بدون اینکه ربطی به سبک داشته باشه;) البته به جز RPG که تو ایران شاید یک نفر دوستش داشته باشه!:biggrin1:

اتفاقا آسون ترین سبک Racing هست ، اگه ماشین های ایرانی رو درست بسازند همراه با قابلیت اسپرت و شبیه سازی دقیق و با داستان زیبا از مسابقات زیرزمینی خودمون در تهران میتونه موفق بشه ، مثلا مسابقات خیابونی که تو یادگار امام و... برگزار میشه رو به خوبی همراه پلیس و داستان و شخصیت های گوناگون و موسیقی و... بسازند به نظر من فروش خوبی میکنه به شرطی که گند نزنند:biggrin1:;)



به هر حال برایتان آروزی موفقیت میکنم;)
 

halo_game2000

کاربر سایت
Jun 23, 2007
127
به نظر من یه بازی استراتژیک یا یه بازی ریسینگ بهترین انتخاب های ممکنه البته اگه همه ی جنبه های بازی مورد توجه واقع بشه البته هیچکس انتظار یک شاهکار رو نداره به اندازه ای که بشه بهش گفت بازیه نسل قدیم هم خوبه امیدوارم شرکت شما وسایر شرکت های بازی سازی ایرانی موفق باشن:love::love::love::love::love::love::love::love::love:
 

Ali0008

کاربر سایت
Feb 12, 2008
88
نام
علی
من میگم یا یه RPG بسازید که داستان توپی داشته باشه !
یا یه Action/Advanture بسازید با محیط باز و گیم پلی خوب !
در ضمن :
1- داستانش ایرانی باشه !
2- از این ذاستان آبکی های انتقامی و معتادی و... نباشه !
داستاش ایرانی باشه ولی ایرانی اصیل ها ! از اونها نه !
اونها = آ***ن**ا
 

pooya-a

کاربر سایت
Dec 14, 2007
61
سلام به تمام دوستان بازيباز من از طرف شركت دنياي آينده هستم شركت ما مي خواهد اولين بازي خودش رو بسازه .

حالا من و دوستانم مي خوايم بفهميم كه شما بازيبازان عزيز بيشتر به چه نوع بازي علاقه داريد و اگر بخواهيد يك بازي ايراني رو بازي كنين بايد چه ويژگي هاي داشته باشه دركل چه جور سبك و داستاني رو ميپسنديد؟


با تشكر

شركت بازي سازي دنياه آينده
ضمن خسته نباشيد به شما وهمکارانتون
کشور ما در حال پيشرفت هست و در زمينه هاي مهم علمي و غيره اگر خوب نگاه کنيم هر جا پيشرفتي شده در دنيا در اکثر موارد رد پاي يک ايراني رو ميشه ديد حتي در بازيهاي خوب و مطرح
دنيا .
در مورد موضوع هم موضوعات زيادي چه از نظر تاريخي و جه از لحاظ معاصر وجود داره که منحصرا مال کشور و تمدن ماست و هرگز ساخته نشده در مورد ژانر هم در هر زمينه اي که باشه اگه خوب ساخته بشه مشتري خودشه داره به نظر من از يک موتور گرافيکي قوي استفاده بشه (حتي اگه بتونيد بخريد ) خيلي بهتره
 

FAFA

کاربر سایت
Jan 6, 2007
25
سناریو برای ساخت بازی

سلام به دوستان بازی ساز. من یک سناریو قوی دارم که می تونه دلیلی برای همکاری باشه! داستان رو به طور خلاصه می گذارم که کسی بدون رعایت کپی رایت از اون استفاده نکنه.

داستان مربوط افسر افسرده نیرو های یگان ویژه می باشد که در حال حاظر در زندان به سر می برد.(دلیل زندانی بودن, یکی از اسرار بازی است که می تواند در طول بازی فاش شود و یا حتی به نسخه ی بعدی بازی کشیده شود) او به ماموریتی مخفیانه در یکی از مناطق مرز بین ایران و عراق فرستاده می شود تا دیپلمات هایی را که به صورت غیر قانونی توسط ارتش آمریکا دزدیده شده اند را آزاد سازد. طی مراحل اولیه بازی او موفق به انجام ماموریت خود می شود ولی در زمان بازگشت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به کما می رود. و بقیه بازی در دنیای کمای این افسر صورت می گیرد. او باید با کمک کسانی که در دنیای کما آشنا می شود راهی برای بازگشت خود به دنیا و اصلاح گناهانش پیدا کند.
این سناریو پتانسیل بالایی دارد و این امکان وجود دارد که بازی بر اساس آن را به هر سبکی از جمله اکشن سوم شخص ترسناک و یا مخفیانه, اکشن اول شخص و حتی ادونچر و یا RPG طراحی کرد.
یکی از خصوصیات اصلی داستان این است که می تواند جوانان را هرچه بیشتر با احکام دین, زیبایی های دین, گناه و معصیت ها و حتی عذاب آن ها آشنا کند. (موضوع غیر دینی هم می شه)
البته این سناریو به همین سادگی ها هم که نوشتم نیست و جزئیات فراوانی دارد که می تواند از نظر خط داستانی با بازی های بزرگی مانند سایلنت هیل و یا متال گیر(گنده برداری) رقابت کند.

((تمام حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به این جانب می باشد و هرگونه کپی برداری و استفاده از آن ممنوع است.))

منتظر نظر و جوابتان هستم.
 
آخرین ویرایش:

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
دوست عزیز شما اگه خودتون را بکشین نمیتونید یک بازی اکشن در سطح جهانی بسازید.بخاطر موتور هایی که قیمت گرونی دارند و شما قادر به خریدش نیستید و این باعث ضعف در هوش مصنوعی میشه و لازمه بازی های اکشن هوش مصنوعی هست.
پیشنهاد من این هست که شما یک بازی ادونچر تو مایه های شرلوک هولمز بسازید .چون نیاز به هوش مصنویی زیاد ندارد و هم ساختنش بسیار راحت تر هست و حتی میشه با نرم افزار های معمولی ساختش.
 

mahdi_narimyan

کاربر سایت
Feb 23, 2009
5
به تاریخ توجه کن

دوست عزیز شما اگه خودتون را بکشین نمیتونید یک بازی اکشن در سطح جهانی بسازید.بخاطر موتور هایی که قیمت گرونی دارند و شما قادر به خریدش نیستید و این باعث ضعف در هوش مصنوعی میشه و لازمه بازی های اکشن هوش مصنوعی هست.
پیشنهاد من این هست که شما یک بازی ادونچر تو مایه های شرلوک هولمز بسازید .چون نیاز به هوش مصنویی زیاد ندارد و هم ساختنش بسیار راحت تر هست و حتی میشه با نرم افزار های معمولی ساختش.

دوست گرامی این پست مال 1 سال پیشه لطفا به تاریخ آن توجه کنید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر