
آقای Sam Abbott که هم اکنون بر روی بازی Contrast برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 و PC کار می کند در Compulsions Games مصاحبه داشتند و از ایشان سوال شد که چگونه 8 گیگابایت RAM کنسول PS4 به بازی زندگی بخشید؟
پاسخ Abbot :
خبرها و صحبت های زیادی پخش شده است که ساخت بازی بر روی PS4 و پورت بازی های PC برای آن بسیار آسان می باشد.Digital Extremes سازندگان Warframe که این پورت را 4 ماهه انجام دادند می گویند :ها ها.... کار بر روی پلتفرم آنها آسان است.حافظه و هسته های این کنسول به قدری زیاد است که هنوز به دنبال این هستیم با این همه چه کنیم
Contrast در پاییز پاییز 2013 خواهد امد.این کار بر روی کنسول های نسل حاضر مسلما آسا تر نسب به کنسول های نسل قبل می باشد زیرا کنسول های قدیم معماری متفاوتی با رایانه ها داشتند.اما مانند یک cut & paste هم نیست.ساخت بازی هم اکنون بر روی PS4 نسبت به PS3 آسان تر می باشد
Gamingbolt