نظرسنجی:انتخاب بهترین انتی ویروس

بهترین انتی ویروس از نظر شما؟!


  • مجموع رای دهنده‌ها
    372

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
نمیدونم چرا ولی این bitdefender البته ورژن 10 ش پدر سیستمم رو اورد!
خیلی سنگین بود واسم ولی 9 ش خوب بود...
ولی nod32 همیشه عالی بوده....
 

prince_farsi

کاربر سایت
Dec 6, 2005
110
من هم بعد از استفاده از تمام انتی ویروس های این لیست(غیر از bitdefender) انتخابم NOD32 ست.به خاطر سرعت بالا در update کردن و کاهش ندادن سرعت ویندوز
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
28.gif
179.gif
28.gif
28.gif
پاسخ اين سوال روشن است. زيرا تكنولوژی استفاده شده در نرم‌افزار ضد ویروس "ناد٣٢" تهديدات مخرب رايانه‌ای را بهتر از هر نرم افزار مشابه دیگری با کمترین میزان استفاده از منابع سیستم (Resource) از بين می‌برد.
كافی است برای قضاوت بهتر نگاهی به نتايج آزمونها و تحقيقاتی بياندازيم كه در عرصه توليد نرم‌افزارهای ضدويروس اتفاق مي‌افتند. نتایجی كه مشخص می‌كند كدام نرم‌افزار امن‌تر، سريع‌ترين و مطمئن‌ترين عمل می‌كند. در اين بخش با ارائه نمودارهایی به بررسی و مقايسه نرم‌افزارهای ضد ويروس مختلف خواهيم پرداخت.

180.gif

با استفاده از تكنولوژی ""ThreatSenseو%88 تهديدات رايانه‌ای به صورت پيشگيرانه (ProActive) شناسايی مي‌شوند. به عنوان مثال مي‌توان به تهديداتی مانند "MyDoom"Notsky"، "Bagle" و "Mytob" اشاره كرد که نرم افزار ضد ویروس " ناد ٣٢ " قادر بوده است قبل از روزآمد نمودن از گسترش ویروسهای مذکور جلوگیری نماید. این قابلیت توسط هوش مصنوعی نرم افزار بوجود آمده است.سايت "www.AV-Comparatives.org"با انجام دو آزمايش جداگانه در سال 2005 تائید نموده است كه "ناد٣٢" بهترين گزينه برای حفاظت پيشگيرانه در مقابل تهديدات Zero-Day"" می‌باشد. همچنين به نقل از اين سايت، ضد ویروس"ناد٣٢" توانسته است در آزمون ماه می %90 ويروس‌ها را در بخش "In-the-wild" شناسايی نمايد. علاوه بر این%62تهديدات رايانه‌ای در آزمون بررسی حفاظت پيشگيرانه ماه نوامبر توسط "ناد٣٢" شناسايی گرديده‌اند.
2.gif
نمودار نمایش مجموع تعداد ویروسهای "ITW" که توسط نرم افزارهای مختلف تا تاریخ فوریه 2007 آشکار نگریده است.
همچنین شرکت "ESET" سازنده آنتی ویروس " ناد ٣٢ " توانسته است از 9 سال پيش تاكنون با كسب 45 گواهی‌نامه "VB 100%" از مرکز مهم بولتن ویروس در بخش شناسايی ويروس در حالت"In-the-Wild" ركورد دار اين بخش باشد. آزمون‌های مربوط به اين گواهی‌نامه‌ها در رابطه با توانايی محصولات ضد ويروس برای شناسايی تهديدات شناخته شده رايانه‌ای بوده است. در زیر نتایج حاصل از آزمونهای مختلف از مرکز فوق بصورت نمودار آورده شده است:
1.gif
نمودار نمایش تعداد آزمونهای موفق و ناموفق در یولتن ویروس (تا فوریه سال 2007)
در نمودارهای بالا نشان داده شده است که در آزمون ویروسهای نوع "ITW" نرم افزار "ناد٣٢" اصلا حالت "FAIL" نداشته است.
181.gif

به نقـل از سـايت "www.virusbtn.com" ، سـرعت "ناد٣٢" برای اسـكن فايل‌هـای اجـرايی در ويندوز ویستا برابر 43MB/s می‌باشــد. سـرعت
اسكن
"ناد٣٢" در اين حالت 3 برابر بيش از نزديك‌ترين حريف خود مي‌باشد.
3.gif
نمودار نمایش سرعت اسکن نرم افزارهای مختلف در فایلهای اجرایی ویندوز ویستا "ناد٣٢" با سـرعت 11MB/s در محيط "RedHat Linux" فايل‌ها را اسكن می‌كند و اين سرعت تقريباَ 2 برابر بیش از نزديك‌ترين حريف "ناد٣٢"در اين
مسابقات بوده است. (منبع: www.virusbtn.com)
4.gif
نمودار نمایش سرعت اسکن نرم افزارهای ضد ویروس در سیستم عامل ویندوز "XP" و لینوکس تأثير منفی بر روی كارايی رايانه در زماني كه گارد "NOD32" فعال است برابر %4 مي‌باشد که این مشخصه در نوع خود بی نظیر است.
(منبع:
www.canon.com )
12.gif
نمودار نمایش تاثیر منفی فعالیت گارد در نرم افزارهای مختلف ضد ویروس
182.gif

"ناد٣٢" جزء كوچك‌ترين پكيج‌های نرم‌افزاری در صنايع توليد نرم‌افزارهای ضد ويروس می‌باشد. حجم فايل نصب كنندة نگارش 2.7 اين نرم‌افزار تنها برابر 8.6MB می‌باشد.
اين برنامه تنها از 15 تا 22 مگابايت از حافظه "RAM" را مورد استفاده قرار می‌دهد. با توجه به قابليت "Caching" پيشرفته اين محصول حجم دسترسی به "HDD" و همچنين بازخوانی اطلاعات "RAM" كاهش می‌يابد و اين امر به نوبه خود باعث افزايش كارايی سيستم مي‌گردد.
5.gif
نمودار نمایش میزان حافظه اشغال شده توسط نرم افزارهای مختلف ضد ویروس


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

264.gif
28.gif
28.gif
163.gif
نسخه تحت شبکه ای یا اینترپرایز ضد ویروس "ناد ٣٢"برای حفاظت از رایانه ها در شبکه های بزرگ و متوسط طراحی گردیده است. نرم افزار ضد ویروس برای ایستگاه های محلی و فایل سرورهای موجود در شبکه و همچنین کنسول مرکزی قدرتمند (جهت مدیریت کلیه رایانه های موجود در شبکه) همگی از اجزا این بسته نرم افزاری بی نظیر می باشند.
این بسته نرم افزاری جهت شبکه های بسیار بزرگ و متوسط انتخاب بسیار ایده آلی می باشد. لازم به ذکر است این گزینه برای شبکه های کوچک (حتی با 5 رایانه) نیز مناسب است.

158.gif

نسخه شبکه ای
"ناد ٣٢" مدیر شبکه را قادر می سازد نرم افزار ضد ویروس را روی هر تعداد ایستگاه محلی و یا سرور در شبکه به راحتی نصب و از یک یا چند نقطه کنترل نماید. به این منظور به غیر از اصل فایلهای اجرایی بسته نرم افزاری، جهت استفاده از این محصول نیاز به پروانه بهره برداری (License) می باشد. قیمت پروانه بهره برداری بر اساس تعداد گره ها (اعم از سرورها و ایستگاههای محلی) محاسبه می گردد. هر چه تعداد گره ها در شبکه بشتر باشد قیمت در واحد کمتر خواهد گردید. به این منظور برای تعیین قیمت پروانه بهره برداری تعداد سرورها و ایستگاه های محلی موجود در شبکه و نوع سیستم عامل آنها توسط مدیر شبکه آمار گیری می گردد و بر اساس آن پیش فاکتور خرید نرم افزار صادر خواهد شد.
افزایش پنج درصدی در تعداد گره ها به مدیر شبکه کمک می نماید در طول مدت اشتراک جهت روزآمد نمودن نرم افزار نیاز به تغییر فایل پروانه بهره برداری خود نداشته باشد. به عبارت دیگر توصیه می گردد متقاضیان بسته نرم افزاری مذکور، پروانه بهره برداری مورد نظر خود را برای تعداد بیشتری گره (رایانه) در شبکه درخواست نمایند.
ا
جزا بسته نرم افزاری نسخه شبکه ای "ناد ٣٢"شامل قسمتهای زیر می باشد:
مدیریت از راه دور (Remote Administrator)
کنسـول ( یا اینترفـیس گــرافیکی) به همـراه یک سـرور ضـد ویروس قـدرتمند (RAS & RAC) که ظـرف چـند ثانیه
نصـب مـی گردند مـدیر شبکه را قادر می سـازد نرم افزارهـای ضـد ویروس را روی حـداقل 500 گره در مدت کمتر از
یک ساعت در شبکه نصب نماید. ناد 32 جهت سرور روزآمد کننده شبکه (NOD32 LAN Update Server)
این بخش از بسـته نرم افـزاری اینتر پرایز (نسخه شبکه ای) ضـد ویروس
"ناد ٣٢"جهـت روزآمـد کردن مخـزن ویـروس
نرم افـزارهای ضـد ویروس در کل شبکه به کار می رود. کاهش پهنای باند جهت "Download" فایلهای روزآمـد کننده
نرم افزار یکی از ویژگیهای این برنامه می باشد. وظیفه اصلی این سرور ساخت پوشه "Mirror" می باشد.
مجموعه نرم افزاری ناد 32 برای ایستگاه های محلی و سرورها (NOD32 for Workstations & File Servers)
جهت حفاظت در مقابل انـواع کدهای ایذایی از قبیل ویروس، تروجان، کرمـهای رایانه ای و نرم افزارهـای جاسوسی
در هر گره از شبکه این مجموعـه نرم افـزاری مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیرد. لازم به ذکـر است عمل آشـکار سازی
ویروس و پاکسـازی آن بصورت محلی خواهد بود و تنها گزارش عملکـرد از طریق شبکه به سرور آنتی ویروس (RAS)
ارسال می گردد. لذا با نصب نسخه شبکه ای
"ناد ٣٢" هیچگونه باری هنگام اجرای عملیات در شبکه ایجاد نمی گردد. ناد 32 مخصوص *****ینگ ترافیک میل سرورها (NOD32 Mail Servers) (به درخواست خریدار) ارتقا استراتژی امنیت جهت ***** نمودن ایملهای وارده و یا خارج شده از اهداف مـورد نظر این بخش می باشد. لازم
به ذکـر است بصورت پبش فـرض این قسـمت جزء بسته نرم افـزاری مـذکور نمـی باشد و به درخـواست خـریدار به
بسته نرم افزاری اضافه می گردد.

159.gif

ابزاری قدرتمند جهت مدیریت و کنترل متمرکز در شبکه است. به راحتی نصب شده و به سادگی بصورت از راه دور برنامه نرم افزاری ضد ویروس را در گره های شبکه نصب و مدیریت می نماید.
کنسول با اتصال به سرور مدیریت از راه دور یا سرور ضد ویروس (RAS: Remote Administrator Server) هر دو مدیریت گره ها را به عهده خواهند داشت. پوشه "Mirror" توسط "NOD32 LAN Update Server" ساخته شده و در طول روز چندین بار (به صورت پیش فرض هر یک ساعت یک بار) روزآمد می گردد. تصویر شماره یک شمای کلی اجزاء فوق الذکر را در یک شبکه به صورت یکجا نشان می دهد.
rac.jpg
تصویر شماره 1: شمای کلی یک شبکه ضد ویروس همراه با سرور ضد ویروس، کنسول مدیریت و گره های مختلف
160.gif

مدیریت متمرکز یکپارچه "ناد ٣٢"روی کلیه ایستگاهای محلی و سـرورهای شبکه، افزایش سـطح حفـاظت ضـد ویروس
و موثرتر کردن آن و همچنین کاهش هزینه امنیت در شبکه های بزرگ روزآمد نمودن مخزن ویروس توسط تنها یک سـرور روزآمد کننده در شـبکه حفاظت رایانه هـای مـوجـود را تضمین و پهنای
باند مصرفی مورد نیاز را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. نصب از راه دور نرم افزار ضـد ویروس روی گره های شـبکه، به سـرعت مدیر شـبکه را قادر می سـازد شبکه های بزرگ
را محافظت و مدیریت نماید. آشــکار سـازیسـریع فایلهای آلوده در محـل هر گـره و پاکسـازی ویروسـی در سـایه مانیتورینگ پبشـرفته و ابزارهـای
قدرتمند گزارشگیری از دیگر امکانات این بسته نرم افزاری می باشد. مدیریت نـرم افزارهای ضــد ویروس "
ناد ٣٢" بصـورت متمرکز در لایه هـای مختلف شـبکه اینتر پرایز و یکپارچه سـازی آنهااستفاده از نسخه شبکه ای "ناد ٣٢" را اجتناب ناپذیر می نماید.

161.gif

گزارشـات خـودکار و یا به درخواسـت مدیر شبکه ابزاری اسـت که مـروری کلی از وضعیت شـبکه را در اختیار قرار
می دهد.
پیکربندی از راه دور ایستگاههای محلی بار اضافی مدیران شبکه را در راهبری شبکه کاهش می دهد. پر نمودن حفره های حفاظتی ضد ویروس با کاوش گره های حفاظت نشده در شبکه و نصب ضد ویروس روی آنها مدیریت از راه دور (RAS) به قابلیت افزایش مقیاس (Scalability) در شبکه کمک می نماید. قابلیت نصب مکرر از راه دور بصورت بر خط (و یا غیر بر خط) نرم افزار "ناد ٣٢" روی گره های شبکه در نظر گرفتن یک ساختار متحرک برای کاربران جهت حفاظت بهتر از شبکه نرم افزارهای ضد ویروس
ثبت وقایع آشـکارسازی و پاکسـازی ویروسـها به مـدیران شبکه کـمک مـی نماید تا اسـتراتژی حفـاظتی ضـد ویــروس
قویتری را بدست آورند.

162.gif
112.gif
112.gif
فایل "PDF" مربوط به نسخه شبکه ای (.Eng)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

176.gif
یکی از معتبرترین سایتهای مستقل بین المللی جـهت مقایسه توانمندی نرم افزارهـای ضد ویروس سازمان بولتن ویروس "www.virusbtn.com" یا "www.virusbulletin.com" اسـت که بیش از 9 سال در این زمینه فعالیت داشـته و هـر دو مـاه یکبار با حضـور نمایندگان اعـزامی شـرکت های داوطلب (جـهت آزمـون مقایسـه ای توانمـندی) نرم افـزار های ضـد ویروس را ارزیابی کرده و در صورت آشـکار سازی کلیه ویروسـهای "ITW" تا زمان فوق به شرکت تولید کننده محصـول نشان "VB 100%" اعطا می نماید. تعداد نشـان های "VB 100%" برای هر ضـد ویروس نشان دهنده توانمندی آن نرم افزار در آشـکار سـازی ویروسـها مـی باشد و تعداد دفعاتی که ضد ویروس نتوانسته کلیه ویروسهای موجود را شناسایی و یا حذف نماید (Fail)، نشان دهنده ضعف نرم افـزار قلمـداد مـی گردد. چنانچه شـرکت نرم افـزاری حاضر به شـرکت در آزمونهای مذکور نباشـد عنوان (No Entry) را در ماهی که در آزمون شرکت نکرده به خود اختصاص خواهد داد.
کاربران محترم می توانند از فهرست باز شونده زیر نرم افزار ویروس یاب مورد نظر خود را به منظور مقایسه با ضد ویروس " ناد ٣٢ " انتخاب نمایید.
همچنین با انتخاب پیوند: مقایسه در یک نگاه (Click Here) جدول مقایسه ای کلیه نرم افزارهای ویروس یاب را به صورت یکجا ملاخظه نمایید



www.nod32.ir

 

duke_nukem

کاربر سایت
Dec 30, 2006
1,080
نام
مانی
من که از nod32 خوشم نیومد با این که آپدیت بود باز تو کامپیوترم ویروش blaster افتاده هی shutdown میشه الانم که اسکن می کنم هیچی پیدا نمی کنه
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
28.gif
179.gif
28.gif
28.gif
پاسخ اين سوال روشن است. زيرا تكنولوژی استفاده شده در نرم‌افزار ضد ویروس "ناد٣٢" تهديدات مخرب رايانه‌ای را بهتر از هر نرم افزار مشابه دیگری با کمترین میزان استفاده از منابع سیستم (Resource) از بين می‌برد.
كافی است برای قضاوت بهتر نگاهی به نتايج آزمونها و تحقيقاتی بياندازيم كه در عرصه توليد نرم‌افزارهای ضدويروس اتفاق مي‌افتند. نتایجی كه مشخص می‌كند كدام نرم‌افزار امن‌تر، سريع‌ترين و مطمئن‌ترين عمل می‌كند. در اين بخش با ارائه نمودارهایی به بررسی و مقايسه نرم‌افزارهای ضد ويروس مختلف خواهيم پرداخت.

180.gif

با استفاده از تكنولوژی ""ThreatSenseو%88 تهديدات رايانه‌ای به صورت پيشگيرانه (ProActive) شناسايی مي‌شوند. به عنوان مثال مي‌توان به تهديداتی مانند "MyDoom"Notsky"، "Bagle" و "Mytob" اشاره كرد که نرم افزار ضد ویروس " ناد ٣٢ " قادر بوده است قبل از روزآمد نمودن از گسترش ویروسهای مذکور جلوگیری نماید. این قابلیت توسط هوش مصنوعی نرم افزار بوجود آمده است.سايت "www.AV-Comparatives.org"با انجام دو آزمايش جداگانه در سال 2005 تائید نموده است كه "ناد٣٢" بهترين گزينه برای حفاظت پيشگيرانه در مقابل تهديدات Zero-Day"" می‌باشد. همچنين به نقل از اين سايت، ضد ویروس"ناد٣٢" توانسته است در آزمون ماه می %90 ويروس‌ها را در بخش "In-the-wild" شناسايی نمايد. علاوه بر این%62تهديدات رايانه‌ای در آزمون بررسی حفاظت پيشگيرانه ماه نوامبر توسط "ناد٣٢" شناسايی گرديده‌اند.
2.gif
نمودار نمایش مجموع تعداد ویروسهای "ITW" که توسط نرم افزارهای مختلف تا تاریخ فوریه 2007 آشکار نگریده است.
همچنین شرکت "ESET" سازنده آنتی ویروس " ناد ٣٢ " توانسته است از 9 سال پيش تاكنون با كسب 45 گواهی‌نامه "VB 100%" از مرکز مهم بولتن ویروس در بخش شناسايی ويروس در حالت"In-the-Wild" ركورد دار اين بخش باشد. آزمون‌های مربوط به اين گواهی‌نامه‌ها در رابطه با توانايی محصولات ضد ويروس برای شناسايی تهديدات شناخته شده رايانه‌ای بوده است. در زیر نتایج حاصل از آزمونهای مختلف از مرکز فوق بصورت نمودار آورده شده است:
1.gif
نمودار نمایش تعداد آزمونهای موفق و ناموفق در یولتن ویروس (تا فوریه سال 2007)
در نمودارهای بالا نشان داده شده است که در آزمون ویروسهای نوع "ITW" نرم افزار "ناد٣٢" اصلا حالت "FAIL" نداشته است.
181.gif

به نقـل از سـايت "www.virusbtn.com" ، سـرعت "ناد٣٢" برای اسـكن فايل‌هـای اجـرايی در ويندوز ویستا برابر 43MB/s می‌باشــد. سـرعت
اسكن
"ناد٣٢" در اين حالت 3 برابر بيش از نزديك‌ترين حريف خود مي‌باشد.
3.gif
نمودار نمایش سرعت اسکن نرم افزارهای مختلف در فایلهای اجرایی ویندوز ویستا "ناد٣٢" با سـرعت 11MB/s در محيط "RedHat Linux" فايل‌ها را اسكن می‌كند و اين سرعت تقريباَ 2 برابر بیش از نزديك‌ترين حريف "ناد٣٢"در اين
مسابقات بوده است. (منبع: www.virusbtn.com)
4.gif
نمودار نمایش سرعت اسکن نرم افزارهای ضد ویروس در سیستم عامل ویندوز "XP" و لینوکس تأثير منفی بر روی كارايی رايانه در زماني كه گارد "NOD32" فعال است برابر %4 مي‌باشد که این مشخصه در نوع خود بی نظیر است.
(منبع:
www.canon.com )
12.gif
نمودار نمایش تاثیر منفی فعالیت گارد در نرم افزارهای مختلف ضد ویروس
182.gif

"ناد٣٢" جزء كوچك‌ترين پكيج‌های نرم‌افزاری در صنايع توليد نرم‌افزارهای ضد ويروس می‌باشد. حجم فايل نصب كنندة نگارش 2.7 اين نرم‌افزار تنها برابر 8.6MB می‌باشد.
اين برنامه تنها از 15 تا 22 مگابايت از حافظه "RAM" را مورد استفاده قرار می‌دهد. با توجه به قابليت "Caching" پيشرفته اين محصول حجم دسترسی به "HDD" و همچنين بازخوانی اطلاعات "RAM" كاهش می‌يابد و اين امر به نوبه خود باعث افزايش كارايی سيستم مي‌گردد.
5.gif
نمودار نمایش میزان حافظه اشغال شده توسط نرم افزارهای مختلف ضد ویروس


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

264.gif
28.gif
28.gif
163.gif
نسخه تحت شبکه ای یا اینترپرایز ضد ویروس "ناد ٣٢"برای حفاظت از رایانه ها در شبکه های بزرگ و متوسط طراحی گردیده است. نرم افزار ضد ویروس برای ایستگاه های محلی و فایل سرورهای موجود در شبکه و همچنین کنسول مرکزی قدرتمند (جهت مدیریت کلیه رایانه های موجود در شبکه) همگی از اجزا این بسته نرم افزاری بی نظیر می باشند.
این بسته نرم افزاری جهت شبکه های بسیار بزرگ و متوسط انتخاب بسیار ایده آلی می باشد. لازم به ذکر است این گزینه برای شبکه های کوچک (حتی با 5 رایانه) نیز مناسب است.

158.gif

نسخه شبکه ای
"ناد ٣٢" مدیر شبکه را قادر می سازد نرم افزار ضد ویروس را روی هر تعداد ایستگاه محلی و یا سرور در شبکه به راحتی نصب و از یک یا چند نقطه کنترل نماید. به این منظور به غیر از اصل فایلهای اجرایی بسته نرم افزاری، جهت استفاده از این محصول نیاز به پروانه بهره برداری (License) می باشد. قیمت پروانه بهره برداری بر اساس تعداد گره ها (اعم از سرورها و ایستگاههای محلی) محاسبه می گردد. هر چه تعداد گره ها در شبکه بشتر باشد قیمت در واحد کمتر خواهد گردید. به این منظور برای تعیین قیمت پروانه بهره برداری تعداد سرورها و ایستگاه های محلی موجود در شبکه و نوع سیستم عامل آنها توسط مدیر شبکه آمار گیری می گردد و بر اساس آن پیش فاکتور خرید نرم افزار صادر خواهد شد.
افزایش پنج درصدی در تعداد گره ها به مدیر شبکه کمک می نماید در طول مدت اشتراک جهت روزآمد نمودن نرم افزار نیاز به تغییر فایل پروانه بهره برداری خود نداشته باشد. به عبارت دیگر توصیه می گردد متقاضیان بسته نرم افزاری مذکور، پروانه بهره برداری مورد نظر خود را برای تعداد بیشتری گره (رایانه) در شبکه درخواست نمایند.
ا
جزا بسته نرم افزاری نسخه شبکه ای "ناد ٣٢"شامل قسمتهای زیر می باشد:
مدیریت از راه دور (Remote Administrator)
کنسـول ( یا اینترفـیس گــرافیکی) به همـراه یک سـرور ضـد ویروس قـدرتمند (RAS & RAC) که ظـرف چـند ثانیه
نصـب مـی گردند مـدیر شبکه را قادر می سـازد نرم افزارهـای ضـد ویروس را روی حـداقل 500 گره در مدت کمتر از
یک ساعت در شبکه نصب نماید. ناد 32 جهت سرور روزآمد کننده شبکه (NOD32 LAN Update Server)
این بخش از بسـته نرم افـزاری اینتر پرایز (نسخه شبکه ای) ضـد ویروس
"ناد ٣٢"جهـت روزآمـد کردن مخـزن ویـروس
نرم افـزارهای ضـد ویروس در کل شبکه به کار می رود. کاهش پهنای باند جهت "Download" فایلهای روزآمـد کننده
نرم افزار یکی از ویژگیهای این برنامه می باشد. وظیفه اصلی این سرور ساخت پوشه "Mirror" می باشد.
مجموعه نرم افزاری ناد 32 برای ایستگاه های محلی و سرورها (NOD32 for Workstations & File Servers)
جهت حفاظت در مقابل انـواع کدهای ایذایی از قبیل ویروس، تروجان، کرمـهای رایانه ای و نرم افزارهـای جاسوسی
در هر گره از شبکه این مجموعـه نرم افـزاری مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیرد. لازم به ذکـر است عمل آشـکار سازی
ویروس و پاکسـازی آن بصورت محلی خواهد بود و تنها گزارش عملکـرد از طریق شبکه به سرور آنتی ویروس (RAS)
ارسال می گردد. لذا با نصب نسخه شبکه ای
"ناد ٣٢" هیچگونه باری هنگام اجرای عملیات در شبکه ایجاد نمی گردد. ناد 32 مخصوص *****ینگ ترافیک میل سرورها (NOD32 Mail Servers) (به درخواست خریدار) ارتقا استراتژی امنیت جهت ***** نمودن ایملهای وارده و یا خارج شده از اهداف مـورد نظر این بخش می باشد. لازم
به ذکـر است بصورت پبش فـرض این قسـمت جزء بسته نرم افـزاری مـذکور نمـی باشد و به درخـواست خـریدار به
بسته نرم افزاری اضافه می گردد.

159.gif

ابزاری قدرتمند جهت مدیریت و کنترل متمرکز در شبکه است. به راحتی نصب شده و به سادگی بصورت از راه دور برنامه نرم افزاری ضد ویروس را در گره های شبکه نصب و مدیریت می نماید.
کنسول با اتصال به سرور مدیریت از راه دور یا سرور ضد ویروس (RAS: Remote Administrator Server) هر دو مدیریت گره ها را به عهده خواهند داشت. پوشه "Mirror" توسط "NOD32 LAN Update Server" ساخته شده و در طول روز چندین بار (به صورت پیش فرض هر یک ساعت یک بار) روزآمد می گردد. تصویر شماره یک شمای کلی اجزاء فوق الذکر را در یک شبکه به صورت یکجا نشان می دهد.
rac.jpg
تصویر شماره 1: شمای کلی یک شبکه ضد ویروس همراه با سرور ضد ویروس، کنسول مدیریت و گره های مختلف
160.gif

مدیریت متمرکز یکپارچه "ناد ٣٢"روی کلیه ایستگاهای محلی و سـرورهای شبکه، افزایش سـطح حفـاظت ضـد ویروس
و موثرتر کردن آن و همچنین کاهش هزینه امنیت در شبکه های بزرگ روزآمد نمودن مخزن ویروس توسط تنها یک سـرور روزآمد کننده در شـبکه حفاظت رایانه هـای مـوجـود را تضمین و پهنای
باند مصرفی مورد نیاز را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. نصب از راه دور نرم افزار ضـد ویروس روی گره های شـبکه، به سـرعت مدیر شـبکه را قادر می سـازد شبکه های بزرگ
را محافظت و مدیریت نماید. آشــکار سـازیسـریع فایلهای آلوده در محـل هر گـره و پاکسـازی ویروسـی در سـایه مانیتورینگ پبشـرفته و ابزارهـای
قدرتمند گزارشگیری از دیگر امکانات این بسته نرم افزاری می باشد. مدیریت نـرم افزارهای ضــد ویروس "
ناد ٣٢" بصـورت متمرکز در لایه هـای مختلف شـبکه اینتر پرایز و یکپارچه سـازی آنهااستفاده از نسخه شبکه ای "ناد ٣٢" را اجتناب ناپذیر می نماید.

161.gif

گزارشـات خـودکار و یا به درخواسـت مدیر شبکه ابزاری اسـت که مـروری کلی از وضعیت شـبکه را در اختیار قرار
می دهد.
پیکربندی از راه دور ایستگاههای محلی بار اضافی مدیران شبکه را در راهبری شبکه کاهش می دهد. پر نمودن حفره های حفاظتی ضد ویروس با کاوش گره های حفاظت نشده در شبکه و نصب ضد ویروس روی آنها مدیریت از راه دور (RAS) به قابلیت افزایش مقیاس (Scalability) در شبکه کمک می نماید. قابلیت نصب مکرر از راه دور بصورت بر خط (و یا غیر بر خط) نرم افزار "ناد ٣٢" روی گره های شبکه در نظر گرفتن یک ساختار متحرک برای کاربران جهت حفاظت بهتر از شبکه نرم افزارهای ضد ویروس
ثبت وقایع آشـکارسازی و پاکسـازی ویروسـها به مـدیران شبکه کـمک مـی نماید تا اسـتراتژی حفـاظتی ضـد ویــروس
قویتری را بدست آورند.

162.gif
112.gif
112.gif
فایل "PDF" مربوط به نسخه شبکه ای (.Eng)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

176.gif
یکی از معتبرترین سایتهای مستقل بین المللی جـهت مقایسه توانمندی نرم افزارهـای ضد ویروس سازمان بولتن ویروس "www.virusbtn.com" یا "www.virusbulletin.com" اسـت که بیش از 9 سال در این زمینه فعالیت داشـته و هـر دو مـاه یکبار با حضـور نمایندگان اعـزامی شـرکت های داوطلب (جـهت آزمـون مقایسـه ای توانمـندی) نرم افـزار های ضـد ویروس را ارزیابی کرده و در صورت آشـکار سازی کلیه ویروسـهای "ITW" تا زمان فوق به شرکت تولید کننده محصـول نشان "VB 100%" اعطا می نماید. تعداد نشـان های "VB 100%" برای هر ضـد ویروس نشان دهنده توانمندی آن نرم افزار در آشـکار سـازی ویروسـها مـی باشد و تعداد دفعاتی که ضد ویروس نتوانسته کلیه ویروسهای موجود را شناسایی و یا حذف نماید (Fail)، نشان دهنده ضعف نرم افـزار قلمـداد مـی گردد. چنانچه شـرکت نرم افـزاری حاضر به شـرکت در آزمونهای مذکور نباشـد عنوان (No Entry) را در ماهی که در آزمون شرکت نکرده به خود اختصاص خواهد داد.
کاربران محترم می توانند از فهرست باز شونده زیر نرم افزار ویروس یاب مورد نظر خود را به منظور مقایسه با ضد ویروس " ناد ٣٢ " انتخاب نمایید.
همچنین با انتخاب پیوند: مقایسه در یک نگاه (Click Here) جدول مقایسه ای کلیه نرم افزارهای ویروس یاب را به صورت یکجا ملاخظه نمایید



www.nod32.ir

بلاستر که ماله 3-4 ساله پیشه!!
مطمئنی اخرین نسخشه؟!
 

samanwqv

کاربر سایت
Sep 16, 2006
380
نام
سامان ا.
منم ناد 32 دارم و خوشحالم كه تقريبا اين انتي ويروس داره شناخته ميشه.
شما نميدونيد چه چيزيه كه حتي آفيثم چك ميكنه.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
اره کم کم داره شناخته میشه شایدم ما ایرانی ها نمیشناسیمش!
ولی خداییش تهه انتی ویروسه من نصبش کردم رفتم تو قرنطینه ی برنامه دیدم چند تا فایل قرنطینه کرده:eek: یعنی نصب کردم و برنامه رو باز کردم جمعا 5 دقیقه نشد!!
 

toxic_devilcs

کاربر سایت
Aug 28, 2007
416
نام
اصغر
به نظر من Anti Virus NOD 32 بهتره ! با سنگینی اش می تونه امنیتی رو برات ایجاد کنه ، که خیالت از بابت اینترنت و شبکه و موبایل و ... راحت باشه !

Devil_May_Cry__Dante_by_starxade.jpg

 

Aidin.gh73

کاربر سایت
Jun 28, 2007
129
نام
آيدين
به نظر من بهترينشون Kaspersky هست چون همه چيزش عاليه
هارد 80gig رو در ارض 8 دقيقه اسكن ميكنه كه اين خودش يه ركورده
وقتي كه نصبش ميكني اصلا سرعت سيستمو پايين نمياره
من يه آنتي ويروس نصب كردم (اسمشو خوب يادم نيست يا panda بود يا norton)سرعت سيستمم رو فكر كنم حدود 50 درصد كاهش داد
 

danijon_2006

کاربر سایت
Aug 10, 2006
3,211
نام
دانیال
میگم این avast چطوره؟میگن خیلی خوبه کم حجم هم هست در ضمن این nod 32 رو به غیر از نت از کجا میتونم گیر بیارم چون دارم دنبال یه پک نزم افزاری کامل و جدید میگردم
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
میگم این avast چطوره؟میگن خیلی خوبه کم حجم هم هست در ضمن این nod 32 رو به غیر از نت از کجا میتونم گیر بیارم چون دارم دنبال یه پک نزم افزاری کامل و جدید میگردم
هر پکی که میخوای بگیری پشتش لیست نرم افزارهاش رو نوشته!
 

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
سلام
من avast استفاده میکنم چون هم قویه!!! همه چی هم داره! 7-8 تا محافظ داره! محیط برنامه هم خوبه، Option های زیادی هم داره! ولی مهم ترین خصوصیتاش اینا هستن که:
1- Update : روزانه و با حجم حداکثر 20 کیلو بایت!!!:eek:
2- Registration : برای کاربر های خانگی مجانی (Free) هستش و سال به سال میشه تمدید کرد پس مشکل آپدیت و پشتیبانی اصلاً نداره.:eek:
3- Scan : میشه در صورت آلودگی سیستم قبل از لود ویندوز (Pre Load) اسکن انجام بشه تا ویروس قطعاً از بین بره و اسکن سریع انجام میشه (فکر کنم فقط Kaspersky این قابلیتو داره) و ضمناً قابلیت Online Scanهم داره.
4- سرعت سیستم رو اصلاً پایین نمیاره (درست بر عکس مک آفی و نورتون) و استفاده از ریسورس سیتم نامحسوسه.

البته رای رو به Kaspersky دادم چون واقعا در سرعت و مقابله با ویروس بینظیره و اسکنش هم رکورده جداً!
ولی آپدیت کردنش مصیبته!
از NOD32 هم استفاده نکردم تا حالا چون Avast‌ بینیازم کرده و مشکلی نداره که از آنتی ویروس دیگه ای استفاده کنم،‌ولی اینطور که بچه ها تعریف میکنن باید خیلی شاخ باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر