نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
من نظراتمو ندادم :D

کل نمایششون به طور کلی ok و مطابق انتظار بود. چه دلیلی داره ms بیاد چند روز قبل از E3 یه نمایش واسه گیمرها بذاره ؟ من کاملا انتظار داشتم که تو این نمایش خود کنسول معرفی بشه و تمرکز هم روی ویژگی های غیر گیمینگش باشه. که همینطور هم بود.
با این توضیح، به عنوان کسی که 99% اون امکانات غیر گیمینگ به دردم نمی خوره و اهمیتی بهشون نمیدم، به نظرم نمایش بدی نبود.

طراحی خود کنسول رو خوشم اومد. یکم زیادی گنده ست ولی خوبه.
نسبت به اسم One حس خاصی ندارم!
فروش کینکت با هر X1 از نظر من یه نقطه ضعفه و همین یه دلیل میتونه باعث بشه من X1 نخرم.
بازی رمدی جالب به نظر میرسه. اما حس می کنم این بازی قراره نقطه مقابل بازیهای Quantic Dream باشه.

تو زمینه ی سخت افزاری، در مورد X1 خیلی اطلاعات ندارم ولی برخلاف نسل قبل که یه تعادلی بین دو تا کنسول بود (قدرت Cell با ضعف حافظه، سرعت درایو و معماری غیر معمول یجورایی خنثی شده بود) اینبار همه ی قدرت PS4 کاملا آشنا و قابل استفاده از همون روز اوله.

PS3 تو نسل قبل مثل یه هواپیما بود که قرار بود باهاش تو یه خیابون حرکت کرد، اما X360 مثل یه فراری بود که تو یه اتوبان با سرعت بالا و خیلی آزادانه حرکت می کرد.

اما PS4 مثل یه هواپیمای کاملا اتوماتیک می مونه که قراره به لطف GDDR5 تو آسمون یه شهر پرواز کنه. نه کنترلش سخته و نه فضاش محدوده.
مشخصات سخت افزاری X1 رو باید بیشتر میگفتن تا بشه در مورد اونم اظهار نظر کرد ولی اگر واقعا اون multitasking خفنی که تو نمایش وجود داشت (و واقعا فوق العاده ترین نکته ی نمایش بود و دستاورد خیلی ارزشمندیه واسه ms)، به همون سرعت و ظرفیت، در دسترس باشه، احتمالا بخش قابل توجهی از منابع سیستم رو استفاده می کنه. ضمن اینکه اگه اشتباه نکنم یه جا اشاره کردن که سه تا OS روی مجموعه device های X1 اجرا میشه!

خبرهای بعد از نمایش خیلی بد هستن! یعنی وصل شدن روزی یکبار به اینترنت و پشتیبانی نکردن از بازیهای دست دوم، اگر درست باشن، بدترین خبرها هستن واقعا.

خوشحال کننده ترین نکته ی مراسم به نظرم سریال هیلو بود.

در کل، به شخصه فعلا ترجیحم PS4 هست. اما اگه واسه X1 هم به قدری بازی باشه که خریدش رو به صرفه بکنه، قطعا می گیرمش.
 

NIK

کاربر سایت
Sep 23, 2005
261
نام
امیر
دوستانی که تو ایران هستن با توجه به شواهد می بایست کم کم دور ایکس باکس و خط بکشن.
اینترنت خفن، سیستم قفل روی بازی ها چیزهایی هستن که استفاده از سیستم و برای ما ایرانیها بسیار سخت و گران می کنه.
مایکروسافت این کنسول و برای همون چند تا کشوری که ساپرتشون می کنه ساخته اونها هم می خرن برای ما ایرانیا نساخته که. آخه ما رو چه به NFL!
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دوستانی که تو ایران هستن با توجه به شواهد می بایست کم کم دور ایکس باکس و خط بکشن.
اینترنت خفن، سیستم قفل روی بازی ها چیزهایی هستن که استفاده از سیستم و برای ما ایرانیها بسیار سخت و گران می کنه.
مایکروسافت این کنسول و برای همون چند تا کشوری و ساپرتشون می کنه ساخته اونها هم می خرن برای ما ایرانیا نساخته که. آخه ما رو چه به NFL!
دو روزه میخوایم یه عده رو متوجه این قضیه کنیم ولی نمیشه :D.
 

NIK

کاربر سایت
Sep 23, 2005
261
نام
امیر
بابا این سایت مافیایی همش پارتی بازیه :d من یک چیزی نوشتم Fratos لایک کرد. بعدش ایشون پست من را کپی کردن درجا دو تا لایک گرفتن :))
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
ترتیب کنفرانس های E3 به چه شکل هست ؟ میخام ببینم BOMB after BOMB ـه ماکرو اول هست یا آخر :D
پسر تو چقدر شیرین بیانی :love:
الآن مثلاً تیکه بار LBP کردی !؟ :-j
ایشون تلاش کرد از یه جایی وارد این مسخره بازیی که ممد را انداخت بشه ولی مثل همیشه ندونست باید چیکار کنه . ناراحت نباش :D
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
کلاً با اینکه تو این سایت همیشه خواننده هستم ولی توی این تاپیک از دیروز چیزایی دیده می شه که آدم مستقیم می خواد بپره ته چاه، بنابراین با عرض شرمندگی از شما دوست گرامی با این پست گهربارتون باید عرض کنم که:
کسی که در سال 2013 هنوز یه HDTV یا حتی یه مانیتور 17 اینچی LCD توی خونش پیدا نمی شه خیلی معذرت می خوام ولی غلط می کنه می خواد کنسول Full HD بخره.

و در جواب اون قسمت خارجمون هم باید براش نقل قول کرد که:
ohhhhhhhhh yes but none of these 90% people can afford 500$ console...
so who gives a sh*t?

والا این چند روز انواع توهین های عجیب و غریب بهم شده .... wow ... اونم تو سال 2013;;)

... یه فن بویسم ... و تشابه عقیده ها .....

دقیقا شما ها و اون کسایی که دو روز پیش رفتن رو اون سن دقیقا حرفتون اینه که هر کی پول نداره غلط میکنه زندگی کنه ...

اره اقا اون بی دردی که نشسته تو LA و داره به کسی که میگه شما 70 درصد از مردم امریکای جنوبی رو به پشمتون حساب نکردید میخنده و میگه من باورم نمیشه کسی دیگه hdtv نداشته باشه ...

مونیتور 17 اینچ اچ دی در حالی که از لپ تاپ استفاده میکنم نه دسکتاپ ... در حالی که به درد بقیه اعضای خانواده هم نمیخوره ؟؟؟؟

در ضمن کنسول چیزیه که من با پول خودم میخرم (هر موقع هم میخوام این hd tv بگیرم هر کاری کردم دستم تو جیبم نمیره ارزش نداره با این قیمت ها پول حروم کنم بابتش ... نمیدونستم ادم ها و شرکت هایی پیدا میشن که تو یه عصر دیگه زندگی میکنن ) چیزی هم میخرم که av output داشته باشه .. یا خیلی محترمانه بیاد بگه امکانش نبود برامون بزاریم حالا به هر دلیلی و کاهش هزینه ها که از اون چیزی که میخرم مطمئنم یه تبدیل مجانی تو پکیج میزاره ... اونم قسمت خارجمون نبود ... چیزی بود که خودم نوشتم ... تازگیا دیدم چیزی نقل قول کنی پستت پاک میشه ...

میخوای کنسول رو ببری با دوستات بازی کنی ... hd tv نداشته باشن یه میدل فینگر .....

بعد یه سوال یه hd tv رو به چه قیمت هایی تو ایران عرضه میکردن از همون اول تا حالا ... همون مونیتور که شما گفتی اگه بخوای hdmi بخوره ... چون حداقل 70 درصد مونیتور های led و lcd هایی که من قیمت کردم ... hdmi نمیخوردن ... با دلار 2 تومن کمتر از 600 17 اینچ ... 14-15 میشد ..350 -400 گیر اورد;;)

من نگرانیم از یه چیزی بود که اونم سریع رفع شد ....
Output options include HDMI, analog audio/video, and optical S/PDIF.

فقط از بین 3 تا فقط یه شرکت انقدر تا جلوی دماغش رو میبینه ...
 
Last edited by a moderator:

SkeLeToR

کاربر سایت
Jan 11, 2006
31
والا این چند روز انواع توهین های عجیب و غریب بهم شده .... wow ... اونم تو سال 2013;;)

... یه فن بویسم ... و تشابه عقیده ها .....

دقیقا شما ها و اون کسایی که دو روز پیش رفتن رو اون سن دقیقا حرفتون اینه که هر کی پول ندارهغلط میکنه زندگی کنه ...

اره اقا اون بی دردی که نشسته تو LA و داره کسی که میگه شما 70 درصد از مردم امریکای جنوبی رو به پشمتون حساب نکردید میخنده و میگه من باورم نمیشه کسی دیگه hdtv نداشته باشه ...

مونیتور 17 اینچ اچ دی در حالی که از لپ تاپ استفاده میکنم نه دسکتاپ ... در حالی که به درد بقیه اعضای خانواده هم نمیخوره ؟؟؟؟

در ضمن کنسول چیزیه که من با پول خودم میخرم (هر موقع هم میخوام این hd tv بگیرم هر کاری کردم دستم تو جیبم نمیره ارزش نداره با این قیمت ها پول حروم کنم بابتش ... نمیدونستم ادم ها و شرکت هایی پیدا میشن که تو یه عصر دیگه زندگی میکنن ) چیزی هم میخرم که av output داشته باشه .. یا خیلی محترمانه بیاد بگه امکانش نبود برامون بزاریم حالا به هر دلیلی و کاهش هزینه ها که از اون چیزی که میخرم مطمئنم یه تبدیل مجانی تو پکیج میزاره ... اونم قسمت خارجمون نبود ... چیزی بود که خودم نوشتم ... تازگیا دیدم چیزی نقل قول کنی پستت پاک میشه ...

میخوای کنسول رو ببری با دوستات بازی کنی ... hd tv نداشته باشن یه میدل فینگر .....

بعد یه سوال یه hd tv رو به چه قیمت هایی تو ایران عرضه میکردن از همون اول تا حالا ... همون مونیتور که شما گفتی اگه بخوای hdmi بخوره ... چون حداقل 70 درصد مونیتور های led و lcd هایی که من قیمت کردم ... hdmi نمیخوردن ... با دلار 2 تومن کمتر از 600 17 اینچ ... 14-15 میشد ..350 -400 گیر اورد;;)

من نگرانیم از یه چیزی بود که اونم سریع رفع شد ....
Output options include HDMI, analog audio/video, and optical S/PDIF.

فقط از بین 3 تا فقط یه شرکت انقدر تا جلوی دماغش رو میبینه ...
البته کلمه غلط کردن یا اونی که شما نوشتی از لحاظ گفتاری و ادب خیلی فرق دارن ولی خ.ب این قسمتش مربوط به ترتیب افراد هست و به منم ربطی نداره، اینجا مدیر داره خودش رسیدگی می کنه اگر لازم باشه. ولی در مورد کلیت حرف شما بله دنیا الان همینه چون اگر غیر این بود الان وضع دنیا از لحاظ فقر و محدود بودن ثروت اینطوری نبود...
در مورد اون قسمت خارجی هم بله متوجه بودم که خود شما نوشتی ولی نخواستم مستقیم نقل کنم شاید بقیه متوجه نشن ولی شما خودت دوست داری اعلام کنی چون اون چیزی که نوشتی دقیقا جک هست. کسی که پول نداره انقدر گرفتاری های مختلف داره که اصلاً حتی پولشم گیر بیاره وقت نداره بتونه یه همچین کنسول هایی با این قیمتا فکر کنه پس عملاً فرقی نمی کنه.

در مورد مانیتور LCD هم بله خیلی هاش hdmi نمی خوره ولی به راحی می شه یه کابل dvi to hdmi براش گرفت که توی همین نسل هم خیلی ها همین کارو می کردن برای کنسولاشون.

پ.ن: اصلا برای من مهم نیست که مایکروسافت چی نشون داده یا چیی می خواد قالب ملت کنه ولی متاسفانه نوشته های ترولینگ از 50 کیلومتری داد می زنن همیشه.
 
Last edited by a moderator:

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
آقا این جوری نمیشه
برای پست بعدی پاشید هم دیگه رو بزنید :D
سر یه دو کنسول که تمام سودش میره تو جیب یکی دیگه ببین دارن چه طوری هم دیگه رو میدرن :)
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
البته کلمه غلط کردن یا اونی که شما نوشتی از لحاظ گفتاری و ادب خیلی فرق دارن ولی خ.ب این قسمتش مربوط به ترتیب افراد هست و به منم ربطی نداره، اینجا مدیر داره خودش رسیدگی می کنه اگر لازم باشه. ولی در مورد کلیت حرف شما بله دنیا الان همینه چون اگر غیر این بود الان وضع دنیا از لحاظ فقر و محدود بودن ثروت اینطوری نبود...
در مورد اون قسمت خارجی هم بله متوجه بودم که خود شما نوشتی ولی نخواستم مستقیم نقل کنم شاید بقیه متوجه نشن ولی شما خودت دوست داری اعلام کنی چون اون چیزی که نوشتی دقیقا جک هست. کسی که پول نداره انقدر گرفتاری های مختلف داره که اصلاً حتی پولشم گیر بیاره وقت نداره بتونه یه همچین کنسول هایی با این قیمتا فکر کنه پس عملاً فرقی نمی کنه.

در مورد مانیتور LCD هم بله خیلی هاش hdmi نمی خوره ولی به راحی می شه یه کابل dvi to hdmi براش گرفت که توی همین نسل هم خیلی ها همین کارو می کردن برای کنسولاشون.

پ.ن: اصلا برای من مهم نیست که مایکروسافت چی نشون داده یا چیی می خواد قالب ملت کنه ولی متاسفانه نوشته های ترولینگ از 50 کیلومتری داد می زنن همیشه.

این فرق میکنه ... من میتونم برای یه کنسول جدید هزینه کنم ... ولی وقتی میبینم به تلویزیون که قدیمی هم نیست همین 4 سال پیش خریدن ... دیگه واقعا میلم نمیکشه که بابت tv تو این گرونی هزینه کنم ... دنبالش هم رفتم ولی اصلا به صرفه نیست ...

تو خبر میگه یه hd tv ارزون تر از کنسول ... تو ایران هم اینطوره ... اصلا این بازار ما منطق سرش میشه ... باید این رو قبول کرد که تو کشور های جهان سومی مصرف گرایی رواج نداره و مردم که صد البته بیشترش اقتصادیه ... علاقه ای ندارن و همینطور ریسک نمیکنن که وسایلشون رو تغییر بدن و دنبال اجناس جدید تر باشن ...

کنسول برای یه گیمر از این چیزا متفاوته ... من حتی اگه مجبور بشم از گلوم بزنم هم نمیتونم از کنسول جدید بگذرم ... اونم نسل بعد که انقدر جذابیت داره ...

من تا حالا با روزی یه بار اتصال مشکل نداشتم ... چون یه جورایی حق مایکرو هم هست که چک کنه به خاطر کپی خور ها

دیسک دسته دوم هم خوب از نظرم اولین در نوع خودشه ... تا حالا هیچ کس با هیچ منطقی تجربش رو نداشته ... درکش سخته ... ولی زیاد گیری هم سر این مسئله نداشتم .. چون کسی که کنسول اینطوری میگیره یه جورایی تایید کرده و قبول کرده این موضوع رو

ولی این یکی با این لحن دیگه ......... زور میگه خداییش ... من وسایل خونه رو عوض کنم چون اینها نمیتونن این موضوع رو درک کنن ؟؟؟؟ wtf
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,021
نام
محمد امین
هر دم از این باغ بری میرسد ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تازه تر از تازه تری میرسد

The Xbox One won't support SDTVs, only has HDMI out

اخه یعنی چی این یکی دیگه ممکن نیست ... من نمیتونم باور کنم ... اصلا نمیتونم هضم کنم ... من بدبخت چه گناهی دارم ... درسته دارم پول جمع میکنم یه led 12 اینچ برای خودم بگیرم ولی کو تا اون موقع ...

الان واقعا ناراحتم سونی کنسولش رو تو فوریه نشون نداد ...

where is av port
.
xboxoneback.png


اقا میشه رابط استفاده کرد ؟؟؟؟ امکانش هست ؟؟؟؟ میشه با رابط کابل hdmi رو av کرد ؟؟؟ اینم خودش هزینه اضافه ....
حالا شاید بگید یه رابط هزار تومنی میزنی تمومه ... ( اتفاقا من موقع خرید ps3 یه رابط هم داشت ) ولی اینجا برای من دید شرکته و احترامیه که برای من بی ***** قائل میشه ... من نمدونم چی تو سر مایکرو میگذره و مسئولانش تو چه دوره ای زندگی میکنن



:((

ohhhhhhhhhhh yes it's hard to imagine More than 90% of people around the world are poor

this day and this age


f**k you

یعنی انقدر خشمگینم که حد نداره ...



its time to stand and

o1z6y64mv0cm0o1hcs7w.gif

داری رو SD TV بازی میکنی ..؟ دمت گرم واقعا..
راستی کنسول FULL HD می خوای چی کار روی SD TV کلا چه بازی ها PS2 باشه چه PS4 یا X ONE همه رو با یک کیفیت میبینی پس به فکر خرج اضافی نیوفت..سال اقتصاد مقاومتی هست..

در ضمن شما که فن PS3 هستی چرا دنبال X ONE نژاد پرست میری آیا هدفت ترول هست..یا چیز دیگه ای
 

マスター.ミラー

کاربر سایت
Mar 11, 2009
594
نام
محمدرضا
So Microsoft creates a Gaming Console..
to enhance the TV viewing exprience
Stupid Microsoft!!!!
 

Evil007

کاربر سایت
Mar 24, 2006
951
نام
R!za
ببینید دوستان تو این قضیه AV و HDMI وغیره که مطرح می کنید باید به چند مسئله دقت کرد یکی پیشرفت تکنولوژیه مثالش رو میشه انطور مطرح کرد که بیایم مثلا به پاناسونیک گیر بدیم که چرا توی سیستم های پخش خونگیش دیگه نوار کاست رو احاظ نمیکنه حالا چرا ؟؟ 1.کیفیت پائین 2.از رده خارج شدن اون تکنولوژی 3.پائین اومدن هزینه 4.حفظ ظاهر دستگاه......... که همین موارد رو میشه توی این مورد هم دید
نکته بعد اینه که مایکرو اصلا ما رو برای خرید کنسول به حساب نمیاره
بعدم من خودم اول همین نسل از AV استفاده میکردم تا اینکه یه LED گرفتم ولی حالا فکر میکنم کل بازی هائی که اون اوایل با TV قدیمیم رفتم وقت طلف کردن بوده چون حتی نمیشد نوشته ها رو درست خوند (TV مورد نظر قدیمی 29 اینچ و Flat بود) دیگه نسل بعد که اصلا چشای کاراکتر رو هم نمیشه تشخیص داد :d
وضعیت دلار و اقتصاد رو کشور رو که دیگه اصلا نمیشه به شکم مایکرو بست (اینو بحص رو لطفا ادامه ندین)
شاید بعضی دوستان بخاطر مسائل دیگه بخوان سر مایکرو ناراحتیشون رو خالی کنن که بهتره تو این مورد به سایت یا فروم های خود مایکرو حمله ببرنl-)
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
داری رو SD TV بازی میکنی ..؟ دمت گرم واقعا..
راستی کنسول FULL HD می خوای چی کار روی SD TV کلا چه بازی ها PS2 باشه چه PS4 یا X ONE همه رو با یک کیفیت میبینی پس به فکر خرج اضافی نیوفت..سال اقتصاد مقاومتی هست..

در ضمن شما که فن PS3 هستی چرا دنبال X ONE نژاد پرست میری آیا هدفت ترول هست..یا چیز دیگه ای

نه اتفاقا هیچ مشکلی ندارم چون پاناسونیکه 1080i هستش و فرقه زیاد روی مونیتور hd دوستم ندیدم ... فقط حروف و متون به صورت بدی به نمایش در میان ... برای همین نیازی به تهیه hd ندیدم ... اینم گفتم که به اطلاعاتتون در این مورد اضافه شه که تنها ایراد روی تلویزیون های sd با کیفیت چیه و نه چیزی در حد ps2 نمیشه ...
چیزی که سونی در نسل بعدش هم ازش چشم پوشی نکرده ... اونوقت نمییدونم چطوری کیفیت در حد ps2 رو تصور کردید ...

تازه چون چشم هام ضعیفه ... تصویر رو 3:4 هم بازی میکنم ... به جای 16:9 ولی تا حالا ندیدم تبدیل به ps2 بشه ... دنبال چیزی نرفتم ترسیدم بقیه هم از این جرکت استقبال کنن که با کمی سرچ خیالم راحت شد
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
این فرق میکنه ... من میتونم برای یه کنسول جدید هزینه کنم ... ولی وقتی میبینم به تلویزیون که قدیمی هم نیست همین 4 سال پیش خریدن ... دیگه واقعا میلم نمیکشه که بابت tv تو این گرونی هزینه کنم ... دنبالش هم رفتم ولی اصلا به صرفه نیست ...

تو خبر میگه یه hd tv ارزون تر از کنسول ... تو ایران هم اینطوره ... اصلا این بازار ما منطق سرش میشه ... باید این رو قبول کرد که تو کشور های جهان سومی مصرف گرایی رواج نداره و مردم که صد البته بیشترش اقتصادیه ... علاقه ای ندارن و همینطور ریسک نمیکنن که وسایلشون رو تغییر بدن و دنبال اجناس جدید تر باشن ...

کنسول برای یه گیمر از این چیزا متفاوته ... من حتی اگه مجبور بشم از گلوم بزنم هم نمیتونم از کنسول جدید بگذرم ... اونم نسل بعد که انقدر جذابیت داره ...

من تا حالا با روزی یه بار اتصال مشکل نداشتم ... چون یه جورایی حق مایکرو هم هست که چک کنه به خاطر کپی خور ها

دیسک دسته دوم هم خوب از نظرم اولین در نوع خودشه ... تا حالا هیچ کس با هیچ منطقی تجربش رو نداشته ... درکش سخته ... ولی زیاد گیری هم سر این مسئله نداشتم .. چون کسی که کنسول اینطوری میگیره یه جورایی تایید کرده و قبول کرده این موضوع رو

ولی این یکی با این لحن دیگه ......... زور میگه خداییش ... من وسایل خونه رو عوض کنم چون اینها نمیتونن این موضوع رو درک کنن ؟؟؟؟ wtf
شما که به خون مایکروسافت تشنه هستی و این موضوع از پست هات معلومه ، دیگه چیکار به زور گفتن مایکروسافت داری ؟!!
اگه این حرف رو کسی بزنه که با 360 کلی حال کرده و قصد داره بازی هایی مثل Forza , Halo , GeoW و ... رو روی Xbox One هم تجربه کنه یا کسی که میخواد هر دو کنسول رو بگیره و واقعاً لذت ببره ، مشکلی نیست و طرف میتونه شاکی باشه. ولی بعید میدونم شما خیلی از مایکروسافت و کنسول هاش خوشت بیاد.
در نهایت هم اگه اشتباه نکنم ، مبدل های HDMI به چیزهای دیگه هم وجود داره و کسی که میخواد بازی های نسل بعد رو با کیفیت پایین تر بازی کنه ، میتونه از این مبدل ها استفاده کنه. (شاید هم اشتباه میکنم ! :D)
ولی در کل تقصیر مایکروسافت نیست که تکنولوژی داره سریع پیشرفت میکنه. الآن به احتمال زیاد خیلی از بازی های نسل بعد 1080p هستن ، یعنی یه تغییر چشمگیر نسبت به 720p توی کیفیت و پیکسل ها دارن. ولی یکی مثل من که تلویزیونش 720p هست نمیتونه شاکی باشه و بگه لطفاً 720p بسازین ولی خود گرافیک رو بالاترین ببرین. این دیگه مشکل من هست که تلویزیونم با توجه به سرعت عجیب پیشرفت تکنولوژی قدیمی شده ، نه مشکل سونی یا مایکروسافت.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر