نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
Next Xbox: report notes DRM, sharing, Achievements revamp

360julylogoart.jpg


According to a Polygon source, Achievements are being revamped so that developers and publishers can add more to a game post launch – without DLC if need be.
This will allow developers to “tweak player behavior,” like for example: having them spend more time in certain areas of the game or to help them “get past a difficult spot.” The report also states that the new Xbox could also contain “cross-platform” and “cross-title” Achievements.

There also won’t be a cap on the number of Xbox Live friends a person can have, and supposedly, folks will be able to follow one another – sort of like on Twitter.
Other nuggets gleaned from the report include a video sharing system which will act similar to a DVR and record user gameplay to share on YouTube. Those who feel like sharing their session can go into the video and select highlights to edit. This function can be turned on and off or set up automatically.

The console will also have “some form” of always-on requirement to support apps, streaming video services, and act as a possible anti-piracy tool.
It will also support digital rights management and anti-piracy checks through an Internet connection. This could come in the form of a one-time authentication or a constant connection – depending on the publisher.
.
 
ایجاد فضای باز و اجتماعی واسه کار میتونه راندمان رو بالا ببره. مثل این هست که توی دیزنی لند کار کنی!.
Black Tusk این فلسفه رو بجود اورد. استودیو اونها مثل شهربازی هست :دی.

استودیو شرکت مام فضای بازِ خوبی داره .
ویو جلومون رو به دادگستریه, ویو پُشتمون رو به کله پزی آقا قباد !:d (جدی میگم !)
با این شرایط انتظار دارن Angry Brids براشون بسازیم !
 
ما به یه ماکروسافت خیلی قوی و منسجم نیاز داریم با سخت‌افزار قوی بعلاوه انحصاری های متعدد و باکیفیت. این باعث انگیزه و رقابت میشه.
حساب نکردن ماکروسافت در معادلات نسل بعدی و خود رو به مرکب قدرت دیدن; سونی رو بینهایت Lazy/OverConfident کرد. نتیجه ش هم شد Ps3 و psn.
وقتی رقیب وسط باشه ماحصل تلاش میشه PS4.
هرنوع ترکاری از طرف ماکروسافت اخرش به ضرر همه ما تموم میشه.

این Gif فوق العاده زیبا رو ببینید. من عاشقشم :دی

igv4nIhkzKeRH.gif



پ.ن. 50% این شایعه ها که تا الان اومده درست باشه میشه گفت ماکروسافت گور خودش رو کنده. هرکاری که اینها میکنن Sony عکسش رو انجام میده.

---------------------------------

mF8VKfd.jpg

کنفرانس 21 می به وقت توکیو میشه ..... 2ـی صبح :دی.

--------------------

یه کم راجب قیمتشم توضیح بدین:-b
زحمت بده بخودت پست اول، دوتا صفحه عقبتر رو بخون. از راه رسیدی قیمت میپرسی؟
 
آخرین ویرایش:
پ.ن. 50% این شایعه ها که تا الان اومده درست باشه میشه گفت ماکروسافت گور خودش رو کنده. هرکاری که اینها میکنن Sony عکسش رو انجام میده.
فری واقعا خبرهارو می‌خونی کامل؟ یا همون تیتر رو می‌خونی مثلا می‌بینی نوشته DRM میای پست میدی اینجا؟ الان واقعا این شایعه‌ی آخر که میگه کنسول DRM داره(و 99 درصد حقیقت داره این شایعه) رو واقعا نمی‌فهمم کجاش مشکل داره. طرف بازی رو ارجینال می‌خره میاد خونه می‌زاره تو دستگاه، آنلاین میشه و بازیش رو اکتیو می‌کنه. بعد پا میشه میره علی آباد به صورت کاملا آفلاین میشینه بازی می‌کنه. حتی این شایعه میگه DRM کنسول اختیاری هستش! یعنی دست سازندست که برای بازیش بزاره یا نه که این باز گذاشتن دست ناشر، کاملا رابطه‌ی مایکروسافت رو با ناشرای سودجو‌تر مثل EA بهتر می‌کنه. پس همین الان نصف اون شایعه‌ها در مورد همیشه آنلاین و مضخرفاتش منتفی میشه و جای خودش رو میده به یه سیستم امنیتی که به ناشرها دادن که اگه خواستن ازش استفاده کنن یا نه(که یکی مثل CD Projekt میگه ما کلا نمی‌خوایم استفاده کنیم!) یعنی الان توپ رو پاس دادن تو زمین سازنده‌ها. الان یوبی‌سافت میاد واسه بازی‌هاش رو PC یه چی مثل DRM میزاره، ملت گیر میدن به سازنده‌های ویندوز که چرا اجازه دادین بهش همچین‌کاری کنه؟

احساس می‌کنم واقعا به نقطه‌ای رسیدی که دیگه نمی‌دونی چه پستی بدی تو این تاپیک، بدتر جو رو واسه چهار نفر که میان اینجا اطلاعات کنسول بعدی رو بگیرن خراب می‌کنی. میگی سونی هر کاری کرده مایکرو برعکسش رو داره انجام میده. دقیقا چه کاری؟ سونی اومد گفت کنسول ما همیشه آنلاین نیست و این مشخصات سخت‌افزاریش هستش. تنها در صورتی مایکرو برعکس کارای سونی رو کرده که همیشه آنلاین باشه و مثلا جای 8 گیگ رم، منهای 8 گیگ داشته باشه.

نمی‌دونم اسم این پستات چیه و چه سیاستی پشتشه. هایپ‌زدایی، اعلام بی‌طرفی از طرفداری یک کنسول خاص، جو دادن واسه شروع نسل جدید یا هر چی. در هر صورت نه صحبتات منبع درست و حسابی داره، نه محتوا.
 
میگی سونی هر کاری کرده مایکرو برعکسش رو داره انجام میده. دقیقا چه کاری؟

XBL پولی = PSN مجانی
8gigabytes of fast memory GDDR5 = 8gigabytes DDR3
1.8Teraflops = 1.2Teraflops
ندارد = عنوان انحصاری از 2nd Party مثل Ready At Down و Quantic Dream

کافیه؟
در هر صورت نه صحبتات منبع درست و حسابی داره، نه محتوا.
واسه نظر شخصی منبع میخوای؟ :laughing:.
حتی این شایعه میگه DRM کنسول اختیاری هستش! یعنی دست سازندست که برای بازیش بزاره یا نه که این باز گذاشتن دست ناشر،
سرت تا کمر تو برفه توقعی ندارم بفهمی موضوع چیه. این چیزی که بالا گفتی End مغلطه ست. DRM Console بسازی بعدی بگی سازنده میدونه دیگه!. اقا ما اختیارش رو دادیم دست سازنده و ناشر. LOL.
DRM به هرشکلی به هر وجهی به هر صورتی به هر دلیلی با هر عنوانی یه مقوله anti-consumer هست. چون عرزه نداره یا نمیتونه یه سیستم امنیتی مناسب بسازه اویزونه منفورترین قصه این صنعت شده. DRM در کنسول !!. اسمش روش به خدا. کنسول نه PC. مگر اینکه اسم نسل بعدی رو بزاره PC BOX یا PC Xbox.

300 تومن پول بازی+ کنسول بخر 1.5 میلیون + 170 هزار تومن پول Gold Member نهایتاً آنلاک کردن گیم از طریق Xbox DRM !!!.ـ Are You MAD؟

پ.ن. البته این خیلی خوبه. یکی دوگیگ هم عکس و Gif های باحالا براش میسازن کلی میخنیدم:

ayzxhczcedyh0wfqbno.png
 
ببخشيد شايعه اي در مورد اسم بعدي شبكه live گفته نشده؟؟؟؟.......مثلا در مورد psn شايعه شده اسم بعدي اين شبكه psn2 هست .....
 
پ.ن. 50% این شایعه ها که تا الان اومده درست باشه میشه گفت ماکروسافت گور خودش رو کنده. هرکاری که اینها میکنن Sony عکسش رو انجام میده.
اینهمه مایکروسافت که کارمند داره تک تکشون این فکرها و گور کردند که ازش حرف میزنیم اونها هم دارند روش فکر میکنند مایکروسافت اینهمه وقته بیخودی مایکروسافت نیست و اینهمه داره پول در میاره عقل و شعورشون کمتر از ما ها نیست ! دارند همه این چیزها که تو فرومها رد و بدل میشه عینا میبینند . حداقل از نظر بازار یابی اونقدر خبره هستند که ما نتونیم تصورش کنیم ! مخصوصا زمانی که مایکروسافت تو یه جایی پاش را محکم کنه . حالا این حرفهای گور کندن را ....برای مایکروسافت برازنده نیست هر کاری هم کنه حتما به نفعشون هست .
 
تا معرفی نشه نمیشه نظری داد شاید اصلا همین همیشه انلاین به یه مزیت براش تبدیل شه کی میدونه؟!
 
همین حرفای همیشه آنلاین سر سونی 4 هم بود چیزی نشد همشم چرت حالا دوباره شایعه شده باور کردین؟
 
فری واقعا خبرهارو می‌خونی کامل؟ یا همون تیتر رو می‌خونی مثلا می‌بینی نوشته DRM میای پست میدی اینجا؟ الان واقعا این شایعه‌ی آخر که میگه کنسول DRM داره(و 99 درصد حقیقت داره این شایعه) رو واقعا نمی‌فهمم کجاش مشکل داره. طرف بازی رو ارجینال می‌خره میاد خونه می‌زاره تو دستگاه، آنلاین میشه و بازیش رو اکتیو می‌کنه. بعد پا میشه میره علی آباد به صورت کاملا آفلاین میشینه بازی می‌کنه. حتی این شایعه میگه DRM کنسول اختیاری هستش! یعنی دست سازندست که برای بازیش بزاره یا نه که این باز گذاشتن دست ناشر، کاملا رابطه‌ی مایکروسافت رو با ناشرای سودجو‌تر مثل EA بهتر می‌کنه. پس همین الان نصف اون شایعه‌ها در مورد همیشه آنلاین و مضخرفاتش منتفی میشه و جای خودش رو میده به یه سیستم امنیتی که به ناشرها دادن که اگه خواستن ازش استفاده کنن یا نه(که یکی مثل CD Projekt میگه ما کلا نمی‌خوایم استفاده کنیم!) یعنی الان توپ رو پاس دادن تو زمین سازنده‌ها. الان یوبی‌سافت میاد واسه بازی‌هاش رو PC یه چی مثل DRM میزاره، ملت گیر میدن به سازنده‌های ویندوز که چرا اجازه دادین بهش همچین‌کاری کنه؟

احساس می‌کنم واقعا به نقطه‌ای رسیدی که دیگه نمی‌دونی چه پستی بدی تو این تاپیک، بدتر جو رو واسه چهار نفر که میان اینجا اطلاعات کنسول بعدی رو بگیرن خراب می‌کنی. میگی سونی هر کاری کرده مایکرو برعکسش رو داره انجام میده. دقیقا چه کاری؟ سونی اومد گفت کنسول ما همیشه آنلاین نیست و این مشخصات سخت‌افزاریش هستش. تنها در صورتی مایکرو برعکس کارای سونی رو کرده که همیشه آنلاین باشه و مثلا جای 8 گیگ رم، منهای 8 گیگ داشته باشه.

نمی‌دونم اسم این پستات چیه و چه سیاستی پشتشه. هایپ‌زدایی، اعلام بی‌طرفی از طرفداری یک کنسول خاص، جو دادن واسه شروع نسل جدید یا هر چی. در هر صورت نه صحبتات منبع درست و حسابی داره، نه محتوا.

همین یه بار انلاین شدن هم زیاده.طرف بازی اریج میگیره ولی لایو کشورش رو پشتیبانی نمیکنه و با پشتیبانی تماس میگیره میگن جزوه برنامه هامونه که لایو رو هم به اونجا گسترش بدیم :|منتظر باش تا گسترشش بدیم(شخصا تجربه کردم اینو طرف اومد گفت ایران هم جزوه برنامه هامونه,و تا وقتی کشوری رو پشتیبانی نکنن از اینجور خدمات هم نمیتونن بدن و در نتیجه کشورایی مثل ما هرچند اریج هم بگیریم نمیتونیم استفاده کنیم)یا اصلا دسترسی به اینترنت نداره حالا باید چکار کنه؟
 
البته این نقل قول را هم توجه نکرده بودم !
XBL پولی = PSN مجانی
سوال ! کدام موفقتر هستند ؟!
8gigabytes of fast memory GDDR5 = 8gigabytes DDR3
1.8Teraflops = 1.2Teraflops
الان این معنیه برعکس میده ؟!!!!!!!!!! این نسل هم از این میزان Teraflops قدرت و ........ زیاد داشتیم یعنی هنوز اینجا خیلی ها نفهمیدن زیاد نباید روی این امار و ارقام تئوری مانور داد ؟!
حالا بگذریم که تمام مشخصات xbox نسل بعد هنوز قطعی نیست و شایعه وار هست چرا نباید 1 ماهه دیگه صبر کرد و اینهمه نظرات ندیم ؟!

واقعا اینهمه سخته 1 ماه وایسیم ببینیم داستان از چه قراره بعد بشینیم پای ترول را باز کنیم ؟
 
من دوباره برگشتم این ترد رو با یک پست بی‌محتوای دیگه منور کنم (LOL)

Phil Spencer تایید کرد مراسم شامل بازی هم میشه:

Clip_26.jpg

(آنونس سخت افزار بدون بازی همونقدر مسخره ست که آنونس سخت افزار بدون نمایش طرح اصلیش)

تام وارن ناخواسته یه سری چیز لیک کرده انگار:

s1.jpg s3.jpg


گویا RARE حسابی دستِ پُر داره میاد:

attachment.php


 
آخرین ویرایش:
حالا كه بحث سخت افزار به ميون اومده لازمه كه بگم به احتمال خيلي خيلي زياد xbox3 داري دوتا apu هست......
Apu اصلي همون چيزيه كه اطلاعاتش از قبل لو رفته بود يعني 12 واحد پردازش گرافيك داره كه مجموعا 1.23 ترافلاپ هستش و همچنين داراي 8 هسته CPU از نوع جاگوار و x86 يا x64 هست
Apu دوم يا فرعي يه apu شركت amd بر اساس معماري arm و ضعيف تر از apu اصلي هست كه باعث ميشه قدرت كنسول افزايش پيدا كنه.....هنوز هيچ اطلاعاتي دقيقي از اين apu لو نرفته وفقط موقعي كه مايكرو سافت كيت بتاي xbox3 رو در اختيار توسعه دهنده ها قرار داد بود تو neogaf گفتن كه xbox بعدي دوتا apu داره و اونم با همين مشخصاتي كه من خدمتتون گفتم.....
اگر هم يادتون باشه چند روز پيش مايكرو يه در خواست استخدام داده بود كه توش از افرادي كه كار با apu هاي arm و ساختار x86 بلد باشن منتشر كرده بود كه شايعه مربوط به وجود apu دوم رو با معماري arm تقويت مي كنه......
در مورد رم هم كه به احتمال زياد 8gig رم ddr3 با پهنا باند 68gb/s در xbox3 وجود داره.....
در مورد بازي هاي انحصاري براي xbox3 هم به احتمال خيلي خيلي زياد ما شاهد نمايشي از بازي ryse اون هم با گرافيكي در كلاس crytek و پشتيباني از قابليت هاي كينكت ٢ كه ميتونه بسيار جذاب باشه......والبته rare هم حضورش قطعي به نظر مي رسه اونم با يه ip جديد.......
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or