نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
یعنی این مایکروسافت چی ساخته که اینقدر خونسرد و مطمئن داره رفتار میکنه؟:-? نه هایپی نه مصاحبه ای ... تجربه ثابت کرده وقتی مایکرو قبل کنفراس ها زیادی هایپ کرده چیز خاصی نداشته.
حتی مکان رونمایی xbox رو هم تو مقر خودشون برگزار می کنن چون با این کار کنترل همه چی دست خودشونه و از لو رفتن زودتر از موئد اطلاعات هم جلوگیری میکنن.
اون از تدابیر امنیتی شدید تو مقر xbox و حتی تو کامیونیتی ها هم تو یه فروم اسپانیایی خوندم که نظارت میکنن! نمونش پاک شدن کامنت های یکی از کاربرای NeoGaf به اسم sweetvar26 که حتی تو Google Catch هم دیگه اثری از پست هاش نیست!
بعد توشايعات اومده كنسول دوتا قيمت داره يه 300 دلاري يه مدل 500 دلاري ....يعني اين مدل 500 دلاري چه محتوياتي داره كه 200 دلار گرون تر از اون يكي مدله.....
فرقی نمیکنه فقط 300 دلاریه یه روش جدید خرید به شکل اقساطِ ظاهرا
 
آخرین ویرایش:
اين esram چه جوري سرعت رم رو سه برابر ميكنه؟؟؟
بعد توشايعات اومده كنسول دوتا قيمت داره يه 300 دلاري يه مدل 500 دلاري ....يعني اين مدل 500 دلاري چه محتوياتي داره كه 200 دلار گرون تر از اون يكي مدله.....
جفتش یک مدله فقط نحوه ی پرداختش یکی قسطیه و گرون تر (300 دلار قیمت پایه و ماهیانه 10 دلار) و یکی نقدی 500 دلار
 



  • در مورد RAM

شاید معتبر ترین منبع در مورد xbox بعدی vgleaks باشه که اطلاعاتی تازه تایید شده از ps4 رو قبل از رونمایی اون در فوریه منتشر کرد.
این سایت ادعا میکنه هم از اکس باکس بعدی و هم از کینکت بعدی اطلاعات داره و یه لیست از مشخصات احتمالی به علاوه ی نمودارهایی از اکس باکس بعدی در ژانویه گذشته منتشر کرد.

اگه بخواهیم خیلی آبکی توضیح بدیم , RAM مثل حافظه نزدیک دستگاهه-رم اطلاعات رو از دیسک برای دسترسی سریع و مستقیم ذخیره میکنه.کاهش رم به معنای کاهش انعطاف بازی که ساخته شده نیست-میشه هرچقدر که بافت محیط میخواهید را روی فضای دیسک داشته باشید-اما کاهش رم یعنی کاهش اطلاعاتی که در یک زمان مشخص بازیکن دسترسی داره.
image_32703_thumb_wide620.jpg

سازندگان همیشه انتظار میزان بیشتر RAM رو دارند(یا کلا انتظار حافظه ی بیشتر دارند) همونطور که matt carofono از بتسدا گفته: " من به عنوان یه هنرمند فکر میکنم یک چیز کلیدی که ما همیشه بیشتر میخواهیم حافظه ی بیشتر است این به ما بافت محیطی با کیفیت بالا رو میده و تاثیر واضحی میزاره روی چگونگی ظاهر بازی و این چیز برگیه برای هنر."

از قول VGleaks , اکس باکس بعدی 8GB رم داره که این افزایش قابل توجهی نسبت به رم 512 xbox360 داره و با 32 مگابایت بیشتر از static RAM جاسازی شده; اما سوال اصلی اینه که دقیقا" چه نوع رمی رو استفاده میکنه بهرحال این سایت میگه که ماکروسافت رم ارزونتز و کندتر GDDR3رو انتخاب کرده که میتونه 68 گیگابایت بر ثانیه پردازش کنه و اگه ESRAM رو بهش اضافه کنیم میتونیم انتظار خروجی 170 گیگابایت بر ثانیه رو داشته باشیم.

خبر بد اینه که:گفته شده xbox بعدی 3GB زبون بسته رو برای سیستم عامل نگه داشته که یعنی فضای کمتر برای اجرا شدن بازیها,اما توانایی بهتری برای انواع سرگمی و رسانه ها-مثل ضبط برنامه ها در پس زمینه و کنترل وسایل خونه از طریق برنامه smartglass یا اعمال یک رابط طبیعی کاربر نامشخص.
Too Old.
 
درود

درحالی که سونی چوب حراج میزنه به ساختمان های اصلیش، ماکروسافت یک سوپر ساختمان (Complex بیشتر بهش میاد !) مختص Xbox تاسیس کرده. ویدئوی 8 دقیقه زیر شما رو تا حدودی با این Base عظیم اشنا میکنه:

[video=aparat;RLjrN]http://www.aparat.com/v/RLjrN[/video]

رستوران (خوراک های آسیایی، ایتالیایی و ...)، بانک، کافه تریا، انوع فروشگاهای خدمات تلفن همراه، اینترنت وایرلس درهمه محدوده، کیوسک اجاره دوچرخه!، بزرگترین پارکیکنگ شرق می‌سی‌سی‌پی، چند فضای ورزشی و یک مجسمه فیل بینهایت زیبا بهمراه هلوگرام های استار تریک و .... خلاصه یک شهر هست تا ساختمون.


امیدوارم واسه نشون دادن قدرت همین سخت افزار چند تا نرم افزار هم نشون بدن :دی
100%. حظور Epic و Elemental ـش قطعی هست. با توجه به همکاری Intel (طبق شایعه ها) در ساخت پردازنده امکانش هست اونها هم چیزی برای نمایش داشته باشن با درنظر گرفتن اینکه Offset Team و اون Engine با شکوهشون رو صاحب شدن.

دوست دارم لطف کنن بهمون فقط یک نفر رو بزارن برای معرفی. بدم میاد یکی بره یکی بیاد.

پ.ن. ماکروسافت هرچی داره باید رو کنه. E3 امسال زمانی هست که من تصمیم میگیرم برای نسل بعد یک کنسول داشته باشم یا دوتا.
 
آخرین ویرایش:
رستوران (خوراک های آسیایی، ایتالیایی و ...)، بانک، کافه تریا، انوع فروشگاهای خدمات تلفن همراه، اینترنت وایرلس درهمه محدوده، کیوسک اجاره دوچرخه!، بزرگترین پارکیکنگ شرق می‌سی‌سی‌پی، چند فضای ورزشی و یک مجسمه فیل بینهایت زیبا بهمراه هلوگرام های استار تریک و .... خلاصه یک شهر هست تا ساختمون.

احیانا پدیده شاندیز آمریکای شمالی نیست ؟! شهر رویایی پدیده ! :-?
 
احیانا پدیده شاندیز آمریکای شمالی نیست ؟! شهر رویایی پدیده ! :-?
ایجاد فضای باز و اجتماعی واسه کار میتونه راندمان رو بالا ببره. مثل این هست که توی دیزنی لند کار کنی!.
Black Tusk این فلسفه رو بجود اورد. استودیو اونها مثل شهربازی هست :دی.
 
درحالی که سونی چوب حراج میزنه به ساختمان های اصلیش،

فریدون چرا یه حرفی میزنی آخه مگه ماکروسافت تو کشورش سونامی امد یا راکتور برق کشورش ترکید یا اینکه وضعیت اقتصادی کشورش مثل ژاپن هستش.
 
آخرین ویرایش:
by
فریدون چرا یه حرفی میزنی آخه مگه ماکروسافت تو کشورش سونامی امد یا راکتور برق کشورش ترکید یا اینکه وضعیت اقتصادی کشورش مثل ژاپن هستش که تورم در کشورش مثبت باشه (منظور از تورم مثبت این هستش که هر روز اجناس ارزانتر میشه) بر عکس بقیه دنیا که همه با تورم منفی سروکله میزنن همون جوری که تورم منفی بد هستش تورم مثبت هم بد هستش به صورت نرمال بهترین حالت تورم منفی 1-3 درصد عالی هستش برای اقتصاد .

ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺣﺎﻟﺖ , ﻣﺜﺒﺖ 1.5 ﺗﺎ 3 ﻫﺴﺖ. ﻣﻨﻔﻲ ﻛﻼ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻩ
 
نرخ تورم ژاپن +2 هستش که الان ژاپن با این وضع درگیری داره برای همین هستش که وضع کشور خراب هستش .

بهترین حالت 1-3 درصد منفی هستش الان کل دنیا با مشکل تورم منفی طرف هستن خوب شما وقتی تورم کشورت مثبت باشه ارزش پولی کشورت زیاد میشه و در اقتصاد جهانی برای صادرات و تبدیل عرضه به کشورت بد هستش .

اگه تمام کشور ها مثبت بود یا بهترین اقتصاد ها مثبت بودن بله حرف شما درست بود اما وقتی همه منفی هستن شما مثبت ارزش پول کشور شما بیشتر از بقیه میشه و صادرات در کشور شما بی معنی میشه .

تورمش منفیه پافشاری نکن آقا
 
حق با دوستان هستش من اشتباه کردم .;)

فکر کنم منظور شما این هستش که وقتی تورم کشور + باشه ، حجم و رشد عرضه پولی کشور زیاد میشه .
یا به طور کلی تورم ، تناسب نداشتن حجم پول در گردش با عرضه خدمات و كالاهاست ، البته این دیدگاه مربوط به پولگرایان میشه و در طرف دیگه نیوکنزین ها معتقدن وفتی تقاضا برای برای همه کالا ها و خدمات از میزان عرضه بیشتر باشد ، تورم افزایش پیدا میکنه .

در ضمن تورم منفی هم بدی های خاص خودش رو داره و حتی این نوع تورم رو بدتر میدوند ، در واقعه بهترین حالت تورم منفی زمانی هستش که کارگران و شرکت ها بهره وری بالاتری داشته باشند و متوجه بشند چطور محصولاتی با هزینه کمتر تولید کنند .

دقیقا منظورم همین بود .
 
آخرین ویرایش:
وقتی تورم کشورت مثبت باشه ارزش پولی کشورت زیاد میشه

فکر کنم منظور شما این هستش که وقتی تورم کشور + باشه ، حجم و رشد عرضه پولی کشور زیاد میشه .
یا به طور کلی تورم ، تناسب نداشتن حجم پول در گردش با عرضه خدمات و كالاهاست ، البته این دیدگاه مربوط به پولگرایان میشه و در طرف دیگه نیوکنزین ها معتقدن وفتی تقاضا برای برای همه کالا ها و خدمات از میزان عرضه بیشتر باشد ، تورم افزایش پیدا میکنه .

در ضمن تورم منفی هم بدی های خاص خودش رو داره و حتی این نوع تورم رو بدتر میدوند ، در واقعه بهترین حالت تورم منفی زمانی هستش که کارگران و شرکت ها بهره وری بالاتری داشته باشند و متوجه بشند چطور محصولاتی با هزینه کمتر تولید کنند .
 
Sources tell Polygon that the current version of the next-gen console includes a next-gen approach to video sharing, anti-piracy protection, social networking and a massive expansion of the Xbox 360's popular achievement system.

Microsoft is also trying to come up with a system for video sharing though all of the details are still being locked down. According to our sources, currently the next Xbox will capture your gameplay as if it were a DVR, allowing you to go back and select highlights. That function can be turned on or off, or a player can set up the console to automatically capture a recording when certain in-game events occur, like a headshot or collecting a specific achievement. Auto capturing those "magic moments" will be a feature only available on next-gen games. Those videos can then be uploaded directly from the console to social sites, like YouTube, for sharing.

The next Xbox will allow publishers to decide if their games should require an internet connection to be played.

With the next Xbox, developers and publishers will be able to add more achievements to a game after launch, without the need to add DLC. This is designed specifically to allow developers to tweak player behavior, perhaps urging players to check out specific areas of a game or get past a difficult spot. Next-gen achievements can also be tied to broader events, like a weekend challenge or a communal goal, like contributing a set number of kills to the bigger goal of 10,000 kills over one weekend. Companies can also create cross-title achievements, like awarding points for finishing the first chapter in two different and unrelated games published by the same company. Some of these bigger, cross-title, communal achievements will be a requirement for all titles.

The next-generation Live won't have a cap on the number of friends a person can have. The way players add friends will also change. Now instead of it being a two-way friendship only, people can choose to follow one another, sort of like Twitter.

The next Xbox rethinks DRM, Achievements and Xbox Live friends, our sourcessay | Polygon

شعارهای نسل بعد:

سونی = 8gigabytes of fast memory GDDR5
نینتندو = Please Understand
ماکروسافت =Don't Buy Next Xbox Because We Have Fncked it Up Badly
 
آیا در آینده عناوین بزرگ EA همانند FIFA 14 و Madden 14 انحصاری مایکروسافت میشوند ؟

به نظر من که نه چون پی اس تری بازا و پی سی بازای زیادی هستند که فیفا 14 بازی میکنند و اگر فیفا اختصاصی ایکس باکس بشه احتمال زیاد محبوبیتش میاد خیلی پایین
اگر خدای جنگ رو میشد روی ایکس باکس و پی سی بازی کرد مسلما فروشش محشر بود :دی اما خوب دیگه چه میشه کرد انحصاری هستند :|
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or