نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
ببخشيد من شيلتر شكن ندارم كه برم ببينم توسايت چي گفته ....اين سايت راجب قدرت Xbox نسل بعد چي گفته .....
هیچی فقط از لفظ قدرتمند (powerful) استفاده کرده
Controllers for the next Xbox as well as prototype versions of both Microsoft's new, powerful console and the machine's new, mandatory Kinect sensor have been in the hands of game creators since last month.
 
Kotaku ولی به نظر میرسه که هر وسیله طرح خاصی داره و مثلاً خط های روی کنترلری که برای استودیوی X فرستاده شده ، با خط هایی که روی کنترلر استودیوی Y وجود داره متفاوت هست. به این ترتیب کسی نمیتونه عکس کنترلر رو منتشر کنه ، چون مایکروسافت متوجه میشه که کدوم استودیو این کار رو کرده و ... ! :دی
چه گرگیه این ماکروسافت =)). اینقدر سخت گرفته این مسائل رو که حتی سازندهای مثل جاناتان بلو هم از سخت افزار Next Xbox بی اطلاع بودن (الان دیگه هستن یحتمل :دی).
سونی قراره Dev Kit نهائی رو تابستون (بعد E3) شیب کنه ولی ماکروسافت تازه اولین DK ها رو فرستاده!.
میترسم از روزی که این عقب مونده خریت کنن لانچ کنسول رو بندازن 2014 یعنی یا این چیزی که الان دیدم میشه انتظارش رو داشت و دور از ذهن نیست اصلان (متاسفانه).
وقتی یه دسته مشکلی نداره و عالیه دلیلی واسه عوض کردنش نیست :دی افرین به مایکروسافت...
Truth and obvious :دی.
 
دسته از لحاظ طراحی هیچ مشکلی نداره که بخوان کاری روش انجام بدن ! فوق العاده خوش دست و ارگونومیک ! تنها چیزی که باید از نظر من عوض بشه جنس دسته رو بکنن عین پشت Dualshock 4 که عرق اینا نکنه ! :دی
 
دسته از لحاظ طراحی هیچ مشکلی نداره که بخوان کاری روش انجام بدن ! فوق العاده خوش دست و ارگونومیک ! تنها چیزی که باید از نظر من عوض بشه جنس دسته رو بکنن عین پشت Dualshock 4 که عرق اینا نکنه ! :دی
من 100 تا کامنت خوندم در این مورد که اکثران شامل 2 بخش هستن.

بخش اول :دی

Fix the D-pad! Put in a built in battery!
fix the d-pad
I'm all about crisply d-pads

بخش دوم :دی

Well the 360 had a near perfect controller for my liking so i'm glad they aren't many changes.
perfect controller
it's perfect in all other aspects.
I love the weight of the 360 controller.
But otherwise the 360 controller is god like

همه D-Pad رو بزرگترین و تنها مشکل کنترلر 360 میدون. خدایی چی این دسته رو میخوان تغییر بدن متحول کنن؟ :دی.
 
ولی ماکروسافت تازه اولین DK ها رو فرستاده!.
اینا اولین Dev Kit ـها نیستند ، به احتمال زیاد DK ـهای بتا باشن ، Pre Alpha و Alpha مدت ها پیش به دست سازنده ها رسیدن و اطلاعات لیک شده هم بر اساس اونها بود.
 
همه D-Pad رو بزرگترین و تنها مشکل کنترلر 360 میدون. خدایی چی این دسته رو میخوان تغییر بدن متحول کنن؟ :دی.

خوب D-Pad رو که با دسته های جدیدی که همزمان با X360 Slim اومدن درست کردن دیگه ! :دی نکردن ؟ :دی ( خودم تا حالا باهاشون کار نکردم )
 
تو بازیهای فایتینگ دسته 360 افتضاست
چطور میگین هیچ مشلی نداره ؟

حتی میتونن توی دسته موس کار بزارن :d
مثل پد موس لپتاپ ها یا این موس های توپی که روی توپ بالاش که دستت رو میزاری موس حرکت میکنه
من که خیلی مشکل دارم با بازیهای FPS توی کنسول
 
درسته من با ps3 که اصلا نمیتونم FPS بازی کنم

نمیتونن یه چیزی مثل موس بزارن توی کنترلر ؟ :d

تازه کنسول گرفتی ؟!!
منم اولش اینجوری بودم بعد عادت کردم الان دیگه نمیتونم با موس بازی کنم


Sent from my iPod touch using Tapatalk 2
 
واقعا فعلا سخت ترین انتخاب عمرم اینکه اول کدوم کنسول رو بخرم ....از یک طرف سونی با ساپورت هاش (مثلا همین دیوید کیج که تازگی گفت فقط با سونی هست) و از طرفی تعلق خاطر از دسته بگیر تا لایو و ماکرو دارم ...

هک شدن رو شاید تو خواب ببینیم ولی اگرم هر کنسولی هک شد اول اونو میگیرم :d
 
امیدوارم جنس دسته و D-Pad رو فیکس کنن . تو فایتینگ D-Pad افتضاح بود .
 
خوب D-Pad رو که با دسته های جدیدی که همزمان با X360 Slim اومدن درست کردن دیگه ! :دی نکردن ؟ :دی ( خودم تا حالا باهاشون کار نکردم )
نه حاج حسین همونه :دی.
اینا اولین Dev Kit ـها نیستند ، به احتمال زیاد DK ـهای بتا باشن
منم نگفتم فاینال هستن!.
قبل از اینکه DK بیاد سازنده بازیش رو روی PC نزدیک به مشخصات نهائی کنسول میسازه. اینم اولین شایعه ست درمورد DK های Next Xbox.
 
حرف خیلی جالبی زدی پس چرا تو 90 درصد بازی های مولتی پلتفرم کیفیت بازی ها رو ایکس باکس به مراتب قوی تر بود.مطمئن باش این نسلم ایکس باکس قوی تر نباشه کانفیگی شدید تر از پلی 4 داره ولی بازم میگم همه چی به قوی تر بودن کنسول مربوط نیست

هنوز هم این حرف قدیمی و بی ثمر وجود داره و بازم بیان میشه .... اولا این حرف که 90 درصد بازی مولتی رو Xbox بهتر بودن یه فاینال فانتزی بی نهایته ... اون بازی هایی هم بهتر بود رو x به خاطر اینکه لید پلتفرم xbox بود و یه پورت ضعیف رو فرستادن روی ps3 هیچ ربطی هم به قدرت دستگاه نداشت ... حالا یه دقیقه دیگه یکی میاد این فانتزی رو توهم میزنه

---------- نوشته در 10:31 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:27 AM ارسال شده بود ----------

من 100 تا کامنت خوندم در این مورد که اکثران شامل 2 بخش هستن.

بخش اول :دی





بخش دوم :دی







همه D-Pad رو بزرگترین و تنها مشکل کنترلر 360 میدون. خدایی چی این دسته رو میخوان تغییر بدن متحول کنن؟ :دی.

یعنی نمیخوان اون جا باطری کذایی رو بردارن و باطری داخلی بزارن ... هیچکس با این مورد مشکلی نداشت ... ؟؟؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or