نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
از Avalanche Studios هم اقای Linus Blomberg در مورد قدرت کنسول ها صحبت کرد: گفته نمیشه به طور دقیق گفت کدومشون قوی تر هستند ولی رو کاغد PS4 قوی تر ه باز هم واگذار کرده به زمان و این که نمیشه دقیق نظر داد. حرف دقیقی از این که کدومشون قوی تر هستند نزده

“It’s difficult to say, as it’s still early days when it comes to drivers. With each new driver release, performance increases dramatically in some areas. The PlayStation 4 environment is definitely more mature currently, so Microsoft has some catching up to do. But I’m not too concerned about that as they traditionally have been very good in that area. T

“he specs on paper would favour the PS4 over the Xbox One in terms of raw power, but there are many other factors involved so we’ll just have to wait and see a bit longer before making that judgment.”
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
خوب فرصتی شده واسه PSفن ها ! حسابی دارن میکوبن :)) البته بفکر E3 نیستن که اگه اونجا بخواد برعکس بشه کل این تاپیک بوکمارک هست .! یه جورایی مثل اینکه مثلا فکر میکنید ماکروسافت داره جون میده و شما هم تیر خلاصی رو تو این تاپیک زدید!
مایکروسافت تو این نسل از 360 هم از Entertainment مختلفی استفاده کرد,خیلی مشخص بود که همین کارو واسه One هم انجام میده چه بسا بیشتر هم انجام میده چیز عجیبی نبود . اما هیچ دلیلی نداره که ساپورتش رو از Games کم کنه این طرز فکر شماست, در واقعیت همیشه عملکرد Xbox و مایکروسافت کاملاً برعکس مطابق با میل و خواسته های شما بوده.:d
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
طبق گفته های انویدیا:



1e7637e7b6a9.jpg
کنسول معرفی شد مشخصاتش ریخت بیرون حرف Nvidia چند ماه پیش رو میکشی وسط با تحلیل شخص نویسنده ؟ میخوای اون شایعاتی هم که میگفتن Xbox بعدی سخت افزار بهینه شده برای تکنیک Ray Tracing, دو تا APU و نمیدونم 16Gig DDR4 Ram هم داره بیاریم وسط:D! تائید شده 1.2tflops بودن GPU کنسول و اختلافش هم از این نظر با 1.83tflops مشخصه .
سخن Digital Foundry بر اساس تائید 100% ـه 768Operations per clock:
In terms of the GPU hardware, hard information was difficult to come by, but one of the engineers did let slip with a significant stat - 768 operations per clock. We know that both Xbox One and PlayStation 4 are based on Radeon GCN architecture and we also know that each compute unit is capable of 64 operations per clock. So, again through a process of extrapolation from the drip-feed of hard facts, the make-up of the One's GPU is confirmed - 12 compute units each capable of 64 ops/clock gives us the 768 total revealed by Microsoft and thus, by extension, the 1.2 teraflop graphics core. So that's another tick on the Durango leaked spec that has been transposed across to the final Xbox One architecture and the proof we need that PlayStation 4's 18 CU graphics core has 50 per cent more raw power than the GPU in the new Microsoft console.

یک مورد دیگه هم که تائید شده (البته با توجه به OSـی که مایکرو برای X1 در نظر گرفته و امکاناتش طبیعیه) استفاده مطلق 3GIG رم کنسول برای این بخش هست و فقط 5GIG ـش برای بازی در نظر گرفته شده و از اونجایی که خبرهاش اومده بود PS4 یک گیگ از رم کنسول رو به OS تعمیم داده از این نظر هم میتونه اختلاف فاحشی رو ایجاد کنه (7GIG GDDR5 Vs. 5GIG DDR3) البته نه در اوایل نسل .

Scαrface @
پسر چی گفته این Jonathan Blow مخصوصاً تویت آخرش . فریم ریت دو برابر :))!
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
گفته اند که : فک کنند که بدونن دلیل حمایت ایرانی ها از اکس باکس وان چیه.
چون در کنفرانس ماکروسافت گفته شده که از تکنولوژی و دانش موشک سازی استفاده شده و بعد ربطش دادن به مسائل اتمی و ایران نیاز به دانش موشک سازی دارند!

پس با این حساب x1 رو باید قاچاق وارد ایران کنن و جز تحریم ها به حساب میاد ...
یه مورد هم در مورد اسم کنسول یه ذهنم خورده ... اگه x box رو مخفف کنی و بنویسی ... xbone معنیش کامل تغییر میکنه :d
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,759
نام
مراد حلیمی
کنسول معرفی شد مشخصاتش ریخت بیرون حرف Nvidia چند ماه پیش رو میکشی وسط با تحلیل شخص نویسنده ؟ میخوای اون شایعاتی هم که میگفتن Xbox بعدی سخت افزار بهینه شده برای تکنیک Ray Tracing, دو تا APU و نمیدونم 16Gig DDR4 Ram هم داره بیاریم وسط:D! تائید شده 1.2tflops بودن GPU کنسول و اختلافش هم از این نظر با 1.83tflops مشخصه .
سخن Digital Foundry بر اساس تائید 100% ـه 768Operations per clock:
جان؟
من اصلا از تايم ارسال اين پست خبر نداشتم الان چك كردم ديدم مال اپريل .....ممنون گفتين.....با اين حساب در اون حد نميشه روش حساب باز كرد


.​
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
کنسول معرفی شد مشخصاتش ریخت بیرون حرف Nvidia چند ماه پیش رو میکشی وسط با تحلیل شخص نویسنده ؟ میخوای اون شایعاتی هم که میگفتن Xbox بعدی سخت افزار بهینه شده برای تکنیک Ray Tracing, دو تا APU و نمیدونم 16Gig DDR4 Ram هم داره بیاریم وسط:D! تائید شده 1.2tflops بودن GPU کنسول و اختلافش هم از این نظر با 1.83tflops مشخصه .
سخن Digital Foundry بر اساس تائید 100% ـه 768Operations per clock:


یک مورد دیگه هم که تائید شده (البته با توجه به OSـی که مایکرو برای X1 در نظر گرفته و امکاناتش طبیعیه) استفاده مطلق 3GIG رم کنسول برای این بخش هست و فقط 5GIG ـش برای بازی در نظر گرفته شده و از اونجایی که خبرهاش اومده بود PS4 یک گیگ از رم کنسول رو به OS تعمیم داده از این نظر هم میتونه اختلاف فاحشی رو ایجاد کنه (7GIG GDDR5 Vs. 5GIG DDR3) البته نه در اوایل نسل .

Scαrface @
پسر چی گفته این Jonathan Blow مخصوصاً تویت آخرش . فریم ریت دو برابر :))!

یکی از رفیقاتم چند صفحه قبل همین حرفارو میزد واقعا شماها مقاله هایی رو که لینک میکنید میخونید!؟
خوبه تو خود مقاله نوشته ترافلاپس وابسته به کلاک هست که هنوز تایید نشده.تنها چیزی که تایید شده تعداد دستور العملها و تعداد هسته های GPU هست.


kt3dttqkn682s6hxhvaq.jpg
 

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
991
نام
Hanzo Hasashi
نینتندو هم تمرکز رو گذاشته بود روی New Controller که کارش به اینجا کشید.


اگر بخوام برداشتم رو درصدی (:D) بگم اینها 70% از اینترتیمنت گفتن 20% از CoD بقیه ش هم درمورد thrilled شدن دوستان بود.
XBOX One رسماً Home Entertainment System هست جای اینکه Video Game Console باشه. حالا 4تا بازی هم روش میاد بعضی هاشون هم کمتر از یک سال واسه PC عرضه میشه. اینقدر هم محدودیت گذاشتن که تقریباً مشتری رو میخوان Rape کنن. :D.

شما باور كن از فنيت ايكس باكس به صورت جدي خارج شي همه يه صلوات بزرگ ميفرستيم؛ كار و بار خراب و بيكاري چه نميكنه با پير جوانان ترول. اينترنت دارن ملت US و ميخوان ازش استفاده كنن در كنار بازي هاي محبوش روي كنسول ، ميخوان وسط بازي اسكاپ كال داشته باشن . ماكروسافت مياد و نمايش كنسول رو قبل از E3 ميذاره كه وقتي براي نمايس خود كنسول نذاره تو E3 . بورينگ. گو هوم يو آر درانك
=====================================================
واقعا نميفهمم ملتي كه تاحالا آنلاين نشدن با كنسولشون چطور الان در نسل هشتم حرفي از تفاوت ايكس باكس و پي اس ميزنند. 15 بازي انحصاري تو چشم بادامي صفت افرادي كه دقيقه به دقيقه جبهه عوض ميكنند. پول گلد نداري، نده . نيا خوشحال ميشيم.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
Tommy Fisher جون شما خودت را خسته نکن :) DF چیزی که تا الان مشخص نظرش را داده و با همون ها محاسبات خودش را انجام داده و تو مقاله گفته هنوز مشخصات بعشی از چیپهای مایکروسافت مشخص نیست . شما ESRAM و چیپ های شتاب دهنده را نقش هویج حساب میکنی ؟ :) همین نسل هم با یه EDRAM دیدی چقدر تاثر گذار بود حالا بماند که این نسل قرار هست 2 و 3 تا چیپ های مخصوص به کار گرفته بشه .

نشستی GDDR 5 را با DDR3 مقایسه میکنی و...... ولی خبر نداری بجاش ESRAM استفاده شده یه حافظه فوق سریع و.......بعد از اون طرف هم خبر نداری که تو خبرها اومده پهنای باندی که XBOX ON ایجاد میکنه بیشتره ! بالاخره اینها همه چیزی هستند که روی کاغذه باید صبر کنی وقتی اطلاعات کامل اومد و دیدی چی به چی هست اونوقت متخصصین راحت میتتونند با اعداد و ارقام نتیجه بگیرند .
 
آخرین ویرایش:

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
یکی از رفیقاتم چند صفحه قبل همین حرفارو میزد واقعا شماها مقاله هایی رو که لینک میکنید میخونید!؟
خوبه تو خود مقاله نوشته ترافلاپس وابسته به کلاک هست که هنوز تایید نشده.


kt3dttqkn682s6hxhvaq.jpg
ما مقاله رو کامل میخونیم امثال شمان که اونجاهایی که دلشون میخواد رو میخونن . فکر کنم فقط Unconfirmed ـشو فهمیدی (نقش این جمله Yes to threads and thus core count هم پشم) ! وقتی 90% اطلاعاتی که قبلاً در مورد GPU کنسول لیک شده درست بوده کلاک هم 99.9% همونه . البته شما آزادی رویا پردازی های خودتو داشته باشی .
 

浪人

کاربر سایت
Sep 27, 2008
1,033
نام
اصلان
قطعا از این مسخره بازی ها رو روی PS4 نخواهیم دید چون ریتیل هایی مثل گیم استاپ هم تایید کرده بودند که از این نظر مشکلی با PS4 ندارن و از اول از بابت مایکرو نگران بودن! یادمه گیم استاپ که گفته بود اگه مایکرو همچنی کاری کنه (که کرده) دیگه پشتیبانیش نمیکنن.
PS4′s ‘Answer to the Pre-Owned Games Question’ is Still Just as Unclear as Xbox One’s

فکر نکنم هنوز چیزی قطعی شده باشه. چند تا نقل قول از Shuhei Yoshida و Michael Denny و Fergal Gara:


Well first of all, we haven’t stated that second-hand games…we haven’t made a statement on the second-hand games question. There was a lot of reaction to a patent that was filed, which is a matter of course for a technology business like us, to file various patents at various times, many of which many never see any application but they are good to have depending on ideas that might be building

So what we’re here to do is offer the best value and the best gaming experience for gamers. The answer to the pre-owned question isn’t clarified just yet and we’re working through that and we’ll announce our position in more detail as and when we can
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It’s not something that I feel I have any further announcement or comment to make on, other than to acknowledge with you that it’s a massively important issue and of course we are going to do the right thing

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shuhei Yoshida stated that when you purchase the disc-based games for PS4, that should work on any hardware. When asked whether games would require online registration, Yoshida noted that that decision was up to the publisher. When asked if Sony, as a publisher, would require games to be registered online, Yoshida said, we are not talking about that plan

While Yoshida's statement leaves open the possibility that individual publishers can still block used games at will, it's just as likely he was simply leaving the door open for the kind of "Online Pass" purchase systems that already routinely limit certain online game functions in used copies of games. So while there's still a bit of wiggle room in Sony's public comments, we'd also caution against reading to much into what Yoshida did (or didn't) say
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mr. Yoshida mentioned in a roundtable discussion that publishers can require activation codes for secondhand games, a similar DRM measure to the one we expect Microsoft is using with Xbox One to ensure the appropriate transfer of software between owners. When asked whether Sony will implement such a measure, he simply replied that Sony wasn’t ready to talk about it

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

If you’re thinking of jumping ship from Xbox One to PS4 because of Xbox One’s DRM for discs, you’d better wait until Sony reveals its full hand. From the sound of things, PS4 could implement the same restrictions

-------------------------------------------------------------------------------------------
این مصاحبه Adam Sessler با Matt Booty رو کسی گذاشته یا نه؟ (چیز شکن میخواد)

Microsoft Responds: Xbox One's DRM, Always-Online, and Focus on TV/Games
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
گفته اند که : فک کنند که بدونن دلیل حمایت ایرانی ها از اکس باکس وان چیه.
چون در کنفرانس ماکروسافت گفته شده که از تکنولوژی و دانش موشک سازی استفاده شده و بعد ربطش دادن به مسائل اتمی و ایران نیاز به دانش موشک سازی دارند!
داداش گلم شما اگه اين كنسولو بگيري گشت ارشاد ببينه به جرم حمل هه رسيور و ماهواره ميگيرتت كلي هم جريمه ات هم ميكنه:))
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
ما مقاله رو کامل میخونیم امثال شمان که اونجاهایی که دلشون میخواد رو میخونن . فکر کنم فقط Unconfirmed ـشو فهمیدی (نقش این جمله Yes to threads and thus core count هم پشم) ! وقتی 90% اطلاعاتی که قبلاً در مورد GPU کنسول لیک شده درست بوده کلاک هم 99.9% همونه . البته شما آزادی رویا پردازی های خودتو داشته باشی .

حالا خوبه من Unconfirmed شو فهمیدم توکه ظاهرا همونشم نفهمیدی چون اگه فهمیده بودی نمینوشتی:
تائید شده 1.2tflops بودن GPU کنسول

Confirmed= تایید شده.
Unconfirmed= تایید نشده.
در ضمن تو PS4 :
Embedded memory هست؟
Hardware Accelerator هست؟
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
حالا خوبه من Unconfirmed شو فهمیدم توکه ظاهرا همونشم نفهمیدی چون اگه فهمیده بودی نمینوشتی:


Confirmed= تایید شده.
Unconfirmed= تایید نشده.
در ضمن تو PS4 :
Embedded memory هست؟
Hardware Accelerator هست؟
باهوش وقتی 768operation per second بودن GPU تائید شده و معماریش هم بر پایه Radeon GCN هست یعنی هر unit = 64 ops/clock معنیش چیه ؟ شما توضیح بده معنی این پاراگراف DF چیه ؟
In terms of the GPU hardware, hard information was difficult to come by, but one of the engineers did let slip with a significant stat - 768 operations per clock. We know that both Xbox One and PlayStation 4 are based on Radeon GCN architecture and we also know that each compute unit is capable of 64 operations per clock. So, again through a process of extrapolation from the drip-feed of hard facts, the make-up of the One's GPU is confirmed - 12 compute units each capable of 64 ops/clock gives us the 768 total revealed by Microsoft and thus, by extension, the 1.2 teraflop graphics core. So that's another tick on the Durango leaked spec that has been transposed across to the final Xbox One architecture and the proof we need that PlayStation 4's 18 CU graphics core has 50 per cent more raw power than the GPU in the new Microsoft console.

زر اضافی زده ؟
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
ما مقاله رو کامل میخونیم امثال شمان که اونجاهایی که دلشون میخواد رو میخونن . فکر کنم فقط Unconfirmed ـشو فهمیدی (نقش این جمله Yes to threads and thus core count هم پشم) ! وقتی 90% اطلاعاتی که قبلاً در مورد GPU کنسول لیک شده درست بوده کلاک هم 99.9% همونه . البته شما آزادی رویا پردازی های خودتو داشته باشی .
کسی که رویا پردازی میکنه جناب خودت هستی ! همینطور که گفتم مثل بعضی یه اسمه GDDR5 میشنوی میگی وای چه خبره خبر داری که مایکروسافت کنار DDR3 از ESRAM استفاده میکنه ؟ که پهنای باند بسیار زیادی داره چیزی که شنیده شده 200 گابایت بر ثانیه کنار DDR3 پهنای باند داره در کمترین حالتش که شایعه شده بود پنهای باندش با DDR3 میشه همون پهنای باند GDDR5 پس زیاد جو GDDR5 نگیرتد ! خود DF هم گفته CPU تائید شده به جزء سرعت کلاک پردازنده . از طرافی هم که مثل اینکه تعداد ترانزستور های به کار برده شده روی CPU و GPU شرمنده کننده بعضی ها میشه ! لول ! و..........

من قبلا هم گفتم اینها همش روی کاغذ هست روی کاغذ خیلی چیزها قوی تر هستند و در عمل ضعیفتر به همین خاطر قشنگ تا 18 روز صبر میکنی اونوقت مشخص میشه بعد میایم جشن شادی راه میندازیم !
شما یعنی از تحلیل گر های eurogamer بیشتر بلدی؟ اینا منابع بیشتری نسبت به شما در اختیار دارن و تا چیزی که میگن نزدیک به واقعیت نباشه هیچ وقت اعلام نمیکنن. الان کل دنیا دارن روی اینکه قدرت گرافیکی PS4 ( که اصلا واسه من مهم نیست ، فقط میخوام بحث تمون بشه ) بیشتره بحث میکنن بعد شما Embedded memory رو میاری وسط که چی؟ الان چنتا از کاربرا از این چیزایی که شما میگی سردر میارن؟ هنر اینه که بیای توضیح ساده بدی اگه بلدی که معلومه از معماری کنسول ها چیز زیادی نمیدونی.
بیشتر 90% شایعه پیرامون XOne درست بوده و نیازی نیست اون 10% بقیش هم تایید بشه. خودش همینجوری مشخصه . وگرنه مایکرو 5 دقیقه میتونست به بخش سخت افزار اختصاص بده که اینکارو نکرد . چراش هم کاملا مشخصه.


واسه چی خودتو خسته میکنی؟ بیخیال داداش

شما که سواد داری بیا توضیح بده DF چی گفته ؟! DF چیزی که از شواهد و مدارکی تا اینجای کار دستش هست نتیجه میگیره ولی خودش میگه نتیجه گیری کامل زمانیه که اطلاعات کامل باشه وقتی هنوز معلوم نیست ESRAM چقدر پهنای باند داره و Move engines چیه و سرعت کلاک هسته در چه حده چطور نتیجه کامل بگیره ؟
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر