نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
ما که تقریبن راضی بودیم

خوب آخه آرین تو خودت یکی از سهام دارای اصلی شرکت تولید سنگ پای قزوینی!:دی

من نمیگم One بده یا لانچ ضعیفی داره. البته مایکرو با این کنفرانسش خلافش رو هم اثبات نکرده و باید منتظر نمایشش توی E3 باشیم. اما 15 تا که هیچی، 150 تا انحصاری هم که برای سال اول داشته باشه چیزی از مزخرف بدن این نمایش کم نمیکنه! حالا هی بشینید بگید 15 تا انحصاری داره!

در ضمن این رقم در حال حاضر اصلا چیز خاصی نیست بشرطی که سونی بیاد تو E3 گند بزنه و مثلا PS4 تو سال اول 10 تا انحصاری داشته باشه. انوقت این 15 تا میشه نماد برتری. البته سونی هم که عمرا در این زمینه کم نمیاره و از نظر بازی انحصاری فرست پارتی مایکرو عمرا به سونی نمیرسه!:دی وگرنه مگه قرار بود مایکرو بازی انحصاری نداشته باشه؟ دیگه بازیم نداشته باشه که دیگه هیچی! ما کنسول نمیخریم که دکور بزاریم تو میز تلوزیون!

البته من شخصا معتثدم One کنسول خوبی هست. بازی های خوبی هم خواهد داشت. انتقادم به این کنفرانسه که بالا برید پایین بیایید مزخرف بود.
 
کاز و رفقا الان دارن واسه هم شامپاین باز میکنن :دی
کنفرانس فوق العاده بود حداقل واسه من . هم بازی های دست دو بلاک شدن که عالیه . هم کنترلر باطری ـیه مثل 360 . هم NFL و این بازی ها رو عاشقشونم و مهم تر از اون قابلیت های لایو بود که فقط تو US قابل استفادست که خوراک من بود این یکی . قیافه کنسول هم که محشر . خیلی آدم باید بی انصاف باشه که بگه کنفرانس خوب نبود .
 
یادش بخیر یه زمانی ملت چه بزن و بکوبی داشتن سر اینکه کیفیت مهمه نه کمیت!:d
حالا از دهن یکی یه 15 ول شد اومد بیرون خب که چی!؟:dاصن ماکرو مگه چندتا استدیو بازی سازی داره که 15 تا انحصاری بسازن براش؟اصن 360 کلا 15 تا انحصاری با کیفیت داشت سر جمع که اینطوری به این خبر امید داری!؟:d
شما مگه مشکلتون انحصاری نبود؟ خب الان اگه واقعا 15 تا انحصاری وجود داشته باشه مشکل حل شده یا اینکه همون قضیه بامبول جدید در میونه؟ :دی مایکروسافت بیشتر از 10 تا استودیو داره، بعدش مثلا Remedy که استودیو مایکروسافت نیست ولی داره انحصاری میسازه، چند تا استودیو دیگه هم احتمالا همین وضعیت رو دارن. شما بگو ما به چه ساز فن های سونی باید برقصیم تا به همون شیوه عمل کنیم :دی
 
این فن های مایکرو چقدر با این "15 تا انحصاری " حال کردن :دی از همین الان 15 شد عدد مقدس :دی البته قبول دارم مایکرو انقدر IP قدیمی به خورد فن ها داده که با این خبر واقعا هم باید حسابی

شادی کنید:دی سونی که انقدر انحصاری داد ما امارش از دستمون در رفت فکر میکنم سونی تا الان 10 تا انحصاری برای PS4 معرفی کرده باشه که 9 تا IP جدیده :دی

فقط من از این موضوع نگرانم 10 سال بعد که اواخر عمر کنسول ها شد بازم مایکرو یه همچین تعداد انحصاری رو برای کنسولش میزنه( نمیگم 15 تا به 2 تا هم راضی هستیم) ؟ یا مثل آخر این نسل میره تو کار App چلو کباب و خورش فسنجون و...؟ :دی

در حالی که سونی... :دی

بگذریم منتظر E3 هستیم :دی :)
 
چون در غیر اینصورت شما یه بازی میگیرید و میدید به کل فامیلتون نصب میکنن و حالشو میبرن گفته شده یه آپشن وجود داره که شما اگه دیسک رو از دوستتون بگیرید و نصب کنید، یه مبلغی پرداخت میکنید تا اون بازی برای شما هم باز بشه (که احتمالا قیمتش از قیمت خود بازی کمتر باشه).

خب یعنی چی ، شما اون جنس رو خریدی ، منم دلم خواست پیرنم رو میدم 10 نفر می پوشن ، پیرهن منه اختیارشو دارم ، وقتی من از یکی یه جنسی رو می خرم مالکش خودمم ، اصل و اساس فروش هم همینه اصولا . فکرشو بکن خونه بخری بعد برای ورود به حمام باید هی کارت شارژ کنی شارژ بزنی . اون 1 نفر تا وقتی که با تکثیر کردن و سایر کارهایی که مغایره با کپی رایت باعث صدمه زدن به ناشر نشه ، هیچ مشکلی نداره این کاراش . کسی هم که 1 کپی میخره ، وقتی خودش بازی نمی کنه فامیلش بازی می کنه 1 نفر داره با اجازه اون از دیسک اون استفاده می کنه و این نباید هیچ مشکلی داشته باشه همینطور که تابحال نداشته .
 
شما همین الان به استدیو های مایکروسافت نگاه کنی که چند سالی صداشون در نیومده و تعدادشون رو بشماری 15 تا عددی که خیلی منطقیه
 
حالا این ممد 15 تا بازی انحصاری شده مُهر ، تو همه کامنتاش هم یکی یدونه از این مُهر رو میزنه :دی بابا جان نزار فردا که از این 15 تا 10 تاش برای کینکت بود بساط ترول و این حرفا رو ملت پیش بکشن ! رو یه چی دیگه مانور بده :دی در ضمن کدوم بازی امشب قدرت کنسول رو نشون داد ؟ این مهمه ! در حالی که تو نمایش PS4 حداقل 2 - 3 تا بازی گرافیکشون خارق العاده بود . وقتی نسل بعد معرفی میشه ملت انتظار یه چیز فک برانداز رو دارن ! حالا باید دید E3 چطور میشه و اونجا به نظرم یه جورایی معلوم میشه سونی بهتر عمل کرده یا مایکرو .
 
اون Quantum Break باید عنوان خفن و فک بر اندازی باشه.

اونایی هم که فورزا میخواستند به آرزوشون رسیدند حالا دیگه گیرتون چیه؟

دستش خیلی شاخ بود،کنسول هم با کلاس و شیک و با ابهت و با شخصیت بود.

Burn Sony...
 
الان بازی انحصاری مهم هست یا نیست؟ جالبه طرف با زبون خودش گفته 15 تا بازی انحصاری داریم، ولی دوستان زیر بار نمیرن میگن دروغ میگه :دی حالا خوبه 2 تاش رو همین امشب نشون دادن!

صرف تعداد انحصاری چیزی رو ثابت میکنه ؟ از کجا معلوم نصف این 15 تا بازیهای آرکید و مخصوص کینکت نباشن ؟ :d
بر فرض کیفیت همشون هم از کجا معلوم سونی کمتر از این تعداد رو واسه سال اول کنسولش در نظر داره ؟
 
حالا این ممد 15 تا بازی انحصاری شده مُهر ، تو همه کامنتاش هم یکی یدونه از این مُهر رو میزنه :biggrin1: بابا جان نزار فردا که از این 15 تا 10 تاش برای کینکت بود بساط ترول و این حرفا رو ملت پیش بکشن ! رو یه چی دیگه مانور بده :biggrin1: در ضمن کدوم بازی امشب قدرت کنسول رو نشون داد ؟ این مهمه ! در حالی که تو نمایش PS4 حداقل 2 - 3 تا بازی گرافیکشون خارق العاده بود . وقتی نسل بعد معرفی میشه ملت انتظار یه چیز فک برانداز رو دارن ! حالا باید دید E3 چطور میشه و اونجا به نظرم یه جورایی معلوم میشه سونی بهتر عمل کرده یا مایکرو .
حداقلش اینه بهترین ریسینگ این نسل، از همون شروع نسل بعد هم دوباره میشه بهترین ریسینگ نسل بعد، بله :دی از این 15 تا 5 تاش هم AAA باشن کافیه واسه شروع نسل.
انتقادم به این کنفرانسه که بالا برید پایین بیایید مزخرف بود.
اگه میگفتی خوب بود من تعجب می کردم :دی مشخصا فن های سونی میگن کنفرانس مایکروسافت مسخره بود، فن های مایکروسافت هم میگن کنفرانس سونی، خیلی عجیب نیست :دی
صرف تعداد انحصاری چیزی رو ثابت میکنه ؟ از کجا معلوم نصف این 15 تا بازیهای آرکید و مخصوص کینکت نباشن ؟
yahoo_4.gif

بر فرض کیفیت همشون هم از کجا معلوم سونی کمتر از این تعداد رو واسه سال اول کنسولش در نظر داره ؟
قضیه یه چیز دیگه هست که گویا شما متوجه نشدی :دی
من چیکار سونی دارم؟ اون بره 100 تا انحصاری معرفی کنه، مبارک اونایی باشه که میخوان کنسولش رو بخرن. من با همین کنفرانس به قول دوستان مزخرف، تصمیم خودم رو گرفتم و از الان دارم پول جمع میکنم تا هر وقت کنسول عرضه شد و قیمتش تو بازار واقعی شد تهیه ـش کنم. کنسول سونی هم هر وقت U4 اومد و پول داشتم میخرم :دی
 
ظاهرا ما در فورزا 5 به صورت تمام و کمال شاهد پیست های داخل شهری خواهیم بود که خیلی خیلی عالیه :d
قبلا هم شاهد بودیم اما خیلی محدود بودن . شدیدا منتظر یه گیم پلی درست حسابی از بازی در E3 هستم . خیلی بد شد فورزا 5 لانچ تایتل شد . 1% هم نمیشه تصور کرد کنسول رو روزی که وارد ایران میشه به همراه فورزا 5 نخریم :d
 
صرف تعداد انحصاری چیزی رو ثابت میکنه ؟ از کجا معلوم نصف این 15 تا بازیهای آرکید و مخصوص کینکت نباشن ؟ :d
بر فرض کیفیت همشون هم از کجا معلوم سونی کمتر از این تعداد رو واسه سال اول کنسولش در نظر داره ؟

15 تا بازیم جمع کنید به پای
[h=1]The Last of Us و UNCHARTED4 نمیرسه[/h]
 
neogaf از لحظه شروع مراسم ترکیده :دی در مورد کنفرانس هم واقعا نمی دونم چه انتظاری داشتید، قرار بود کنسول رو معرفی کنن و بازی ها رو بزارن واسه E3، وقتی خودشون میگن اینجوری هست دیگه انتظار چی داشتید خداییش؟ :دی ولی با طراحی کنسولش حال کردم، خیلی ساده و شیک، کینکت هم دقیقا بر مبنای کنسول طراحی شده و با هم ست هستن :دی

برادر من انتظار داشتیم وقتی موقع گفتن مشخصات سخت افزاری شد اینقدر سطحی و زود ازش نگزره.

اتظار داشتیم وقتی میگه 8 گیگ رم بدونیم دی دی ار 5 هست یا 3

انتظار داشتیم قدرت جی پی یو و سخت افزار رو به رخ بکشه

انتظار داشتیم کنسولی به مراتب زیباتر به نمایش در بیاد

سونی مشخصات کامل سخت افزاریش رو مو به مو توضیح داد.

خوب این یک معنی میده و اون هم اینه که کنسول سونی به مراتب قوی تر از مایکرو هست و مایکر نخواست رو مشخصات سخت افزاری زیاد مانور بده

کنفرانس به شخصه برای من جذابیت نداشت با اون که انلاین می دیدم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or