نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
جنگ نکنید دیگه پرچم ماکروسافت رفته بالا . الان فکرکنم تا 1 ماه تو بازیسنتر دعواست و موج بن داریم
 
من يه ريسيور FULL HD مارك ديريم باكس 800HD با يه APPLE TV 1080 P دارم كارايى شون از اين بهتره تازه با PS3 خودم تمام فيلمها و سريال ها و مستندهاى روز آمريكايى رو با كيفيت 1080P دان ميكنم 5 ساله!
 
ما که تقریبن راضی بودیم ولی یه عده بیان واسشون قوی ترین سخت افزار و 600 تا بازی انحصاری معرفی کنن بازم میان میگن وای اخ بود و باسلیقه ی من فلان بود.
خب باشه.
 
15 تا بازی انحصاری تو سال اول عرضه که 7 تاش IP جدید هستن، راضی شدی؟ :دی
==
تا دیروز مشکل بازی بود، حالا که طرف میگه 15 تا انحصاری واسه سال اول داریم، میگن چرا چیزهای دیگه هم پشتیبانی میکنه، انصافا خیلی باحالید جمیعا :دی

باز فروش مهم شد؟ آخ جون >:d< :دی

نه کسی نگفت امکانات اضافی بده ... شکایت از اینه که کاملا معلوم بود که دستگاه مایکرو گیم یکی از امکاناتشه ..

انحصاری فعلا حرف بود ... 15 تا انحصاری باید دید کیفیت همشون در چه حده ... سونی هم خیلی راحت میتونه 30 تا انحصاری اماده کنه که 4 تاش AAA باشه ... اکه اخرین نگهبان و ورسوس رو هم برای نسل بعد حساب کنیم سونی همین الان 6 تا انحصاری AAA برای سال اول نسل بعد داره ...

بعدش مهم جزئیات سخت افزاره که باید ببینیم قدرت کنسول چقدره و چقدر کشش داره که از مایکرو از گفتنش طفره رفت ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دقیقا یه بازی حالا یه شمارش متای کم دادن بهش متا مهم میشه و فروش بی اهمیت و همین طور بر عکس ... چیزی نیست که به طرفی نسبت بده ... ملاک برتری بعضی دوستان هم متا فقط برای به خاطر یه شماره بود ... دیگه همین مونده جد بزرگ اون سبک هم بخواد ترول ششه
 
مگه نگفتن کنسول همیشه آنلاین نیست؟ پس MS چطور میخواد بدون نت کد بازی ها رو چک کنه ؟!
اول به نت وصل می شه بعد چک می شه بعد می تونی نت رو قطع کنی اگه اشتباه نکنم
 
اگه XBOX 15 تا انحصاری واقعی و غیر انحصاری زمانی و کانتنت اصافی داشت مرد نیستم یوزر نیمم رو به اقدس تغییر بدم .
اوکی بوکمارک کردم :دی 15 تا واسه سال اول عرضه، حله :دی
نه کسی نگفت امکانات اضافی بده ... شکایت از اینه که کاملا معلوم بود که دستگاه مایکرو گیم یکی از امکاناتشه ..

انحصاری فعلا حرف بود ... 15 تا انحصاری باید دید کیفیت همشون در چه حده ... سونی هم خیلی راحت میتونه 30 تا انحصاری اماده کنه که 4 تاش AAA باشه ... اکه اخرین نگهبان و ورسوس رو هم برای نسل بعد حساب کنیم سونی همین الان 6 تا انحصاری AAA برای سال اول نسل بعد داره ...
اگه انحصاری به اندازه کافی داشته باشه شما با امکانات اضافیش مشکلی داری؟ تا E3 صبر کن ببین انحصاری هاش چی هستن، چون خودشون خیلی دارن رو E3 مانور میدن :دی
===
من اینو یه دور دیگه بگم باشد که موثر واقع شود :دی
کنفرانس امشب اصلا قرار نبود توش بازی نمایش داده باشه، فیل اسپنسر اوایل گفته بود که بازی نشون نمیدیم که بعدش نظرشون عوض شد ولی بازم گفتن که واسه نمایش بازی ها منتظر E3 بمونین. یعنی اصلا قرار نبوده امشب 5 تا انحصاری و 10 تا مولتی نشون بدن، شما یا توقع بیش از حد داشتید از چیزی که قرار نبوده اتفاق بیفته یا اینکه قصدتون ترول کردن هست :دی طرف میخواست کنسولش رو نشون بده که نشون داد، 4 تا بازی هم نمایش داد که 2 تاش انحصاری بود و هی چپ و راست ملت رو حواله میکرد سمت E3. اگه نمایش E3 هم اینجوری باشه من شخصا از همتون عذرخواهی میکنم (:دی) ولی مطمئن باشید تو E3 وضعیت اینجوری نیست.
 
Sam Lake گفته Quantum Break اوج کار Remedy خواهد بود و بهترین بازیشون هست. :دی فردا هم ویدئوی جدیدی از بازی منتشر میشه.
من توی کنفرانس خیلی تیکه تیکه ویدئوی بازی رو دیدم و چیزی نفهمیدم ! :دی برم ببینم چی به چیه.
در کل از اینکه دارن یه IP جدید میسازن ، هم خوشحالم و هم ناراحت. از یه طرف Alan Wake رو خیلی دوست داشتم ، ولی از طرفی هم فکر میکنم IP جدید بهتر باشه. داستان AW یه کم زیادی پیچیده بود و معلوم نبود توی نسخه دوم به کجا میرسه ! :دی
 
قضیه پشتیبانی نکردن از بازی دسته دومش اینطوریه:

هر بازی فقط برای یک پروفایل ثبت میشه، اونم به صورت آفلاین (احتمالا یه کدی چیزی داره). با نصب کردن بازی هم دیگه احتیاجی نیست دیسک رو درون دستگاه قرار بدید و مستقیما (بدون نیاز به دیسک) از رو هارد بازی رو اجرا میکنه. یعنی دیگه تعویض دیسک تقریبا نداریم. این هم خوبه هم بد. خوبیش اینه که همه چی یکپارچه میشه و میتونید به سرعت بین بازیها سوییچ کنید و لازم نیست هی دیسک دربیارید و بگذارید. بدیش هم اینه که با این کار مجبور میشن هر دیسک رو برای یک پروفایل ثبت کنن، چون در غیر اینصورت شما یه بازی میگیرید و میدید به کل فامیلتون نصب میکنن و حالشو میبرن:دی گفته شده یه آپشن وجود داره که شما اگه دیسک رو از دوستتون بگیرید و نصب کنید، یه مبلغی پرداخت میکنید تا اون بازی برای شما هم باز بشه (که احتمالا قیمتش از قیمت خود بازی کمتر باشه).

در کل برای ما خوب نیست...:دی
البته نباید هم به این سرعت قضاوت کرد، چون هنوز هیچی معلوم نیست. شاید اصلا کنسول کلا هک نشد! در اینصورت، این روش بهتر از بازی خریدن از فروشنده های با انصافمونه. فعلا باید صبر کنیم ببینیم شرایط چطوری میشه...
 
من نمیتونم بفهمم مشکل دوستان چیه
تو یه کنفرانس یک ساعته که خودشون گفته بودن بیشتر در مورد خود کنسول 2 تا بازی انحصاری نشون دادن
Fifa Ultimate team که انحصاری شد
DLC های COD انحصار زمانی
خود کنسول ، دسته و کینکت رو نشون دادن
در مورد امکانات جدید لایو صحبت کردن
و گفتن 15 تا انحصاری سال اول عرضه که 8 تاش IP جدید
7 تا IP جدید و 6 تا از سزی های قبلی که هنوز معرفی نشدن
دیگه از یک کنفرانس یک ساعته که در مورد کنسول بود چی میخواستید
خوب شد که تو E3 دیگه کمتر در مورد خود کنسول صحیت میشه و بیشتر رو بازیها تمرکز هستش

تو چند تا از امکانات PS4 رو بگو که Xbox One نداشت؟؟
تازه خیلی چیزای بیشترم داشت که هم تو ایران قابل استفاده است
PS4 چیش تو رو ترغیب میکنه که این نمیکنه؟؟
الان دقیقا منظور پست شما چیه من نمیفهمم
نمیدونم چه نیازی وقتی چیزی برای گفتن ندارید پست الکی بدید

من نمیدونم چرا همیشه دوست داریم یکطرفه بریم کسی کنسول ماکروسافت و نکوبید !!!!! یعنی چی 15 انحصاری سال اول !!! یادم باشه تماسی با سونی داشته باشم بگم بگه قراره 20 تا بازی سال اول عرضه کنه چیزی نمایش نده همین باعث میشه بشه برنده مراسم !!!!!
نمایش خوب بود ولی درحد انتظار نبود میتونست خیلی بهتر باشه !!!
 
مگه نگفتن کنسول همیشه آنلاین نیست؟ پس MS چطور میخواد بدون نت کد بازی ها رو چک کنه ؟!
همونجوري كه سوني اوايل نميذاشت بازيهاي دست دوم ويتا تروفي بدن
بعد اين سيستمو برداشت
 
الان بازی انحصاری مهم هست یا نیست؟ جالبه طرف با زبون خودش گفته 15 تا بازی انحصاری داریم، ولی دوستان زیر بار نمیرن میگن دروغ میگه :دی حالا خوبه 2 تاش رو همین امشب نشون دادن!
یادش بخیر یه زمانی ملت چه بزن و بکوبی داشتن سر اینکه کیفیت مهمه نه کمیت!:d
حالا از دهن یکی یه 15 ول شد اومد بیرون خب که چی!؟:dاصن ماکرو مگه چندتا استدیو بازی سازی داره که 15 تا انحصاری بسازن براش؟اصن 360 کلا 15 تا انحصاری با کیفیت داشت سر جمع که اینطوری به این خبر امید داری!؟:d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or