نسخه ی pcکرایسیس 2 به صورت غیرقانونی منتشر شد

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
drtcro7dhs32ps269lpi.jpg


همان طور که در جریان هستید شماره اول crysis با کپی های غیرقانونی خود باعث شد که استودیو کرایتیک دچار ضررهای هنگفتی شود و به همین خاطر تصمیم گرفت بازی را از انحصار pc خارج کند و برای کنسولها هم منتشر کند. حالا مثل اینکه دوباره کابوسهای آنها شروع شده و در شرایطی که هنوز 37 روز از انتشار نسخه قانونی crysis 2 مانده نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکرها در سایتهای مختلف قرار گرفته. چند ساعت پیش تصاویر نسخه pc کرایسیس2 در اینترنت پخش شد و نشان دهنده گرافیک بسیار بالای این بازی بودند و این تصاویر از نسخه ای که بدون اجازه الکترونیک آرتز منتشر شده گرفته شده اند. در این نسخه غیرقانونی، کل بازی به صورت کامل به همراه بخش چندنفره و حتا فایل های DRM وجود دارد. الکترونیک آرتز در بیانیه جدیدش این کار را محکوم کرده و اعلام کرده که این این نسخه کامل نیست و با نسخه ی نهایی بازی فرق دارد. باید دید این حرف الکترونیک آرتز درست است یا نه.

منبع
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم آدم شه دفعه دیگه کلا PC رو کنسل کنه! :d
پیش به سوی کنسولیزه شدن! :d
نه تنها کنسل نمیکنه
بلکه گفته شده نسخه 3 رو فقط روی pc میدن>:)
پس پیش نمیریم به سمت کنسولیزه شدن! :d
میریم یه سیستم جدید می بندیم! >:)
 
آخرین ویرایش:
نه تنها کنسل نمیکنه
بلکه گفته شده نسخه 3 رو فقط روی pc میدن>:)
نمیدونم کجا یه همچین حرفی زده ولی اگه اوضاع فروشش رو این شماره خراب بشه،با کنسولیزه کردن بازیهای بعدیشون شخصا به عنوان یه pcفن به هیچ وجه سرزنششون نمیکنم!
 
جالبه که همیشه این وسط پی سی گیمر ها سرزنش میشن و لقب شریف دزد دریایی بهشون نسبت داده میشه. اگه یک بازی کنسول زودتر از موعدش لیک بشه مقصر پی سی گیمر ها هستند, اگه یه نظافتچی شرکت نسخه بتا یک بازی رو کش بره و روی اینترنت پخش کنه باز مقصر پی سی گیمر ها هستند چون پی سی گیمر ها ذاتا دزد دریایی هستند.
امروز هم EA بیانیه داده و تقصیر رو اندخته گردن PC Piracy. یکی نیست به این بگه اگه دفتر کار Crytek چفت و بست درست حسابی نداره تقصیر پی سی گیمر ها هستش ؟ بگو نمیخوام واسه PC بازی درست کنم دیگه چرا بهانه الکی میگیری.
 
نمیدونم کجا یه همچین حرفی زده ولی اگه اوضاع فروشش رو این شماره خراب بشه،با کنسولیزه کردن بازیهای بعدیشون شخصا به عنوان یه pcفن به هیچ وجه سرزنششون نمیکنم!
آخه وقتی هنوز کرایسیس 2 منتشر نشده چطور ممکنه همچین حرفی زده باشن؟! :d
وحید شوخی کرد! :|
 
جالبه که همیشه روی 360 حداقل یه هفته زودتر بازی ها لیک میشه... ولی وقتی فقط یه بازی روی پی سی اونم به صورت ناقص لیک شه... 8-|

الان دوستان میان میگن قضیه کنسول فرق میکنه... ولی بهتره به این نکته هم توجه کنید که مثلا آلن ویک حداقل 1 میلیون بار دانلود شده (تازه از سایت ها دیگه بحث تورنت ایناش بماند ! )
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم بعضی از فروشنده ها تو ایران بعد اینکه بازی بیاد هم این نسخه لیک شده ناقص رو بفروشند:دی (درست مثل assassin's creed :دی)
از همین الان به این نکته توجه داشته باشید:دی
 
من با توجه به صحبت های ریچارد مورگان که انقدر داستان بازیهای دیگه رو خورد کرده بود باید حتما این نسخه رو بگیرم تا ببینم این داستانی که انقدر ازش تعریف میکردند در چه حده!
زیاد گرافیکش مهم نیست حالا ، با توجه به شات هایی که دیدم راضی کنندست اما بیشتر از همه منتظر تجربه کردن داستانش هستم و از اینکه این نسخه به این زودی لیک شده ناراحتم; مشکل از خودشون بوده که نتونستن امنیت رو برای جلوگیری از دزدیده شدن بازی ایجاد کنند و اصلا ربطی به کپی خور بودن PC Gamer ها نداره!
 
فکر کنم بعضی از فروشنده ها تو ایران بعد اینکه بازی بیاد هم این نسخه لیک شده ناقص رو بفروشند:دی (درست مثل assassin's creed :دی)
از همین الان به این نکته توجه داشته باشید:دی

ای گفتی :d
فعلا رو همین کار میکنیم تا اصلش بیاد:)):d

مدیر گرامی عزیز اخه مگه پست من مورد داشت که پاک میکنی
اینو باید پیام خصوصی کنی رفیق!
 
آخرین ویرایش:
تازگی ها هم همه محکوم میکنن :دی

اینکه بازی لیک شده میتونه به نفع خیلی ها باشه. خوبیش اینه که به چندین سوال ما در مورد بازی بدون اغراق جواب داده میشه.
از روی شات هایی که مشاهده شد میشه به این نتیجه رسید که قطعا گرافیک بازیباز هم مثل شماره های قبلی پیشتاز خواهد بود.

ولی کلا یه سوالی واسه من پیش اومده من هر وقتی که توی تاپیک کرایسیس پست میدم همیشه پست های آخر هیچ ربطی به پست های اول ندارن :دی
 
ای بابا این چه وضعشه اخه .. هی دلمون خوش میشه این پی سی گیمینگ میخواد جون بگیره اما مه ین هکرها یزارن.. اینترنت درست حسابی هم نداریم که دانلود کنیم:d
 
یک سوالی که هیچ کس مطرح نکرد!!!! :|
چطور میشه یک بازی به این عظمت ، یک چنین بازی پرخرجی به این راحتی دست ملت بیوفته؟؟؟ :|
مگه اونجا صاحاب نداره ؟؟؟؟؟؟؟ :-o
چطوری کش رفتن آخه؟؟؟؟؟؟؟
عجــــــــــــبــــــــــــــا . . . .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or