نسخه ی کنسولی Fifa 10 از لحاظ جلوه های بصری نسبت به PC برتری خواهد داشت

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
Fifa 10 از لحاظ جلوه های بصری در نسخه ی PC کیفیتی مشابه با Fifa 09 خواهد داشت.
EA از این جهت تصمیم به این اقدام گرفته که به عقیده ی این کمپانی متوسط سخت افزار موجود ، اجازه ی اجرای گرافیک بهتری را نمی دهد. اما در سوی دیگر دارندگان کنسول این شانس را خواهند داشت که در Fifa 10 شاهد جلوه های بصری بهتری باشند.

به نظر نمی رسد که کسی تردید داشته باشد که قدرت پردازشی یک PC High End از یک کنسول نظیر PS3 و Xbox 360 به مراتب بیشتر است اما با این وجود EA عقیده دارد که متوسط سخت افزار مورد نیاز برای اجرای Fifa 10 در همه جا به مانند اروپا بالا نیست و این کمپانی در بازار هایی نظیر آمریکای جنوبی هم این بازی را به فروش می رساند که متوسط تجهیزات سخت افزار در آن بازار از لحاظ راندمان در سطح به مراتب نازل تری است. به همین دلیل و برای اینکه نسخه ی PC تا حد امکان در دسترس گیمر های بیشتری قرار بگیرد EA تصمیم گرفته که جلوه های بصری در نسخه ی PC تغییری نکند اما گرافیک در نسخه ی کنسولی به دلیل اینکه تمام دارندگان کنسول سخت افزار یکسان و مشابهی دارند بهبود یافته است.

در عکس های زیر می توانید تفاوت گرافیک در نسخه ی PC و کنسول را مشاهده کنید

نسخه ی :arrowd:PC


نسخه ی کنسول:arrowd:​

گفته می شود که در گیم پلی Fifa 10 شاهد یکسری تغییرات قابل توجه خواهیم بود منجمله در زمان واکنش و هوشمندی آن. . همچنین EA با بیش از 50 مورد بهبود، تلاش کرده تا Manager Mode را توسعه دهد

Update:arrowd: :
EA تائید کرد که Fifa 10 در تاریخ 2 اکتبر برای Xbox 360, Playstation 3, PC, Wii, Playstation 2, DS و PSP منتشر خواهد شد..
 
آخرین ویرایش:

Donkiten

کاربر سایت
Apr 22, 2009
617
نام
Amin
ببخشید شما حالتون خوبه؟
شما که انقدر استادین که به من مقایسه کردن کارت گرافیک رو میاموزین این نکته رو فراموش کردین که هر کارت رو باید با همرده ی خودش سنجید؟
از کی تا حالا یه کارت Low-end رو با یه کارت high-end مقایسه میکنن؟
6800 یه High-end که باید با سری 7800 یا 7900 مقایسه بشه.
شما یه مدرک از سایت معتبر بذار که سایت انویدیا کارت گرافیک 7300 رو برابر با 6800 دونسته باشه! در غیر اینصورت واقعا متاسفم که با داشتن مدارک تخصصی در مورد سخت افزار یه مقایسه ی غیر عادلانه انجام میدین و روی پست اشتباه قبلیتون پا فشاری میکنین.منطق هم خوبه!
یه بچه ی 5 ساله هم میدونه که 6800 از هر نوعی از 7300 از هر نوعی بهتره!
توی پست قبلتون به صورت کلی جمع بسته بودین و کلا سری 6800 رو از تمام محصولات سری 7 که 7800/7900/7950 هم شاملشون میشه بهتر دونسته بودین!امیدوارم جملتون رو یادتون باشه و وقتی میگین سری 7 کارت های High-end سری 7 مثل 7950 ... هم شاملش میشه!حرف شما:
من اصلا بحثی روی مقایسه با 4870X2 نکردم,مثل اینکه توی خوندن پست ها دقت کافی ندارین و هول میکنین,من گفتم 3870X2 اصلا در سطح اینا نیست/اینا:GTX295-280-260-4870X2-2870/و حرف شما:
پس لطفا یکم ادم منطقی باشید.فکر کنم به واضح ترین شکل ممکن واستون توضیح دادم.
درود بر شما و این دقت بالا ولی اگه کمی هم اروم به ما اخطار بدین بهتر نیست :smile:
1.اول این که این مقایسه رو من انجام ندادم و خود کمپانی انویدیا انجام داده و دلیل این کار هم فقط و فقط نمایش دادن هر دو در یه موقع بود.
2.کسی این دو کارت را برابر ندونسته و فقط یک برتری نسبی به این کارت داده شده
3.شاید در پست قبلی اشتباحاتی داشتم که اگر هم بوده با عرض معذرت می پزیرم ولی من هرگز یه سری رو کامل با یک سری دیگه مقایسه نمی کنم
4. اگر شما از جایی تحقیق کردین که می گن 3870 X2 کارتی است که در حد 4870 X2 نمی باشد شایدکمی درشت باشه چون توی 50% بنچ مارک ها همین 3870 X2 از 4870 و یا از GTX260 جلو بوده ولی باز نمیشه با هم مقایسشون کرد چون هر بچه ی بالای 18 سال می دونه که معماری این دو نسل خیلی متفاوتن و نسل حاظر برتریه کاملی به 3870 X2 داره.
بازم با درود.
بعد من نه استادم نه هرگز دوست دارم بشم چون اساتید همیشه میگن ما بلدیم و اگه یه چیزی رو هم بلد نباشن براشون کسر شائن داره بگن بلد نیستن ولی من یکی اینجور نیسم.
دوست دار شما و تمام برو بچ با منطق. :love:
 

mohammad6599

کاربر سایت
Jul 15, 2009
17
احمق و احمق تر

سلام.بهتره خودمون رو گول نرنیم خیلی وقته که بازیهای پی سی همزمان با کنسولهای جدید نسل بعد شدند و گیمرها نیز به ناچار رو به قدرتمند کردن رایانه هاشان آوردند و البته قیمت کارتهای گرافیک نسبت به قبل به شدت کاهش پیدا کرد یادم نمیره یه روزی قیمت یه کارت low end مثل fx5200 صد تومان بود در حالی که الان با 150تومان میشه یه high end 8800 گرفت و تمام بازیها رو فول فریم اجرا کرد این یعنی بالا رفتن قدرت خرید یا میشه با 95 تومان یه ati 4670 گرفت که کاراییش نزدیک به 9600 هست یعنی این مطالب رو Ea نمیدونه؟ تازه به این مطلب این رو اضافه کنید که قیمت کارتها در ایران 40 یا 50 تومن از قیمت اصلیش در خارج گرونتره پس بهانه سیستم ضعیف قابل قبول نیست چون اکثر گیمرها سیستم بدی ندارند .
دروغ Ea وقتی مشخص تر میشه که ما میبینیم در اصل گرافیک هر دو نسخه یکی هستند(اگرچه که نور پردازیها و فیزیک بازی و انیمیشنهای موشن کپچر در نسخه کنسولی و صرفا ریزه کاریهای گرافیکی موجب برتری قابل ملاحظه کنسولها شده) و در واقع همین نسخه 09 کامپیوتر از استاندارهای گرافیکی بالایی استفاده میکنه اگرچه خوب بهش پرداخته نشده اگر هم یادتون باشه پارسال gamespot در اولین پیش نمایشش از 09 گفت بالاخره ea گرافیک کنسول رو به pc آورد پس اگه کنسول سنگینه و ea نگران سیستمهای ضعیفه چرا در 09pc از چمن سه بعدی نسخه کنسولی shader 3 افزایش تتکسچر و بافت در بازی و چهره بازیکنان و پیشرفتهای دیگه گرافیکی استفاده کرد؟(کافیه 08 pc رو با 09 pc مقایسه کنید) اصلا ما میگیم آقای ea حرف شما قبول نسخه کنسولی خیلی خیلی سنگین هست ولی آیا تنظیم اندازه و قد بازیکنها و اندازه و فیزیک واقعی توپ و اضافه کردن موشن کپچر بازی رو سنگین میکنه؟اصلا از همه مهمتر آیا گیم پلی نسخه کنسولی هم برای pc سنگینه؟اصلا اگه این سیاست شماست چه طور بازیهای دیگه نکست رو برا pc میزنی مثل nfs آخری (که اون قد بد هم زدی که من که 8800gt دارم در بالاترین تنظیمات اون جوری که باید فریم نمیگیرم)
خلاصه Ea ظاهرا فکر کرده یه مشت احمق دور pc جمع شدن که این جوری میخواد مطلب رو توجیه کنه متاسفانه با این وضعیت Ea به خودش هم ضرر زده چون طبق اخباری که تا حالا منتشر شده pes امسال یه جهش اساسی کرده به عنوان مثال چمنش مثل فیفا شده انیمیشنها موشن کپچر شده چهره بازیکنها دیگه عکس نیست بلکه پر هست از تکسچر و در عین حال به شدت شبیه به خودشون هستن(ضعف همیشگیه فیفا حتی نسخه کنسولی جز درچند بازیکن) گیمپلی طبیعی شده و دیگه نمیشه یه بازیکن رو بگیریو یه یا علی بگیو برسی دم دروازه و گل... حتی بعضی سایتها پیش بینی کردند pes2010 از رقیب کنسولیش پیشی بگیره چه برسه به fifa10 pc .
حالا با این وضع ea باز هم فیفای کنسول رو برای pc نزد و من رو یاد احمق و احمق تر انداخت احمقه که ما رو هالو فرض کرده و احمق تر که ندید konami چه میکنه و چه خواهد کرد.....
 

aliatlas

کاربر سایت
Jul 16, 2008
1,922
دوستان رو این که PES در PC از فیفا سره شکی نیس!چون اصلا معلوم نیس تیم سازنده نسخه PCتو این سه سال چیکار میکنه!ولی PESتا الان که در مقابل فیفاNG باخته
ولی مثل اینکه کونامی امسال واقعا روی PES خوب کار کرده باید منتظر باشیم ببینیم چی میشه
ولی من فکر میکنم بازم فیفا NG از بعضی لحاظ سرتر باشه (گزارش بازی-گرافیک-لایسنس)که این آخریشو هر کاریکنه کونامی نمیتونه به حد فیفا برسه
 

Donkiten

کاربر سایت
Apr 22, 2009
617
نام
Amin
اول این که باید خدمت دوست عزیزمون اقای mohammad6599 اعلام کنم که بحث ما و EA در مورد کشورهای است در امد روزانه در ان ها کمتر از 1 دلار است که شامل کشور های پر کاربری هم چون هند می شود. (لازم به ذکر است بگم خدمتتون که ایران جزو این کشور ها به حساب نمی اید)
حق با دوستمونه بحث کارت گرافیک رو بی خیال می شیم و میریم سراغ بحث اصلی.
اول اینکه همه می دونن EA بهونه میاره و فقط به خاطر همون بحث ...Pri داره مردم رو سره کار میگزاره.
دوست عزیزمون ar22 لایسنس یک نمونه اجازه یا مجوز کاری است که در مورد این بازی به جایی بر می گرده که ایا تیم فوتبال مورد نظر مثل نیو کاستل به تیم سازنده ی بازی اجازه ی استفاده از نام باشگاهی ارم باشگاهی و پیراهن باشگاهش رو می ده یا نه. به این نمونه قوانین لایسنس می گویند. حالا اگه کسی بتونه براتون بهتر از من توضیح بده که راحت این موضوع رو بفهمیم ممنون می شیم .
درود روز خوش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر