خبر رسمی نسخه کنسولی بازی Redfall در هنگام عرضه از حالت 60 فریم پشتیبانی نمی‌کند

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
سازندگان بازی Redfall تأیید کرده‌اند که نسخه کنسولی این عنوان در هنگام عرضه، تنها از حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Redfall

زمان زیادی تا عرضه Redfall، جدیدترین انحصاری بزرگ مایکروسافت باقی نمانده و استودیوی Arkane طی روزهای اخیر، اطلاعات مختلفی را از شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. هرچند پیش‌نمایش‌های بازی با واکنش‌های مثبتی همراه بود، اما اکنون سازندگان اخبار ناامیدکننده‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند.

همان‌طور که گفته شد، به‌تازگی صفحه رسمی بازی بر روی توئیتر تأیید کرده که Redfall در هنگام عرضه بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S تنها از یک حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، نحوه اجرایی نسخه کنسولی بازی بدین ترتیب خواهد بود:

  • Xbox Series X: 4K 30 FPS
  • Xbox Series S: 1440p 30 FPS
البته سازندگان وعده داده‌اند که «در تاریخ دیگری» پشتیبانی از حالت 60 فریم را از طریق یک آپدیت به بازی اضافه خواهند کرد. با این وجود، جزئیات دقیق‌تری در مورد این تاریخ اعلام نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

بازی Redfall در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.
 
دو سال پیش هم سر DeathLoop هم داینامیک رزولوشن با 60FPS معمولا نزدیک ۴۵ فریم بود.

ایشالا که کار کنن این سری ۶۰ فریم رو رزولوشن داینامیک ثابت باشه😁
 
دو سال پیش هم سر DeathLoop هم داینامیک رزولوشن با 60FPS معمولا نزدیک ۴۵ فریم بود.

ایشالا که کار کنن این سری ۶۰ فریم رو رزولوشن داینامیک ثابت باشه😁
دثلوپ مود پرفورمنس ۶۰‌ فریم ثابت میداد.

IMG_20230412_221952_827.jpg
 
سازندگان بازی Redfall تأیید کرده‌اند که نسخه کنسولی این عنوان در هنگام عرضه، تنها از حالت کوالیتی مود پشتیبانی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بدبختی عظیم اینه که حالت کوالیتی مودش هم کوالیتی خاصی نداره که آدم دلش خوش باشه.
 
وعده رهبران xbox چیز دیگه ای بود
View attachment 289717View attachment 289719
رهبران xbox هم هیچ وقت دروغ نمیگن ^#(^حتما اشتباهی پیش اومده 8->
واقعا خسته نمیشی اینقدر دروغ میگی مغلطه میکنی؟ کجا گفتن همه بازیا ۶۰ فریم خواهد بود؟ استاندارد میدونی یعنی چی؟ یا فکر کردی ما بلد نیستیم انگلیسی بخونیم؟
While Microsoft won't dictate what developers will optimize for on the Xbox Series X
 
واقعا خسته نمیشی اینقدر دروغ میگی مغلطه میکنی؟ کجا گفتن همه بازیا ۶۰ فریم خواهد بود؟ استاندارد میدونی یعنی چی؟ یا فکر کردی ما بلد نیستیم انگلیسی بخونیم؟
While Microsoft won't dictate what developers will optimize for on the Xbox Series X
سره ۳۰ فرم بودن ac walhalla این عزیز و دوستانش با این نقل قول باردارمون کرده بودن
چون انحصاری اکس باکسه تا روزی ۳ وعده این نقل قول رو تو حلقمون فرو نکنه عمرا رضایت بده.
پ ن:راه نداره نقل قول جدیدتر پیدا کنید؟بالاییه دیگه قدیمی شده
 
احتمالا اینا به همون مشکلی بر خوردن که سازنده های گاتهام نایت برخوردن ، که CPU Utilization باشه. اگه مشکل GPU بود به راحتی با کم کردن رزولویشن و دستکاری تو ستینگ حداقل حداقل رو SX میتونستن خروجی بگیرن
کلا UE4 به درد OW ساختن نمیخوره یا باید تا خرخره هستش رو دستکاری کنن یا همینجوری دست پا شکسته بیان جلو .خلاصه که بازی همچین آش دهن سوزی نبود با این خبر دیگه قوز بالا قوز شد .
 
آخرین ویرایش:
یکی از بهترین تصمیم هایی که تو زندگیم گرفتم فروش کنسول بود. واقعا خجالت آوره، اصلا کار ندارم که استدیو چیه گیم چیه، انجین چیه، کنسولی که شعار تبلیغاتیش”قدرتمند ترین کنسول تاریخ” باشه بعد بازی AAA استدیو داخلیش وضعش این باشه رو هیچ جوره نمیشه توجیه کنی.
 
بازی با گرافیک فارکرای ۲ توی نسل ۹ سی فریم!شاهکار مدیریتی رو شاهد هستیم!
اونوقت یه بنده خدایی وعده پورت COD برای سویچ رو میده!حاجی تو بازی فرست پارتیت روی کنسول ۱۲ ترافلاپسیتو ۶۰ فریم بده بیرون نمیخواد وعده بدی!
حتما اینم سونی پول داده ۳۰ فریم باشه!
حداقل ریمیک Tlou که اینجا پورتش ترول میشد روی کنسول بدون مشکل اجرا میشه!اینجا پلتفرمم حذف کردن بعد یه ۶۰ فریم نتونستن آماده کنن!
 
بخش دارک ماجرا اونجاست اینا که نتونستن یه پرفورمنس مد رو به لانچ برسونن احتمال زیاد بازی پر باگ و مشکلات مختلف دیگه هست که اونا هم به امید فیکس شدن بعد لانچه (مخصوصا هوش مصنوعیش) بوی متا زیر 70 میاد :D
تاریخ عرضه و مارکتینگشم که افتضاحه، حتی اگه بازی خوبی هم در بیاد که بعید میدونم بازم گذاشتنش بین دوتا از مهم ترین بازیای سال (استاروارز و زلدا) کار اشتباهی بود.

بهترین کاری که میتونن کنن یه تاخیر چند ماهس، ترول خواهند شد اما باز بهتره از لانچ بد.
 
آخرین ویرایش:
دثلوپ مود پرفورمنس ۶۰‌ فریم ثابت میداد.

View attachment 289718

من یچیزی رو دارم اشتباه می‌کنم. یادمه یه مود RT داشت که ۳۰ فریم لاک بود.

یه مود دیگه که RT اف بود و فریم ۶۰ نبود و دراپ میشد تا نزدیک ۴۵.

کلا هم رزولوشن داینامیک بود و 4K نیتیو یادمه نداشت.

یادم هست یسری بحث‌ها هم سرش بود (منظورم اینجا نیست!😁) حالا سرچ میزنم اگر چیزی دیدم مربوط به حرفم اینجا می‌ذارم. اگر پیدا نکردم و توهم زده بودم که پاک می‌کنم🤣🤣😁😁
 
احتمالا اینا به همون مشکلی بر خوردن که سازنده های گاتهام نایت برخوردن ، که CPU Utilization باشه. اگه مشکل GPU بود به راحتی با کم کردن رزولویشن و دستکاری تو ستینگ حداقل حداقل رو SX میتونستن خروجی بگیرن
کلا UE4 به درد OW ساختن نمیخوره یا باید تا خرخره هستش رو دستکاری کنن یا همینجوری دست پا شکسته بیان جلو .خلاصه که بازی همچین آش دهن سوزی نبود با این خبر دیگه قوز بالا قوز شد .

photo_2023-04-13_11-25-44.jpg

انریل 4 :دی

البته که از لحاظ فنی فرسنگ ها فاصله دارند این دو گیم با هم ولی در کل :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or