نسخه جدید بازی PES تحت نام eFootball معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
کونامی با تأیید شایعات اخیر، اعلام کرده که نسخه جدید سری PES رایگان خواهد بود و تحت نام eFootball عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی eFootball

سری PES تحولات بزرگی را به‌خود می‌بیند و از حالا به بعد، بجای عرضه سالیانه هر نسخه، بازی eFootball به مرور زمان و با شروع شدن هر فصل آپدیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند. این بازی در اوایل پاییز امسال به‌صورت رایگان منتشر می‌شود و در آینده مودهای مختلفی برای آن عرضه خواهد شد. گفته شده برخی از این مودها پولی خواهند بود، اما تاکنون جزئیات دقیق بیشتری در این مورد مشخص نیست.

طبق اعلام شرکت Konami، مدتی پس از عرضه بازی در پاییز، قابلیت کراس پلی در میان کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین PC برقرار خواهد بود. همچنین این قابلیت برای کاربران موبایلی نیز در دسترس قرار می‌گیرد، اما برای تجربه بازی با کاربران سایر پلتفرم‌ها بر روی موبایل، به کنترلر نیاز خواهید داشت.

بازی eFootball در هنگام عرضه شامل 9 تیم مختلف می‌شود که بارسلونا، منچستر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ و آرسنال تعدادی از بزرگ‌ترین آن‌ها را تشکیل می‌دهند. در خصوص ویژگی‌های گیمپلی، گفته شده که بازی از تکنولوژی موشن مچینگ بهره می‌برد. این تکنولوژی حرکات مختلفی که بازیکنان در زمین مسابقه انجام می‌دهند را به مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها تبدیل کرده و دقیق‌ترین انتخاب را به‌صورت ریل-تایم انجام می‌دهد.

این عنوان در اوایل پاییز برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و مدتی بعد برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود. کونامی اعلام کرده که در ماه آینده (اواخر ماه آگوست) اطلاعات بیشتری را از گیمپلی بازی به اشتراک می‌گذارد.​
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
یعنی حتی دانلود هم نکنیم ؟:D
اگه این واقعا سوالته و میدونی چند تیم تو بازی هستن و چه مودهایی هست و ویدیوهای بالا تو توییتر رو دیدی.
توجهت رو به این عکس جلب میکنم. بازم خوبه اسکن شدن.

FAhmLhZXEAgcJoW.jpg

هنوزم مرددی،اینم تیر آخر :D

2021-09-30_13-41-00.jpg

همون اولش هم مشخص بود بازی ای که قراره با موبایل کراس پلی کنه، تهش چی میشه.


بازی واقعا فاجعه هست.از لحاظ محتوا انیمیشین باگ و .................
 

Attachments

  • 2021-09-30_13-47-23.jpg
    2021-09-30_13-47-23.jpg
    212.6 KB · مشاهده: 38
آخرین ویرایش:

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
واقعا مجبور بودن همچین آشغالی رو بسازن ؟ بعد از دو دست بازی به قدری بازی فاجعه بود که سر درد گرفتم از دست این شت ( کماکان چمنش بهتر از فیفا هست :D )
کلا هیچ چیزش شبیه آدمیزاد نیست این نسخه نمیدونم کسی حاضر هست این IP رو بخره یا نه ولی هر جور شده این IP باید از دست کونامی خارج بشه ! ( تهدید به مرگ کنید رئیس رؤسا اون کونامی خراب شده رو )
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
من از فروشو اینا خبر ندارم اما PES تو همین ایران خودمون خیلی طرفدار داشت و هنوز خیلیا به فیفا ترجیحش میدادن دلیل خاصی داشت که کونامی زد کل تجربه این همه سالشونو شیفت دلیت کرد بیاد همچین چیز درب و داغونی بده؟
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
من از فروشو اینا خبر ندارم اما PES تو همین ایران خودمون خیلی طرفدار داشت و هنوز خیلیا به فیفا ترجیحش میدادن دلیل خاصی داشت که کونامی زد کل تجربه این همه سالشونو شیفت دلیت کرد بیاد همچین چیز درب و داغونی بده؟
فروشش که جلو فیفا هیچی نبود و تو مودهای مختلف هم ، از فیفا عقب افتاد. سر بازیای رو در رو تو ایران طرفدار داره یه آمار بود پارسال فکر کنم دادن با اینکه لیگ روسیه انحصارش بود تو روسیه هم فیفا پرفروشتر بود.
یکسریا ربطش میدادن به لایسنس، ولی ایرادات pes فراتر از لایسنس بود لایسنس لیگ قهرمانانو سالها داشت باهاش کاری نکرد.
دیدن بخش موبایلش پرطرفداره و این مدلی اومدن تموم نسخه ها رو به موبایلش وصل کردن تا معضل کمبود پلیر بخش آنلاینو حل کنن و افزایش درآمد پیدا کنن و با f2p کردن ظاهری بقیه رو ترغیب به دانلود کنن
تا شاهکار efootball رو ببینن و تهش یه همچین فاجعه ای رو دادن.فقط نکته اینه چجوری روشون شد اینو بدن و بگن انقلاب.
_____________
قبلا میگفتن چرا بین اوت و کرنر رفتن، pes کات میکنه. دلیلش اینه


ببینید واقعا جالبه.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
واقعاً این سقوطی که کونامی توی چند سال اخیر کرد، در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده! :|
از نظر مالی نمی‌دونم چه وضعیتی دارن و برام مهم هم نیست که با پاچینکو و کوفت و زهر مار پول پارو می‌کنن یا نه، منظورم از نظر کیفی هست که از کجا به کجا رسید. از شرکتی که یه روزگاری با Winning Eleven/PES کلی حال می‌داد به فوتبال‌دوست‌ها، با Metal Gear Solid یه کاری می‌کرد که خواب و خوراک نداشتیم، با Silent Hill طرفداران ژانر وحشت رو دیوانه کرده بود و قبل از اینا با Contra و بازی‌های لیسانسی مثل TMNT می‌ترکوند، تبدیل به یه زباله‌ای شده که معلوم نیست به کجا می‌خواد برسه.
یعنی دیگه این PES آخرین نقطه امید این شرکت بود که هنوز یه سری طرفدار داشت و اون رو هم یه جوری ترکوندن که انگار دارن طرفدارهای بازی رو رسماً مسخره می‌کنن و بهشون می‌خندن.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,363
نام
مــاکــان
فکر کن یک آی پی و برند جدید بسازی ، بیش از 20 سال روش تبلیغات کنی و همه گیمرها به اون اسم میشناسنش.
کلی هم تهیه کننده و متخصص بیاری که سال به سال روی ویژگیهای جدید و بعضا انحصاری کار کنن.

20 سال بعد همه اینهارو بریزی دور، اسم بازیو عوض کنی ، بازی موبایل رو برای پلتفرم های دیگه پورت کنی.
درآخر هم بگی FU ALL و سریع دیسکانکت کنی که از کسی چیزی نشنوی.

کونامی دقیقا همچین وضعی داره.
یک درصد فکر نکنم هیچی طرفدارها به هیچ کجاشون باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر