
به نظر می رسد شرکت Crytek یک لحظه هم نمی تواند استراحت کند!
این شرکت که سازنده بازی Ryse: Son of Rome به صورت انحصاری برای Xbox One است، بارها به دنبال متقاعد کردن بازیکن ها به خاطر QTE های فراوان داخل بازی بوده است. حال اعضای کرایتک شروع به ارسال پست های مختلف در تویئتر پیرو عرضه شام به تیم crunch کرده اند. برای آن دسته از افرادی که نمی دانند، crunch time یک بازه زمانی است که در آن زمان کار نامحدود است. به زبانی ساده تر، “no rest till its done” نیز گفته می شود (تا کار تمام نشود از استراحت خبری نیست) و این مورد از مدیریت ضعیف سرچشمه میگیرد که در آخر منجر به ایجاد تیم های crunch می شود.
این موضوع حال گریبان گیر سازندگان Ryse: Son of Rome شده است و با این توئیت آغاز شد:
پس از ارسال این موضوع، پست های طعنه دار بیشتری با مضنون "حقایق Ryse" منتشر شد که برخی از آنها چنین است:ما به اعضای تیم crunch بیش از 11,500 شام داده ایم
به عنوان یک سازنده، برایم بسیار چندش آور است که یک شرکت crunch را افتخار می داند. واقعا تاسف بار است.
برای خودتان Crunch می کنید ، برای یک نفر دیگر کار می کنید. ارزش خودتان را بدانید و بر همان اساس رفتار کنید. شما بیشتر از یک بشقاب اسپاگتی می ارزید.
Ryse: Son of Rome همزمان با Xbox One در 22 نوامبر عرضه خواهد شد. حال Crytek چگونه این مشکلات روابط عمومی خود را سر و سامان خواهد داد؟مثل یک سرباز بجنگید، مثل یک گدا crunch کنید.
Gamingbolt