ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
TheLastofUs-670x447.jpg


ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.
همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.
چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود.
Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:
"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟
به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.
[source]
 
بسم الله از حالا :d کنسول ها خوب شدند حالا تلنگ دیسک ها از این در رفته!
Shadow Fall رو چطوری از 250 گیگ کردند همین بازی فعلی، اینا هم به نظرم همین کار رو می کنند.
 
کلا از ناتی داگ و سانتا مونیکا انتظار همین میرفت نسل قبل که استاندارد حجم بازیا 5 6 گیگ بود اینا بازیای 40 50 گیگی میساختن این نسلو خدا به خیر کنه8-|
 
خیلی حرف مسخره ای میزنن مگه چقدر ارتقا پیدا کرده که حجم بخواد اینقد زیاد شه؟
عجب اشتباهی کردم دیجیتالی خریدم :(
احتمالا 50 گیگ میشه :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
2 دیسکش کنن خب
اونجوری برا یه بازی باید حداقل 400 هزار پیاده بشیم=یه 360 دسته دو:|
ویرایش:اگه دو دیسکش کنن دو برابر نمیشه بلکه یه چیزی حدود ده دلار اضافه میشه به قیمتش!:d
 
آخرین ویرایش:
کات سکانس ها رو که فکر نکنم بتونن کاری بکنن ولی تکسچر ها رو راحت میتونن فشرده کنن ...
رو PS3 چون دستشون باز بوده دیگه فشرده سازی و اینا نمیکردن حالا باید یکم به خودشون زحمت بدن تکسچرا رو فشرده کنن (کلا فرست پارتیا سونی عادت کرده بودن به فشردن نکردن بازی هاشون به خاطر همین هم همیشه تا خرخره دیسک رو پر میکردن)

پ.ن : کم کم باید به فکر بلوری ریدر باشیم نسل قبل اگه Xbox نبود زود تر از اینا به این مشکل بر میخوردیم 8-|
نسل پنج CD نسل شیش DVD نسل هفت DVD 9 و BluRay نسل هشت کاملا BluRay و ...
شما که بلدی یه میس بنداز بهشون مراحل کار رو یاد بده اونا بلد نیستن
اگه نسل قبل سونی هم مثل ماکرو DVD میزاشت برا کنسولش الان دیگه ND و خیلی از استدیو های سونی این حرف رو نمیزدند :|
نسل قبل خیلی خوششون شده بود تو زمینه حجم الان باید یکم سختی بکشن ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or