
Evan Wells از استودیوی ناتی داگ در مورد تکامل و تحول سری بازی های محبوب Uncharted صحبت می کند و همانطور که پیش بینی و برنامه ریزی کرده اند، قرار است این مهم را بر روی PS4 به سرانجام برسانند. او می گوید که تکنولوژی عامل کلیدی در راستای رسیدن به این اهداف خواهد بود.
البته نه اینطور که بازی ها به شدت جدی باشند. Wells ادامه می دهد و می گوید: مثلا شخصیت Drake بیشتر به حالت طنز گونه نزدیک است، حالا شاید ما نیز کمی آن را جدی تر نماییم، فقط کمی.""همانطور که تکنولوژی هر سال بیش از پیش پیشرفت می کند، همچنین به ما این اجازه را خواهد داد تا بتوانیم به روش های مختلفی داستان های خود را روایت نماییم. البته در درجه اول این امتیاز را به ما می دهد که بتوانیم واقع گرایانه ترین کرکترها را در بازی های خود پیاده سازی نماییم.
پس در این هنگام، اینکه ما داستان های بهتر و عمیق تری را خلق نماییم، یک چیز طبیعی خواهد بود. مثلا موضوعات انسانی تری را در جوهره داستان بکار ببریم. من اعتقاد دارم که این موضوع باعث می شود بازیبازها، احساس پیچیده تر و بزرگسالانه تری نسبت به این قضایا داشته باشند."
Wells فاش کرد که Uncharted در اصل قرار بود کمی جدی تر از آن چیزی است که باشد، و حتی مثلا می توانست با الهام گیری از کارهای Tolkien پایان بندی آن شکل بگیرد.
من فکر می کنم که تیم ما خیلی تحت تاثیر سری بازی های Jak قرار گرفتند. او توضیح می دهد:
دنیای آن همانند یک دنیای متقاطع بین یک "پلتفرمر خالص" و یک "اکشن-ماجراجویی" است. این نوع تفکر ما را خیلی تحت تاثیر قرار داد."
چندی پیش در مراسم لانچ PlayStation 4 جدیدترین نسخه از این سری معرفی شد که به احتمال زیاد در همایش E3 امسال حضور خواهد داشت."ما در مورد یک بازی که به نوعی بیشتر "جدی تر" باشد صحبت می کردیم، ولی طرح ها و کانسپت هایی که خلق کرده بودیم، از آن چیزی که می خواستیم، خیلی دورتر بودند."
[nowgamer]