میکامی : در حال حاضر هیچ بازی survival horror واقعی در دنیا وجود ندارد !

Pythonistas

کاربر سایت
th



اگر بازیکنی بگوید من تا بحال بازی به ترسناکی The Evil Within بازی نکردم من را بسیار خوشحال می کند .

کارگردان Resident Evil 4 ادامه می دهد که بزرگترین انگیزه خود برای بازگشت به سبک survival horror با بازی The Evil Within این بود که در حال حاضر هیچ بازی به معنای واقعی survival horror در دنیا وجود ندارد . به شخصه تنها انگیزه ی من همین بوده است .
"تعریف " میکامی از سبک survival horror این که " اول از هر چیزی که باید ترسناک باشد"
" و شما لازمه داشتن یک سری موجودات ترسناک که با عجله آنها را از راه دور نابود کنید ، یک تعادل خوب بین این دو چیز یک survival horror را خلق می کند . "

تهیه کننده The Evil Within's آقای Masato Kimura تایید می کند ، " بالانس در سبک survival horror از اهمیت بالایی برخوردار است " Kimura می گوید : برای مثال ، اگر بازی سراسر ترس باشد ، باید طوری خطر در وجود بازیکن جاری ساخت که احساس کند " بازی بسیار ترسناک است " و از ترس کنترلر را بر روی زمین بگذارد " به عبارت دیگر اگر بازی را بیشتر اکشن گرا بسازید ترس در آن متوقف می شود .
آقای میکامی سابقه ساخت بازی های چون سری رزیدنت اویل که به مشهوریت او بسیار کمک کرد همچنین ساخت بازی زیبا Dino crisis از جمله کارهای موفق وی بوده است ایشان همچنین سابقه تهیه کنندگی نسخه اول بازی DMC را دارد و آخرین ساخته خود بازی شوتر فضایی Vanquish که در این زمینه با استودیو Platinum همکاری کرد .

با این وجود آقای میکامی انتظار دارد بازی "شیطان درون " ترسناک ترین تجربه سالها گیمری یک گیمر باشد !

" به عبارت ساده ؛ یک گیمر بعد از این کنترل را بدست بگیرد بگوید " واو بعد از سالها بازی کردن هیچ وقت بازی به این ترسناکی تجربه نکرده ام " این چیزی است که بر روی آن بیشتر تمرکز کرده ایم ."
" اگر گیمری بگوید " من تا به حال بازی به این ترسناکی نکرده ام " این موضوع من را بسیار خوشحال خواهد کرد . "

بازی شیطان درون در سال بعدی قرار است برای پلتفرم های Xbox 360, PlayStation 3, PC و همچنین کنسول های نسل آینده عرضه شود.

منبع :
 
من این نسل تو AW خیلی ترسیدم. رسما بعضی جاها می...دم به خودم. ترس روانشناسی داشت نه ترس چیپ. برای همین به این بازی میکامی خیلی علاقه مند شدم.
 
با این تعریف ها توقعتون زیادی بالا نره ! با این تعریف هایی که میکنه فقط آدم منتطر میمونه ببینه چی ساخته! هیچوقت منتظر ترس باشی واست اتفاق نمیوفته مگر اینکه خلافش اتفاق بیوفته!
مثل این که یکیو بخوای بترسونی بعد از قبل باهاش هماهنگ کنی ...
سورپرایز هم چیز خوبیه بنظرم اینقدر قول و وعده نده استاد! اینقدر میخوای بترسونی که آخرش آدم از خنده روده بر میشه .
 
هیچی Amnesia نمی شه فعلا.... ترسی که اون بهم القاء کرد نه bioshock توش موفق بود نه dead space نه Alan Wake ..... کاری می کرد بگی غلط کردم نشستم پاش :d
 
استاد خودش حرکت اولو برای نابودی سبک HORROR زد یعنی یجورایی هم با RE1 این سبکو به اوج رسوند و با RE4 تو سراشیبی انداخت ولی الان بدجوری ناراحته و بهش برخورده که این سبک داره از بین میره ما که خوشحالیم به استاد برخورده امیدوارم با فروش خوب TEW و موفقیتش توی نسل بعد دوباره سازنده ها به این سبک روی بیارن
 
پس سري سايلنت هيل تو اين نسل برگ چغندر بودن!!تو داونپور تو شهر ول ميگردي يهو آب و هوا تغيير ميكنه و همه جا تاريك ميشه و اون موجودات با صداي جيغشون آدم رو زهرترك ميكنن!!آلن ويك هم خوب بود!دد اسپيس 1 و 2 هم عالي بودن!تنها چيزي كه ترسناك نبود همين RE بود استاد!!!
 
من تو stalker شب هاش که قدم میزدم بیشتر از re 4 استاد میترسیدم!

بهتر استاد زیاد هم از بازیش تعریف نکنه ! ممکنه خیلی هم خوب در نیاد!
 
من تو stalker شب هاش که قدم میزدم بیشتر از re 4 استاد میترسیدم!

بهتر استاد زیاد هم از بازیش تعریف نکنه ! ممکنه خیلی هم خوب در نیاد!
دقیقا ! الان نصف بیشتر بچه های اینجا نتونستن این شاهکار رو تجربه کنن بدلیل پرفورمنس بالایی که اونزمان داشت به سختی میشد از حداکثر پتانسیل بازی استفاده کرد! مراحل زیر زمین Shadow Of Chernobyl یکی از ترسناکترین لول هایی هستش که کلا توی طول عمر گیمریم به جشم خودم دیده بود! رسما میخکوب میشدی روی صندلی! خیلی چیزهای دیگه ای هم هستش که توی این بازی نهفته هست آلمان های ترس در این بازی بیداد میکنه ولی متاسفانه اینجا کسی قدر نمیدونه کمتر کسی و دیدم که درک کاملی از این سری داشته باشه ... و متاسفانه همیشه میگردیم دنبال حرف و حدیث های بیش از حد سازندگان که آخرش شاید 10٪ هم جواب نده .
 
Last edited by a moderator:
دقیقا ! الان نصف بیشتر بچه های اینجا نتونستن این شاهکار رو تجربه کنن بدلیل پرفورمنس بالایی که اونزمان داشت به سختی میشد از حداکثر پتانسیل بازی استفاده کرد! مراحل زیر زمین Shadow Of Chernobyl یکی از ترسناکترین لول هایی هستش که کلا توی طول عمر گیمریم به جشم خودم دیده بود! رسما میخکوب میشدی روی صندلی! خیلی چیزهای دیگه ای هم هستش که توی این بازی نهفته هست آلمان های ترس در این بازی بیداد میکنه ولی متاسفانه اینجا کسی قدر نمیدونه کمتر کسی و دیدم که درک کاملی از این سری داشته باشه ... و متاسفانه همیشه میگردیم دنبال حرف و حدیث های بیش از حد سازندگان که آخرش شاید 10٪ هم جواب نده .

دقیقا ! S.T.A.L.K.E.R واقعا مخوف بود! همین که با مهمات کم تک و تنها توی محیط بازی قدم می زدی ،خون ریزی داشتی ، آلوده شده بودی،یه Anomaly و یه Bloodsucker معمولی کافی بود آدم تا حد مرگ بترسه:| دیگه چه برسه که با کلی ترس و لرز بری وارد یه تونل بشی و همونجا Burer عزیز بیاد استقبالت ، من که می پریدم از پشت کیبورد اونطرف:دی
 
ترسناک ترین بازه عمر من FATAL FRAME بود ... که البته هیچ کس بهش اشاره نکرد .

واقعا ترسناک بود. البته PARASITE EVE هم خیلی ترسناک بود
آره دقیقا Fatal frame تو PS2 بازیش کردم بسی ترسناک بود . بیشتر به خاطر این بود شخصیت مونث و ضعیف بود این به ترسناکـــیت بازی می افزود .
 
ترسناک ترین بازه عمر من FATAL FRAME بود ... که البته هیچ کس بهش اشاره نکرد .

واقعا ترسناک بود. البته PARASITE EVE هم خیلی ترسناک بود .


استاد :|

پارازیت او کجاش ترسناک بود بابا قشنگ بود ولی ترسناک نبود امضای شما ترسناک تره که البته فوق العاده زیبا هم هست :x
 
من که تجربه زیاذی توی بازی های ترسناک ندارم ولی اولین بازی که روی ps1 بازی کردم همین resident evil 3 بود که فوق العاده ترسیدم.
سری سایلنت هیل هم خیلی بد رو اعثاب بود.توی نسخه the room وقتی از خوواب پا میشی میبینی چی شده واویلا......
کلا ترس وقتی میریزه که دشمن رو بشناسی .نوع و سبک حملش رو بدونی.الان وقتی میبینی زامبی با اسلحه حمله میکنه ترس نداره دیگه.
کلا ترسیدن با چیززی که که یهو طرف بپره جلوت و ظهلت رو ببره متفاوته که نوع دوم اصلا به درذد نمیخوره.
باید ببینیم این بازی جدید استاد چی میشه.حمایت میشه.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or