میکامی : در حال حاضر هیچ بازی survival horror واقعی در دنیا وجود ندارد !

Pythonistas

کاربر سایت
th



اگر بازیکنی بگوید من تا بحال بازی به ترسناکی The Evil Within بازی نکردم من را بسیار خوشحال می کند .

کارگردان Resident Evil 4 ادامه می دهد که بزرگترین انگیزه خود برای بازگشت به سبک survival horror با بازی The Evil Within این بود که در حال حاضر هیچ بازی به معنای واقعی survival horror در دنیا وجود ندارد . به شخصه تنها انگیزه ی من همین بوده است .
"تعریف " میکامی از سبک survival horror این که " اول از هر چیزی که باید ترسناک باشد"
" و شما لازمه داشتن یک سری موجودات ترسناک که با عجله آنها را از راه دور نابود کنید ، یک تعادل خوب بین این دو چیز یک survival horror را خلق می کند . "

تهیه کننده The Evil Within's آقای Masato Kimura تایید می کند ، " بالانس در سبک survival horror از اهمیت بالایی برخوردار است " Kimura می گوید : برای مثال ، اگر بازی سراسر ترس باشد ، باید طوری خطر در وجود بازیکن جاری ساخت که احساس کند " بازی بسیار ترسناک است " و از ترس کنترلر را بر روی زمین بگذارد " به عبارت دیگر اگر بازی را بیشتر اکشن گرا بسازید ترس در آن متوقف می شود .
آقای میکامی سابقه ساخت بازی های چون سری رزیدنت اویل که به مشهوریت او بسیار کمک کرد همچنین ساخت بازی زیبا Dino crisis از جمله کارهای موفق وی بوده است ایشان همچنین سابقه تهیه کنندگی نسخه اول بازی DMC را دارد و آخرین ساخته خود بازی شوتر فضایی Vanquish که در این زمینه با استودیو Platinum همکاری کرد .

با این وجود آقای میکامی انتظار دارد بازی "شیطان درون " ترسناک ترین تجربه سالها گیمری یک گیمر باشد !

" به عبارت ساده ؛ یک گیمر بعد از این کنترل را بدست بگیرد بگوید " واو بعد از سالها بازی کردن هیچ وقت بازی به این ترسناکی تجربه نکرده ام " این چیزی است که بر روی آن بیشتر تمرکز کرده ایم ."
" اگر گیمری بگوید " من تا به حال بازی به این ترسناکی نکرده ام " این موضوع من را بسیار خوشحال خواهد کرد . "

بازی شیطان درون در سال بعدی قرار است برای پلتفرم های Xbox 360, PlayStation 3, PC و همچنین کنسول های نسل آینده عرضه شود.

منبع :
 
ممنون استاد میکامی !
ممنون !
من بدبخت بخاطر یک زره ترس موندم !
ولی با حرف استاد بزرگ میکامی امیدوارم یکبار دیگه قبل از کنکور بترسم !
خدایی نمیدونم چطوری احساساتم رو بیان کنم !
فقط میتونم بگم :

از نقل داداش رضا جون : ::»»»

{این کلام استاد حجت را بر من یکی تمام کرد............. کی می خواد واسه این صبر کنه}
{2}
 
حس ترسی که من از Dark Souls گرفتم توی هیچ بازی survival horror تجربه نکردم.
ترسی که از ناشناخته ها و تنهایی به وجود میاد بسیار سنگینتر و عمیقتر هست تا داد و فریاد یه مشت زامبی و موجودات تخیلی.
 
حس ترسی که من از Dark Souls گرفتم توی هیچ بازی survival horror تجربه نکردم.
ترسی که از ناشناخته ها و تنهایی به وجود میاد بسیار سنگینتر و عمیقتر هست تا داد و فریاد یه مشت زامبی و موجودات تخیلی.

دقیقا همونطور که تو الن ویک تجربه کردیم
حالا عمیقتر بودنش رو نمیدونم ولی این ترسی که میگی برای من خیلی لذت بخش تره البته کارای اساد همچین مواردی هم دارن
 
بازی ها از نظر من تو ترس اینگونه تقسیم میشن که

بعضی بازی ها مثل Dead Space با پریدن یه سری دشمن ها ی عجیب و غریب به صورت کاملا اتفاقی و صداهایی که در میارن میخوان بازیکن رو بترسونن که با این کار موفق هم بودن ولی باید بگم این ترس زیاد جذاب نیست ! من خودم وقتی شماره 1 و 2 رو با air phone تو شب ساعت 1 2 بازی می کردم انصافا بعضی جاها می ترسیدم ولی ترسش برام جذابیت نداشت...در واقع اینطور توصیف کنم براتون که انگار یکی یوهو امده داره به شما از پشت سر پخ میکنه و شما بترسید...برای من این گونه ترس ها لحظه ای هست و اصلا جذابیت نداره و هیچ وقت نشد که تو dead space واقعا احساس ترس خوبی بهم دست بده.

یه سری بازی ها هستن مثل سری سایلنت هیل که با داستان خوبش و روند بازی بازیکن رو میترسونه که این ترس به نظر من از اولی خیلی بهتر هست ولی من این رو هم خیلی جذاب نمیدونم.

یه بازی مثل f.e.a.r با موزیک منحصر به فرد و خارقالعاده ای که داشت بازیکن رو بدجور میخکوب میکرد تو جاش..بازی که اصلا تو روند بازی موجودات ترسناکی رو زیاد نمی دیدیم ولی موزیک ترس اور بازی واقعا حس ترس رو تو استخون هاش ادم حس می کرد...یه جوری کاملا مشخص بود بازی روانشناسانه ساخته شده بود.

یه سری بازی های دیگه هم هستند مثل Condemned که با سلاح سرد شما باید برید به جنگ ادم های مریض و دیوانه اونم تو خانه های بسیار متروک و قدیمی که این سبک بازی به دلیل این که شما سلاح گرمی رو تو بازی ندارید یا اگر دارید بسیار بسیار محدود هست ، حس ترس بیشتر تو ذهن ادم تداعی میشه و همش در حال استرس هستید چون جنگ کاملا رو درو هست و با یکی 2 شلیک نمیشه دشمن رو نابود کرد ..مخصوصا وقتی که بدونی دشمنان روبروت ادم های دیوانه یا جنون امیز هستند و موجودات فضایی و یا موجوداتی که اصلا وجود خارجی ندارن نیستند.

به نظر من بازی جدید میکامی با این چیز هایی که ما دیدیم فعلا خیلی از نکات مثبت ترس رو داراست و با توجه به تجربه ای که داره به نظر میاد موفق بشه.
 
بازی ها از نظر من تو ترس اینگونه تقسیم میشن که

بعضی بازی ها مثل Dead Space با پریدن یه سری دشمن ها ی عجیب و غریب به صورت کاملا اتفاقی و صداهایی که در میارن میخوان بازیکن رو بترسونن که با این کار موفق هم بودن ولی باید بگم این ترس زیاد جذاب نیست ! من خودم وقتی شماره 1 و 2 رو با air phone تو شب ساعت 1 2 بازی می کردم انصافا بعضی جاها می ترسیدم ولی ترسش برام جذابیت نداشت...در واقع اینطور توصیف کنم براتون که انگار یکی یوهو امده داره به شما از پشت سر پخ میکنه و شما بترسید...برای من این گونه ترس ها لحظه ای هست و اصلا جذابیت نداره و هیچ وقت نشد که تو dead space واقعا احساس ترس خوبی بهم دست بده.

یه سری بازی ها هستن مثل سری سایلنت هیل که با داستان خوبش و روند بازی بازیکن رو میترسونه که این ترس به نظر من از اولی خیلی بهتر هست ولی من این رو هم خیلی جذاب نمیدونم.

یه بازی مثل f.e.a.r با موزیک منحصر به فرد و خارقالعاده ای که داشت بازیکن رو بدجور میخکوب میکرد تو جاش..بازی که اصلا تو روند بازی موجودات ترسناکی رو زیاد نمی دیدیم ولی موزیک ترس اور بازی واقعا حس ترس رو تو استخون هاش ادم حس می کرد...یه جوری کاملا مشخص بود بازی روانشناسانه ساخته شده بود.

یه سری بازی های دیگه هم هستند مثل Condemned که با سلاح سرد شما باید برید به جنگ ادم های مریض و دیوانه اونم تو خانه های بسیار متروک و قدیمی که این سبک بازی به دلیل این که شما سلاح گرمی رو تو بازی ندارید یا اگر دارید بسیار بسیار محدود هست ، حس ترس بیشتر تو ذهن ادم تداعی میشه و همش در حال استرس هستید چون جنگ کاملا رو درو هست و با یکی 2 شلیک نمیشه دشمن رو نابود کرد ..مخصوصا وقتی که بدونی دشمنان روبروت ادم های دیوانه یا جنون امیز هستند و موجودات فضایی و یا موجوداتی که اصلا وجود خارجی ندارن نیستند.

به نظر من بازی جدید میکامی با این چیز هایی که ما دیدیم فعلا خیلی از نکات مثبت ترس رو داراست و با توجه به تجربه ای که داره به نظر میاد موفق بشه.

معذرت می خوام ولی جدا حرفتون خیلی مضحکه !
شما فکر کنم جای F.E.A.R رو با Silent Hill اشتباه گرفتید!!! یا اصلا Silent Hill رو بازی کردید؟
Silent Hill کجا F.E.A.R کجا؟؟
ترسی که تو بازی سایلنت هیل (تا شماره چهارش که شامل خود the room هم میشه) هستش عمیق ترین ترسه که دقیقا روانشناسانه هست! ترسی که قشنگ روح ادم رو نوازش میده!
اصلا ترس F.E.A.R در برابر ترس Silent Hill میدونید مثل چی میمونه؟
مثل این میمونه که بگیم Resident Evil 6 ترسناک تر از Resident Evil 1 ,2 ,3 هستش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
بهترین بازی ای که بازی کردم توی تمام دوران گیمریم Dino Crisis2 بود
امیدوارم یه جوری بشه بازی مثل اون در بیاد ولی با این جک و جونور ها و داد و بیداد های توی بازی فک نکنم
اینم حالا یه بازی انونس کرده ها
هر دیقه هی میاد یه چیزی میگه
باشه باو بازی تو خیلی توپه اصن خداس
بسه دیگه کارتو بکن.
 
این رزیدنت اویل فک کنم 5اش بود یکی بود توش به اسم شوا وقتی را میرفت یه م*مه لرزونی را مینداخت کلا تعادل خوب بود آدم یه کم میترسید یه کم لرزش جوانح شوا رو نیگا میکرد دیگه ترسش میرفت
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or