منتظر خبر های جدید از Castlevania باشید

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
20120403castelvanialos.jpg


تهیه کننده آخرین شماره و در واقع ریبوت بازی زیبای Castelvania با عنوان Lord of Shadows، امروز در تویتر خود این چنین نوشت:

"امروز و فردا من در سرزمین دراکولا خواهم بود. من اینجا چکار میکنم؟ خواهید دید!"


اینطور که پیداست خبر جدیدی از سری castleavnia منتشر خواهد شد اما Cox (تهیه کننده) از دادن اطلاعات بیشتر صرف نظر کرد. با توجه به فروش و محبوبیت آخرین شماره از این سری، انتظار می رود شماره جدیدی از این سری بازی ها در دست ساخت باشد، چرا که چندی پیش نیز، شرکت سازنده LOSH یعنی Mercury Steam از همکاری دوباره خود با کونامی خبر داده بود.

از آنجایی که Cox قبلا هم برای اولین بار دست به معرفی DLC های Lord of shadows زده بود، پس صحت این خبر چندان دور از انتظار نیست.
 
یه بازی ِ کاملا معمولی برای من ، نه با داستانش ارتباط برقرار کردم ، نه با مکانیزم تکراریِ گیم پلی ، نه با Boss هاش ! حالا امیدوارم شماره دومش اینقدر کسل کننده نباشه .
 
یکی از بهترین بازی های عمرم بهترین پایانی که تا بحال دیده بودم کاملا غیرقابل پیش بینی البته این بازی تا حدودی از ریشه های 2بعدی خودش فاصله گرفته بود ولی هنوز هم شاهکار بود (مخصوصا اون DLC ها) و شخصیت فوق العاده گابریل منتظر تایید رسمی هستیم :d

الان این ترول ها میریزن تاپیک رو نابود میکنن :|
 
وقتی مرحله اول بازی افکت باران بازی که مدیون انویدیا فیزیک بازی بود و اون گرافیک دیوانه کنندش رو دیدم چند دقیقه ای مغزم کار نمیکرد واقعا یک شاهکار به تمام معنا بود .......... به امید شماره دیگه ای از این بازی .
 
یه بازی ِ کاملا معمولی برای من ، نه با داستانش ارتباط برقرار کردم ، نه با مکانیزم تکراریِ گیم پلی ، نه با Boss هاش ! حالا امیدوارم شماره دومش اینقدر کسل کننده نباشه . [2]
+
فریم ریت و دوربین رو اعصاب به کنار ، فقط جون مادرشون یه فکری به حال کامبت سیستم بکنن ، یدونه کمبوی درست حسابی نتونستیم اجرا کنیم :|

کلا بازی یه غلت زدنی بود که بهش داستان چسبونده بودن :|
بهنام جان این فکر کنم برگرده به خود بازیکن. اتفاقا اینقدر کومبو داشت که من زیادش یادم می رفت. به نظر من هم یکی از بازی هایی بود که کمبوهاش واقعا زیبا و به درد بخور بودن.
درسته. منظورم این نبود که کمبو هاش کم بود.
ولی چون مبارزه هاش طوری بود که خیلی سریع باید غلت میزدی و جاخالی میدادی و اگر این کار رو نمیکردی با یه ضربه علاوه بر اینکه کمبو بهم میریخت کلی هم از خونش کم میشد ، اجرای کمبوی طولانی تقریبا یه کار غیر ممکن و عذاب آور میشد.
ساده تر اینکه بازی تعداد زیادی کمبو داشت ولی عملا اجازه ی استفاده از همشون رو به گیمر نمیداد!
 
آخرین ویرایش:
یه بازی ِ کاملا معمولی برای من ، نه با داستانش ارتباط برقرار کردم ، نه با مکانیزم تکراریِ گیم پلی ، نه با Boss هاش ! حالا امیدوارم شماره دومش اینقدر کسل کننده نباشه . [2]
+
فریم ریت و دوربین رو اعصاب به کنار ، فقط جون مادرشون یه فکری به حال کامبت سیستم بکنن ، یدونه کمبوی درست حسابی نتونستیم اجرا کنیم :|

کلا بازی یه غلت زدنی بود که بهش داستان چسبونده بودن :|
بهنام جان این فکر کنم برگرده به خود بازیکن. اتفاقا اینقدر کومبو داشت که من زیادش یادم می رفت. به نظر من هم یکی از بازی هایی بود که کمبوهاش واقعا زیبا و به درد بخور بودن.
 
یه بازی ِ کاملا معمولی برای من ، نه با داستانش ارتباط برقرار کردم ، نه با مکانیزم تکراریِ گیم پلی ، نه با Boss هاش ! حالا امیدوارم شماره دومش اینقدر کسل کننده نباشه . [2]
+
فریم ریت و دوربین رو اعصاب به کنار ، فقط جون مادرشون یه فکری به حال کامبت سیستم بکنن ، یدونه کمبوی درست حسابی نتونستیم اجرا کنیم :|
کلا بازی یه غلت زدنی بود که بهش داستان چسبونده بودن :|

i276344_wtf-2.gif
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or