منتظر خبر های جدید از Castlevania باشید

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
20120403castelvanialos.jpg


تهیه کننده آخرین شماره و در واقع ریبوت بازی زیبای Castelvania با عنوان Lord of Shadows، امروز در تویتر خود این چنین نوشت:

"امروز و فردا من در سرزمین دراکولا خواهم بود. من اینجا چکار میکنم؟ خواهید دید!"


اینطور که پیداست خبر جدیدی از سری castleavnia منتشر خواهد شد اما Cox (تهیه کننده) از دادن اطلاعات بیشتر صرف نظر کرد. با توجه به فروش و محبوبیت آخرین شماره از این سری، انتظار می رود شماره جدیدی از این سری بازی ها در دست ساخت باشد، چرا که چندی پیش نیز، شرکت سازنده LOSH یعنی Mercury Steam از همکاری دوباره خود با کونامی خبر داده بود.

از آنجایی که Cox قبلا هم برای اولین بار دست به معرفی DLC های Lord of shadows زده بود، پس صحت این خبر چندان دور از انتظار نیست.
 
@ یاکوزا :
نوبی دیگه ! چیکارت کنم ؟!:دی وگر نه همچین چیزی نمیگفتی :
... فقط جون مادرشون یه فکری به حال کامبت سیستم بکنن ، یدونه کمبوی درست حسابی نتونستیم اجرا کنیم ...
اگر میبینی میانگین بازی پایینه [یکم] ، بخاطر مشکلات فنیشه . بازی ، از نظر فنی یکم ضعیفه . مثلا همون فریم ریت و AA و ...
نه داستان مشکل داشت ، نه چندضربها مشکل داشت ، نه تقلید بود ، و نه این چیزایی که گفتی .
اتفاقا چندضربهاش خیلی تکنیکی و سطح بالا بود .
 
@ یاکوزا :
نوبی دیگه ! چیکارت کنم ؟!:دی وگر نه همچین چیزی نمیگفتی :

اگر میبینی میانگین بازی پایینه [یکم] ، بخاطر مشکلات فنیشه . بازی ، از نظر فنی یکم ضعیفه . مثلا همون فریم ریت و AA و ...
نه داستان مشکل داشت ، نه چندضربها مشکل داشت ، نه تقلید بود ، و نه این چیزایی که گفتی .
اتفاقا چندضربهاش خیلی تکنیکی و سطح بالا بود .
به هر حال اینها برداشت من از این بازی بود. انقدر هم HnS یا به قول تو اکشن-ادونچر بازی کردم که بتونم یه همچین چیزایی رو تشخیص بدم.
این قسمت رو هم در تکمیل اون جمله به پستم اضافه کردم :arrowd::arrowd::arrowd:
چون مبارزه هاش طوری بود که خیلی سریع باید غلت میزدی و جاخالی میدادی و اگر این کار رو نمیکردی با یه ضربه علاوه بر اینکه کمبو بهم میریخت کلی هم از خونش کم میشد ، اجرای کمبوی طولانی تقریبا یه کار غیر ممکن و عذاب آور میشد.
ساده تر اینکه بازی تعداد زیادی کمبو داشت ولی عملا اجازه ی استفاده از همشون رو به گیمر نمیداد!
 
به هر حال اینها برداشت من از این بازی بود. انقدر هم HnS یا به قول تو اکشن-ادونچر بازی کردم که بتونم یه همچین چیزایی رو تشخیص بدم.
این قسمت رو هم در تکمیل اون جمله به پستم اضافه کردم :arrowd::arrowd::arrowd:

darkzero.co.uk
The combat opens up wonderfully too. You see, you can’t just win by bashing buttons in a Kratos-esque frenzy. If anything, the fighting in Lords of Shadow is like a less fraught variation of Ninja Gaiden. You need to block and dodge obsessively and time your attacks. If you go in whip flailing, you’re fudged sunshine.

Gamespot
Core combat mechanics are great

and many more ...

===

اگر تو bashing buttons دوس داری و با شلاق های کریتوس میکوبی به زمین و احساس خفن بودن بهت دست میده ، حرفی نیست :دی ! به سلیقت احترام میذاریم .
به هر کوفت و زهر مار بازی میخواید بپرید ، بپرید ، اما راجع به Combat System بازی اصلا نظر ندید deep ، hardc0re و none-bashing buttons ...
deal with this .

ساده تر اینکه بازی تعداد زیادی کمبو داشت ولی عملا اجازه ی استفاده از همشون رو به گیمر نمیداد!
من از همش استفاده میکردم به به اقتضای زمان و مکان ... کسایی هم که بازی کردنشون رو دیدم اکثر چند ضرب های مختلفی میزدن و خیلی مث هم بازی نمیکردن .
 
آخرین ویرایش:
ممنون فردین جان خبر خیلی خوشحال کننده بود

نسخه اولش یکی از بهترین HnS های این نسل برای من بود ، اصلا باهاش زندگی کردم ، مخصوصا شخصیت گابریل که اوج ابهت بود

الان چندین ماهِ که منتظر تایید نسخه بعدیش هستم ، بی صبرانه منتظریم
 
darkzero.co.uk
Gamespot

and many more ...
===
اگر تو bashing buttons دوس داری و با شلاق های کریتوس میکوبی به زمین و احساس خفن بودن بهت دست میده ، حرفی نیست :دی ! به سلیقت احترام میذاریم .
به هر کوفت و زهر مار بازی میخواید بپرید ، بپرید ، اما راجع به Combat System بازی اصلا نظر ندید deep ، hardc0re و none-bashing buttons ...
deal with this .

من از همش استفاده میکردم به به اقتضای زمان و مکان ... کسایی هم که بازی کردنشون رو دیدم اکثر چند ضرب های مختلفی میزدن و خیلی مث هم بازی نمیکردن .
آقا جان اصلا ما نوب ، شما هاردکور :دی! یه کاغذ بیار بنویسم امضا کنم خیالتون راحت شه :دی!
حالا کجای اینها نوشته بود Combo های بازی عالین؟ تو همون متن darkzero نوشته بود شما احتیاج دارید با وسواس بلاک کنید و جاخالی دهید... یعنی همونی که من گفتم.
بله من ترجیح میدم یه بازی bashing buttons بازی کنم و با شلاق های کریتوس به زمین بکوبم و احساس خفن بودن بهم دست بده تا اینکه برا کشتن پشمک ترین دشمن 50 تا غلت بزنم و اونجوری احساس خفن بودن بکنم! بعله.
 
بخدا قسم من بازي رو دوست دارم و از همين الانم منتظر بازي هستم به شدت ولي با بهنام جان موافقم سيستم مبارزه بازي عالي بود ولي بازي اصلا امكان زدن يك كمبو طولاني رو نميداد به بازيباز !!

يعني كمبو ها واقعا متنوع بودن ولي وقتي ميزدي يك دفعه دشمن حمله ميكرد و بازيباز هم بايد تو همون لحظه جاخالي ميداد و كمبو نصفه و نيمه باقي ميموند !! اميدوارم اين مشكل رو هم حل كنند .

مشكل ديگه به نظر من طولاني بودن بازي بود كه خيلي كشش داده بودن و اواسط تا اواخر بازي احساس خستگي ميكرد ادم !! در حالي كه اين سبك بازي جوري هست كه اصلا نبايد خستگي رو در گذر زمان حس كني !!!

ولي خب بقيه چيز ها عالي بود از گرافيك بگيريد تا داستان و شخصيت پردازي ولي اين صداي گابريل رو مخ بود !!:| يعني اصلا صداش به يك جنگجو نميزد و وقتي صحبت ميكرد ادم احساس ميكرد داره با يه جوان با كلاس انگليسي در صرف صبحانه صحبت ميكنه !!!!

در كل بازي خوبي بود و ادم لذت ميبرد ازش و نكته خوبي كه در طولاني بودن بازي مفيد بود طراحي محيط عالي بازي بود و واقعا هم متنوع بود و زيبا !!
 
!
===
خیلی جالب شد ! الآن Block کردن و Dodging شد نکته منفی ؟:دی لول به پیغمبر ...
بعد جمله گیمسپات از این نمیتونه واضح تر باشه . یادمه ign هم نوشته بود بازی توی این زمینه (کامبت سیستم) Shining هست .
مرد ، دیوید جفی خالق GoW هم از وضعیت نسخه سوم بخاطر این مبارزات کم عمق و آسون ناراحت بوده .
 
!
===
خیلی جالب شد ! الآن Block کردن و Dodging شد نکته منفی ؟:دی لول به پیغمبر ...
بعد جمله گیمسپات از این نمیتونه واضح تر باشه . یادمه ign هم نوشته بود بازی توی این زمینه (کامبت سیستم) Shining هست .
مرد ، دیوید جفی خالق GoW هم از وضعیت نسخه سوم بخاطر این مبارزات کم عمق و آسون ناراحت بوده .
کیوان چرا هی به کوچه ی علی چپ میزنی؟ :دی خب مرد حسابی وقتی مجبور باشی همش بلاک کنی و غلت بزنی یعنی وقت کافی برای اجرای یه کمبوی طولانی نیست دیگه! از این واضح تر دیگه نمیتونم بگم.
گیم اسپات هم دقیقا گفته : هسته ی مکانیک مبارزات عالی هست. یک تعریف کلی...
IGN هم این رو گفته :
Combat becomes repetitive, but the quiet moments of puzzling and platforming in between are a lot of fun.
خب من همین مبارزات کم عمق و آسون (از نظر شما و دیوید جفی و...) اما لذت بخش رو به مبارزات هاردکور و عمیق اما عذاب آور ، خسته کننده و تکراری LoS (از نظر خودم) ترجیح میدم.

در آخر هم یادآور میشم همین گیم اسپات و IGN که قبولشون دارید به یکی از بهترین بازی های نسلتون و بهترین HnS یا اصلا اکشن ادونچرتون دو عدد 7.5 تقدیم کردن... پس اونقدرا که فکرش رو میکنید بی نقص نیست ;)
 
خب مرد حسابی وقتی مجبور باشی همش بلاک کنی و غلت بزنی یعنی وقت کافی برای اجرای یه کمبوی طولانی نیست دیگه! از این واضح تر دیگه نمیتونم بگم.
گیم اسپات هم دقیقا گفته : هسته ی مکانیک مبارزات عالی هست. یک تعریف کلی...
پَــ نَــ پَــ اگر مثل خیار واستن شما روشون کمبو اجرای کنی خوبن.

پ.ن.Haters Gonna Hate But We are Stay on Topic.
 
منم دارم میگم دیگه :دی ! مگیم بازی ، فنی ضعیفه ===> نمره پایین هم می گیره .
مبارزات LoS و نینجا گایدن بهیچ وجه ذلت بار نیست و بلکه خیلی هم لذت بخشه . بستگی داره با چه دیدی نگاه کنی . دلم میخواد بازی ازم آزمون سخت بگیره ، اما ابزارش هم بده تا باهاش چلنج کنم . خب ، تو دوس داری صحنه های زیبا با دکمه هایی که فشار میدی خلق کنی ، گاو بازی میکنی . البته یه چیزی بگم ، گاو از 1 تا 3 قشنگ دگرگون [و آسون] شد . مبارزات توی کسلوانیا و DMC3 و Bayonetta و نینجا گایدن بلک با ضربات تو فرم میگیرن و به خودی خود خامن ، ولی توی گاو 3 خودشون فرم دارن ، تو فقط پیاده میکنیشون . اساس مکانیزم دفاع کردن گاو3 ، به جاخالی دادن (Dodging) خلاصه میشه ، اما توی کسلوانیا اینجوری نیست . بین بلاک کردن و جاخالی دادن متناوب هست .
بعد اصلا این طوری نیست که نتونی چند ضرب بزنی ! کومبوی اول رو میزنی ، جاخالی میدی ، دفاع میکی ، کومبوی دوم رو میزنی . عین همه بازی ها :دی !
 
واقعا از ديدن شماره دوم خوشحال ميشم.

بازي يك قدم از شاهكار شدن فاصله داشت.

انصافا گرافيك بازي به نظر من جز Top 5 تاي 360 هستش حداقل.به خصوص اون مرحله كه داخل يك وسيله بوديم(دقيقا يادم نيست چي بود)

سيستم مبازراتش هم گرچه از Bayonetta و Ninja Gaiden 2 ضعيفتر بود ولي جز خوبهاي نسل بود.فقط يكم عمق كافي رو نداشت.
 
یکی از بهترین خبرهای سال 2012 بود خدایی...تنوع محیطی و تنوع دشمن ها بسیار بسیار زیاد بود تو سری قبل...چیزی که من عاشقشم...هر مرحله یه تنوعی خاص برام داشت...در کل خیلی عالی بود...

فقط امیدوارم اگه بتونن بازیرو بیارن رو 60 فریم کولاک کردن خدایی و همچنین یه 2 3 تا اسلحه جدیدم بزارن داخلش دیگه هیچ نقصی نخواهد داشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or