معرفی -ality جدید + گیم پلی Mileena , Takahashi Takeda و Kung Jin در Mortal Kombat X

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
به نام یگانه هستی




720P


از آنجایی که چیزی کمتر از 25 روز تا آمدن Mortal Kombat X برای نسل حاضر و PC نمانده , دیروز در Kombat Kast 6 در سایت Twitch شرکت Netherrealm به معرفی -ality جدید و به نشان دادن گیم پلی از Empress Mileena و شخصیت جدید این سری که از قبیله Shirai Ryo می باشد , پرداختند .
متاسفانه -ality جدید در واقع فقط در بخش Online مورد استفاده قرار می گیرد و چیزی شبیه Faction Kill می باشد و اگر 2 شخصی که در بازی آنلاین با یکدیگر هستند , به علت قطع کانکشن یا در آمدن از بازی مبارزه را ترک کنند , سر شخص خارج شونده ترکیده خواهد شد و شخص دیگر برنده اعلام خواهد شد . البته خیلی ها قبل از این انتظار چنین -ality را نداشتند و منتظر -ality مثل Animality یا FreindShip بودند .



Empress Mileena


0q7hbzpvigilgt8zu9hu.png


720P


E.Mileena که همین چند وقت پیش در تریلر Story این بازی معرفی شد دیروز Variation های او به همراه Fatality او نشان داده شد . Variation های او عبارتند از : Ethereal-teleportation , Ravenous-biting attacks و Piercing-projectiles
. در کامیک MKX شخصیت E.Mileena بعد از سقوط Emperor Shao Kahn تاج و تخت را برای خود می گیرد ولی E.Kotal Kahn جلوی او می ایستد و پادشاهی را از آن خود می کند . به همین منظور E.Mileena بر علیه او قیام می کند و ... .

Takahashi Takeda



720P


شخصیت Takahashi Takeda که از قبیله Scorpion می باشد و جزو بازماندگان جنگ های قبیله ای است که توسط Kenshi نجات پیدا کرد , سبک مبارزه ای شبیه به Scorpion دارد که به همراه Cassie Cage , Kung Jin و جکلنگ بریگز گروهی را در راه اهداف خود تشکیل داده اند . این کاراکتر هم دارای 3 Variation مختلف می باشد : Shirai Ryu , Lasher & Ronan .

Kung Jin



720P

Kung Jin از نوادگان Kung Lao می باشد و دارای 3 Variation به اسامی Ancestral, Bojutsu & Shaolin می باشد .

Character های معرفی شده تاکنون

nlkygnnwi3d2t004gpzg.png

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر