شایعه معرفی کنسول جدید نینتندو در E3

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
Game Informer ادعا می کند که از منابع متعددی خبر رسیده که نینتندو قصد دارد کنسول جدید خود برای جانشینی Wii را در E3 امسال یا حتی زودتر از آن رونمایی کند !



wiiabcdefg.jpg





رقیبی برای Xbox360 و Ps3

کنسول آینده نینتندو قطعا از رزولشن HD پشتیبانی خواهد کرد ولی هنوز معلوم نیست که در مقایسه با رقبای دیگر چه قدرت گرافیکی خواهد داشت. به هرحال اشاره شده که برای هردو رقیبی خواهد بود.

با توجه به منابع مختلف نینتندو در حال حاضر کنسول جدید خود را به توسعه دهنگان third-party نمایش داده است . ظاهرا سال 2012 عرضه کنسول را به سازندگان اعلام کرده است.
هنوز نامشخص است که آیا از ویزگــی های کنترل حاضر برای کنترلر بعدی استفاده می کند ؟ ولی چیزی که مفروض و به نظر قطعی است کنترل حرکتی قسمتی از پکیج خواهد بود .
گزارش شده است ، به هر حال ، این سیستم چیزی فراتر از آن است که فقط" HD Wii" نام داشته باشد !

هیچ کلمه ای در مورد این که کنسول از عناوین حاضر Wii پشتیبانی می کند ذکر نشده است .



یک ذره دیر نشده ؟

آنالیزورها بر این عقیده اند نینتندو بیش از اندازه برای وارد کردن یک کنسول خانگی به بازار صبر پیشه کرده است .

Michael Pachter در گفتگو با Eurogamer در مورد این موضوع این گونه اطهار نظر می کند " من فکر می کنم زمان مناسبی برای کنسول در برابر Kinect و Move است ، و فکر می کنم نینتندو برای فروش هر واحد Kinect و Move یک مشتری از دست می دهد ! او همچنین افزود " منظورم این است که بهتر بود برای عرضه 2 Wii باید در پاییز 2009 اقدام می کرد ! حداکثر در پاییز 2010 ، بنابراین عرضه آن در سال 2011 دیر است ! " همچنین وی گفت " بازم خیلی دیر نیست ، از آنجایی که آنها می توانند سهم عمده ای از بازار که شامل دارندگان کنسول Wii هستند را برای ارتقا حفظ کنند . و با تسخیر کسانی که هنوز در خرید کنسول بلاتکلیف مانده اند و یا کسی که هنوز موفق به خرید Kinect و Move نشده اند بتواند سهم خود را در بازار افزایش دهد.

آنالیزور M2 Research به نام Billy Pidgeon نیز بر این باور است که نینتندو اگر می خواهد که در بازار موفق باشد نیاز به تعجیل بیشتر دارد.


منبع


آپدیت:

kotaku و IGN خبر دادند که سخت افزار به مراتب قویتری نسبت به X360 و PS3 خواهد داشت.
قراره همین ماه رونمایی بشه و توی E3 با جزئیات کامل (سخت افزار و تاریخ عرضه و بازیها و اینا) حضور داشته باشه!
از بازیهای Wii پشتیبانی میکنه و 1080P رو ساپورت خواهد کرد.
جالبترین نکته رو CVG گفته. کنترلر این کنسول یه کنترلر متفاوت و جدید خواهد بود که یه صفحه نمایش HD روی خودش داره و گویا مثل صفحه DS این صفحه لمسی هست! IGN هم این موضوع رو تایید کرده.
خود نینتندو و بقیه شرکتها مشغول ساخت بازی براش هستن.


چند تا شایعه ی جدید که شاید به قوت قبلی ها نباشن ولی جالب هستن!

یه وبسایت فرانسوی که قبلا اطلاعات درستی از NGP فاش کرده بود، یه سری اطلاعات درمورد این کنسول داده که یه نفر ترجمه اش رو توی NG گذاشته که نکات مهمش ایناست:

- کنسول با اسم رمز Café شناخته میشه. Project Café
- از نظر معماری بسیار شبیه به X360هست، به طوریکه میشه به سادگی بازیهای 360 رو براش پورت کرد (که با توجه به معماری محبوب 360 کاملا طبیعیه) و از نظر سخت افزاری کمی از 360 قویتر هست.
- از تمام لوازم جانبی که برای Wii عرضه شدن، پشتیبانی میکنه. بازیهای کنسولهای قدیمی نینتندو از جمله Wii و GC رو پشتیبانی میکنه.
- یک CPU سه هسته ای IBM PowerPC ، پردازنده ی گرافیکی از ATI از خانواده ی R700 که از Pixel Shader 4.1 پشتیبانی خواهد کرد و حداقل 512 مگ RAM
- کنترلر شبیه یه تبلت تاچ هست و به نظر میرسه که HD نیست و صفحه ی نمایشی 6 اینچی داره که multitouch هم نیست، پس نباید با Ipad مقایسه بشه!
- کنترلر دو تا ضربه گیر داره، میتونه به عنوان Wii Sensor Bar استفاده بشه، یک دوربین در جلوی کنترلر هست، d-pad داره، دو تا تریگر داره و احتمالا چیزای دیگه هم داشته باشه.
- تاریخ عرضه ی احتمالی JUNE 2012 برای ژاپن و تعطیلات 2012 هم برای باقی مناطق.
- و یک سورپرایز بزرگ دیگه که فعلا نمیتونن در موردش حرف بزنن.


با تشکر از Ooops
 
آخرین ویرایش:

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
رزولوشن 1080p رزولوشن نسل بعده؟
نسل بعد قرار ِ رزولوشنی بالاتر از این رو تجربه کنیم ؟ :D
تا اونجایی که میدونم استاندارد 30fps , 720p نسل کنونی در نسل آینده به 60fps , 1080p ارتقاء پیدا میکنه.
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
نسل بعد قرار ِ رزولوشنی بالاتر از این رو تجربه کنیم ؟ :biggrin1:
تا اونجایی که میدونم استاندارد 30fps , 720p نسل کنونی در نسل آینده به 60fps , 1080p ارتقاء پیدا میکنه.
خود شما می گید 1080p رو 60fps از همون اول مثل هلو اجرا می شه پس ديگه از همون اول می خوان كار كشيدن از سخت افزار كنسولها (كه يكيش رزولوشن بالاتره) رو تعطيل كنن؟
همين الان رو PC رزولوشن های بالاتر از 1080p هست كه با چند تا مانيتور رو اين رزولشنا بازی می كنن...
این تحلیل های شکست تجاری 3DS خیلی جالبه کلا:biggrin1:
مطمئنا اينا رو بايد ديده باشيد:
http://www.vg247.com/2011/04/15/march-npd-3ds-fails-to-beat-ds-record-crack-top-ten/
http://www.vg247.com/2011/04/15/confirmed-3ds-sold-under-400000-units-in-its-us-launch-week/
 

imankazami

کاربر سایت
May 31, 2007
1,368
نام
eman
آشغالی بيش نخواهد بود...
از سخت افزار ضعيفش كه اسمش رو نمی شه سخت افزار نسل بعد گذاشت بگيريد تا دسته اش كه قراره كپی دسته دريم كست (با اين تفاوت كه تاچ اسكرين و دوربين سنسور داره) باشه...
نمی دونم نينتندو چطور از شكست تجاری 3DS درس نگرفته.آخه موشن كنترلر چيز جديديه كه دوباره می خواد بذاره تو اين كنسول؟رزولوشن 1080p رزولوشن نسل بعده؟DX 9 ديگه به لعنت خدا می ارزه؟
نينتندو فكر كرده جماعت هاردكور گيمرها گوشاشون درازه و ميان بابت موشن كنترلر و چهار تا اسباب بازی بی ارزش تو پك كنسول پول يه كنسول نسل بعد رو برای يه كنسول نسل قبل می دن.
اگه همين طوری كه شايعه شده باشه مطمئنا نه تنها نمی تونه بازار هاردكور رو بدست بياره بلكه چنان شكست تجاری ای می خوره كه به سرنوشت سگا دچار شه.
سگا هم سر دريم كست از هول حليم افتاد تو ديگ و بعد يه سال چنان مشتی از ماكروسافت و سونی خورد كه برای هميشه ناك اوت شد.نينتندو هم در حال حاضر داره همين راه رو می ره.

دوست عزیز بزار حداقل یه 6 ماه از اومدن 3ds بره بعدش بگید شكست تجاری :-s
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
نینتندو قبلاً گفته بود ( بارها ) که Wii 2 فقط Wii HD نیستش ! با این حرفشون باید بحث رو 2 قسمت کرد :

1- سخت افزار
2- گیم پلی ( ابداع روش های جدید برای بازی )

الان به نظرم دادن یه کنسولی که چند برابر 360 و PS3 قدرت داشته باشه چند تا مسأله داره :

1- وقت و هزینه ای که سازندگان بازی (3rd Party) باید برای یک همچین سیستمی بذارن که بدون شک از گران ترین عناوین 360 و PS3 هم بیشتر هزینه میبرن + ایسنتال بیس کم این کنسول در زمان عرضه که خودش میتونه یه عامل باز دارنده برای سرمایه گذاری شرکتهای بازیسازی باشه !
2- قیمت تمام شده تو بازار ! درست وقتی که سونی و مایکرو کنترلر های حرکتیشون رو دادن و هر دو در حال سود دهی هستن و توانایی کاهش قیمت رو هم دارن دادن یک سیستم گران قیمت یکم ... فرض کنید یه کنسول 400-500 دلاری بیاد تو بازار و مایکرو 360 رو به قیمت 150 دلار عرضه کنه !! کینکت رو هم که میگن 60-70 دلار بیشتر نیست هزینه ساختش دیگه تا تهش برین !
3- لایو و PSN الان چند سالی هست که دارن کار میکنن ، مخاطب دارن و مشتری حالا اگر نینتندو بخواد با این کار نظر مخاطبان فعلی سونی و مایکرو رو بخودش جلب کنه ایا شبکه های آنلاین قدرتمند مثل اونها داره ؟ الان خیلی ها برای مالتی بازی میخرن
4- عرضه شدن 3DS مسلماً مقداری از انرژی نینتندو رو گرفته و اگر بخواد یه کنسول جدید عرضه کنه باید تا حدودی روی شرکت های 3rd پارتی هم حساب باز کنه که بالاتر گفتم هزینه ساخت بازی و ... کمر شکن میشه
5- مخاطبهای Wii خیلی هاشون حرفه ای نبودن و اکثراً بازیهای FUN میومد رو این کنسول ! حالا یه شبه چطور میخوان مخاطبانی رو که بخاطر گرافیک نرفتن Wii بخرن رو ترقیب کنن که بیان و Wii 2 ای رو بگیرن که بفرض چندین برابر 360 و PS3 قدرت داره ؟ اونها که اگر دنبال گرافیک بودن خب از اول همین 2 تا رو میخریدن !


حالا فرض کنیم wii 2 قدرتش در حد 360 و Ps3 باشه ، ببینیم چه نکات مثبتی میشه از توش در آورد ؟

1- هزینه تمام شده ساخت کنسول به شدت پایین تر میاد و میتونن با قیمتی رقابتی با 360 و Ps3 وارد بازار بشن
2- بازیسازها میتونن همون بازیی رو که برای Ps3 و 360 میزدن روی Wii 2 هم بزنن و اینستال بیس کمش در اوایل عرضه هم خیلی مشکل ساز نخواهد شد چون پروسه ساخت خیلی تفاوتی نداره براشون بخصوص که میگن خیلی شبیه به 360 ساخته شده ! این قسمتش به شدت من رو قلقلک میده ! :D
3- عرضه 3DS دیگه براشون کمر شکن نیست چون در این برهه از نسل بازیهای مالتی با کیفیت به اوج خودشون رسیدن
4- با دادن یک کنترلر مرسوم میتونن بازیبازهای حرفه ای رو هم سمت خودشون بکشن و اگر فقط کمی از 360 و Ps3 قوی تر باشن هم شانس بیشتر برای جذب اونها دارن
5-سونی تازه به سود دهی رسیده ( به گفته مسئولینش ) و مایکرو هم تازه کینکت رو داده و هر دو شرکت انتظار دارن 5 سال دیگه هم این دو تا کنسول رو عرضه کنن در حالی که نینتندو نیمی از این نسل رو با کنسولی پا به میدون گذاشته بود که از همون سال اول سود دهی داشته ( اگر اشتباه نکنم ) پس یک ارتقاء ساده الان و در میانه این نسل 10 ساله برای اونها کم خرج هست و میتونه رقابت رو در حالی آغاز کنه که مایکرو و سونی هم بیش از حد احساس خطر نکن و به سمت نسل جدید تر قدم بر ندارن ! پس نینتندو میتونه اینجوری هم نظم بازار رو به هم نزنه و هم روند فروش خودش رو بهبود ببخشه !


همه این مسائل بکنار ! داشتن یک کنترلر جدید که یک صفحه تاچ داشته باشه روی خودش براتون چه مفهومی داره ؟ یاد موس نمیافتین احیاناً ؟ یا همین صفحه های تاچ ای که روی نوت بوک ها هست ؟ حالا اگر این کنترلر دکمه های مرسوم برای بازی رو داشته باشه و همینطور حسگرهای حرکتی که توانایی های دسته های فعلی Wii رو هم دارن ، داشته باشه ؟ یه دوربین هم روش باشه ؟

به نظر من که میشه یه ترکیبی از PS eye ( یا در خوش بینانه ترین حالت کینکت ) دسته های Wii یا PS Move و یه صفحه برای بازیهایی که با موس بهتر هستن ! و کنترلری که بازیهای مرسوم و حرفه ای رو ساپورت میکنه ! این شاید بهترین گزینه برای یه کنسول باشه که قرار باشه یه طیف گسترده رو پوشش بده !

اینا همش نظرات شخصی بود ! :)
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
ولی سیاست خوبیه .. عرضه کنسول جدیدش رو مثل نسل حاضر با بقیه نسولها همزمان نکرد .. تقریبا تو نیمه عمر رقیباش کنسول جدید رو زد ... یعنی اینکه کنسولش فروش میره و آمارش بالا میره و با عرضه کنسولهای دیگه این افت قیمت خودش رو کرده و همچنان تخته گاز میره .. بعد تو نیمه عمر نسل بعدی باز یه کنسول در حد نسل 8ی ها میده بیرون با کلی نواوری و رفع عیب و حتی استفاده از تجربه دیگران .. جالبه در کل .. به نفعش بود این کار
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,301
نام
MaHDi
ولی سیاست خوبیه .. عرضه کنسول جدیدش رو مثل نسل حاضر با بقیه نسولها همزمان نکرد .. تقریبا تو نیمه عمر رقیباش کنسول جدید رو زد ... یعنی اینکه کنسولش فروش میره و آمارش بالا میره و با عرضه کنسولهای دیگه این افت قیمت خودش رو کرده و همچنان تخته گاز میره .. بعد تو نیمه عمر نسل بعدی باز یه کنسول در حد نسل 8ی ها میده بیرون با کلی نواوری و رفع عیب و حتی استفاده از تجربه دیگران .. جالبه در کل .. به نفعش بود این کار
میگم نینتندو حروم خور دیگه :D لول !
 
  • Like
Reactions: S0HEIL

fixer

کاربر سایت
Aug 26, 2007
919
نام
حامد
همیشه ارائه کنسول های نسل جدید هیجان خاص خودشو داره . یادش بخیر چه زود گذشت چقدر خبرهای عرضه کنسول های نسل جدید (PS3,X360,Wii) رو دنبال میکردیم .
به نظرم نسل قبل رو سونی با PS2 شروع کرد این نسل رو مایکروسافت با Xbox360 و نسل جدید رو ظاهرا نوبت نینتندو هست که آغاز کنه . من فکر میکنم که Wii 2 در تعطلات 2012 عرضه بشه یه جورایی میشه اوایل 2013 احتمالا مایکروسافت و سونی هم کنسولاشون رو در تعطلات 2013 عرضه کنن که اون هم یجورایی میشه اوایل 2014 .
اگر خبر عرضه Wii 2 در E3 امسال تایید بشه احتمال زیاد میدم که خبرهایی از کنسولهای جدید سونی و مایکروسافت رو در E3 سال بعد بشنویم . به نظرم بعیده که یه شرکت نسل جدید رو شروع کنه و بقیه با نسل قبل ادامه بدن . باتوجه خبرهایی که اخیرا شنیده میشه مثل موتور جدید آنریل و استخدام مایکروسافت و... . E3 امسال باید جالب باشه.
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,516
نام
میلاد
فروش جهانی wii فکر می کنم در حد افتضاح باشه!!یعنی فکر کنم توی سه ماهه آینده(سه ماهه دوم سال)فروش خیلی پایینی داشته باشه!!توی ژاپن که آمارش هست می تونی بری با پارسال مقایسه کنی!!
درسته محمد تو ژاپن خیلی بد میفروشه ولی من گفتم فروش جهانیش نباید بد باشه.
تعطیلات سال نو رو که یادته قبلش فروشش از همه کمتر بود بازم تو تعطیلات پرفروش ترین شد و جبران کرد.الان هم درسته داره بازم کمتر میفروشه از رقیباش ولی این نیست که بگیم اصلا نمیفروشه!

این یه چیز طبیعی هست و در مورد تمام کنسولها هم صادقه و این موضوع هم بر میگرده به فابریکیشن ساخت کنسول که از 90و65نانومتر رفت روی 45نانومتر تمام شرکتهایی که کنسول طراحی میکنن باید clock speedرو حفظ کنن تا دستگاه به اصطلاح خنکتر وبا مصرف کمتر کار کنه واز clockبیشتر از حد تعیین شده نباید تجاوز کنه.
دوست عزیز 4670شاید از نظر توان shaderکردن سرعت بیشتری داشته باشه ولی از لحاظ قدرتی
کارت گرافیک 360برمبنای pcهمین x1900allin wonderخودمون میشه تازه با اتحاد سایه زنی که یه چیزی در حدود 192پردازنده متحد داره و192برای رنگ ونور پردازی بعلاوه قدرت پردازنده مرکزی ibmکه به پردازش کمک میکنه و همینطور ps3کارت گرافیک بر مبنای pcمیشه7800gtxبا سرعت550میلیون هرتز وهمچنین پردازنده هشت هسته ایی که تو پرددازش گرافیکی کمکش میکنه با یه مقایسه سر انگشتی متوجه میشی قدرت هر کدوم از این دو تا کنسول از 4670atiقویتره.
و اما در مورد این شایعه چند مورد هم خودم تو سایتهای سخت افزاری شنیدم بد نیست شما هم تو جریان قرار بگیرید.
اول اینکه این کنسول از بلو ری استفاده میکنه.
دوم صد در صد مطمئن باشید cpuتوسط شرکت ibmدرست میشه بر مبنای معماریpower pcکه از مال360به مراتب با توجه به تاریخ ساخت کنسول معماریه بسیار بسیار قویتره یعنی میشه
power7که تاریخ ساختش مال 2010هست
داخلش اگه بگم از حتما فکتون به طرف زمین حرکت میکنه:dاز یک میلیاردو دویست میلیون ترانزیستور ساخته شده این در صورتیه که محمدشون که 360هست فقط165میلیون توش بکار رفته:d
از چهار تا هسته درست شده سرعت هر هسته میتونه از3گیگ باشه تا4گیگاهرتز
بین 8مگابایت تا32مگابایت حافظه کش داره
فابریکیشن45نانومتر هست
در کل زیاد گردو خاک میکنه:d
کارت گرافیکش مطمئن باشید ati.amdهست با توجه به پیشینه نینتندو این رو میگم.
برای کارت گرافیک هم من دو تا رو احتمال میدم یا r700که میشه 4850یا4870یا4890خودمون.
یاJuniper XTکه میشه 5770خودمون.
در کل احتمال اولی بیشتره چون این طور که معلومه نینتندو نمیخواد از dx11استفاده کنه.
مشخصات چیپ گرافیک هم از این قراره:
800تا پردازنده موازی در مقابل 192تا ایکس باکس:d
اینو صد در صد مطمئنم چیپ حافظه gddr5خواهد بود حداقل با ظرفیت یک گیگابایت یعنی 1gb
رابط گرافیکی هم 256بیت خواهد بود که به احتمال 99درصد با تجارب wiiوgamecubeمثل360یه رابط گرافیکی128بیتی با حافظه اصلی داره ویه رابط128بیتی دیگه با edram
edramبه احتمال 99درصد بازم مثل ایکس باکس360از یه حافظه کش پرسرعت و تعدادی پردازنده برای رنگ ونور پردازی استفاده میشه.
بازم مثل 360هر دو پردازنده اصلی به طور مشترک از حافظه سیستم استفاده میکنن.
در کل اگر اطلاعات cpuدرست باشه ما با یه ابر کنسول رو برو هستیم.که از 360وps3حدودا بین هشت تا دوازده برابر قویتر هست این در صورتیه که نینتندو سر کیسه رو شل کرده باشه وحاظر باشه برای پردازندهibmحداقل200دلار پول بده:d
حالت خوبه!؟:d
میدونی اینایی که گفتی هزینه کنسول رو تا کجا میبره!؟
نینتندو هر چی بزنه چیزی نمیزنه که قیمتش بالای 300 تا باشه اینایی که تو گفتی رکورد قیمت اولیه ps3 رو جا به جا میکنه!(200 دلار فقط پول پردازنده!:)))LOL...
 

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
قبل از عرضه ی 3ds همه فکر میکردن نینتندو میرهسراغ انویدیا و پردازنده ی tegra 2 ولی بعدش معلوم شد پردازنده ای که انتخاب شده بر اساس اولویت مصرف انرژی بوده. یه مدت پیش هم Epic گفت که 3ds توانایی اجرای موتور انریل مخصوص موبایل ها رو نداره. کلا به نظر نمیرسه نینتندو تغییری تو استراتژی هاش ایجاد کنه. حکنسول بعدی شون هم حداکثر 50 درصد قویتر از کنسولهای موجوده. کلا این سیاست نینتندو به نظر من جالب نیست. و کنسولهاش کلا بعد از چهار پنج سال منسوخ میشن و دیگه بدرد نمیخورن. اون از gamecube و اینم ازwii . این در حالیه که ps1 و ps2 هنوز هم میفروشن.
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
EA & Ubisoft have had Wii 2 for 'months', better motion control than 'Move'

Next-Gen has become the latest site to add to the Wii 2 rumor mill. According to them, sources have revealed to them that the likes of EA, Ubisoft and Activision have all had Wii 2 development units for MONTHS. Moreover, they confirm that the system RETAINS motion control which is allegedly 'better than Move'. So bringing everything together, it looks like we have a more powerful PS3/360 console, complete with more advanced more motion sensing. Something tells us Nintendo is more innovative than this and there is more to be revealed

eaویوبی سافت وactivisionتایید کردن که کنترل یا سنسور کنترلی این کنسول بسیار بهتر از moveهست وهمچنین کنسول قدرت بیشتری از ps3و360داره یعنی خیلی بیشتر:dامیدوارم:d
یعنی از نظر سخت افزاری خیلی نو اوری داشته .فقط امیدوارم بریم برای نسل اینده گرافیکها
دارای سنسورهای دیگه هم هست.یعنی چه سنسورهایی؟
میگم چقدر دیگه مونده تا e3کف کردیم؟
یه دفعه بگین چی تو این بکار رفته؟
فکر کنم بیشتر رو گیم پلی وجذابیت کار کردن وهمچنین نوع کنترل کردن کارکترها .اخه فکر کنید crysisرو با این کنترل بازی کردن عجب فازی میده:d
منبع:http://www.maxconsole.net/content.p...-2-for-months-better-motion-control-than-Move
 

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,523
نام
امیر
اطلاعات جدید :
- Sensor bar being built into the controller is a mistranslation. It seems there will be one very similar to the Wii.
- Backwards compatibility is completely unconfirmed, but the site speculates it will be possible because of the similar architecture.
- Blu-ray is not confirmed and hasn't been brought up by their sources, which seems odd to me as that is kind of a big point to notice.
- Just a "notch above Xbox 360" and not "significantly more powerful" as reported by IGN.
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
اطلاعات جدید :
Just a "notch above Xbox 360" and not "significantly more powerful" as reported by IGN

پس معلومه برای یک جهش گرافیکی نباید روی این کنسول حسابی باز کرد.نینتندو مثل انگار تمام توجهش رو داده رو کنترلها ودیگه نمیخواد روی قدرت کنسولها حساب باز کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر