خبر رسمی معرفی ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده. [رسمی تایید شد : رونمایی کامل 22 آپریل ۱۸:۳۰]

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

رسمی: ریمیک بازی محبوب The Elder Scrolls IV: Oblivion فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
1000015465.jpg


بتسدا اعلام کرده که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ (۲۲ آوریل ۲۰۲۵) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، یک اعلامیه درباره‌ی "IV" خواهد داشت. با توجه به شایعات و تصویر منتشرشده، احتمال زیاد این اعلامیه مربوط به ریمستر بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion است. اطلاعات و تصاویری از این نسخه اخیراً در وب‌سایت استودیوی Virtuos لو رفته بود.

بازی Oblivion اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ برای PC و ایکس‌باکس منتشر شد​
 
آخرین ویرایش:
بنظرم مکانیکای بازی هم نیاز به یه بازنگری داشت واقعا و اگه ریمستره، اونا تغییری نکرده.
بدی آنریله همین شباهت همه به هم هست و شاید بنظر بیاد که خوب باشه الدر بعدی با آنریل باشه ولی بشرطی که بتونه الدر بشه بازی، الدر اسکایریم هنوز که هنوزه داره براش کلی ماد داستانی میاد،از کنارش n تا بازی ساخته شد.
آیا با آنریل میتونن چنین کنن، همین الان اوود رو میزاری کنار اسکایریم، تو یکسری زمینه ها تو فیزیک قشنگ کم میاره.
 
بنظرم مکانیکای بازی هم نیاز به یه بازنگری داشت واقعا و اگه ریمستره، اونا تغییری نکرده.
بدی آنریله همین شباهت همه به هم هست و شاید بنظر بیاد که خوب باشه الدر بعدی با آنریل باشه ولی بشرطی که بتونه الدر بشه بازی، الدر اسکایریم هنوز که هنوزه داره براش کلی ماد داستانی میاد،از کنارش n تا بازی ساخته شد.
آیا با آنریل میتونن چنین کنن، همین الان اوود رو میزاری کنار اسکایریم، تو یکسری زمینه ها تو فیزیک قشنگ کم میاره.
خیلیا توی اینترنت که میگن با آنریل الدر رو بسازین نمیدونن این موتور در زمینه مدیریت رم چه piece of shitای هست.
اون تاد هاوارد هرچقدر دروغگو باشه دلش به حال خودش میسوزه و قطعا یه چیزی بیشتری از پاتریک بیتمن ۱۶ ساله از توییتر میدونه که نمیره روی آنریل
 
خیلیا توی اینترنت که میگن با آنریل الدر رو بسازین نمیدونن این موتور در زمینه مدیریت رم چه piece of shitای هست.
اون تاد هاوارد هرچقدر دروغگو باشه دلش به حال خودش میسوزه و قطعا یه چیزی بیشتری از پاتریک بیتمن ۱۶ ساله از توییتر میدونه که نمیره روی آنریل
اون گرافیک و زوم کردن با 3x ایرادش اینجاست. البته موتور کریشن باید یه بازنگری جدی توش بشه و تو استارفیلد واقعا نقص داشت
غیر پرفورمنسش که هنوزم ایراد داره هم رو pc و هم کنسول، یکسری چیزا با آنریل باهاش خوب در نمیاد و فقط امیدوارم هیلو و بازیهای cdpr ازش ضربه نخورن، اگه الدرم هست اونم ایضا، فیبلم هست
فقط باید دست به دعا بود که این گرافیک 3x زوم، نزنه خلاقیتو بکشه
 
آخرین ویرایش:
باید قشنگ بازی کنیم ببینیم چی به چیه با عکس و تریلر خوب معلوم نمیشه :D

اما قطعا بازی اصلی بهتره، من کلا بازی اصلی رو همیشه ترجیح میدم و اصن ماد باز هم نیستم، زیاد میبینم ملت میگن مثلا بتزدا با ماد ارزش تکرار پیدا میکنه ولی لزوما برای همه اینطور نیست و خود من نمونه بارز که هزاران ساعت بازی کردم فقط نسخه اصلی رو، پلی ترو های متعدد، شده زبان رو عوض کردم اما ماد نزدم، بازی اصلی بی جی اس اینقدر جا برای عشق و حال و کشف کردن داره، اینقدر پیش بردن روایت خودت نقش افرینی خودت بین فکشن ها لذت بخشه، اینقدر ارت بازی خودش بینظیر و زیباست، هارمونی با موسیقی فوق العاده است، که اصن نیاز به ماد نیست برای تکرار، خود بازی بی نهایت تکرار پذیره،

گرچه ملت با ماد عشق میکنند خیلی هم خوبه منم با عشق کردن ملت عشق میکنم :D

خوب شد ابلیوین رو (بکوارد 360) رو اکس باکس نزدم و همون شروعش نگه داشتم، برای همین رو پلی استیشن با ذوق بیشتری میرم سراغش، بین بازی های بی جی اس دومین بازیم بود (بعد فال اوت 3) و کمتر از همه بازیش کردم...
 
آخرین ویرایش:
یادمه یه کارت گرافیک داشتم GTS 250، بیچاره سر اجرای Oblivion قشنگ به مرز پختگی (!) می‌رسید 😅 البته ۱۰ تا ۱۵ فریم بیشتر نمی‌داد ولی با همین هم بازی می‌کردم :> :دی حقیقتش چیز زیادی از طراحی بازی یادم نمونده ولی این عکس‌های لیک شده جالب هستن :-?
 
اگه خود BGS ساخته باشه و هدف آشنایی با موتور UE5 برای ساخت TES بعدی باشه بنظرم کار درستیه، فاجعه هست اگه TES بعدی هم با اون انجین فسیل کریشن ساخته بشه.
کجاش فاجعه هست و توضیح بده انجین زباله انریل چرا گزینه بهتریه برا tes 6 ?
 
یادش به خیر من این رو با xbox 360 jtag بازی میکردم نسخه game of the year که اون اسب معروفش رو هم داشت.
اگه باگ های بازی اصلی رو نداشته باشه و پرفرمنسش هم قابل قبول باشه به نظرم ارزش 60-70 دلار رو داره چون بازی ای هست که قشنگ میشه روش 150-200 ساعت وقت گذاشت.
 
  • Like
Reactions: dark souls
الان چند تا چیز مشخص نیست
چقدر گیم پلی رو تغییر دادن ؟ چقدر انیمیشنا و فیزیک و کنترل کرکتر تو حالت سوم شخص بهتر شده ؟ از اونجایی که دائم از Dark Souls واسه سیستم پری اسم برده شده واقعا امید وارم واسه سوم شخص هم سنگ تموم گذاشته باشن
اینکه بازی رو از همون اول میخواستن شادو دارپ کنن این احتمال میره که ماکرو اونقدار ول خرجی نکرده برا بازی و صرفا میخواسته یـ چیز مدرن تحویل بده حالا سوالی که پیش میاد اینه که اصلا به صدا گذاری ها دست زدن ؟ قطعا هزینه بر ترین قسمت ریمستر/ریمیک کردن همین قضیست .
وضیعت ماد پذیرش چجوریاست ؟ اگه شایعات استفاده همزمان از دو موتور درست باشه میشه امید داشت که مادینگش از همون روز اول در دسترس باشه .
وضعیت Performance چجوریاست ؟ از اونجایی که UE5 اصلا به درد اینجور OW نمیخوره چجوری تونستن NPC ها رو هندل کنن ؟

پ.ن :

1744738452779.png

Horse Armor DLC :)) :))
 
اگه خود BGS ساخته باشه و هدف آشنایی با موتور UE5 برای ساخت TES بعدی باشه بنظرم کار درستیه، فاجعه هست اگه TES بعدی هم با اون انجین فسیل کریشن ساخته بشه.
آخه ایرادی که به کریشن گرفته میشه اینه که بنظر میاد زور پردازش محیطای پرجزئیات بزرگ رو نداره و بخاطر پرفورمنس مجبور میشن لودینگ بذارن اما آنریل هم خیلی وضعش بهتر نیس :-"
اینکه چقدر سازنده ها تو بهینه سازی گشادن رو نمیدونم اما تا الان آنریل جدید که زیر بازیای ساده هم زاییده از نظر پرفورمنس حالا تو فک کن بخوان Elder Scrolls 6 ـم بسازن باهاش اونم بدون لودینگ چه فاجعه ای بشه :D

ولی اگه از نظر گرافیک داری میگی که بنظرم کریشن اصلا پوسیده نیست صرفا سازنده ها کم کاری میکنن، همین استارفیلد محیطای داخلی گرافیک خیلی خوبی داشت، آبجکتا بصورت جداگونه دیزاین پرجزئیات و بشدت رئالی داشتن.
اما تو محیطای بیرونی اصلا خوب نبود که اونم بنظرم مشکل از سازنده بود چون همین الان Fallout 4 رو داریم که با چهار تا ماد گرافیک محیطیش میاد تو لول نسل 9.
 
آخرین ویرایش:
صحبت از انجين شد خواستم بگم یکی از «یادش بخیر»‌های صنعت ویدیوگیم، اصرار استودیوهای بازیسازی در گذشته (حتي بعضي استوديوهاي كوچيك) به توسعه و ساخت انجین خانگی و اختصاصی خودشون بود. اصلا ساخت يا بهينه‌سازي انجين، جزئي از پروسه كاري تيم توسعه بود! مواردی هم که از انجین‌های لایسنس شده استفاده می‌کردن، به تناسب بازیشون و سبکی که داشت، حسابی کاستومایزش می‌کردن، طوری که با نسخه خام و اولیه انجین زمین تا آسمون فرق داشت!

استفاده بي‌رويه استوديوهاي گشاد و تنبل امروزي از UE5 و كلا هر انجين ثردپارتي ديگه به نظرم كاملاً نگران‌كننده است؛ اكثر بازي‌ها شكلِ هم و فاقد هويت مستقل و مجزا شدن! من موندم خيلي از دِوِلوپرهاي اين صنعت كه خودشون رو از ساخت انجين خانگي بي‌نياز كردن، با اون همه كارمند و عضو تو استوديو و بودجه‌هاي عظيم، دقيقاً چه غلطي مي‌كنن كه زمان ساخت و عرضه بازي‌هاشون اينقدر طولاني شده!

خلاصه، به فرض كه UE5 بهترين و همه‌فن حريف‌ترين انجين دنيا باشه (كه نيست)، رو آوردن امثال CDPR و احتمالاً Bethesda و... به انجين‌هاي ثردپارتي، فاجعه است. بخش اعظم همين هويت هنري و تكنيكي بازي‌هاي CDPR، وابسته به Red Engine ـه؛ حتي اگه تمام بازي‌هاي اين استوديو در اوايل عرضه‌شون مشكل بهينه نبودن و پرفورمنس هم داشته باشن باز هم ارزشش رو داره كه با انجين خانگي ساخته بشن.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or