این هم مثل ریمستر/ریمیک دیگه ویرچوس (MGS 3) حتما صداگذاری جدید نداره.
مطمئنا پروژه صداگذاری دوباره همچین پروژه ای سر به فلک میزده و شاید شروع همچین پروژه ای اصلا توجیه نمیداشت.
اما خب صداگذاریهای میم طور خیلی از NPCهای آبلیویون خودش امضای این بازیه

چند نسل باهاش خاطره دارن ، حتی اونهایی که گیمر نبودن هم تحت تاثیرش بودن(تو ویدئوهای یوتوب و...)

===============
در مورد انجین باید خیالمون راحت باشه که نمیتونن به کدبیس بازی دست زده باشن و از پایه بازی رو ریمیک کرده باشن چون حتما بودجش خیلی بیشتر میشده.
به احتمال زیاد Creation(Gamebryo) همچنان زیر لایه گرافیکی UE داره فعالیت میکنه و محسابات مکانیکها ، AI ، فیزیک و... رو انجام میده.
که باز به احتمال زیاد این باعث میشه بحث مادپذیری و... با ساپورت استودیو خیلی زود فعال بشه و مادهای بزرگ نسخه اصلی با کمی توسعه برای نسخه ریمستر هم منتشر بشن.
این شیوه اگه جواب بده به نظرم تمرین خوبی هم برای خود بتسداست که حداقل از لحاظ ویژوال بتونه روی آنریل انجین برای بازیهای آیندش هم حساب باز کنه.
اینکه تمرکزش رو بزاره روی بهینه و مدرن کردن کد بیس خود Creation تا توسعه ویژگیهای گرافیکی و... برای اون.
امیدوارم بتسدا بودجه نسبتا خوبی برای ریمستر به اونها داده باشه و Virtuos هم از سطح انتظارمون خیلی بالاتر ظاهر بشه.
اینطوری سطح انتظارمون برای MGS 3 هم خیلی میره بالا و خیالمون راحت تره.