خبر رسمی معرفی ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آینده. [رسمی تایید شد : رونمایی کامل 22 آپریل ۱۸:۳۰]

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

رسمی: ریمیک بازی محبوب The Elder Scrolls IV: Oblivion فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
1000015465.jpg


بتسدا اعلام کرده که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ (۲۲ آوریل ۲۰۲۵) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، یک اعلامیه درباره‌ی "IV" خواهد داشت. با توجه به شایعات و تصویر منتشرشده، احتمال زیاد این اعلامیه مربوط به ریمستر بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion است. اطلاعات و تصاویری از این نسخه اخیراً در وب‌سایت استودیوی Virtuos لو رفته بود.

بازی Oblivion اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ برای PC و ایکس‌باکس منتشر شد​
 
آخرین ویرایش:
IMG_20250416_111111_657.jpg

IMG_20250416_111116_223.jpg

IMG_20250416_111130_495.jpg

🔳 فوری: اکانت رسمی Xbox Support اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls IV Oblivion Remastered در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) عرضه خواهد شد

▫️ پلتفرم ها: PS5/Xbox Series و PC. این بازی روز اول عرضه برروی سرویس گیمپس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

▪️همچنین اعلام شد که تمام DLCهای نسخه اورجینال در این عنوان گنجانده شده است.

🔲 MoonMedia
 
View attachment 375134

View attachment 375135

View attachment 375136

🔳 فوری: اکانت رسمی Xbox Support اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls IV Oblivion Remastered در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) عرضه خواهد شد

▫️ پلتفرم ها: PS5/Xbox Series و PC. این بازی روز اول عرضه برروی سرویس گیمپس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

▪️همچنین اعلام شد که تمام DLCهای نسخه اورجینال در این عنوان گنجانده شده است.

🔲 MoonMedia
یعنی اکانت ساپورت ایکس باکس تو x ، میاد تو چت خصوصی با یه نفر که معلوم نیست کی هست ، تاریخ ریلیز بازی و جزئیاتشو لیک می کنه؟
 
این هم مثل ریمستر/ریمیک دیگه ویرچوس (MGS 3) حتما صداگذاری جدید نداره.
مطمئنا پروژه صداگذاری دوباره همچین پروژه ای سر به فلک میزده و شاید شروع همچین پروژه ای اصلا توجیه نمیداشت.

اما خب صداگذاریهای میم طور خیلی از NPCهای آبلیویون خودش امضای این بازیه :))
چند نسل باهاش خاطره دارن ، حتی اونهایی که گیمر نبودن هم تحت تاثیرش بودن(تو ویدئوهای یوتوب و...) :D
===============
در مورد انجین باید خیالمون راحت باشه که نمیتونن به کدبیس بازی دست زده باشن و از پایه بازی رو ریمیک کرده باشن چون حتما بودجش خیلی بیشتر میشده.
به احتمال زیاد Creation(Gamebryo) همچنان زیر لایه گرافیکی UE داره فعالیت میکنه و محسابات مکانیکها ، AI ، فیزیک و... رو انجام میده.
که باز به احتمال زیاد این باعث میشه بحث مادپذیری و... با ساپورت استودیو خیلی زود فعال بشه و مادهای بزرگ نسخه اصلی با کمی توسعه برای نسخه ریمستر هم منتشر بشن.

این شیوه اگه جواب بده به نظرم تمرین خوبی هم برای خود بتسداست که حداقل از لحاظ ویژوال بتونه روی آنریل انجین برای بازیهای آیندش هم حساب باز کنه.
اینکه تمرکزش رو بزاره روی بهینه و مدرن کردن کد بیس خود Creation تا توسعه ویژگیهای گرافیکی و... برای اون.


امیدوارم بتسدا بودجه نسبتا خوبی برای ریمستر به اونها داده باشه و Virtuos هم از سطح انتظارمون خیلی بالاتر ظاهر بشه.
اینطوری سطح انتظارمون برای MGS 3 هم خیلی میره بالا و خیالمون راحت تره.
 
این هم مثل ریمستر/ریمیک دیگه ویرچوس (MGS 3) حتما صداگذاری جدید نداره.
مطمئنا پروژه صداگذاری دوباره همچین پروژه ای سر به فلک میزده و شاید شروع همچین پروژه ای اصلا توجیه نمیداشت.

اما خب صداگذاریهای میم طور خیلی از NPCهای آبلیویون خودش امضای این بازیه :))
چند نسل باهاش خاطره دارن ، حتی اونهایی که گیمر نبودن هم تحت تاثیرش بودن(تو ویدئوهای یوتوب و...) :D
===============
در مورد انجین باید خیالمون راحت باشه که نمیتونن به کدبیس بازی دست زده باشن و از پایه بازی رو ریمیک کرده باشن چون حتما بودجش خیلی بیشتر میشده.
به احتمال زیاد Creation(Gamebryo) همچنان زیر لایه گرافیکی UE داره فعالیت میکنه و محسابات مکانیکها ، AI ، فیزیک و... رو انجام میده.
که باز به احتمال زیاد این باعث میشه بحث مادپذیری و... با ساپورت استودیو خیلی زود فعال بشه و مادهای بزرگ نسخه اصلی با کمی توسعه برای نسخه ریمستر هم منتشر بشن.

این شیوه اگه جواب بده به نظرم تمرین خوبی هم برای خود بتسداست که حداقل از لحاظ ویژوال بتونه روی آنریل انجین برای بازیهای آیندش هم حساب باز کنه.
اینکه تمرکزش رو بزاره روی بهینه و مدرن کردن کد بیس خود Creation تا توسعه ویژگیهای گرافیکی و... برای اون.


امیدوارم بتسدا بودجه نسبتا خوبی برای ریمستر به اونها داده باشه و Virtuos هم از سطح انتظارمون خیلی بالاتر ظاهر بشه.
اینطوری سطح انتظارمون برای MGS 3 هم خیلی میره بالا و خیالمون راحت تره.
View attachment Todd Howard, Voice Acting God - ANiceOakTree (720p, h264).mp4

فک کنم تنها بازی باشه که به صداگذاریش دست نزنن خیلی بهتره

یه نظر نامحبوبم بدم: Creation Engine> Unreal Engine
 
یه نظر نامحبوبم بدم: Creation Engine> Unreal Engine
این حقیقته.
نامحبوب این بود که بگی آنریل بهتر از کریشنه :D

جفتشون خیلی مشکل دارن (هر کدوم به نوعی) ولی در آخر برای منِ گیمر در اکثر مواقع حتما ویژگیهای کریشن به گزینه های مدرن آنریل میچربن.

به نظرم اگه سازنده ها اینقدر از تکنیکهای سنگین آنریل استفاده نکنن به راحتی میشه ویژگیهای همین انجین Creation و یا انجینهای داخلی خاص استودیوهای دیگه رو هم به آنریل اضافه کرد و در آخر یک بازی کامل داشت.

بیخود بازیها رو با لومن/Nanite و هزارتا کوفت دیگه سنگین میکنن که نشه 4تا NPC با AI بهش اضافه کرد یا مسائلی از این دست که در آخر با یه بازی خیلی زیبا ولی توخالی و کم عمق رو به رو میشیم.
خب همین میشه که میایم یه انجین فسیلی مثل Creation رو ترجیح میدیم به UE.
 
آقا جدی ریمستر یکی از مهمترین بازی های تاریخ داره منتشر میشه دریغ از از یه تریلر حتی دریغ چارتا خبر
از اونور مثلا کپکام ریمستر یه عنوان درجه 2 خودشو مثل dead rising رو منتشر کرده قبلش اونقدر و خبر تریلر اومد که منی که هیچ علاقه ای به اون سری نداشتم هایپ شدم
نمی‌دونم شاید خیلی داغونه چیزی نمی‌گن
 
آقا جدی ریمستر یکی از مهمترین بازی های تاریخ داره منتشر میشه دریغ از از یه تریلر حتی دریغ چارتا خبر
از اونور مثلا کپکام ریمستر یه عنوان درجه 2 خودشو مثل dead rising رو منتشر کرده قبلش اونقدر و خبر تریلر اومد که منی که هیچ علاقه ای به اون سری نداشتم هایپ شدم
نمی‌دونم شاید خیلی داغونه چیزی نمی‌گن
مثلا قرار بوده که شدودراپ طور باشه ولی خب از چندسال پیش همه میدونن :))

ولی کلا باهات هم عقیدم که بتسدا باهاش مثل بچه سرراهی داره برخورد میکنه.
هرچی نباشه یکی از بهترین RPGهای تاریخ داره ریمستری در حد ریمیک میگیره.

اگه هیچ کس در موردش اطلاع نداشت و میخواستن اینطور معرفی و انتشار رو باهم انجام بدن خب آره.
ولی وقتی همه خبر دارن باز هم پافشاری روی این شکل انتشار عجیبه.
 
مثلا قرار بوده که شدودراپ طور باشه ولی خب از چندسال پیش همه میدونن :))

ولی کلا باهات هم عقیدم که بتسدا باهاش مثل بچه سرراهی داره برخورد میکنه.
هرچی نباشه یکی از بهترین RPGهای تاریخ داره ریمستری در حد ریمیک میگیره.

اگه هیچ کس در موردش اطلاع نداشت و میخواستن اینطور معرفی و انتشار رو باهم انجام بدن خب آره.
ولی وقتی همه خبر دارن باز هم پافشاری روی این شکل انتشار عجیبه.
کلا از موقعی که پیت هاینز رفت باید با اون مارکتینگ گذشته بتسدا خداحافظی کرد الان بیشتر شبیه مارکتینگ مایکروسافت شده
 
برند TES خیلی بزرگتر از اینه که اصلا بخواد مارکتینگش کنن :دی یعنی اصلا نیازی به مارکتنیگ ندارن !! بماند که اینجا ما گیم پس رو هم داریم . اگه بازی لو نمیرفت قشنگ فک همه موقع Shadowdrop کردنش میوفتاد ولی خوب نشد که بشه الانم به نظرم بد نشد یـ جورایی یک هفته فضا واسه مارکتینگ رایگان و بدون هیچ هزینه ای تو فضای مجازی واسش باز شد الان کامیونیتی هایپش به شدت رفته بالا خیلیا رو دیدم اصلا خبری از ریمیک نداشتن با این لیک اخیر خبر دار شدن خلاصه همین یک هفته ده روز از سرش هم زیاد ـه :D

فقط باید دعا کنیم تغیرات اونقدرا تو چش نزنه چون از همین الانم هم یـ سری دارن سر رنگ بندی بازی غر میزنند . وضعیت پرفرمنس رو هم باید دعا کنیم خوب باشه مخصوصا رو PC که در غیر این صورت خشکت بتزدا و ماکروسافت رو با هم میکشن رو سرش
 
آقا جدی ریمستر یکی از مهمترین بازی های تاریخ داره منتشر میشه دریغ از از یه تریلر حتی دریغ چارتا خبر
از اونور مثلا کپکام ریمستر یه عنوان درجه 2 خودشو مثل dead rising رو منتشر کرده قبلش اونقدر و خبر تریلر اومد که منی که هیچ علاقه ای به اون سری نداشتم هایپ شدم
نمی‌دونم شاید خیلی داغونه چیزی نمی‌گن
من خیلی با باور الزام به مارکتینگ در عصر دیجیتال در این فروم مشکل دارم. باوری که موفقیت یک بازی رو صرفاً به تبلیغات اون گره می‌زنید.

مگه مایکروسافت مارکتینگ کرده که ما اینجا در یه فروم داریم در خصوص این بازی صحبت میکنیم ؟ نیازی به مارکتینگ هست اصلا در این دور و زمونه ؟ بازی که عرضه بشه، کنسول رو روشن کنی واسط صفحه اول میزنه، بری تو استور صحفه اول قراره عکس این بازی باشه. لانچر استیم رو باز کنی بازم قراره این بازی رو ببینی. تو اینستاگرام و تیک تاک به ویدیو گیم علاقه نشون دادی ؟ الگوریتم واسه تو این بازی رو میاره.

بازی خوب همیشه اندازه خودش فروش می‌ره و بازی بد هم نه. مهم نیست که سازنده چی باشه، ناشر کی هست یا تو کدوم پلتفرم عرضه میشه.

هیچکسی نمی‌تونه منو متقاعد کنه که در این نسل نیاز به مارکتینگ قدیمی برای فروش واجب است.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or