حالا معلوم نیس این چیه دقیقا، چون حجم بازی اورجینال ۵ گیگ نمیشد! چیکار کردن که یهو ۲۵ برابر شده !
این چند ماهه اخیر کمترین حجم دانلودیم برای بازیهای جدید نزدیک به 80 گیگ بوده.
حالا درسته ریمستره ولی عملا تکسچرها ، مدلها و... باید از نو ساخته شده باشن و خب با کیفیتهای جدید حجم خیلی میره بالا.
مثل مادهای 4k که برای اسکایریم/آبلیویون دانلود میکنیم و گاها حجمها میره بالای 100 گیگ و بیشتر.
=======================
این بازی بالاخره مشخص میکنه که UE5 برای یه بازی جهان باز چند چنده.
اینکه میشه به ویچر4 هم امیدوار بود یا نه.
ویرچوس باید از لحاظ فنی کارش خیلی درست باشه که بتونه ضعفهای انجین Creation رو تا حدی پوشونده باشه.
مثلا امیدوارم به لطف UE لودینگ بین منطقه ها رو تو بازی نبینیم.
یا وقتی وارد خونه میشیم خیلی نرم و سریع اتفاق بیفته.
ولی از طرفی این ترکیب آنریل با کریشن در مورد بخش فیزیک بازی و تعامل با اشیا چطور قراره که رفتار کنه؟
مثلا یه اسلحه رو تو خونه میندازیم روی زمین ، اگه بریم به شهر دیگه ای و برگردیم آیا اون اسلحه دوباره همونجای خودش روی زمینه و یا غیب میشه؟
یا وارد خونه و جایی که میشدیم اونجا پر بود از اشیاء بی مصرف که میشد گرفت و پرتشون کرد جای دیگه ، بی خاصیت بودن ولی به طبیعی جلوه دادن محیط و اینکه زندگی اونجا جریان داره عمق بیشتری میدادن.
آیا دوباره همینقدر جزئیات رو میبینیم یا به خاطر مدیریت Cpu/Ram و... (به لطف آنریل

) این موارد رو باید حذف شده دونست ؟
اگه به این ویژگیها دست زده باشن باید منتظر عواقبش به دست کمیونیتی الدرسکرولز/بتسدا بمونن.
غیر از مسائل فنی اصولا این نوع ریسمتر/ریمیکهایی رو که استودیوهای اصلی انجام نمیدن خیلی پیش میاد که بخشهایی از جزئیات که گاها مربوط به لور و دنیای بازیه حین بازسازی از دست بره.
چون از چشم سازنده های جدید جا میمونه.
امیدوارم این مسائل رو تو این ریمستر حداقل کمتر ببینیم.