مشکلات و خرابی های PlayStation 5

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
سلام بر اعضا
این صفحه رو ایجاد کردم در مورد مشکلات PS5 بحث و نظر بدهیم.
اولیش هم خودم میگم.
با وام و پس انداز و کلی امید آرزو برای بچه هفت ساله کنسول خریدم کمتر از یک ماه حالا روشن میکنم پنج دقیقه بازی نکرده ارور داغ شدن میده و اگر دیر بجنبیم خودش خاموش میشه.
تعمیرشم که کسی بلد نیست فقط یه مشت اباطیل میگن و درخواست دو میلیون پول بی زبون میکنن.
یک هفتس دنبال کارشم خسته شدم.
سونی واقعا با این کیفیتش خراب کرده که.
اینم بگم گیمر نیستم و جوانی فقط یه میکرو داشتم برای همین میگم شاید از کم تجربگی من هستش.
دوستان اگر نظری دارند که کمک بکنه.
قبلا مزاحم دانیال کینگ هم شدم.
جافرپور
 
شروع گارانتی بر مبنای فاکتور خرید شما هست.
کنسول ۱ سال گارانتی داره و از زمانی که فاکتور خرید شما صادر شده گارانتی اش شروع می شه.
اگر آنلاین ریجستر اش کنی ۳ ماه دیگه به زمان گارانتیش اضافه می شه و می شه ۱ سال و سه ماه.
پس الان شامل گارانتی میشه درسته؟
چون برگه گارانتی نداره تو جعبه
 
پس الان شامل گارانتی میشه درسته؟
چون برگه گارانتی نداره تو جعبه
شامل گارانتی می شه ولی اگر از ایران خریدید احتمالا شامل گارانتی نمی شه چون فاکتور معتبری ندارید که ارائه بدید.
فاکتور باید قابل استعلام باشه.
 
  • Like
Reactions: (STALKER)
وقتی کنسول من ایراد پیدا کرد تو نت دنبال خرابی هاش بودم.
یه جایی در مورد این برفک و یا خطها توی تصویر دیدم نوشته و متاسفانه مشکل از GPU هستش و سونی توی PS5 تا تونسته اورکلاک کرده همه چیزو.
توی بازی های PS4 مشکلات چه گرمایی چه برفک یا خط سیاه کمتر یا نیست چون تقریبا کنسول از یک دهم توان خودش استفاده میکنه ولی برای تست فقط بازی های ps5 رو اجرا کنید.
حتی سبکترین بازیهای پلی 5 هم مشکل داره از اون طرف لست 2 رو 60 فریم بدون مشکل اجرا میکنه
 
  • Like
Reactions: jaferpour
شامل گارانتی می شه ولی اگر از ایران خریدید احتمالا شامل گارانتی نمی شه چون فاکتور معتبری ندارید که ارائه بدید.
فاکتور باید قابل استعلام باشه.
کنسول پلی5 که مشابهی نداره که سونی بخواد قبول نکنه کلا 9 ماه هست که عرضه شده
 
کنسولپ که مشابهی نداره که سونی بخواد قبول نکنه کلا 9 ماه هست که عرضه شده
متاسفانه قوانین سونی به این صورت هست که تاریخ شروع گارانتی شما از تاریخ صدور فاکتور حساب می شه و اگر کنسول فاکتور خرید نداشته باشه ازتون قبول نمی کنه.
توی اینترنت هم بخونید می بینید کسایی که رفتن از اسکالپر ها توی ebay خریدن همین مشکل رو خوردن.
PlayStation®5 Warranties
A VALID PROOF OF PURCHASE IN THE FORM OF A BILL OF SALE OR RECEIPT FROM A RETAILER WITH THE DATE OF THE ORIGINAL PURCHASE MUST BE PRESENTED TO OBTAIN WARRANTY SERVICE
حالا اینی که راه در رو داره یا نه رو من نمی دونم ولی این جزو شرایط گارانتی اش هست. تقریبا برای هر محصولی که شما خارج از کشور خرید می کنید این صدق می کنه و فاکتور نقش اساسی رو ایفا می کنه و تاریخ صدورش به معنای تاریخ شروع گارانتی هست.

توی یک سری ریجن های خاص برگه گارانتی داخل کنسول هست که باید توسط فروشنده مهر بشه. مثل کنسول هایی که توی هند به فروش می رسه.
 
متاسفانه قوانین سونی به این صورت هست که تاریخ شروع گارانتی شما از تاریخ صدور فاکتور حساب می شه و اگر کنسول فاکتور خرید نداشته باشه ازتون قبول نمی کنه.
توی اینترنت هم بخونید می بینید کسایی که رفتن از اسکالپر ها توی ebay خریدن همین مشکل رو خوردن.
PlayStation®5 Warranties

حالا اینی که راه در رو داره یا نه رو من نمی دونم ولی این جزو شرایط گارانتی اش هست. تقریبا برای هر محصولی که شما خارج از کشور خرید می کنید این صدق می کنه و فاکتور نقش اساسی رو ایفا می کنه و تاریخ صدورش به معنای تاریخ شروع گارانتی هست.

توی یک سری ریجن های خاص برگه گارانتی داخل کنسول هست که باید توسط فروشنده مهر بشه. مثل کنسول هایی که توی هند به فروش می رسه.

اگه کسی مثلا هدیه گرفته باشه چی ؟ اینو سونی بدون گارانتی در نظر میگیره
بعد اگه یک سال هم گارانتی داشته باشه که این کنسول 9 ماه کلا عرضه شده با هیچ منطقی نمی تونن قبول نکنن
 
حتی سبکترین بازیهای پلی 5 هم مشکل داره از اون طرف لست 2 رو 60 فریم بدون مشکل اجرا میکنه
دقیقا برای من هم مشکل حرارتی پیدا کرده بود ساعتها بشین گوست آف سوشیما بزن 60 فریم آخ نمی گفت ولی دو دقیقه نمیشد استرو پلی روم یا ساکابوی رو بازی کرد ارور میداد.مهم گرافیک بازیت نیست مهم استفاده از منابع کنسول هستش.
 
وقتی کنسول من ایراد پیدا کرد تو نت دنبال خرابی هاش بودم.
یه جایی در مورد این برفک و یا خطها توی تصویر دیدم نوشته و متاسفانه مشکل از GPU هستش و سونی توی PS5 تا تونسته اورکلاک کرده همه چیزو.
توی بازی های PS4 مشکلات چه گرمایی چه برفک یا خط سیاه کمتر یا نیست چون تقریبا کنسول از یک دهم توان خودش استفاده میکنه ولی برای تست فقط بازی های ps5 رو اجرا کنید.
چرا حرف غیر علمی میزنی عزیز
اورکلاک کرده تا خرخره یعنی چی دقیقا؟
کلاک GPU روی این معماری خیلی هم نرماله
میلیون ها دستگاه دیگه هم هستن که مشکلی ندارن و اگر اورکلاک بودن کنسول یه مشکل اساسی بود تا الان تو نت پر این حرفا شده بود و باید ۹۰ درصد کنسولها این مشکلات رو میداشتن
این مشکل به هرچیزی ممکنه ربط داشته باشه
ممکنه بقول اون یکی کاربر نرم افزاری باشه
انقدر این مشکلات کم بوده که حتی تو فروم های خارجی هم نمیشه زیاد چیزی پیدا کرد
در مورد این ارتیفکت میتونه مشکل از درگاه HDMI خود کنسول باشه و لزوما بخاطر مشکل گرمایی نیست و من با این دوستمون در ارتباط هستم تا مشکلش و بتونیم حل کنیم.
ضمنا به شما تو اون یکی تاپیک گفته شد یه عکس از ارور گرمایی که دریافت میکنید بذارید ولی شما یه عکس از گوگل پیدا کردی و گذاشتی اصلا تکلیف شما هنوز مشخص نیست
 
اگه کسی مثلا هدیه گرفته باشه چی ؟ اینو سونی بدون گارانتی در نظر میگیره
بعد اگه یک سال هم گارانتی داشته باشه که این کنسول 9 ماه کلا عرضه شده با هیچ منطقی نمی تونن قبول نکنن
دیگه والا اینی که کادو گرفتی و کنسول ۹ ماهه کلا عرضه شده و اینا رو خودت باید با سونی کنار بیای من کاره ای نیستم :D
قوانینشون اینجوریه دیگه. حالا اینی که توی کشور های دور و اطراف راه در رو داره رو من نمی دونم. مثلا بری نمایندگی شرایط رو توضیح بدی ببینی قبول می کنن یا نه. می دونم توی آلمان راه در رو نداره.
 
  • Like
Reactions: (STALKER)
دیگه والا اینی که کادو گرفتی و کنسول ۹ ماهه کلا عرضه شده و اینا رو خودت باید با سونی کنار بیای من کاره ای نیستم :D
قوانینشون اینجوریه دیگه. حالا اینی که توی کشور های دور و اطراف راه در رو داره رو من نمی دونم. مثلا بری نمایندگی شرایط رو توضیح بدی ببینی قبول می کنن یا نه. می دونم توی آلمان راه در رو نداره.
قوانین شون بشدت قابل تغییره و دست خودشون هم هست
همه جوره هم همکاری می کنن وقتی شرایط شما رو متوجه بشن

به سونی ربطی نداره این، ولی من حدود ۱۵ روز قبل توی استور نینتندو اشتباهی بجای Fire Emblem: Three Houses بازی Fire Emblem: Warriors رو گرفتم! تا نصفه هم دانلود شده بود فهمیدم چه گندی زدم! قوانین استورش هم معلومه و همون اول ازت تایید میگیره! و کلاً ریفاند ندارن. صد جا هم اینو نوشته.
ولی
من ایمیل زدم به پشتیبانی توضیح دادم چی شده. پاسخ داد: قوانینمون که معلومه و نمیشه! ولی بزار با سوپروایزرم صحبت کنم
۲۰ دقیقه بعد ۶۰ دلار رو برگردوندن به اکانتم و جالبه که گلد پوینت ها رو هم حذف نکردن (توی استور نینتندو به ازای هر خرید، معادل ۵ درصدش رو بصورت گلد پوینت بهتون بر می گردونه با یکسال اعتبار که می تونین باهاش بازی بخرین، مثلاً برای ۶۰ دلار خرید، بهتون ۳۰۰ تا گلد پوینت میده که معادل ۳ دلاره و میشه توی خرید های بعدی ازش استفاده کرد!)

سونی هم همینه
بتونی حضوری بری به استورشون و توضیح بدی، کمک می کنن
اعتبارشون براشون خیلی مهم تر از یک دونه کنسوله
 
دیگه والا اینی که کادو گرفتی و کنسول ۹ ماهه کلا عرضه شده و اینا رو خودت باید با سونی کنار بیای من کاره ای نیستم :D
قوانینشون اینجوریه دیگه. حالا اینی که توی کشور های دور و اطراف راه در رو داره رو من نمی دونم. مثلا بری نمایندگی شرایط رو توضیح بدی ببینی قبول می کنن یا نه. می دونم توی آلمان راه در رو نداره.
دیشب فیلم رو برای دوستم فرستادم (ژاپن) قراره تماس بگیره با نمایندگی سونی بعد از جوابشون تصمیم بگیریم بفرستیم اونجا یا نه
 
یکی از بچه های خودمون گرفته صفحه اش برفکیه، حالا خودش خواست میاد میگه، وقتی میگیرید حتما مهلت تست بگیرین، توی اون چند روز هم حتما بازی نسل نهمی تست کنین این خرابی gpu خیلی سریع خودشو نشون میده
 
کسی توی این مدت انتشار PS5 کنسولش رو به قول معروف گردگیری کرده؟ انجامش آسونه یا بهتره به سرویس کار حرفه ای بدیمش انجام بده؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or