مشکلات مربوط به Lock شدن اکانت‌ها

BaziCenter

Administrator
Mar 28, 2016
128
این هم حال و روز ما:no:
خب ایمیل شما به روز شده. روی گزینه "ارسال مجدد" کلیک کنید تا ایمیل مربوط به ریست شدن پسورد براتون ارسال بشه و باقی مراحل رو طی کنید.
اصل مطلب که به روز شدن ایمیل بوده انجام شده.

اگر ایمیل ارسال نمیشه اون یک مسئله دیگه است.
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,528
سلام..من قبلا این مشکل رو داشتم با فایرفاکس اما با کروم مشکلی نبود..الان با کروم هم مشکل دارم
ریست پسورد میکنم رمز جدید میدم و با موفقیت وارد اکانت میشم..اما فرداش که میخوام دوباره وارد اکانت بشم میزنه پسورد اشتباه است و باید دوباره ریست پسورد کنم..قبلا با فایرفاکس اینجوری بود الان با کروم هم این مشکل رو دارم...در واقع من برای ورود به اکانتم هر روز باید پسورد ریست کنم.

----------

درست شد.
 
آخرین ویرایش:

امیـر

کاربر سایت
Jul 29, 2012
1,000
درود

ایمیل اکانت من برای شرکت یاهو ئه.
اون روز که این قانون اجباری تعویض پسورها اجرا شد، تا دو روز نمیتونستم وارد اکانتم بشم
چرا ! چون ایمیل انجمن بزای سنتر به یاهو نمی رسید ، بعد دو روز تمام درخواست هام یه جا رسید!
( ایمیل های تمام انجمن ها و سایت های دیگه ای که عضو بودم طبق معمول به موقع ارسال و دریافت میشد)
به نظرم فقط باید برای کسانی که پسورهای ساده معروف جهانی رو روی اکانت هاشون گذاشتن اجرا میشد
الان خیلی از دوستان خبر دارم که اون ایمیلشون به علت قدیمی بودن و عدم استفاده توسط (مخصوصا) گوگل یا یاهو قفل یا بسته شده یا ایمیل کاملشون رو فراموش کردن!
حالا همگی باید به روش تماس با ما اقدام کنن!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر