شایعه مشخصات نهایی Xbox 720 در Xbox World.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
65607681469723726373.jpg




مجله Xbox World در یکی از شماره های خود در 8 صفحه اطلاعات مفیدی را در مورد کنسول نسل بعد مایکروسافت XBox 720 با نام رمز Durango

.گفته های این مجله به حقیقت نزدیک و قابل اطمینان است CVG می گوید:
قبلا نیز این مجله اطلاعاتی منتشر کرده بود که مایکروسافت آنان را بعدها تایید کرد.

Dan Dawkins سردبیر این مجله به CVG می گوید:
Xbox World در مدت 12 ماه این اطلاعات را دریافت کرده است. تغییرات چشمگیری و اخبار اصلی را می توان در شماره قبل از برگزاری E3 و ماه ژوئن شاهد خواهیم بود.
این کنسول در ماه مارس برای سازندگان ارسال خواهد شد. اطلاعات اولیه سخت افزاری این کنسول در 28 فوریه 2012 در کنفرانسی در لندن به سازندگان بازی داده شده است.
مدیر فنی Crytek بعد از نمایش در توییتر خود اعلام کرد : نمایش بهره برداری از Durango را در لندن داشتیم. آن بسیار عظیم و صحبت درباره اش جالب است. جلسات دیگری در سانفرانسیکو برای توسعه دهنگان آمریکایی برای نمایش کنسول برگزار شده



"کنسول نسل بعد مایکروسافت با نام Xbox شناخته خواهد شد و نام رمز این کنسول برای سازندگان Durango اعلام گردیده است کنسول نسل بعد مایکروسافت دارای CPU quad-core به همراه 16 threads
4 هسته logica و مقدار حافظه 8 گیگ خواهد بود در صحبت های این مجله گفته شده است که GPU این کنسول از سری 7000 شرکت AMD هست.



Xbox-720-Mockup-635x422.jpg

Xbox 720 دارای Blu-rays خواهد بود، آن هم برای افزایش میزان ذخیره سازی می شود تلویزیون مشاهده کرد و یا برنامه های تلویزیون را حتی ضبط کرد برای کمک به عرضه بهتر کنسول به همراه آن Kinect 2.0 هم قرار می گیرد با قابلیت دقت بیشتر و همین طور قدرت لب خوانی. به علاوه خروجی و وردی جدید برای TV

این کنسول دارای 4 پوررت USB 3.0 ، دکمه های حساس به لمس و یک هارد درایو خواهد بود.دارای اسلات ها اضافی HDD و HDMI به همراه AV
بازی های این کنسول در دیسک هایی با حجم 8.9GB عرضه می شوند. گفته اند یکی از مزایای این کنسول قابلیت رندر شگفت انگیز آن است




درباره
Kinect 2.0 : این دستگاه قادر خواهد بود 4 بازیکن را همزمان ساپرورت کند یعنی خواندن حرکات همزمان وحتی کوچک ترین حرکت انگشت دست را هم از قلم نمی انداز. با توجه به ارتقا قدرت دوربین و پردازنده این کنسول پاسخ دهی خوب در اتاق های بزرگ این کنترلر قادر است اطلاعات شما و چهره دوستانتان را با دقت بخواند.






 
آخرین ویرایش:

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
OPEN CL فقط میتونه یه سری اهداف خاص رو برای پردازش کمک کنه میتونید داخله مقاله ویکی پدیا که دوستمون گذاشتن هدف از استفاده رو نگاه کنید.

برای هوش مصنوعی و کنترل فیزیک بهتر نیاز به CPU با IPS بالا هست.

البته خود CL برای کارتهای AMD برای فیزیک کمک میکنه ولی خوب هر سازنده بازی نمیره طرفش.
برای نسل اینده هر دو شرکت اگر از GPU شرکت AMD استفاده کنن خوب استفاده از CL بیشتر میشه چون دیگه CUDA در کار نیست.
ولی این مورد تا حدود ی برای عملیات خاص هست.وظایف هوش مصنوعی یا اجرای فرمانهای دیگه بر عهده CPU هست که بحث درازی داره.یعنی بازم نقش CPU خیلی پر رنگ هست.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
OPEN CL فقط میتونه یه سری اهداف خاص رو برای پردازش کمک کنه میتونید داخله مقاله ویکی پدیا که دوستمون گذاشتن هدف از استفاده رو نگاه کنید.

برای هوش مصنوعی و کنترل فیزیک بهتر نیاز به CPU با IPS بالا هست.

البته خود CL برای کارتهای AMD برای فیزیک کمک میکنه ولی خوب هر سازنده بازی نمیره طرفش.
برای نسل اینده هر دو شرکت اگر از GPU شرکت AMD استفاده کنن خوب استفاده از CL بیشتر میشه چون دیگه CUDA در کار نیست.
ولی این مورد تا حدود ی برای عملیات خاص هست.وظایف هوش مصنوعی یا اجرای فرمانهای دیگه بر عهده CPU هست که بحث درازی داره.یعنی بازم نقش CPU خیلی پر رنگ هست.

وقتی که جی پی یو خیلی قوی بکار میبرن و سی پی یو پیشرفت چندانی نداره بنظرم هدفشون همین کار هست.
فعلا اره یه سری چیزا رو میتونه انجام بده ولی قبلا همین کارا رو هم نمیتونستن با جی پی یو انجام بدن ولی حالا میشه و در اینده هم میتونه پیشرفت کنه.محدودیت الانش فقط به خاطر نوپا بودنشه مثل هر تکنولوژیه جدید.
من کودا رو مثال زدم چون مال انویدیاست و بچه ها بیشتر اشنایی دارن باهاش تا گروه خرونوس.
سی پی یو الانشون هم همچین نیست که ضعیف باشه و نتونه کاری انجام بده ولی مطمئنن بیشتر از جی پی یو کمک میگیرن برای کنسول وی یو هم همینطوره اصلا کنسول ضعیفی نیست.
 
آخرین ویرایش:

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
Xbox 720 and PlayStation 4 Secrets Allegedly Leaked to Nvidia by Former AMD Executives


As our well-placed sources told us last year, custom silicon based on AMD's A8-series APU and HD 7670 GPU will be used in the PlayStation 4, while the Xbox 720 will combine an IBM PowerPC CPU and a custom version of AMD's 6670 GPU.

Xbox 720 and PlayStation 4 Secrets Allegedly Leaked to Nvidia by Former AMD Executives - IGN

البته چرت گفتن :d
اینا رو یه سری از کارمندهای سابق AMD بعد از خروجشون از این کمپانی لیک کردن
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,794
Xbox 720 and PlayStation 4 Secrets Allegedly Leaked to Nvidia by Former AMD Executives


As our well-placed sources told us last year, custom silicon based on AMD's A8-series APU and HD 7670 GPU will be used in the PlayStation 4, while the Xbox 720 will combine an IBM PowerPC CPU and a custom version of AMD's 6670 GPU.

Xbox 720 and PlayStation 4 Secrets Allegedly Leaked to Nvidia by Former AMD Executives - IGN

البته چرت گفتن :d
اینا رو یه سری از کارمندهای سابق AMD بعد از خروجشون از این کمپانی لیک کردن
چرا چرت گفته باشن ؟ اتفاقا اگر واقعا این حرف افراد بر کنار شده شرکت amd باشه احتمال درست بودنشون زیاده.
چون مسلما کارکنان شرکت کاملا در جریان کار قرار دارن ولی به علت تعهداتی که دارن حرفی نمیزنن...اینام چون دیگه امدن بیرون و تعهدی نسبت به شرکت ندارن اطلاعات رو لو دادن.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
سایت vgleaks جزئیات cpu و gpu کنسول xbox را گذاشته . ماله ps4 را هم به زودی میزاره .
World Exclusive: Durango unveiled -

di-7KJT.jpg


CPU:

- x64 Architecture

- 8 CPU cores running at 1.6 gigahertz (GHz)

- each CPU thread has its own 32 KB L1 instruction cache and 32 KB L1 data cache

- each module of four CPU cores has a 2 MB L2 cache resulting in a total of 4 MB of L2 cache

- each core has one fully independent hardware thread with no shared execution resources

- each hardware thread can issue two instructions per clock

GPU:

- custom D3D11.1 class 800-MHz graphics processor

- 12 shader cores providing a total of 768 threads

- each thread can perform one scalar multiplication and addition operation (MADD) per clock cycle

- at peak performance, the GPU can effectively issue 1.2 trillion floating-point operations per second

High-fidelity Natural User Interface (NUI) sensor is always present

Storage and Memory:

- 8 gigabyte (GB) of RAM DDR3 (68 GB/s)

- 32 MB of fast embedded SRAM (ESRAM) (102 GB/s)

- from the GPU’s perspective the bandwidths of system memory and ESRAM are parallel providing combined peak bandwidth of 170 GB/sec.

- Hard drive is always present

- 50 GB 6x Blu-ray Disc drive

Networking:

- Gigabit Ethernet

- Wi-Fi and Wi-Fi Direct

Hardware Accelerators:

- Move engines

- Image, video, and audio codecs

- Kinect multichannel echo cancellation (MEC) hardware

- Cryptography engines for encryption and decryption, and hashing
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,044
نام
نیما
Sata 2 جرا ؟!! الان دیگه Sata 3 فراگیر شده ، وقتی USB 3 استفاده میکنن فکر نمیکنم Sata 3 هزینه خاصی براشون داشته باشه !
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
Sata 2 جرا ؟!! الان دیگه Sata 3 فراگیر شده ، وقتی USB 3 استفاده میکنن فکر نمیکنم Sata 3 هزینه خاصی براشون داشته باشه !
شاید کلا سر کاریم اینهمه مدت ! اینهمه اطلاعات لیک شد یکی نیومد راست و دروغ بودنش را تائید کنه .
 

Legioner

کاربر سایت
May 10, 2012
527
نام
سام
من با اين شايعات كاري ندارم ولي اينقدر ميدونم كه حتماً سخت افزار اين دو كنسول قوي هست كه بتونه تا 8سال بازي هاي روز رو اجرا كنه يعني به راحتي بازي هاي سال 2020 رو اجرا كنه .
 

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
خوب مثل اينكه شايعات اخير همه درست بودن و اطلاعات تكنيكي منتشر شده خيلي دقيق ان خيلي


چند نكته تكنيكي ميگم كه نشون ميده اين كنسول از تكنولوژي هايي بهره ميبره كه بسيار نوين هستن و پردازندش هنوز درحال حاضر داخل PC ها وجود نداره


CPU :


مهمترين نكته كه در اين اطلاعت در مورد CPU گفته شده اينه:


each core has one fully independent hardware thread with no shared execution resources


درحال حاضر و نسل فعلي bulldozer و pile driver برد AMD متاسفانه شاهد اشتراك گذاري منابع Front end هسته ها براي شبيه سازي برخي ISA هاي اينتل در بخش HT كه بيشتر در HPC ها يعني مصارف محاسباتي پيشرفته ميشده بوديم


اينجا گفته شده هر هسته منابع fronet end جدا و حتي بخش ها هاي كاملا منفك اجرايي ) execution unite) داره -


اين يعني اينكه معماري پردازنده احتمال زياد jaguar يا steamroller هست كه با ويژگي هاي نسل بعد به زودي در PC ها عرضه ميشن


بخش GPU


خوب خدارو شكر GPU از خوانواده نوين GCN هست و به احتمال زياد معماري بهبود يافته GCN-2 كه هنوز عرضه نشده و تا مارس امسال ارائه ميشه​

اsahder core هاي سري 7000-8000 با نسل ها پيش از اون بسيار متفاوته و از معماري نوين graphic core next بهره ميبره كه با VLIW4-5 ها بسيار متفاوته (در wii U از چينش معماري VLIW 5 استفاده شده)


همين رو خدمت دوستان بگم كه به لحاظ توان محاسباتي پيچيده و اجراي دقيق دستورات بسيار پيچيده محاسباتي تا 7 برابر از نسل هاي قبلش قدرتمند تره و همين كافيه تا متوجه بشيد درصورتي كه بازي ساز ها از توانايي GPU به خوبي استفاده كنن با چه هيولايي طرف هستيم.

براي اطلاعات بيشتر درمورد GPU اين مقاله

http://forum.bazicenter.com/thread45013/
 
آخرین ویرایش:

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
خوب مثل اينكه شايعات اخير همه درست بودن و اطلاعات تكنيكي منتشر شده خيلي دقيق ان خيلي


چند نكته تكنيكي ميگم كه نشون ميده اين كنسول از تكنولوژي هايي بهره ميبره كه بسيار نوين هستن و پردازندش هنوز درحال حاضر داخل PC ها وجود نداره


CPU :


مهمترين نكته كه در اين اطلاعت در مورد CPU گفته شده اينه:


each core has one fully independent hardware thread with no shared execution resources


درحال حاضر و نسل فعلي bulldozer و pile driver برد AMD متاسفانه شاهد اشتراك گذاري منابع Front end هسته ها براي شبيه سازي برخي ISA هاي اينتل در بخش HT كه بيشتر در HPC ها يعني مصارف محاسباتي پيشرفته ميشده بوديم


اينجا گفته شده هر هسته منابع fronet end جدا و حتي بخش ها هاي كاملا منفك اجرايي ) execution unite) داره -


اين يعني اينكه معماري پردازنده احتمال زياد jaguar يا steamroller هست كه با ويژگي هاي نسل بعد به زودي در PC ها عرضه ميشن


بخش GPU


خوب خدارو شكر GPU از خوانواده نوين GCN هست و به احتمال زياد معماري بهبود يافته GCN-2 كه هنوز عرضه نشده و تا مارس امسال ارائه ميشه​

اsahder core هاي سري 7000-8000 با نسل ها پيش از اون بسيار متفاوته و از معماري نوين graphic core next بهره ميبره كه با VLIW4-5 ها بسيار متفاوته (در wii U از چينش معماري VLIW 5 استفاده شده)


همين رو خدمت دوستان بگم كه به لحاظ توان محاسباتي پيچيده و اجراي دقيق دستورات بسيار پيچيده محاسباتي تا 7 برابر از نسل هاي قبلش قدرتمند تره و همين كافيه تا متوجه بشيد درصورتي كه بازي ساز ها از توانايي GPU به خوبي استفاده كنن با چه هيولايي طرف هستيم.

براي اطلاعات بيشتر درمورد GPU اين مقاله

http://forum.bazicenter.com/thread45013/

بی خیال رامین یکی مثل من و تو و کسایی که از سخت افزار سر در میارن میفهمن چه خبره .
حداقل مزیتی داره اینه که برای پورت بازیها روی pc دیگه مشکل خاصی نیست چون همه رویه base کار میکنن.
منم حدس میزنم به احتمال 90 درصد اطلاعات درست باشن چون خبر اومده بود ایکس باکس بعدی با کرنل win8 بر پایه x64 کار میکنه.
 

Lord Xbox

کاربر سایت
Nov 16, 2012
147
سایت vgleaks جزئیات cpu و gpu کنسول xbox را گذاشته . ماله ps4 را هم به زودی میزاره .
World Exclusive: Durango unveiled -

di-7KJT.jpg


CPU:

- x64 Architecture

- 8 CPU cores running at 1.6 gigahertz (GHz)

- each CPU thread has its own 32 KB L1 instruction cache and 32 KB L1 data cache

- each module of four CPU cores has a 2 MB L2 cache resulting in a total of 4 MB of L2 cache

- each core has one fully independent hardware thread with no shared execution resources

- each hardware thread can issue two instructions per clock

GPU:

- custom D3D11.1 class 800-MHz graphics processor

- 12 shader cores providing a total of 768 threads

- each thread can perform one scalar multiplication and addition operation (MADD) per clock cycle

- at peak performance, the GPU can effectively issue 1.2 trillion floating-point operations per second

High-fidelity Natural User Interface (NUI) sensor is always present

Storage and Memory:

- 8 gigabyte (GB) of RAM DDR3 (68 GB/s)

- 32 MB of fast embedded SRAM (ESRAM) (102 GB/s)

- from the GPU’s perspective the bandwidths of system memory and ESRAM are parallel providing combined peak bandwidth of 170 GB/sec.

- Hard drive is always present

- 50 GB 6x Blu-ray Disc drive

Networking:

- Gigabit Ethernet

- Wi-Fi and Wi-Fi Direct

Hardware Accelerators:

- Move engines

- Image, video, and audio codecs

- Kinect multichannel echo cancellation (MEC) hardware

- Cryptography engines for encryption and decryption, and hashing

fake ازش میباره :D
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
هر کنسولی از معماری x86 استفاده کنه در مدت حداکثر 2 سال هک می شه و روی اون Homebrew و بازی Pirate اجرا می شه

بوک مارک کنید

چی رو بک مارک کنیم؟ این موضوع از XBOX به همه ثابت شد.

کپی خور شدن یا نشدن این لعنتی ربطی به معماری cpuش نداره.
3ds هم از معماری نسل قدیم پوکیده arm استفاده میکنه کل بردش هم اندازه کف دست نیست ولی این ریقو هنوز سرپاست فقط بازیهای ds رو میشه با r4 اجرا کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر