مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای Watch_Dogs اعلام شد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
watchitydogges.jpg


مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Watch_Dogs اعلام شد که به شرح زیر است:

حداقل
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 see supported list
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY

سیستم پیشنهادی
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher see supported list
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card

کارت های گرافیکی که هنگام عرضه از آنها پشتیبانی خواهد شد:

nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200

Videogamer
 
آخرین ویرایش:
شما مگه از یه کره ی دیگه اومدی ؟ بازی خدای افت فریم بود . چشم درد می آورد
:|
اتفاقا من از همین کنار خونه ی شما اومدم :)
من که بازی رو بدون افت فریم بازی کردم تا تهش هم رفتن اصلا یادم نمیاد جایی افت فریم داشته باشه...
 
دوستان قضیه ی AC3 دیگه چیه؟
مگه این بازی مشکل داشت؟؟؟؟
من که خیلی راحت بازی کردم...:|
آره افت فریم داد میزد توش :دی

میرسیدی به بوستون فریم میشد 21 ! حالا فقط واسه من اینطوری نبود! واسه خیلیا که کارتای قدرتمند تر هم داشتن همینطوری بوده!

اگه یوبی سافت تونست یک بازی بدون افت فریم بده من با دنیای گیم خداحافظی میکنم ( البته به جز بازی هایی که پورت نیست :دی )
همین چند وقت پیش رفتم ACII رو نصب کردم تا برای شونصدمین بار رد کنم میبینم رو صورت کارکترا که میره یک افت فریمی وحشتناکی میگیره که توی ACIII اینقدر نمیگرفت! 3 سال پیش که بازی میکردم اصلا توجه نداشتم :دی

حالا واچ داگز چون لید پی سی هست امکان افت فریم دادنش کمه!
 
بازی AC III به شدت CPU Base بود . با پردازنده های AMD واقعا بد اجرا میشد. اما بر روی پردازنده های اینتل حتی پردازنده Entry Level مثل Core i3 مثل هلو فریم میداد... تنها دلیلش هم این بود که نسخه دسکتاپ بازی از موتور Anvil Next که برای نسل بعد هستش استفاده میکرد و کلی اضافات گرافیکی بر روی نسخه دسکتاپ وجود داشت. نه مشکلی از پورت بود و نه از بازی و نه یوبیسافت!

ac3%20proz483.png
 
بازی AC III به شدت CPU Base بود . با پردازنده های AMD واقعا بد اجرا میشد. اما بر روی پردازنده های اینتل حتی پردازنده Entry Level مثل Core i3 مثل هلو فریم میداد... تنها دلیلش هم این بود که نسخه دسکتاپ بازی از موتور Anvil Next که برای نسل بعد هستش استفاده میکرد و کلی اضافات گرافیکی بر روی نسخه دسکتاپ وجود داشت. نه مشکلی از پورت بود و نه از بازی و نه یوبیسافت!

ac3%20proz483.png

خیلی از بازی‌های OWـ CPU Bound هستن. ACIII روی همه پلتفرم‌ها با Anvil Next ساخته شده بود نه فقط نسخه PC و از نظر بهینه‌سازی هم مشکلاتی داشت مثل نرخ فریم پایین در بوستون، استفاده نکردن از همه قدرت کارت گرافیک (GPU Load پایین و نرخ فریم پایین) و Scaling ضعیف روی سیستم های چند GPU و... که باعث اعتراض های شدید در فروم Ubisoft شد.
 
من همون روز توی Google سرچ کردم، زده بود توی قسمت Uplay و پیش فروش بازی این سیستم رو زدند، که گفتم خب احتمالا فیک نیست...


ولی خب خداراشکر فیک در اومد ... یعنی واقعا دپرس شده بودم... خیلی سخته :d
 
کلهُم یوبی سافت باید تمام کارمنداش رو بریزه بیرون
از اول شروع کنه .
لگ و افت فریم رفته به خورد این شرکت
کلا اگه بازی درست کنه که افت فریم نداشته باشه روزش شب نمیشه
 
670 برای بازی ای با این گرافیک که قراره از نسخه ی نسل بعدیشم به مراتب بهتر باشه به نظرم خیلی هم خوبه اگه واقعا مشکلی با این کارت نباشه
 
دوستانی که ادعا میکنن کنسول همیشه از pc عقبه دیگه چرا نگران هستن ?
خوب این طبیعیه . همه بازیها پوینت و کلیک نیستن که.
بالاخره باید کاری کنن تا کسایی که سیستمم های اند هم میبندن راضی باشن.
 
دوستانی که ادعا میکنن کنسول همیشه از pc عقبه دیگه چرا نگران هستن ?
خوب این طبیعیه . همه بازیها پوینت و کلیک نیستن که.
بالاخره باید کاری کنن تا کسایی که سیستمم های اند هم میبندن راضی باشن.
منم با این حرف شما موافق هستم علی جان اتفاقا شدیدا بازیهایی که سیستم بالا میخواین میتونن سیستمو کمی قلقلک بدن حمایت میکنم

نسل جدید داره شروع میشه pc gamer ها مخصوصا تو ایران باید یه دستی به سرگوشه قطعاتشون بکشن الان خیلی دوستان هستن هنوز یه کارت 9500 دارن که باید ارتقا بدن
به هرحال ما سی پی گیمرها اولین نفراتی تو ایران هستیم که متونیم گرافیک نسل جدید بازیهارو تجربه کنیم
الزاما نباید pc gamer ها سیستم high end داشته باشن ولی خوب دیگه وقتشه دست بکار بشن .

البته خودم خوشبخانه مشکلی ندارم برنامه ریزی کردم حتما در اینده بازیهارو در رزولوشن 4k تجربه کنم چون اصلا 900p این اعداد ارقام دیگه تو سال 2013 زشته ..
 
خیلی از بازی‌های OWـ CPU Bound هستن. ACIII روی همه پلتفرم‌ها با Anvil Next ساخته شده بود نه فقط نسخه PC و از نظر بهینه‌سازی هم مشکلاتی داشت مثل نرخ فریم پایین در بوستون، استفاده نکردن از همه قدرت کارت گرافیک (GPU Load پایین و نرخ فریم پایین) و Scaling ضعیف روی سیستم های چند GPU و... که باعث اعتراض های شدید در فروم Ubisoft شد.

والا دیشب به گفته شما بازی رو یه بار دیگه ریختم و اجراش کردم ، برنامه GPU-Z و Task Manager رو هم اجرا کردم تا ببینم میزان استفاده از گرافیک و پردازنده مرکزی چقدره. والا مشکلی ندیدم .. GPU Usage که روی 99 درصد بود و تقریبا از تمامی هسته های سی پی یو مابین 60 درصد است استفاده میشد ... توی شهر بوستون کمی افت فریم داشتم و فریمم تا 40 پایین میومد ، اما اونقدر بغرنج نبود!.
رزولوشن : 1080
کیفیت تصاویر : بالاترین حد
آنتی آلایزینگ : TX
سیستمم تو پروفایلم هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or