مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,049
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,230
نام
ماکان
Uncharted در خفن بودن گرافیکش که شکی نیست! :D (البته هنوز ویدئو رو ندیدم، ولی از عکس ها و صحبت ها و مهم تر از همه سابقه ND مشخصه.)
فقط این رنگ آمیزی بازی (ربطی به گرافیک نداره) یه ذره نسبت به قبل فرق نکرده؟! به نظرم از اون حالت خوش آب و رنگ (آبرنگی! :D) فاصله گرفته که امیدوارم در اشتباه باشم و این طوری نشده باشه.

خوب تقریبا همون حس رو داشت. تا قبل از اینکه وارد جنگل بشه و همه جا تم آبی داشت عین مرحله آخر UC2 بود. من خودم کلا فکر میکردم خیلی بیشتر از این حرف ها تاریک و مخوف بشه که خوشبختانه نشد.

اما از گرافیک که بگذریم گیم پلی بازی وحشتناک عالی بود. بخش های پلتفرمر که مثل قبل بود. غیر از اینکه یه عالم انیمیشن جدید اضافه شده بود. مثل ان سیخا که میزد تو دیوار و میرفت بالا. موقع دیدن انها واقعا فکم افتاد. اما تغییر و نکته اصلی کامبت سیستم بازی بود که کاملا یه چیز جدیدی شده و از بیخ متحول شده. کلا ان سیستم کاور گیری ضرف رو انگار گذاشتن کنار. در عوض محیط ها بازتر شده بود و نیت مثل چی تو محیط میچرخید و درگیر مبارزه بود. ملی ها هم که وحشتناک بودن. باور کنید انجا که با طناب پرید رو سر یارو و به F دادش من از صندلی افتادم پایین و دهنم سرویس شد. یا مخفی کاری هاش و قایم شدن لای علفا. من الان دارم دمو آنچارتت رو از اول دنلد میکنم دوباره ببینم. فقط میتونم بگم کامبت بازی عجیب غریب بود! اصلا فکر نمیکردم اینقدر خوب بشه. با دیدنش از شدت هیجان روانی میشد آدم دیگه چه برسه به اینکه خودت بازی کنیش! (فقط حیف بروس به ان باگ خورد خیلی بد اپیک فیل شد!:D)

اون FF واقعاً کار ناجوری بود! :biggrin1: من چون نمیتونستم کنفرانس رو ببینم، فقط نوشته های ملت رو میخوندم و قشنگ حس کردم که یه عده این وسط شهید شدن از شدت ترولخوردگی! :biggrin1:
R&C چی شد واقعاً؟! :| یعنی حتی یه تیزر هم نه؟ نکته عجیبش اینجاست که چند هفته پیش یکی از سازنده های بازی توی فرومشون یه سری چیزها در موردش گفت، یعنی قاعدتاً کنسل نشده. ولی انگار نه انگار!

خدا لعنتشون کنه واقعا!:| به بدترین شکل ممکن ترولمون کردن! هیچ وقت بابت این کارشون نمیبخشمشون!:|
R&C کنسل که نشده. فقط رفته پیش بازی بعدی QD و Sony Bend و MM‌و SM و SJ و GG و .... کلا سونی هنوز کلی بازی بزرگ معرفی نشده داره! من خیلی منتظر این R&C بودم اما....

آریا فردا اینا دیگه هیچی بازی جدید معرفی نمیشه؟
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,044
نام
نیما
دموی U4 رو از اینجا بگیرید ، البته فایل تورنته ، حجمش هم 1.6 GB .
خداییش من شخصا از لحاظ گرافیکی انتظار بیشتری داشتم ... در واقع خیلی خوب بود ولی چون عادت کردیم ND بازیهاش چند پله بالاتر باشه از زمان خودش ولی U4 با این دمو همچین حسی رو به من نداد .
اما از لحاظ گیمپلی بنظرم عالی بود . فکر میکنم مدت زمان زیادی تا انتشار بازی مونده ( احتمالا Oct یا Nov سال بعد ) و امیدوارم این بار هم مثل همیشه بهترین بازی PS4 باشه .
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
این وسط یه اشاره ای هم به GP ـه Arkham knight کنم که مظلوم واقع شده :-" تریلرش خیلی خوب بود :d
باقی تریلر ها هم که عالی بودن مخصوصا U4، من حقیقتا به نظرم The order یه بازی فوق العاده نیست! بیشک بازی خیلی خوبیه ولی خیلی کلیشه ای به نظر می یاد.
این U4 هم در همون راستای dark تر کردن فضا و داستان بازی، زنگ آمیزی هاشم زدن تیره و تار کردن :d امیدوارم نتیجه خوبی بده
 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
فقط اونایی که ایمانشون سست شده برن گیم پلی اچ دی U4 رو ببینند تا حرفی دیگه باقی نمونه :d
Order ای که داشتن نشون میدادن این شکلی بود، چیزی که من لایو دیدم در مقابل این پیکسلی بیش نبوده :|

537shcmmopmfv28t2yhd.jpg
 

rehe73

کاربر سایت
Apr 17, 2011
124
تریلر آنچرتد 720p
uNcharted 4 720p
من فقط از یه چیز میترسم سازندش داره روی عجله این بازی میسازه ، یعنی فقط 2 سال فرصت داشت این بازی رو بسازه ، ولی بازی uncharted 3 و the last of us هر کدوم 4 سال برای ساختش طول کشیده ، البته این چون آخری نسخه آنچرتد هست پس قطعا شاهد بهترین داستان هم خواهیم بود
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,292
نام
Afshin
مراسم عالی بود. گیر الکی ندید :D
چی میخواستید دیگه؟ :D
SF V مگاتن اساسی بود، بخصوص که با PC کراس پلی داره. یاکوزا 5 هم کلی کشته مرده داره که اونم خبر مهمی بود. کلی بازی ریز و درشت دیگه هم معرفی شد.
TO هم به نظر من بهتر از نمایش های قبلی بود، از نظر افت فریم خیلی بهتر شده بود و من افت فریمی احساس نکردم و گرافیکشم به نظرم حتی از آنچارتد بهتر بود. خود آنچارتدم خیلی خوب بود مثل همیشه، محیط هم به نظر بزرگتر از آنچارتدهای قبلیه و همین برای من خیلی نکته مثبتیه.

در کل 9/10 :D حرف نداشت.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من هنوز حالم طبیعی نیست... Yakuza 5....!

اون LoneDragon# من و احسان تو حلق تمام Non-Believer هاش :bighug: 6 ماه پیش که این رو امضا کردیم قرار گذاشته بودیم تا آخر 2014 اگه بازی معرفی نشد برای همیشه با سری Yakuza خداحافظی کنیم...... ولی توی همین روزای آخر...... متشکرم سونی، ممنونم سگا، ممنونم خدا! :crying1::((
 
M

!_Meshki_!

تریلر آنچرتد 720p
uNcharted 4 720p
من فقط از یه چیز میترسم سازندش داره روی عجله این بازی میسازه ، یعنی فقط 2 سال فرصت داشت این بازی رو بسازه ، ولی بازی uncharted 3 و the last of us هر کدوم 4 سال برای ساختش طول کشیده ، البته این چون آخری نسخه آنچرتد هست پس قطعا شاهد بهترین داستان هم خواهیم بود
چی چی دو سال در حال ساخته ؟ از 2011 به اینور دارن میسازنش ...
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
من هنوز حالم طبیعی نیست... Yakuza 5....!

اون LoneDragon# من و احسان تو حلق تمام Non-Believer هاش :bighug: 6 ماه پیش که این رو امضا کردیم قرار گذاشته بودیم تا آخر 2014 اگه بازی معرفی نشد برای همیشه با سری Yakuza خداحافظی کنیم...... ولی توی همین روزای آخر...... متشکرم سونی، ممنونم سگا، ممنونم خدا! :crying1::((
یاکوزا 5 نسخه غربیشه آره؟
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
یعنی مطمئن بودم هیچکدوم از چیزهایی که امید داشتم رو نمی بینم.
Street Fighter و Yakuza هم به دوستان تبریک میگم، گویا شمارو خوشحال کرد ولی من هیچ حسی ندارم چون هیچ قسمتیشونو بازی نکردم و احتمالا نخواهم کرد.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
واقعا آنچارتد از نظر جزئیات چیز فک براندازی بود. از فیزیک آب و نورپردازی محیط و انعکاس نور روی اجسام گرفته تا خش انداختن چکش (:D) نیتن روی سخره ها موقع سر خوردن. دیگه انیمیشن های شخصیت ها و هوش مصنوعی دشمنا و عکس العملشون بماند. :D
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
البته گرافیک آنچارتد رو با این دید نگاه کنید که 60 فریم هست ! و 1080p ، با این اوضاع از خیلی از 30 فریمی ها به مراتب سرتره !

خوب یا بد اگه 60 فریم نبود ، از این هم چندین برابر خفن تر میشد ... ( تو همین تریلر هم من جایی حس نکردم که واقعا بازی 60 فریم میخواد ! )
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
گور بابای مراسم اصلا:D

بهترین تاپیک تاریخ بازیسنتر رو با بچه ها رقم زدیم :x انصافا تو عمرم گیمریم هیچوقت، هیچوقت این تاپیک رو فراموش نمیکنم :D خدا کنه سونی همیشه از این بهونه ها بده به ما :x :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر