مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
^^^ توی شاخه ی گیم پلی جلوی DMC 4 که سهله می تونه جلوی شماره های قبلیش (فاکتور از 2) هم بندری بزنه :دی
بهر حال گاو مشکل گیم پلی داره ، یا حل میشه و به حرف ما میرسی :دی یا همینجوری می مونه و غزل خداحافظی با مخاطب رو میخونه :دی

ماکان قبل از نقل قول توصیه میکنم بری یه دوتا ویدئو از Brea ببینی :دی

@احسان
هیچ مشکلی نداره! و نه غزل خداحافظی با ما رو میخونه،نه با تو
yahoo_65.gif
yahoo_4.gif

باو جماعتی این سبک GOW رو دوست دارن،جماعتی هم اون سبکی که توی بازی های شرقی استفاده میشه!
yahoo_4.gif

حالا ممکنه یه سری تغییراتی داشته باشه! همینطور که در طول سری همیشه تغییر داشته!
yahoo_4.gif
ولی اینکه بشه DMC Clone رو عمرا هیچ وقت نمیبینی
yahoo_4.gif

Ascension سلام میرسونه :دی
 
آخرین ویرایش:
@احسان
هیچ مشکلی نداره! و نه غزل خداحافظی با ما رو میخونه،نه با تو :-" :d
باو جماعتی این سبک GOW رو دوست دارن،جماعتی هم اون سبکی که توی بازی های شرقی استفاده میشه! :d
حالا ممکنه یه سری تغییراتی داشته باشه! همینطور که در طول سری همیشه تغییر داشته! :d ولی اینکه بشه DMC Clone رو عمرا هیچ وقت نمیبینی :d

Ascension سلام میرسونه
biggrin1.gif
همون زمانا که هنوز رو به این فاز نیورده بودی!!! خودت میدونی مشکلاتش چی بود و چی نبود! :d
+ اینکه بخوای GOW:A رو با اون 5تای دیگه مقایسه کنی و بگی پس تکراری شده و اینجوری شده خنده داره! :))
وقتی میاد 3تا سلاح رو حذف میکنه و بازی رو تک سلاحی میکنه،معلومه اینجوری میشه! به قول خودشون عنصر وارد بازی کردن،که اون عنصرها هم کلا فقط 2تا فرق با همدیگه داشتن! که اون 2تا فرقم،یکیشون یکی از تکنیک های همون سلاح های GOW III بود!

پس کلا حرف از GOW:A نزن که یک سری خریت عظیم در موردش انجام دادن! :d
اومدن 400 تا سلاح مختلف برای بخش مولتی طراحی کردن! بعد توی بخش داستانی ازش استفاده نکردن! :|
 
آخرین ویرایش:
به نظره من این که بگیم GoW سرتره یا DMC به سلیقه بر میگرده، هر کدوم گیم پلیشون متناسب با حال و هوای بازی هست و واقعا بدون نقص پیاده سازی شدن (هر چند شخصا با DMC 4 خیلی خیلی بیشتر حال میکنم :d)
آشغال ترین DMC بوق بزنه!:biggrin1:
WTF؟!!!
شما یه نگاه به ویدیوی زیر بنداز تا عقل از سرت بپره :|
watch?v=hjsuGB3S92Q
همون سری Bayonetta و Ninja Gaiden یا DmC یا HnSهای دیگه که تو همین حال و هوا هستن رسما باید برن لُنگ بندازن جلوش b-)
 
یعنی چی؟:دی

اینی که تو کلا داری میگی چین کامبو هست. DMC هم که کلا خالق و استاد این موضوع. خراکش چین کردن و رسیدن به استایل های مختلف هست. کلا بحثش جدا.

کنسلینگ یه چیز دیگس که در واقع از یه باگ توی بازی SF2 وارد عرصه گیمینگ شده. اینکه بتونی یه سیکل انیمیشن رو کنسل کنی و وارد یه سیکل دیگه بشی. بزرگترین کاربردش هم که خود GoW ابداع کرده تغییر سبک مبارزه از ضربات سرعتی به قدرتی هست. چون هر فرمی اصولا ریکاوری تایم خودش رو داره. یعنی چی؟ مثلا شما بخوای یه چین قدرتی بزنی برای حدود یک ثانیه میری تو ریکاوری تایم و ان موقع یکی میتونه بزنه صافت کنه. اما میشه با ریتم سریع بازی کرد، و با کنسلینگ قطعش کرد و بدون هیچ ریکاوری تایمی وارد سیکل ضربات قدرتی شد. اگه SF باز باشی قشنگ متوجه میشی چی دارم میگم. چون GoW هم اینو از این بازی برداشته و تو خودش ترکیب کرده.

GoWIII امد اینو با سیستم سوییچ بین سلاح ها ترکیب کرد و به یک کامبت جدید رسید که اصلا تبدیل به یک تاک شد. حالا الان حسش نیست بیشتر توضیح بدم اما برو توی گاماسوترا درباری اکشن عمقی و اکشن خطی سرچ کنن ببین تفاوت این سیستم GoW توی یک اکشن عمقی با یک سری چین کامبو توی یک اکشن خطی عین DMC یا NG چیه! (این خطی ربطی به بازی نداره ها، عمقی یا خطی بودن مبارزه سیستم درگیری با دشمن ها و مربوط به کامبت سیستم هست)

کلا من نمیدونم با چه رویی به کامبت سیستم GoW گیر میدید؟:دی من خودم از LD بازی اصلا خوشم نیومد و از اینکه هی ان زنجیر رو میرفتی بالا و میومدی پایین بدم امد اما کامبتش از اصول دینه!:دی هسته گیم پلی یا همون مبارزات عمقی که دیوید جفی تو GoW ابداع کرد رو حفط کرده چون اصلا همین اکشن به GoW معنی میده اما از نظر جزییات و اجرا خیلی خیلی پیشرفت کرده.

توضیح دادن کنسلینگ به یه DMC Fan... لول، That's cute :دی

فکرش رو میکردم که استفاده از واژه کنسل اونجا درست نباشه(از کلمه کنسل برای نشون دادن رهایی Chain اول استفاده کردم.) اینجا:
عنی میشه کمبوی A یه سلاح رو توی کمبوی B یه سلاح دیگه کنسل کرد.
اینجا منظوم رها کردن اون Chain اولی (کمبوی A سلاح اولی) و پیوستن به Chain دومیه (کمبوی B سلاح دوم). در واقع داشتم Cross Combo ها رو با هم مقایسه میکردم که برای GoW یه چیز ست شده است ولی برای DmC میتونی خودت انتخابش کنی.

اون چند خط بالاتر که نادیده گرفتیشون در مورد کنسلینگ بود.

و اما اینکه GoW III کنسلینگ رو آورده توی سبک و مبارزات........ لول :دی خداییش ماکان بعضی وقتا یه چیزایی میگی که آدم نمیدونه بخنده یا سرش رو بکوبه به دیوار :دی

سال 2008:
igfedpisjswk0b6ckayi.gif


داره قبل از تمم شدن Air Dash با پرش روی سر دشمن حرکاتش رو ریست میکنه (جامپ کنسل) تا دوباره بتونه از استایل Trickster استفاده کنه.

و اینم سال 2005 (زمانی که اصلا GoW وجود نداشت):
Devil_May_Cry_3_-_Dante_Vergil_combo_video_The_Elysium.mp4

GoW نه تنها اولین بازی سبک نیست که از کنسلینگ استفاده کرده بلکه کلا چیزی به اسم کنسلینگ نداره!!! این کنسلینگی که میگی اصلا کجاست؟! هیچ کدوم از حرکات GoW قابلیت کنسل شدن ندارن، سوویچ سلاح ها هیچ حرکتی رو کنسل نمیکنه.... کدوم کنسلینگی؟!

GoW از لحاظ گرافیک تکینیکی، روایت داستان، موسیقی و Presentation کلی یکی از بهترین بازی های صنعت گیمه ولی خب این دلیل نمیشه تا چیزهایی رو بهش نسبت بدیم که توی بازی وجود خارجی ندارن. گیم پلی GoW فوق العاده ساده است و تقریبا هیچ عمقی نداره، این یه حقیقته.

ببین عزیز , خیلی وقته که میبینم شما کلا گیر دادی به GOW ولی مشکل اینه که شما نظره خودتو کاملا درست میدونی و HnS هم دقیقا فقط همینی میتونه باشه که شما میگی و گیم پلی خوب هم = تعداد کمبو و سرعت بالا
اینجا چند تا نکته وجود داره , یکی اینکه کریتوس با اون ابهت و قدرت شخصیتی نیست که بخواد n تا کمبو بزنه برا کشتن دشمناش (مگر باس خوب باشه) و سبک جنگ باستانیش هم همینو مجاب کرده که به این صورت باشه پس با دانته و اون سبکه سرعتیش و ... اینقدر مقایسه نکنید . نکته دیگه ای که وجود داره کار آمدیه سلاح ها هست ! شما کارآمدیه سلاح ها مثلا در GOW 3 با همون DMC عشق شما مقایسه کن ! در GOW3 تمام قدرت ها و سلاح ها کاملا کارآمده و باید به موقعش استفاده کنی اینطوری نیست که مثل تفنگ بیشتر جنبه نمایشی داشته باشه و در باس ها رسما به کار نیاد ! نکته دیگه اینه که یه جا دیدم در صفحه های قبلی گفتید تا جایی که خنجرهای کریتوس پا برجا باشه تغییری حاصل نمیشه(حالا دقیقا کامنت یادم نیست ولی منظور همین بود) ! مگر میشه یکی از ارکان اصلی و به نوعی شناسنامه بازی بخواد حذف بشه ! این میشه تغییر ؟ هر وقت تفنگ های دانته حذف شد اینم حذف میشه (تازه کارامدیشون قابل قیاس هم نیست) . شما نباید یه سری چیز رو به صورت فکت در نظر بگیری و بری جلو ! دوستون هم گفت برا همین هم در GOW3 سه تا سلاح کارآمده جدید با انیمیشن های جدید و قدرتی های خاص خودشون اضافه شد (که در قدرتی سلاح hades به تنهایی کلی تغییرات میتونستی در نوع کارش بدی با تعویض نوع ارواح ها) + شمشیر اولیمپوس که بالانس فوق العاده ای ایجاد شد و blade of chaos همچنان کارایی خودشو حفظ کرد . به نظرم اگه یکم برخی فکت های خوب بودن و واجبات راجب کمبو و ... حذف بشه بهتر میشه راجبش بحث کرد که البته اینجا جاش نیست ولی نتونستم دیگه تحمل کنم نشد :d

دوست من حداقل یه چندتا پست از من بخون بعد در موردم قضاوت کن :دی
آریا این تعریفت خیلی شبیه تعریف احسان و مرتضی است. ولی تعریف من از HnS یکم با این فرق داره. به نظر من هر بازیی که سلاح اصلیش Melee باشه و بخش عمده گیم پلیش رو مبارزات نزدیک و کمبو زنی تشکیل بده میشه HnS. برای همین GoW, LoS, HS و... رو هم HnS میدونم. به نظرم کمبو زنی بخش اصلی HnS رو تشکیل میده ولی حتما نباید یه بازی کمبو زنیش خدا باشه تا اون رو جزیی از سبک بدونیم. مثلا همین MGRR درسته کمبو زنی داره ولی خب تمرکز اصلی بازی روی Parry و دفاع کردنه تا خلق کمبوهای فوق خفن. یا Ninja Gaiden که تمرکز بیشتر روی زنده موندن و مبارزات استراتژیکه تا کمبو سازی.
http://forum.bazicenter.com/groups/681-discussion2654/

اون چیزی هم که در مورد سلاح ها نوشتی من نگفتم و حرف احسان بود (هرچند تا حدودی باهاش موافقم).
 
آخرین ویرایش:
GoW نه تنها اولین بازی سبک نیست که از کنسلینگ استفاده کرده بلکه کلا چیزی به اسم کنسلینگ نداره!!! این کنسلینگی که میگی اصلا کجاست؟! هیچ کدوم از حرکات GoW قابلیت کنسل شدن ندارن، سوویچ سلاح ها هیچ حرکتی رو کنسل نمیکنه.... کدوم کنسلینگی؟!
موافقم، منم اصلا تو GoW یادم نمیاد کنسلینگ دیده باشم، کلا تو GoW به اون صورت نمیشه خلاقیت تو ضربه داشت، میشه ولی خیلی محدود و کم هست
ولی خُب مسئله اینجاست که حال و هوای GoW اصلا به این چیزا نمیخوره و اگه داشت بازی ضایع میشد به نظرم (پس همون بهتر که نداره :d)
 
GoW از لحاظ گرافیک تکینیکی، روایت داستان، موسیقی و Presentation کلی یکی از بهترین بازی های صنعت گیمه ولی خب این دلیل نمیشه تا چیزهایی رو بهش نسبت بدیم که توی بازی وجود خارجی ندارن. گیم پلی GoW فوق العاده ساده است و تقریبا هیچ عمقی نداره، این یه حقیقته.
داری اشتباه می کنی !! گیمپلی GOW سطحی نیست این گیمپلی DMC هستش که پیچیدس !! (تعریف بودا !)
نمی دونم قضیه چیه ولی شما فن DMC هستی و میخوای هرجور که شده باقی عناوین هم سبک رو بکشونی زیرش !! :d
GOW 3 با یه ترکیب مناسب از خیلی از هک اند اسلش های دیگه موفق تر و منتقد پسند تر (+گیمرپسندتر) بود
 
در مورد کنسلینگ یک دوستی بود که یکبار اشاره کرد با دفاع کردن میتونید کومبو رو کنسل کنید :d :-"
اما نظر منم در مورد کنسلینگ : تیری که شلیک شد،دیگه بر نمیگرده:-" وقتی شمشیرت در حال فرود اومدنه هم نمیشه کنسل کرد که:-"
 
:دی
اگه اون یه رندر بی جزییات و فلانه خب اینم مشابه همونه دیگه :



یا نکنه کلی درخت و کوه و جنگل پنهان اون پشت مشت ها هست که شما میبینی و ما نمی بینیم ؟ :دی
http://www.uploadax.com/images/71746775962602928246.jpg
http://www.uploadax.com/images/85210389110463593420.jpg
http://www.uploadax.com/images/03663862516301249852.jpg

آپلود عکس رایگان برای بلاگفا
آپلود عکس » مشاهده تصویر » U4.JPG

اون عكسي كه گذاشتي از نيتن چهرش يكم دور و جزييات معلوم نيست اگر بخوايم جزييات چهره رو بهتر ببينيم و با جزييات اون دمو كه كله طرف هست مقايسه كني عكس هايي كه بالا گذاشتم خيلي بهتر ميتونه بهت كمك كنه ....جدا از اين كه جزييات چهره نيتن بالاتر از اون سر طرف توي دمو هست در اين جا نيتن در محيطي پر از درخت و بركه و ماسه و... هست كه اصلا با اون رندر كله طرف قابل مقايسه نيست :d
 
داری اشتباه می کنی !! گیمپلی GOW سطحی نیست این گیمپلی DMC هستش که پیچیدس !! (تعریف بودا !)
نمی دونم قضیه چیه ولی شما فن DMC هستی و میخوای هرجور که شده باقی عناوین هم سبک رو بکشونی زیرش !! :d
GOW 3 با یه ترکیب مناسب از خیلی از هک اند اسلش های دیگه موفق تر و منتقد پسند تر (+گیمرپسندتر) بود

یا خدا! من هرچی بیشتر بحث میکنم بیشتر به جنبه های نهفته خودم پی میبرم :دی

بابا این حرفا رو از کجا میارید!!! من همین الان گیم پلی Bayo, MGRR و NG اگه بهتر از DMC ندونم حداقل دیگه در همون سطح قرارشون میدم. حتی یه سری بازی ها مثل DS2 که هیچکس آدم حسابشون نمیکنه رو هم میگم گیم پلی خیلی پخته ای دارن و میتونند با بزرگای سبک مقایسه بشن (بزرگای سبک = NG/DMC/Bayo)

نزنید آقا، ندونسته از اینجور حرفا نزنید.

Edit: همونطوری که کیوان گفت این بحث ها جای خودش رو داره. اگه کسی خواست ادامه بده بیاد کلاب. Hack And Slash Fan Club
 
اما نظر منم در مورد کنسلینگ : تیری که شلیک شد،دیگه بر نمیگرده:-" وقتی شمشیرت در حال فرود اومدنه هم نمیشه کنسل کرد که:-"
از اون نظرات دادیا :d تیرو نمیشه برگردوند شمشیرو که میشه :d
GOW 3 با یه ترکیب مناسب از خیلی از هک اند اسلش های دیگه موفق تر و منتقد پسند تر (+گیمرپسندتر) بود
دلیل اصلی گیمر پسندتر بودنش به نظرم ترکیب HnSاِش نبوده :d در مجموع به لحاظ داستان و گرافیک و ... GoW سرتره، ساده تر هم که هست
 
یا خدا! من هرچی بیشتر بحث میکنم بیشتر به جنبه های نهفته خودم پی میبرم :دی

بابا این حرفا رو از کجا میارید!!! من همین الان گیم پلی Bayo, MGRR و NG اگه بهتر از DMC ندونم حداقل دیگه در همون سطح قرارشون میدم. حتی یه سری بازی ها مثل DS2 که هیچکس آدم حسابشون نمیکنه رو هم میگم گیم پلی خیلی پخته ای دارن و میتونند با بزرگای سبک مقایسه بشن (بزرگای سبک = NG/DMC/Bayo)

نزنید آقا، ندونسته از اینجور حرفا نزنید.

Edit: همونطوری که کیوان گفت این بحث ها جای خودش رو داره. اگه کسی خواست ادامه بده بیاد کلاب. Hack And Slash Fan Club
اونی که بلد کردی جنبه مزاح داشت !! جدی نگیر ! :d
ولی اصل حرفم اینه که گیمپلی GOW سطحی نیست یا بهتره بگم شاید به پیچیدگی DMC نیست ولی عیبشم نیست
پ.ن: ok خواستم ادامه بدم میام کلاب
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or