مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
بنظرم کل این مراسم و سوپرایز هاش خلاصه میشه به این موارد :دی ( البته برای ما گیمر ها ! ) :

1- نمایش چند دقیقه ای از گیم پلی U4

2- نمایش Hellblade

3- معرفی IP جدید QD

همینا بنظرم محتمل ترین گزینه ها هست :دی درصد نمایش این 3 مورد هم هر کدوم بالای 70 درصد هست :دی
 
آخرین ویرایش:
2- نمایش Hellblade
با توجه به این Dev Diary جدیدی که منتشر کردن بعید میدونم بازی به حدی رسیده باشه که بشه ازش تریلر درست و حسابی منتشر کرد. یحتمل اگه تریلری بخوان نشون بدن بازم CG ـه. مگر اینکه معجزه کنند و توی این دوماه کلی بازی پیشرفت کنه :دی
 
با توجه به این Dev Diary جدیدی که منتشر کردن بعید میدونم بازی به حدی رسیده باشه که بشه ازش تریلر درست و حسابی منتشر کرد. یحتمل اگه تریلری بخوان نشون بدن بازم CG ـه. مگر اینکه معجزه کنند و توی این دوماه کلی بازی پیشرفت کنه :دی
علی تریلر Hellblade سی جی نبود ها :دی
 
شما ها بازم هایپ کاذب راه انداختی؟ :d
هیچ خبری نیست بابا.یعنی بمبی تو کار نیست همرو از قبل دیدیم.بازی جدید هم معرفی بشه یا اون قدر بزرگ نیست یا اینکه میشد از قبل حدس زد مثل QD IP
 
.

من آنتی هایپ نمیکنم، فقط مثل شماها زیادی خوش بین نیستم!:دی

البته با این صحبت های اخیری که شده دیگه واقعا باید هایپ شد! سونی حتما داره دست پر میاد که این همه از نمایش تعریف میکنن. مگه اینکه همه اینا صرفا یه تبلیغ برای جلب توجه مردم به پلتفرم PS4 باشه.


پ.ن: خیلی دوست دارم انایی که میگن باید به IP گاو استراحت داد رو بگیرم از وسط جر بدم!:(
اینا همون کسایی هستن که با کله دست و پا میرن بازی رو میخرن و پلات میکنن..
خداییش اون ابهت و خشم کریتوس حیفه رو PS4 دیده نشه
 
شایعات shenmue 3 فک کنم از کنفرانس Gamelab سگا شروع شد، با این تصویر معروف. که اونم Yu Suzuki زد زیرش و گفت شوخی بوده :d هر چند دروغ میگفته، چون چند ماه پیش تردمارکت بازی ثبت کردن . پس اودن شنمو بعید نیست. حالا این shenmue 3 هستش یه اسپن اف یا یه ریمیک معلوم نیست.

در مورد انحصاری شدن روی PS4 هم هنوز هیچی معلوم نیست. چون گفته میشه سگا دیگه مالک آی پی شنمو نیست (در حد شایعه). چند وقت پیشم یه ویدیو اومد که کاربری داشت با ps4 میکرد و اسمش "Ryo H" بود یا همون Ryo Hazuki :d کلا زوده بخواییم در مورد shenmue حرف بزنیم
 
Off Topic:
ظاهرا SCE Santa Monica آقای Bartłomiej Wroński رو به استخدام در آورده؛ ایشون برنامه نویس ارشد گرافیک و انجین استدیوی CD Projekt RED بودن (با سابقه کار روی TW3 ،TW2 و همینطور Cyberpunk 2077) و توی Ubisoft Montreal هم بودن (با سابقه کار روی Assassin's Creed 4 Black Flag ،Assassin's Creed Unity و Far Cry 4)

Sony Santa Monica Hires Former Ubisoft Montréal and CD Projekt Graphics Wizard Bartłomiej Wroński | DualShockers
 
آخرین ویرایش:
SM خوب داره از نظر نیرو خودشو تقویت میکنه! همه خروجی هاش رو جبران کرده. یعنی یه خونه تکونی اساسی کردن که انم به نظر من لازم بوده. ما که نفهمیدیم ان تو چه خبر بوده اما وقتی تو این همه سال بزرگترین استدیو سونی فقط یه بازی (GoW:A) متوسط رو میسازه و تا الان هیچی برای نمایش هم نداره یعنی اعضاع استدیو در حال گند زدن بودن!

من که شخصا بی نهایت دوست دارم یه GoW جدید ساخته بشه. GoW از نظر من بزرگترین انحصاری سونی هست که نتنها مایکرو و نینتندو، بلکه هیچ شرکتی هیچ جوابی برای ان نداره و کسی هم جز ساختن کلون های دست چندم جرات نزدیک شدن بهش رو هم نداره. فلذا از نظر من GoW4 برای PS4 از نون شب هم واجب تره اما با این حال دوست دارم این استدیو هم عین ND باشه، بتونه حداقل دو تا تیم رو با هم مدیریت کنه تا در کنار GoW یه IP پیغمبر جدید هم ساخته بشه. درست عین کاری که ND با TLoU انجام داد و در نتیجه ما الان یه بازی هیولا جدید هم به لیستمون اضافه شده. (هرچند که این استدیو قصد انجام همین کارو داشت که جناب استیگ هم خودشون و هم مارو سنگ کرد!:دی)

در نهایت اینکه من در حال حاضر خیلی منتظر دیدن بازی بعدی SM هستم. یعنی دوست دارم منتظر دیدن بازی های بعدی SM باشم. GoW و یه IP جدید دیگه.
 
برام اصلا مهم نیست :دی باید این حرف رو بزنم :

تکنیکی ترین و فنی ترین و خفن ترین نیرو ها رو SM داره :دی بنظر من قویترین تیم سونی SM هست در نتیجه بازی بعدیشون اگه" شلغم میرزا به جنگ کلم عباس میره " هم باشه بنده سوپر هایپ میشم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or