مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
منم دقیقا همینطورم! یه GoW جدید که Cory Barlog بسازه، انم با گرافیک PS4 کافیه تا سکته ناقص و کامل رو باهم بزنم! کلا همین الانم که GoW جدید معرفی بشه خیلی دیره! چون احتمالا انتشارش میره برای مارچ 2016! پس باید سونی از الان دست به کار بشه!

فقط تنها نکته ای که وجود داره اینه که نه معرفی GoW، نه معرفی بازی دیوید کیج و نه گیم پلی UC4 هیچ کس رو عصبانی نمیکنه! (منحای ترول های سایت ما) پس نمیتونن بازی که این عزیزان دارن میگن باشن!

فکر کنم احسان قبلا توی همین تاپیک به این مورد اشاره کرده باشه ولی به نظر من که سونی فعلا یه چندسالی باید به تیم سازنده GoW توی SSM و مخصوصا خود IP استراحت بده. HnS مثل باقی سبکها نیست که سازنده بیاد یه دست رنگ به سر و روی بازی بزنه، چهارتا محیط و Level جدید طراحی کنه و نسخه جدید آماده باشه.(Call of Duty, Battlefield....)

بازی های HnS چون اصولا عناوین تک نفره هستن و پایه و اساسشون هم بر اساس گیم پلی و خصوصا مبارزاته، باید برای موفقیتشون توی هر نسخه یه چیز جدید رو کنند. سیستم ها و مکانیک های بازی باید با عرضه هر نسخه رشد و تغییر کنند و سازنده باید مثل سبک فایتینگ پیوسته مکانیک های قبلی بازی رو اصلاح و بخش های جدیدی بهشون اضافه کنه. (و نهایتا باید کلا یه انقلابی توی گیم پلی خودش به وجود بیاره)

الان SSM بیشتر از 9 ساله که داره از همون سیستم ابتدایی و خیلی ساده GOW I استفاده میکنه. اینکه تا الان GOW تونسته اینقدر موفق ظاهر بشه واقعا هنر سانتا توی ارائه یه Presentation عالی (از همه لحاظ، داستان، Pacing، گرافیک و...) رو نشون میده وگرنه اگه هر سازنده دیگه ای میخواست اینکار رو بکنه زمانی شکست خورده بود. ولی خب دیدیم که حتی با وجود اینکه سانتا کیفیتش رو توی ارائه Presentation حفظ کرده بود بازم GOW:A خیلی کمتر از نسخه های قبلی مورد استقبال هوادارا و منتقدها قرار گرفت. (حاضرم باهاتون شرط ببندم اگه GOW بعدی هم بخواد همین هسته ساده گیم پلی رو نگه داره و یه تکونی به خودش نده وضعیتش از GOW:A هم بدتر میشه)

به نظرم هم سونی و هم هوادارا باید یه استراحتی به سانتا بدن. بهترین کاری که سونی میتونه انجام بده اینه که بزاره سانتا فعلا روی یه IP دیگه کار کنه و یکم از GoW فاصله بگیره. اینطوری هم سانتا دوباره میتونه خلاقیتش رو نشون بده (همونطوری که مدت ها قبل با GOW I اینکار رو کرد)، هم این تکراری شدن GoW از ذهن مردم دور میشه ( 7 تا بازی توی 9 سال!!!) و هم اینکه وقتی نهایتا سانتا برگرده سروقت GoW کلی ایده جدید برای تغییر و بهتر کردن GoW داره.

اصلا از کجا معلوم شاید سانتا یه IP جدید ساخت که رو دست GoW زد! شاید اگه به سانتا فرصت داده بشه بتونه Last of Us/Uncharted خودش رو پیدا کنه و چیزی بسازه که دهن کل صعنت باز بمونه!

پ.ن: موضوع فقط سانتا نیست اصولا همه تیم ها اگه مدت زیادی فقط روی یه عنوان کار کنند خسته میشن و خلاقیتشون رو از دست میدن، برای همین هم هست که سعی میکنند همیشه کارهای متنوعی انجام بدن. یه چندتا مثال ساده در این مورد میزنم:

Team A Naughty Dog: Uncharted 1 ----> Uncharted 2 -----> Last of Us -----> Uncharted 4
Media Molecule: LBP1 ----> LBP2----> Tearaway
Team A Capcom: DMC3 ----> DMC4 ----> Dragon's Dogma
Team Persona: Persona 3 ----> Persona 4 ----> Catherine ----> Persona 5
Team A Sega : Yakuza 3 ----> Yakuza 4 ----> Yakuza 5 ----> Yakuza Ishin ---> Yakuza 0
و ...

این وسط تنها این سانتای بدبخته که 9 ساله فقط داره GoW میسازه (IP جدیدشون هم که کنسل شد)
 
آخرین ویرایش:
اصلا از کجا معلوم شاید سانتا یه IP جدید ساخت که رو دست GoW زد! شاید اگه به سانتا فرصت داده بشه بتونه Last of Us/Uncharted خودش رو پیدا کنه و چیزی بسازه که دهن کل صعنت باز بمونه!

من این قسمت حرفتو اصلاً قبول ندارم :d

برای اینکه سانتا خیلی قبلتر از NaughtyDog (نسل شش) تونسته Uncharted خودشو پیدا کنه... دهن کل صنعت هم که باز چه عرض کنم جِر خورد اون موقع! :d

God of War دقیقاً همون حکم Uncharted رو برای سانتا داره و مطمئناً چیزی از اون بازی‌ها کمتر نداره... به صورت کلی میگم وگرنه مقایسه این بازی‌ها با هم اشتباهه بنظرم...
الان نیای گیر بدی که من مقایسه نکردم، میدونم قصد مقایسه نداری :d فقط میخوام بگم که بنظرم از لحاظ وزن و سنگینی، GOW کاملاً در حد Uncharted و LoU هست و همون نقش رو داره... هر چند من با U و LoU بیشتر حال میکنم.
تقریباً با اطمینان میشه گفت که GoW بهترین بازی تو سبک خودشه (HnS غربی) با HnSهای ژاپنی کاری ندارم چون اونجا تمرکز 99% فقط روی گیم‌پلی بازیه.

ولی راجع به استراحت دادن به GoW باهات موافقم شدید... مخصوصاً که GoWIII دیگه پرفکت‌ترین حالت ممکن بود و من واقعاً نمیدونم چجوری میخوان اون گیم‌پلی رو گسترش بدن و بهترش کنن، چون نهایت پتانسیلش اونی بود که تو GoW3 دیدیم. (نظر شخصی) مگه اینکه بخوان پایه مبارزات بازی رو دستخوش تغییر کنن.

اگه سانتا بره سراغ یه بازی جدید خیلی عالی میشه... درست مثل ناتی داگ که رفت سراغ یه IP جدید یه چیزی ساخت از بازیهای قبلیش بهتر.
من خودم اصلاً فکر نمی‌کردم Last of Us انقدر بازی خوبی از آب در بیاد... یه تاپیک اون موقع که بازی معرفی شد تو همین بازی‌سنتر زدن، توش یه نظر سنجی بود که بنظرتون این بازی (LastOfUs) بهتر از سری آنچارتد میشه یا نه... من از اون کسایی بودم که به گزینه "در سطح آنچارتد ظاهر میشه" رای دادم (اولش میخواستم به بدتر از آنچارتد رای بدم :d)... برای اینکه اصلاً باور این مسئله که ناتی‌داگ بتونه یه چیزی بهتر یا هم سطح Uncharted2 بسازه تو ذهن من نمی‌گنجید!!
ولی بازی منتشر شد و بعد از بازی کردنش متوجه شدم که شکر اضافه خوردم!:d

اگه سانتا هم وقت، بودجه و آرامش کافی رو داشته باشه مطمئنم میتونن یه IP جدید رو کنن از GoW بهتر... شک ندارم.
حالا به زودی معلوم میشه که CoryBarlog داره رو چه بازی کار میکنه. امیدوارم IP جدید باشه... البته اگه GoW هم باشه با توجه به کاربلد بودن ایشون مطمئناً یه حال اساسی به کل بازی داده (از همه لحاظ)... وقتی من و شمای گیمر متوجه شدیم که سری GoW وارد ورطه تکرار شده و نیاز به تغییرات داره شکی نیست که آدمی مثل Barlog خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیده. :d
 
میدونی منظورم چیه دیگه :دی GoW الان مثل Crash یا Uncharted میمونه، هیچکس شک نداره که GOW III فوق العادست (همونطوری که هیچکس توی فوق العاده بودن Uncharted و Crash شک نداره) ولی اگه به سانتا اجازه بدن روی یه ایده جدید کار کنه ممکنه بتونه TLOU (در مقایسه با Uncharted) یا Uncharted (در مقایسه با Crash) خودش رو پیدا کنه.

در مورد HnS هم جاش اینجا نیست ولی بخوام خلاصه بگم با این دسته بندی شرقی و غربی کردن HnS موافق نیستم. تمام HnS ها باید تمرکزشون روی گیم پلی باشه.(همینطور هم هست) اگه خواستی این بحث HnS رو ادامه بدی بیا پروفایل :دی (یا اصلا میخوای یه کلابی یا یه Communityـی، چیزی راه بنداریم گله ای بریزیم اونور؟! :دی)

Edit: بحث HnS رو اینجا ادامه میدیم: Hack And Slash Fan Club
 
آخرین ویرایش:
الان SSM بیشتر از 9 ساله که داره از همون سیستم ابتدایی و خیلی ساده GOW I استفاده میکنه. اینکه تا الان GOW تونسته اینقدر موفق ظاهر بشه واقعا هنر سانتا توی ارائه یه Presentation عالی (از همه لحاظ، داستان، Pacing، گرافیک و...) رو نشون میده وگرنه اگه هر سازنده دیگه ای میخواست اینکار رو بکنه زمانی شکست خورده بود. ولی خب دیدیم که حتی با وجود اینکه سانتا کیفیتش رو توی ارائه Presentation حفظ کرده بود بازم GOW:A خیلی کمتر از نسخه های قبلی مورد استقبال هوادارا و منتقدها قرار گرفت. (حاضرم باهاتون شرط ببندم اگه GOW بعدی هم بخواد همین هسته ساده گیم پلی رو نگه داره و یه تکونی به خودش نده وضعیتش از GOW:A هم بدتر میشه)
GOW:A کلا بحثش خیلی فرق میکنه با بقیه ی GOWـها! :d
چون این بازی رو کلا هیچ تغییریش ندادن جز عوض کردن رنگ! برعکس بقیه ی GOWـها! برای همین مثل بقیه ازش استقبال نشد! نه اینکه بازی داره تکراری میشه! :d


باز این بحث H&S چیست رو میخواید شروع کنید؟ :d این تا آخر دنیا هم به نتیجه نمیرسه :d :-"
بی خیالش بشید! :d آخرش میرسید به اینکه یه عده حالا سبکی که اینطرفی ها(به غربی و شرقی تقسیم نمیکنیم:-" از لفظ اینطرفی و اونطرفی استفاده میکنیم :)) ) رو دوست دارن،یه سری هم اونطرفی :d هیچ کاریشم نمیشه کرد :d
 
Scott Rhode
:d :| PlayStation Software Product Development Head for Sony Worldwide Studios America

گفتـه همایش پلی استیشن اکسپرینس یه رویداد بی سابقه ست !
Sony is going to show off a lot of stuff that they probably shouldn’t

پ ن : هایپ :-s :d
 
به نظر میاد Yoshinori Ono در حال کار روی یک عنوان معرفی نشده روی PS4 هست.

Yeah, Ono is definitely working on a PS4 game

3fg8gh0dr0aed3b9q9ql.jpg

با توجه به این که Ono مدتی پیش در دفتر SCEA هم دعوت شده بود، امکان داره اون بازی که قرار هست سر و صدای زیادی به پا کنه همین باشه.
شاید Street Fighter V به صورت انحصاری روی PS4 :d

 
امیدوارم این همه دارن هایپ میکنن بازی عالی هم نشون بدن که این جوان های اینجا از دست نرن من که چشم آب نمیخوره چیز درست درمون نشون بدن بیشتر همون گیم پلی های قدیم و یک تریلر هم از بازی های که تا الان ساختن و عرضه نشده تمامش میکنن میره پی کارش.;)
Adam Boyes:

https://twitter.com/amboyes/status/523359010523586561

- نمایش جدید از Uncharted 4, بووووووووووووووووووم * :دی
44389398651247733676.gif

بابا بزن این صحنه دارای مضامین خشن و +18 الان میان از دستت شکایت میکنن والدین .:d
 
Adam Boyes:

https://twitter.com/amboyes/status/523359010523586561

- نمایش جدید از Uncharted 4, بووووووووووووووووووم * :دی

Scott Rhode
:d:| PlayStation Software Product Development Head for Sony Worldwide Studios America

گفتـه همایش پلی استیشن اکسپرینس یه رویداد بی سابقه ست !
Sony is going to show off a lot of stuff that they probably shouldn’t

پ ن : هایپ :-s :d

on8u70muyx28gw1lrb73.gif
 
یه نفر توی Neogaf گفته بود که شاید Ono داره Fighting مخصوص Sony Vs Capcom رو میسازه! :دی (نظر شخصی طرف بود، نه اینکه Insider و اینا باشه)
اگه همچین چیزی باشه فوق العاده ـست!!! یعنی سونی اگه 1% هم بخواد پول بده و چمیدونم Street Fighter V رو انحصاری کنه، باید به جاش بره سراغ یه Fighting مخصوص کاراکترهای خودش. PS All-Stars Battle Royale که تو زرد از آب در اومد و ترکید، ولی دلیل ترکیدنش مشخص بود. استودیویی که یه دفعه از ناکجاآباد پیداش شد و این بازی رو ساخت و بعدش هم محو شد. آخه کی میاد همچین پروژه ای رو بده دست یه استودیوی تازه تأسیس؟! هرچقدر هم بعضی از اعضاش کاردرست باشن، نباید به عنوان اولین بازی میرفتن سراغ همچین پروژه بزرگی. ولی اینجا بحث سر Capcom هست و Ono که نقش خیلی مهمی در تولید شاهکاری مثل Street Fighter IV داشته. اگه همون تیم بیان یه بازی مشتی بر اساس کاراکترهای سونی بسازن واقعاً عالیه! حتی به قول اون بنده خدا میشه کاراکترهای Capcom رو هم مقابل کاراکترهای سونی قرار داد. کاراکترهایی که خیلی هاشون رابطه تنگاتنگی با پلتفورم های سونی دارن.
البته من همچنان سر حرفم هستم که یه بازی کارتینگ با حضور کاراکترهای سونی هم خیلی میچسبه! :دی توی همون حال و هوای CTR با کلی تنوع از نظر کاراکتر و لوکیشن و قدرت ها و ...
آرزوهای یک گیمر خوش خیال! :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or