مایکروسافت : کنسول Xbox One همه دنیا را سورپرایز می کند ، در E3 سونی را خواهد کشت !

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,833
نام
رضا
th




مایکروسافت به نظر می رسد که جهت متکبرانه ای را به خود گرفته است ، آنها ادعا می کنند در E3 امسال " سونی را می کشند . " این موضوع هم نمی تواند آنقدر شگفت آور باشد که در اخرین اظهارات مایکروسافت ، بیان کرد که برای بازی های انحصاری چیزی بالغ بر 1 میلیارد دلار خرج کرده است ، آیا سونی مطابق آن هزینه برای کنسول خود خرج کرده است ؟ در E3 باید این موضوع را ببینم ، آقای Craig Davidson مدیر بازاریابی جهانی مایکروسافت صراحتا در پیامی اعلام نمود " اجازه دهید در E3 سونی را خواهیم کشت "

در اظهاری از آقای Ken Kutaragi بیان نمود که این استکبار برای شرکت مایکروسافت بد تمام می شود ، با این حال می تواند انگیزه ی بسیار خوبی باشد .

قبل از آن آقای Aaron Greenberg در پیامی تایید کرد ، که ما به انتقادها و پیام های گیمرها توجه می کنیم ، و در E3 تمرکز کاملی روی گیم داریم .


منبع :
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,693
نام
حسین
یعنی شما هم اعتقاد داری یه انحصاری از nd برابر با 15 تا انحصاری استادیوهای مایکروسافت هست ؟ من یه سوال دارم ازت فرض کن سونی فقط با 4 تا انحصاری اومد e3 و معرفی کرد و مایکروسافت هم با همون 15 تا انحصاری حالا کاری ندارم که چندتاش برای کینت هست و چندتاش برای حرفه ای ها چون در مجموع یه کنسول برای همه قشرهاست ولی خب میشه حدس زد کمه کمش یه 8 تاش برای حرفه ای باشه ! خلاصه خودت نتیجه را چطور میبینی 8 تا بازی در مقابل 4 تا بازی سونی ؟! به نظر بنده این واقعه دسته کمی از متن خبر نداره !
نه
من اصلا تایید نکردم اونو از بیخ و بن اشتباه حرف اون دوست عزیزمون
تعداد هم مسلما مهمه
یه 2*2 تا 4 تا بکنیم پیش خودمون همه چی میاد دستمون میگیم 8 تا سونی همین الانش برا همین نسل هنوز 3 4 فوق شاهکار میخواد ریلز کنه حالا میگم اقا اوکی حرف شما درست اینم 4 تا بازی حرفه ایی ( مسلما اینطور نیست سونی هم مسلما تعداد زیادی بازی انحصاری توی e3 رونمایی میکنه) سونی معرفی کنه فقط خودت بگو سونی میمرد؟really?
مطمئنا ماکرو بهتر عمل کرده اگه اونطور که تو میگی باشه (که نیست)ولی بازم اغراقه
با یه نگاه به نسل حاضر از ابتدا همه چی میاد دست ادم
بگیم یچیز باشه سونی توش کم کاری نمیکنه اونم توی قسمت گیم مقابل حریفی مثل ماکرو همین انحصاریه
 

siamkogames

کاربر سایت
May 25, 2009
485
نام
Ashkan
یعنی میخواد بیاد تو E3 کنسول قوطی وان رو روشن کنه یه گیم از اون 15 تا انحصاری اجرا کنه بد یهو از دهنش در میره میگه ایکس باکس واچ تی وی (Watch tv) میره رو کانال همه تو سالون هایپ میزنن.................................:d=))
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
من نه فن سونی ام نه فن مایکرو اما این مایکرو خیلی خودشو گرفته.از سیاست سونی بیشتر خوشم میاد.چراغ خاموش میرو جلو:d
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
این زیر ما و زیر شما، جدیدا چه سیغه ای هست؟! یاد 10 سالگیم افتادم ...

به نسل جدید فن بوی های خوشمزه و بیخود سلام کنید ...
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,800
نام
محمد
راجع به این قضیه 15 تا بازی مسلما یه سریش واسه کینکت هست، به نظر من حدود 5 تاش :D ولی مسئله کینکت تو نسل جدید با نسل فعلی فرق میکنه، مایکروسافت مجبور بود واسه کینکت تبلیغ کنه چون یه وسیله جانبی 150 دلاری بود و ملت باید بازیهاش رو میدیدن تا واسه خریدش مجاب بشن. به همین خاطر تو E3 چند سال اخیر تمرکزش رو گذاشته بود رو کینکت، ولی تو نسل بعد نیازی به این کار نداره چون کینکت همراه تمام کنسول ها هست و نیازی نداره رو کینکت تمرکز زیادی کنه چون دیگه وسیله جانبی نیست که بخواد جداگانه فروش بره :D
 

s.snake2

کاربر سایت
Jul 29, 2011
738
نام
هادی
مشکل دوستان اینه که هنوز 15 عنوان انحصاری را درکش نکردند ! اونم برای سال اول نسل حالا به قول شما 8 تاش را هم میزاریم واسه کینکت و 7 تاش را جدا میکنیم بازم یه حساب کتاب کوچیک بکنید که 7 بازی برای سال اول چه معنی داره . سرمایه گذاری روی این 15 تا عنوان هم که 1 میلیارد دلار بوده رقم بسیار قابل ملاحظه ای هست ! سونی چندتا انحصاری میخواد نشون بده خبر دارید ؟! مشکل شما فنهای عزیز همینه یه تفکر فوق العاده غیر منطقی که خدا هم بیاد پایین نمیتونید جداش کنید . فردا مایکروسافت بگه 40 تا انحصاریه واقعی میخوایم نشون بدیم باز همین حرف را میزنید ! خلاصه بهتره یکم خودتون را که از یه چیزی که بت ساختید خلاص کنید !

دوست عزیز اولا مایکرو کجا اعلام کرده برا این 15 تا انحصاری 1میلیارد خرج کرده؟گفته برا کل انحصاری ها.دوما سونی هم چند وقت پیش اعلام کرد همه 12 استودیوش دارند برا ps4 بازی میسازند که تازه بعضی ها مثل گوریلا دوتا بازی دارند ولی مایکرو گفته کلا 15 تا انحصاری در صورتی که کلا 15 تا استدیو نداره پس مطمنا 12 تا بازی سونی خیلی بیشتر از 15 تا انحصاری مایکرو میشه بهشون اعتماد کرد تازه سونی استودیوهای third party مثل quantic dream-insamniacو احتمالا ready at down هم داره که اونها هم دارند بازی میسازند.در ضمن خیلی خوش خیالیه که فکر کنیم مایکرو همه 15 تا انحصاریشو تو همین e3 معرفی کنه چون در اینصورت e3 سال بعد باید دوباره مثل e3های اخیر عناوین 3rd party فقط نشون بده;)
 
آخرین ویرایش:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,277
وقتی کنفرانس معرفی کنسول مایکرو یه epic fail بزرگ بود تمام دنیا هم قبول داشتن .فن ها میان به عنوان بهترین کنفرانس زندگیشون ازش یاد میکنن جای تعجبی نیست که تو e3 اگه مایکرو بیاد فحش هم بده اونا واسش کف میزنن و
به به چه چه میکنن . واقعا دل خوشی دارین
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,297
نام
Afshin
بابا حالا یه مقدار طرف Trash Talking فرمودن، اینقدر جدی نگیرن بعضی‌ها :d
خیلی هم خبره خوبی هست و نشون می‌ده واقعاً واسه E3 برنامه‌های خوبی چیدن.
 

*Black Roze*

کاربر سایت
Jun 5, 2012
1,992
نام
محسن
وای مایکروسافت خیلی ببخشیدا ببخشیدا مثل سگ ترسیده از وقتی که کنسول رونمایی شده هی داره خبر میده که ما قویترینیم ما بهترینیم ما پولدار ترینیم.
که چی این همه حرف؟! یا میاد میگه ما بهترین CPU و GPU جهان رو ساختیم. یا میاد میگه ما 1 میلیارد دلار پول خرج کردیم و یا در آخر هم میاد این جوری حرف میزنه.! با این حرف ها مثلا میخواد از سونی جلو بی افته.
مثل سونی بشین این قدر چرت و پرت نگو دیگه.! سنگین باش.:|
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,273
نام
نـــــــویـــــــــد
IP جدید Naughty Dog معرفی شه می ارزه به کل 15 تا انحصاری

وااای خدا بعد اون داستان 75% این یکی عالی بود :d

که ما به انتقادها و پیام های گیمرها توجه می کنیم ، و در E3 تمرکز کاملی روی گیم داریم .

بیخیال باو دیگه برای تمرکز دیره IP جدید Naughty Dog معرفی شه می ارزه به کل 15 تا انحصاری :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر