مایکروسافت با اعتماد به نفس کامل بازی Forza Horizon 2 را منتشر خواهد کرد!

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
تنها دو هفته تا انتشار Forza Horizon 2 باقی مانده است و امروز چند خبر منتشر شد که نشان می دهد، مایکروسافت با اعتماد به نفس کامل بازی Forza Horizon 2 را منتشر خواهد کرد.

امروز اعلام شد Embargo بازی Forza Horizon 2 پنج روز قبل از عرضه بازی (Thursday, September 25th at 12:01 AM PDT یا پنجشنبه، 3 مهر ساعت 11:31 AM به وقت ایران) برداشته خواهد شد و این بدان معنی است که منتقدان بازی می توانند نقد های بازی را پنج روز قبل از عرضه بازی منتشر کنند. این در حالی است که Embargo اکثر بازی های امسال در روز عرضه بازی برداشته شد.

نسخه های مربوط به نقد بازی امروز برای سایت های مختلف فرستاده شده و از همین امروز منتقد ها می توانند نسخه کامل بازی را تجربه و به نقد آن بپردازند.

63o3i58559gu4zqh9c62.jpg


همچنین اعلام شده است، سایت های مختلف از دوشنبه هفته آینده اجازه استریم کردن بازی را خواهند داشت. این در حالی است که اکثر سازنده ها اجازه استریم کردن بازی توسط سایت های خبری را معمولا یک روز قبل از عرضه بازی می دهند.

در آخر هم باید به نسخه Demo بازی اشاره کرد که امروز برای کنسول Xbox One منتشر شد و تمام دارندگان این کنسول می توانند نسخه Demo این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

بازی Forza Horizon 2 در تاریخ 30 ماه سپتامبر برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. نسخه کنسول Xbox One بازی توسط استودیو Playground توسعه یافته است و به صورت 1080p بر روی کنسول Xbox One اجرا می شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

u.sَ.a

کاربر سایت
May 11, 2007
73
خیلی عالیه که Xbox سلطان بلامنازع سبک ریسینگ شبیه ساز و آرکید هست.یکی از دلایل اصلی رفتن من به سمت One همین دلیل هست.که میتونم بهترین شبیه ساز و آرکید کنسولی رو باهم روی یک کنسول تجربه کنم.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
عمه منم چنین بازیی رو داشت با اعتماد به نفس عرضش میکرد!:d
جزو بهترین بازیهای امساله دموش که حجمش زیاد بود نمیصرفید برا خود بازی منتظر میمونم.یکش که شاهکار بود
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,173
نام
سبحان
والا این روزا هر بازی که میاد Gamespot با نمره پایینش گند میزنه به متاش.امیدوارم به این بازی نمره بالایی بده
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
یکی مثه این یکیم مثه دستینی که میاد تا 6 روز بعد انتشار ام اذیت میکنه :)) منتقدا ام والا گیمر ان , با نگاه تیزبین تر , حالا حرفشون حکم و آیه نیست ولی در هر صورت اونا هم گیمر هستن و طبیعتا بازی که خوب باشه در هر صورت اکثریت رو به خودش جذب میکنه , حالا فرضا 2 3 نفر هم بخوان اذیت کنن باز اتفاقی نمیفته!
مثه امتحان دادن میمونه , کسی که کارشُ خوب انجام داده از چیزی نمیترسه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر