مایکروسافت: بازی HALO بر روی PC منتشر نخواهد شد

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
halo-4-wallpaper-45-600x300.jpg


مدتی میشود که شایعاتی پیرامون پایان انتشار سری بازی های HALO بر روی PC در سراسر جوامع گیمران به گوش میخورد که شرکت مایکروسافت به تازگی تمام این شایعات را تایید کرده است. شرکت مایکروسافت در رابطه با انتشار سری بازی های HALO بر روی PC در گفتگو با Game Spot اینگونه سخن میگوید:

" ما در حال حاضر هیچگونه برنامه خاصی در رابطه با ادامه سری بازی های HALO بر روی PC نداریم."

آخرین نسخه از سری بازی های پرطرفدار HALO با عنوان halo spartan assault در تاریخ 4 آوریل بر روی شبکه steam قرار خواهد گرفت.

منبع

75264647654239960881.png
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
وقتی نوبت به بازی هیلو رسید بحث شد سلیقه ای ؟؟؟!!! ولی نوبت به بازی هایی مثل TLOU میرسه بحث میشه فکت !!!!! :|

در این که خود من هم هالف لایف 2 رو بهترین شوتر تاریخ میدونم جای هیچ شکی نیست و این میشه نظر شخصی ولی یک چیز دیگه ای هست به نام نظر عوام ،نظر سایت ها ، مجلات و کارشناس های بازی که همون طور که بازی TLOU رو یکی از بهترین بازی های نسل و همین طور از دید خیلی از منتقدین بهترین بازی نسل میدونن که این میشه یک حقیقت یک فکت !!! ..... خوب به همین سو بازی هیلو هم از نظر همین سایت ها و مجلات و منتقدین یکی از بهترین شوتر های صنعت گیم خصوصا کنسول ها به شمار میاد و این هم میشه فکت حالا شما میخواد خوشت بیاد ،میخواد خوشت نیاد به خودت ربط داره !

صد البته که از دید همین سایت ها و مجلات و ...... بازی هالف لایف 2 بازی قرن لقب گرفت و بازی هاف لایف 2 رو بالاتر از هیلو میدونن که اگه هم این طور باشه اصلا جای تعجب نداره . ولی در کنسول ها این سری هیلو بود که تونست در تمامی بخش ها بتونه خودش رو با دسته کنسول و توانایی های کنسول سازگار کنه و در عرصه کنسول ها تونست انقلابی در بازی های شوتر ایجاد کنه و گیمر هایی که از جمله خود من فکر این رو هم نمیکردن که بازی شوتر بدون موس اصلا امکان پذیر باشه که به لطف بازی هیلو ثابت شد که بازی های شوتر هم میتونن در کنسول ها موفق باشن و در آینده هم دیدیم که راه ساخت بازی های شوتر بر روی کنسول ها باز شد و روز به روز چه در بخش آفلاین و چه در بخش آنلاین بازی های شوتر پیشرفتی چشمگیر کردن . هیلو هم در اون زمان خصوصا این که اینترنت و سایت ها و مجلات و شبکه های اجتماعی مثل امروز انقدر گسترده نبود باز هم در زمان خودش بازی هیلو سر و صدای زیادی به پا کرده بود صحبت های زیادی درباره این بازی در اون زمان میشد

اصلا از دید شما یک بازی مجهول نام رو نام میبری و میگی این بازی خدا بود ، شاهکار بود و خیلی ها حتی اسم این بازی رو نشنیدن حالا از دید شما از هیلو و از خیلی بازی های دیگه بهتر بود این نظر شخصیت هستش میتونه برای خودت فکت باشه ولی برای بقیه نه !!!

مثل من که از بازی های استراتژیک متنفر هستم بیام اینجا بازی های شاهکار این سبک رو ببرم زیر سوال و بگم بازی آشغالی بیشن نیست !! واقعا خنده دار نیست به نظرت و جالبش اینجا هم باشه که بازی مورد نظر بازی انحصاری کنسولی هستش که شما با اون کنسول مشکل داشته باشی و برای این که هر طوری شده اون بازی رو زیر سوال ببری بیای نام بازی هایی رو هم ببری که به گوش خیلی ها نخورده :|


درباره کال 1 و 2 هم این دو نسخه به همراه نسخه چهارم سری کال از بهترین سری بازی های کال هستش و شماره 3 بازی کال با این که بازی خوبی بود و گرافیک عالی داشت ولی در خیلی از بخش ها پشت سرشماره های 1 و 2 و 4 قرار میگیره و این هم یه فکت هستش و نظر منتقدین و سایت ها در زمان خودشون این طور بود حالا شما نظر دیگه ای در این مورد داری قابل احترام ..

دوست عزیز قبل اینکه چیزی بگم دوست دارم بدونم شما با من مشکل و مخالفت داری یا با نظرم ... چون چیزی که این بالا میبینم به جای اینکه ربط داشته باشه به پستم ... بیشتر بر میگرده به فعالیت و نظرات چند ماه گذشتم ...

شما تو پست من اسمی اثری از هیلو میبینی ؟؟؟؟

اصلا چرا این پست رو گذاشتم ... ؟؟؟

میتونی پست های قبلیش رو بخونی ببینی بحث در مورد چی بود ....

اخرین شاهکار چه ربطی اصلا به این تاپیک و اصلا کامنت من داشته ... ؟؟؟ انقدر فشار وارد کرده هر جا هر جوری میخواید اسمش رو بیارید و بکوبیدش ؟؟؟

و دلیل اینکه پست من چرا باید نقل قول شه جای خود دارد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر