بنا به یکی از منابع آگاه مایکروسافت درحال مذاکره با کمپانی سوئدی Mojang خالق Minecraft است. رقم این معامله 2 میلیارد دلار خواهد بود و ممکن است همین هفته امضا شود.
منبع
منبع
Last edited by a moderator:
@vivanred
این همه بالا پایین میزنی چی رو می خوای ثابت کنی!؟ بالا بری پایین بیای تو کمپانی به اون بزرگی اونقدر افراد درس خونده و با تجربه ای هستن که خیلی بیشتر از شما دلیل واسه این خرید داشتن. حالا یه بی شعوری به اسم دن متریک بوده که اشتباه هات بزرگی کرده و رفته ولی همه دارن می گن این فراتر از بحث XBOX هست و سیاست بزرگتری بشتش هست.. حالا شما هی تلاش کن تو بازیستر نشون بدی از اون نادلا بیشتر می فهمی
- - -ویرایش - - -
نمونه بارز کسی که دستش به ماینکرفت نخورده.
من خودم Deadlight رو بازی نکردم، ولی مطمئنم و یقین دارم که Rime دقیقا میتونه مانند Journey موفق عمل کنه، این رو به وضوح میشه از روی تریلرها، ایده ها و کانسپ هاش دید..كلا با بحث تاپيك و بقيه صحبتها كاري ندارم چون نخ نما و قديمي هست
ولي در مورد Rime بايد بگم كه همين مايكرو از پروژه قبلي tequila works حمايت عالي كرد ولي سرآخر يه Deadlight اي تحويل مايكرو دادن با متاي 68:d
همين موضوع فكر كنم براي مايكرو درس عبرتي شده و ميترسه بازم از اين كمپاني ضرر ببينن و ميشه حق داد كه چرا از پروژه جديدشون حمايت نكردن(حالا زد و Rime در اينده عالي شد ديگه شانس مايكرو:d)
.
کاری که مایکرو اصلا حاضر نیست انجام بده
چون شما یه تیتر خبر رو 100% نگاه کردی اومدی داری پست میدیمن خودم Deadlight رو بازی نکردم، ولی مطمئنم و یقین دارم که Rime دقیقا میتونه مانند Journey موفق عمل کنه، این رو به وضوح میشه از روی تریلرها، ایده ها و کانسپ هاش دید..
دقیقا منتظر بودم یکی همچین جوابی بده، نگاه کن، اینجاست که انعطاف پذیری یه ناشر و سازنده بزرگ مشخص میشه، اگر سازنده ها و ناشرای بزرگی همانند مایکرو و سونی به اینها فرصت نده، پس کی باید اینکار و بکنه ؟! الان Sony این همه مدت داره با Quantic Dream همکاری میکنه، در صورتی که بازی آخر اونها یعنی همین Beyond Two Souls اونطور که باید شاید موفق عمل نکرد و فروش خوبی هم نداشت، الان سونی دیگه باید با این استودیو قطع همکاری کنه و بگه برو پی کارت ؟! نمیشه که، با یکم فرصت دادن و نظارت بهتر میتونه اون استعداد واقعی اون تیم رو کشف کنه، کاری که مایکرو اصلا حاضر نیست انجام بده، الان تا ما اومدیم یه حرف منطقی بزنیم، گفتیم به جای این کار میرفت یه استودیوی تازه، حداقل یه همکاری با یه استودیوی 2rd Party و هزاران کار دیگه میکرد، بهتر از این بود که بخواد این استودیو رو بخره ! ولی با این اوصاف، این فن ها متاسفانه اگر این کنسول Always Online هم باشه، بازم براشون همون کنسول بوده که میخواستن !
من خودم Deadlight رو بازی نکردم، ولی مطمئنم و یقین دارم که Rime دقیقا میتونه مانند Journey موفق عمل کنه، این رو به وضوح میشه از روی تریلرها، ایده ها و کانسپ هاش دید..
دقیقا منتظر بودم یکی همچین جوابی بده، نگاه کن، اینجاست که انعطاف پذیری یه ناشر و سازنده بزرگ مشخص میشه، اگر سازنده ها و ناشرای بزرگی همانند مایکرو و سونی به اینها فرصت نده، پس کی باید اینکار و بکنه ؟! الان Sony این همه مدت داره با Quantic Dream همکاری میکنه، در صورتی که بازی آخر اونها یعنی همین Beyond Two Souls اونطور که باید شاید موفق عمل نکرد و فروش خوبی هم نداشت، الان سونی دیگه باید با این استودیو قطع همکاری کنه و بگه برو پی کارت ؟! نمیشه که، با یکم فرصت دادن و نظارت بهتر میتونه اون استعداد واقعی اون تیم رو کشف کنه، کاری که مایکرو اصلا حاضر نیست انجام بده، الان تا ما اومدیم یه حرف منطقی بزنیم، گفتیم به جای این کار میرفت یه استودیوی تازه، حداقل یه همکاری با یه استودیوی 2rd Party و هزاران کار دیگه میکرد، بهتر از این بود که بخواد این استودیو رو بخره ! ولی با این اوصاف، این فن ها متاسفانه اگر این کنسول Always Online هم باشه، بازم براشون همون کنسول بوده که میخواستن !
دیگه نزنی این حرفو، شما همیشه حرف منطقی میزنی ما قبولت داریم :-bالان تا ما اومدیم یه حرف منطقی بزنیم
دوستان Rime توسط سازنده های شاهکار Deadlight ساخته میشه ؟
دوست من خرابكاري با ضعيف ظاهر شدن فرق داره
مايكرو خودش وقتي alanwake اونطور كه بايد ظاهر نشد ول كرد remedy رو ؟؟؟خير اتفاقا امكانات بيشتري بهشون داد و دارن يه دنياي جديد رو خلق مي كنن.......
بازي اخير كيج هم ضعيف بود ولي حداقل اول كاري يه heavy rain و farenheit موفق داشت و رزومه كيج هم خيلي خوب ولي بايد قبول كرد سازنده rime رزومه فوق العاده ضعيفتري دارن
متاي 68 بازي deadlight و اون فروشش هيچ رقمه نميشه با ضعيف بودن كار كيج مقايسشون كرد
+
بازم ميگم tequila works اونقدر تو بازي اولشون بد ظاهر شن كه طبيعيه نگاه مايكرو برگرده بهش
.
متاي 68 بازي deadlight و...
متاي 68
چه ربطی داره ؟! :d نکنه انتظار داشتی که مایکرو بیاد و بگه ما با اونها کار نمی کنیم ! Remedy از اون استودیو هایی هستش که من خودم شخصا ندیده کیفیت بازی هاش رو قبول دارم ! ظرافت و دقت کار در انتخاب ها رو نباید با همکاری با چنین استودیو های بزرگ و شناخته شده ای مثال بزنی، هر وقت به امثال چنین سازنده هایی که برای مثال نام بُردم اهمیت داد، اونوقت میشه گفت که واقعا روی این قضیه تمرکز دارن !مثال نقض :
الن ویک نه نمرات آنچنان خوبی گرفت و نه فروش خیلی خوب، ولی مایکروسافت حمایت ـشو بیشتر کرد از رمدی !
شما متاسفانه فن بحث كردن رو بلد نيستين علتش هم اينه كه به جاي جواب دادن فقط بحث رو به حاشيه مي كشين:چون اول از همه به متای بازی گیر دادی، گفتم این رو بگم ! :d![]()
درسته ولی طوری از این استودیو بد میگی نیست ! من الان نمره منتقدان رو نگاه کردم، اونطور که میگی نیست، بازم میشه ازش به عنوان متوسط نام کرد، ولی ضعیف و بدردنخور رو قبول ندارم، چون همین آدم ها دارن الان یکی از بهترین عناوین PS4 رو عرضه میکنن ! دیگه هر استودیویی وقتی خودش رو در چنین شرایطی ببینه، طبیعتا میخواد پیشرفت کنه و خودی نشون بده، اونجاست که ناشر باید این فرصت رو بهش بده، وگرنه که هیچ.. نهایتا ما دیدیم که کلا این استودیو تغییر کرده و Rime رو برای ما نشون دادن !
چه ربطی داره ؟! :d نکنه انتظار داشتی که مایکرو بیاد و بگه ما با اونها کار نمی کنیم ! Remedy از اون استودیو هایی هستش که من خودم شخصا ندیده کیفیت بازی هاش رو قبول دارم ! ظرافت و دقت کار در انتخاب ها رو نباید با همکاری با چنین استودیو های بزرگ و شناخته شده ای مثال بزنی، هر وقت به امثال چنین سازنده هایی که برای مثال نام بُردم اهمیت داد، اونوقت میشه گفت که واقعا روی این قضیه تمرکز دارن !
http://forum.bazicenter.com/members/32202/اينا هم يه بازي ساختن كه اصلا هم جالب نبود(حالا نقدا هر چي بگن متا 68 ثبت شده)