مایکروسافت استدیوی MS Victoria را تعطیل کرد.

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
vka-microsoft-446201-jpg.jpg


شرکت مایکروسافت در روز چهارشنبه 4 دسامبر یکی از استدیو های First Party خود را تعطیل کرد. Microsoft Studio Victoria که پیشتر اعلام شده بود در حال کار بر روی عنوانی بزرگ(Core) میباشد 2 روز پیش بسته شد. شرکت مایکروسافت بیانیه زیر را در رابطه با بسته شدن این استدیو منتشر کرده است:
این (بستن استدیو ویکتوریا) تصمیم آسانی نبوده اما برای رسیدن به خواسته مان که متمرکز کردن ساخت و توسعه(بازی ها) در استدیو های Vancouver است، لازم بود. ما در حال همکاری نزدیک با کارمندان این استدیو بوده و در حال پیدا کردن جای خالی برای آنان در دیگر استدیوهای خود میباشیم. ما همچنین به ادامه فعالیت خود در British Columbia پایبند خواهیم ماند.

متاسفانه 30 نفر طی بسته شدن این استدیو شغل خود را از دست دادند، هرچند به گفته Alex Mendelev خوشبختانه هر یک از این افراد دست کم چندین پیشنهاد کاری از طرف دیگر استدیوهای بازیسازی واقع در ویکتوریا دریافت کرده اند و نباید از لحاظ پیدا کردن شغل مشکلی داشته باشند.

استدیو MS Victoria اوایل سال 2012 توسط مایکروسافت تاسیس شد و طیق برنامه ریزی این شرکت قرار بود در 3 سال آینده تعداد کارمندان این استدیو به 150 نفر برسد، که متاسفانه چنین نشد.

منبع
توی منبع متن خبر بیشتره ولی خب باقی مطالب بیشتر در مورد خود شهر و آینده بازیسازی اونه و ارتباطی زیادی با مایکروسافت و بسته شدن استدیوی Victoria نداره
Core روی توی متن "بزرگ" معنی کردم ولی این معنی به طور کلی درست نیست. "اصلی" یا "مهم" هم توی این مورد زیاد درست نیستن، خلاصه اگه کسی معنی بهتری برای این کلمه سراغ داره بگه تا متن رو ویرایش کنم
 
آخرین ویرایش:
یعنی انقدر وضعیت مدیریتی بدی داره ماکروسافت 2 سال پیش استدیو باز میکنن بدون اولین بازی در استدیو تخته میشه .:| خدا به دادشون برسه .:|

فوق فوقش یک سری تغییرات مدیریتی در استدیو میدادن اگه از روند کاریش راضی نبودن دیگه کل افراد استدیو که مشکل نداشتن .:| واقعا من متوجه نمیشم چطور استدیو تاسیس کرده بعد 2 سال تخته کرده .:| یعنی راهبرد شرکت برای تاسیس استدیو دو ساله بوده .8-|
 
کلا فکر کنم اون 1 میلیارد دلاری که مایکروسافت میخواست خرج 1st Party هاش بکنه یکی این وسط بالا کشیده یا کلا خرج یچیز دیگه کردن عین اون پولای که تو اجرای طرح های دولت گم میشه :d
 
این استودیو رو Don Mattrick تاسیس کرد و افراد اصلی استودیو هم از دوستان نزدیکش بودن. همون موقع هم که مصاحبه کرده بودن که میخوان بازی بسازن که همه بتونن بازی کنن با درجه سنی (E). حالا یا مایکروسافت خواسته دیگه اثری از Don نمونه:d یا Don بعد از رفتنش بیخیال این استودیو شده.
البته یک استودیوی معرفی نشده دیگه هم داره گویا که به اسم Launchworks Studios ثبت شده بود ولی هنوز خبری ازش نشده. شاید جزء همون 5 استودیوی جدیدی که فیل اسپنسر گفته بود قراره برای X1 انحصاری بسازن باشه
 
با LBP آشنایی دارید !؟ :-/ :biggrin1:
همانا که MM خلاقترین استودیو میباشد ;;)
yeah
47>32
hardcore,casual
دوستمون میگفت با 30 نفر نمیشه بازی هاردکور ساخت,منم گفتم رمدی ساخته
پرابلم؟/:)
اینکه گفتم رمدی 30نفره,چکار به MMداره که پاشو میکشید وسط و بحث مقایسه پیش میکشید؟(بحث سر تعداد بود :|)
خدا این استودیو خلاقو زیادتر کنه,کورشه هرکی نتونه ببینه :دی
 
آخرین ویرایش:
Remedy یک مشت نابغه بودن که دیدن چقدر هم بر به مشکل خوردن و 5 سال هم ساخت بازیشون طول کشید و مجبور شدن از سرو ته بازی بزنن

الان هم به 110 نفر رسیدن..

در کل قبول کنید استودیوی که می خواد بازی هاردکور بسازه تعداد نفرات خیلی توش نقش داره

و بدین ترتیب بازی سال میرسه به رزیدنت اویل 6 که 600 نفر روش کار میکردن :-j
 
این استودیو رو Don Mattrick تاسیس کرد و افراد اصلی استودیو هم از دوستان نزدیکش بودن. همون موقع هم که مصاحبه کرده بودن که میخوان بازی بسازن که همه بتونن بازی کنن با درجه سنی (E). حالا یا مایکروسافت خواسته دیگه اثری از Don نمونه:d یا Don بعد از رفتنش بیخیال این استودیو شده.
البته یک استودیوی معرفی نشده دیگه هم داره گویا که به اسم Launchworks Studios ثبت شده بود ولی هنوز خبری ازش نشده. شاید جزء همون 5 استودیوی جدیدی که فیل اسپنسر گفته بود قراره برای X1 انحصاری بسازن باشه
مایکروسافت به طرز عجیبی ربطش رو به Don Matrick نفی کرده!:dکلا مثل اینکه فیل اسپنسر اینا میخواستن آثارش رو از رو زمین محو کنن:))
 
پس اون تیزری که تو E3 نشون دادن چی بود؟ 250 نفر از کجا اومده؟ فکر کنم حدود 70-80 نفر باشه استودیوشون.
اون تیزری که همه جاش ادم رو یاده Splinter Cell Double Agent مینداخت آنونس استودیو بود. خودشون گفتن حرف من نیست.
yeah
47>32
hardcore,casual
دوستمون میگفت با 30 نفر نمیشه بازی هاردکور ساخت,منم گفتم رمدی ساخته:>
پرابلم؟/:)
اینکه گفتم رمدی 30نفره,چکار به MMداره که پاشو میکشید وسط و بحث مقایسه پیش میکشید؟(بحث سر تعداد بود :|)
خدا این استودیو خلاقو زیادتر کنه,کورشه هرکی نتونه ببینه :دی
منظورش کوچیک بودن تیم هست. MM با 47 نفر و remedy تقریبا با 32 نفر گیم میساختن و انجین خونگی داشتن. حالا روی چه حسابی میگن با 30 نفر نمیشه aaa ساخت خدا میدونه :دی.
مایکروسافت به طرز عجیبی ربطش رو به Don Matrick نفی کرده!:dکلا مثل اینکه فیل اسپنسر اینا میخواستن آثارش رو از رو زمین محو کنن:))
اینها (ماکروسافت) یک نفر رو احتیاج داشتن که همه انگشت رو نشون برن سمتش بابت تمام مشکلات و fail ها. از شانس بد اسl ماتریک در اومد :دی.
 
آخرین ویرایش:
رمدی با 30نفر الن ویک داد:> :دی

yeah
47>32
hardcore,casual
دوستمون میگفت با 30 نفر نمیشه بازی هاردکور ساخت,منم گفتم رمدی ساخته:>
پرابلم؟/:)
اینکه گفتم رمدی 30نفره,چکار به MMداره که پاشو میکشید وسط و بحث مقایسه پیش میکشید؟(بحث سر تعداد بود :|)
خدا این استودیو خلاقو زیادتر کنه,کورشه هرکی نتونه ببینه :دی
خود درگیری داری :d خودت اومدی مقایسه کردی MM رو با Remedy چرا به امین گیر میدی :d
بحث مقایسم باشه MM با 47 نفر تو این مدتی که رمدی یه Alan wake عرضه کرد 3 تا بازی ساخت(بحثی راجب به کیفیت هم نمیکنم :d) و تو ساخت 4 تا بازیم دخالت داشته ...کلا بنظرم خلاق ترین استودیو بازیسازی هست.
 
اسپویلر رو خوندین؟دارم میگم تعداد رو مقایسه کردم نه کیفیت کارشونو :|
منظورش کوچیک بودن تیم هست. MM با 47 نفر و remedy تقریبا با 32 نفر گیم میساختن و انجین خونگی داشتن. حالا روی چه حسابی میگن با 30 نفر نمیشه aaa ساخت خدا میدونه
biggrin1.gif
.
خداییش میخونین چی نوشتم؟منم دارم میگم تعداد ربطی به هاردکور بودن بازی نداره که اون دوستمون گفتن :|
بعد اومدی 47 رو نقل قول کردی ، عجبا
yahoo_29.gif
من تعداد رو مقایسه کردم,گفتم از این کمتر هم بازی ساختن :|(راهنما:منظور از تعداد ,فقط تعداد آدمایی که توی اون استودیو کار میکنن,نه کیفیت کارشون)
 
master.mhn

همش نزن عزیزم !

اومدی 47 رو نقل قول کردی و گفتی رمدی 30 نفره یه شکلک :> هم گذاشتی تنگش بعد به بقیه میگی چرا مقایسه میکنید ؟!
آره تعداد رو مقایسه کردم,یه استودیو دیگه بیار کمتر از 30 باشه,بازیشون هم aaa باشه بعد دوتا:>:> بزار تنگش :|.
من نخواستم مقایسه ورسوس راه بندازم مثل گندی که به تاپیک امتیازات میزنید:|.
از تاثیرات تاپیک امتیازاته:|کلا هر حرفی زده میشه آدم فکر میکنه میخواد بحث الکی راه بندازه :|
با LBP آشنایی دارید !؟ :-/ :biggrin1:
همانا که MM خلاقترین استودیو میباشد ;;)
این الان چه ربطی به 30نفر بودن رمدی داره؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or