مایکروسافت استدیوی MS Victoria را تعطیل کرد.

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
vka-microsoft-446201-jpg.jpg


شرکت مایکروسافت در روز چهارشنبه 4 دسامبر یکی از استدیو های First Party خود را تعطیل کرد. Microsoft Studio Victoria که پیشتر اعلام شده بود در حال کار بر روی عنوانی بزرگ(Core) میباشد 2 روز پیش بسته شد. شرکت مایکروسافت بیانیه زیر را در رابطه با بسته شدن این استدیو منتشر کرده است:
این (بستن استدیو ویکتوریا) تصمیم آسانی نبوده اما برای رسیدن به خواسته مان که متمرکز کردن ساخت و توسعه(بازی ها) در استدیو های Vancouver است، لازم بود. ما در حال همکاری نزدیک با کارمندان این استدیو بوده و در حال پیدا کردن جای خالی برای آنان در دیگر استدیوهای خود میباشیم. ما همچنین به ادامه فعالیت خود در British Columbia پایبند خواهیم ماند.

متاسفانه 30 نفر طی بسته شدن این استدیو شغل خود را از دست دادند، هرچند به گفته Alex Mendelev خوشبختانه هر یک از این افراد دست کم چندین پیشنهاد کاری از طرف دیگر استدیوهای بازیسازی واقع در ویکتوریا دریافت کرده اند و نباید از لحاظ پیدا کردن شغل مشکلی داشته باشند.

استدیو MS Victoria اوایل سال 2012 توسط مایکروسافت تاسیس شد و طیق برنامه ریزی این شرکت قرار بود در 3 سال آینده تعداد کارمندان این استدیو به 150 نفر برسد، که متاسفانه چنین نشد.

منبع
توی منبع متن خبر بیشتره ولی خب باقی مطالب بیشتر در مورد خود شهر و آینده بازیسازی اونه و ارتباطی زیادی با مایکروسافت و بسته شدن استدیوی Victoria نداره
Core روی توی متن "بزرگ" معنی کردم ولی این معنی به طور کلی درست نیست. "اصلی" یا "مهم" هم توی این مورد زیاد درست نیستن، خلاصه اگه کسی معنی بهتری برای این کلمه سراغ داره بگه تا متن رو ویرایش کنم
 
آخرین ویرایش:
همون بلک تاسکم با اونهمه هایپ پشتش الان وضعیتش درست معلوم نیست چیه دیگه چه برسه به اینا که هیچ خبری ازشون نبود البته با وجود بسته شدن اینا بازم وضعیت First Party ماکروسافت خیلی بهتر از نسل قبله الان 343 و t10 و بلک تاسک و Lionhead Studios و playground استدیوهای اصلی ماکرو ان که با اینکه نسبت به رقیب تعدادشون خیلی کمتره اما بازم میتونن سالی حداقل یه انحصاری خوب و قابل قبول رو تولید کنن
 
رمدی فکر کنم با 95 نفر داره بازی میسازه.:>
البته میدومنم استثنا هم وجود داره.:d

REMEDY با همین تعداد هم گیم میساخت و هم انجینشون رو توسعه میدان.

Remedy یک مشت نابغه بودن که دیدن چقدر هم بر به مشکل خوردن و 5 سال هم ساخت بازیشون طول کشید و مجبور شدن از سرو ته بازی بزنن

الان هم به 110 نفر رسیدن..

در کل قبول کنید استودیوی که می خواد بازی هاردکور بسازه تعداد نفرات خیلی توش نقش داره
 
Remedy یک مشت نابغه بودن که دیدن چقدر هم بر به مشکل خوردن و 5 سال هم ساخت بازیشون طول کشید و مجبور شدن از سرو ته بازی بزنن

الان هم به 110 نفر رسیدن..

در کل قبول کنید استودیوی که می خواد بازی هاردکور بسازه تعداد نفرات خیلی توش نقش داره
این حرفا رو از کجات درمیاری؟:دی
اینکه ساخت بازی طول کشید به خاطر این بود که کلا همه چیز بازی عوض شد به خاطر روایت بهتر داستان,نه اینکه به مشکل برخوردن.
الان هم 92نفر هستن.
تعداد هیچ ربطی به هاردکور بودن نداره,استودیویی که میخواد سالی یه بازی با تغییرات بده به نفرات زیاد احتیاج داره.
--------------------
این همون استودیویه که هرچی عکس از داخلش میامد ,عکس پارتی بود؟:دی
محیط شادی داشت؟:دی
خدا بیامرزتشون :(
 
آخرین ویرایش:
یادم نیست قشنگ (:دی) فک کنم ND هم با 72 نفر U2 رو ساختن (اعضای استودیو فقط).اسپارتان ها هم با 300 نفر حماسه ترموپیل رو آفریدند :دی.
به تعداد ربطی نداره کلاً.

- - -ویرایش - - -

این همون استودیویه که هرچی عکس از داخلش میامد ,عکس پارتی بود؟:دی
اون black tusk ه. با 250 نفر کارمند هنوز یه تیزر یا شات از بازیشون منتشر نشده بعد از 3 سال :دی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or